https://carscoop.blogspot.com/2012/0...osed-mega.html
Printable View
Θυμίζει Α5 από πολλές γωνίες. Όμορφο πολύ.
Είναι όντως ωραίο, εκεί όμως που είναι φάουλ η Mazda είναι στο θέμα του design language. Δεν έχουν μια σταθερή σχεδιαστική γραμμή, όπως πχ η VW, και το αποτέλεσμα είναι κάθε νέα γενιά (εδώ το 6) να μην μοιάζει σχεδόν καθόλου στην προηγούμενη. Αυτό είναι άσχημο και για τους κατόχους των προηγούμενων μοντέλων που τα βλέπουν να γεράζουν απότομα, και για την εταιρία γενικά, που δεν έχει ακόμα μια σταθερή σχεδιαστική ταυτότητα!
Η αλήθεια είναι πως τα RX-8, CX-7 και τώρα το 6άρι μοιράζονται κάποια σχεδιαστικά στοιχεία. Να δούμε αν θα καθιερωθούν.
Προσεξα ότι εχει 4,86 μηκος, όσο το Ε60 :shok::shok: Ωρε που πάμε !!!
Συμπίεση στους κινητήρες είδες?
13:1 ο 2,5λιτρος και 14:1 ο 2λιτρος! :shok:
Επίσης επιτέλους έχει σωστή πίσω ανάρτηση (πολλαπλών συνδέσμων).
Όσο για τη συμπίεση, πλέον συμπίεση + άμεσος ψεκασμός, είναι ο μόνος τρόπος για μείωση της κατανάλωσης, αν κάποιος θέλει να αποφύγει τα μικρότερου κυβισμού υπερτροφοδοτούμενα σύνολα, αν δεν κάνω λάθος.
:)
Πολύ όμορφο είναι παντού. Πλάι, πίσω, μπροστά, μέσα. Παντού.
https://4.bp.blogspot.com/-lKF3qXxcZ...13-Mazd6-1.jpg
Μ'αρεσ!!!:thumbsup:
Νομίζω πως το σημερινό μου αρέσει περισσότερο...
https://cdn3.leftlanenews.com/photos...ow-21_1035.jpg
https://cdn2.leftlanenews.com/photos...ow-22_1035.jpg
https://cdn4.leftlanenews.com/photos...ow-23_1035.jpg
https://cdn1.leftlanenews.com/photos...ow-24_1035.jpg
https://cdn3.leftlanenews.com/photos...ow-15_1035.jpg
https://cdn4.leftlanenews.com/photos...ow-16_1035.jpg
https://cdn2.leftlanenews.com/photos...ow-14_1035.jpg
https://cdn3.leftlanenews.com/photos...ow-11_1035.jpg
https://cdn1.leftlanenews.com/photos...ow-10_1035.jpg
https://cdn4.leftlanenews.com/photos...cow-6_1035.jpg
Ανεκαθεν τα Μαζντα ηταν κορυφη και τα καλυτερα αυτοκινητα της Ιαπωνιας και σε ποιοτητα/αξιοπιστια αλλα και σε σχεδιαστικη φιλοσοφια. Το μονο ''κακο' στο νεο 6αρι(το προηγουμενο ηταν αριστουργημα) κατα τη γνωμη μου οτι ''μακρυνε'' πολυ...
Μία λεπτομέρεια: Αυτή η εμμονή των Ιαπώνων εδώ και δεκαετίες με το πρασινογαλάζιο (indigo blue) ψηφιακό ρολόι στο ταμπλό (με την άνω και κάτω τελεία να αναβοσβήνουν μάλιστα κάθε δευτερόλεπτο), με την ίδια γραμματοσειρά για όλες τις μάρκες καθώς και με τα τρία διαφορετικά κουμπιά για τη ρύθμιση της ώρας (!!!) είναι τρομερή!
Κατά τα άλλα, το 6 για εμένα τουλάχιστον είναι μία από τα ίδια (απλή σχεδιαστική εξέλιξη του προηγούμενου) και με αυτά τα μοτέρ στην Ελλάδα θα πάει άπατο.
Μάγκες προχωρήστε επιτέλους...
Και να φανταστείτε, ότι μέχρι πριν κάποια χρόνια ήμουν Γιαπωνεζόφιλος και μάλιστα Τογιοτάκιας μέχρι το κόκκαλο.
(By the way, και στην Τογιότα επικρατεί η πλήρης αποβλάκωση - αλήθεια αναρωτιέμαι, ποιος σχεδιάζει τα αυτοκίνητά της - μόνο ένα αξιόλογο οδηγικά-σχεδιαστικά αυτοκίνητο παρουσίασε την τελευταία δεκαπενταετία (εξαιρουμένου του ΜR2), το GT86 - μακροχρόνιας συμπαραγωγής μάλιστα με τη Subaru - και το χρεώνει πάνω από 35 χιλιάρικα...Που πάτε ρε παιδιά, με την πλαστικούρα...)
Sorry για το εν μέρει off topic post, αλλά ήθελα να τα πώ...
Το γελάς; :wub:
https://www.maserati-alfieri.co.uk/e...oporte-04a.jpg
All time classic!