τι φρενα εχετε να προτεινετε για το μ3ακι μου..
θελουν αλλαγη και λεω να βαλω κατι πιο καλο μιας και θα αλλάξω δισκοπλακεs.
κατι οικονομικο δεν μιλαω για performance...
Printable View
τι φρενα εχετε να προτεινετε για το μ3ακι μου..
θελουν αλλαγη και λεω να βαλω κατι πιο καλο μιας και θα αλλάξω δισκοπλακεs.
κατι οικονομικο δεν μιλαω για performance...
Φιλε μου βαλε φρενα απο e46 330.......φτηνή και σχετικα καλή λυση και χωρις μετατροπες!
Νομίζω ότι στα άκρα του Μ3 δεν κάθονται κουτί. Στα απλά μπαίνουν 100%
Φτιαχνεις βάσεις σε Μηχανουργειο και τα βάζεις και αυτά και σχεδόν ότι θες
Τιμές δεν γνωρίζω , ας πει ο Κώστας που τα φοράει κιόλας ή ψάξε λίγο στο ΝΕΤ.
Αξιοπιστία , μια χαρά. Αν γίνει καλή προσεκτική δουλειά , τι πρόβλημα να υπάρχει;
Δεν ξέρω για αυτό ρωτάω άτομα που ξέρουν από τέτοια -όπως εσύ...
Το μόνο μου κόλλημα αρχικά ήταν ότι δεν θα μπορούσα να τα βάλω σετ (λύθηκε πλέον)
τώρα έμεινε να δω πόσο πάνε τα αναλώσιμα συγκριτικά με τα ΟΕΜ για να δω αν θα αρχίσω να μαζεύω εουρος για να τα μπάξω κάποια στιγμή
δηλαδη αν παρω δισκους απο 330 δεν μπαινουν. θελουν πατεντα...
ξερει κανειs να μου πει σιγουρα γιατι θελω να τα παρο απο 330 αλλα θελο να ξερο αν μπαινουν χωρις πατεντα. γιατι εδω στο νιση λιγακι χλωμο βλεπω να μου την κανουν
Στο 16άρι μπαίνουν από 330 χωρίς πατέντα (δίσκοι + δαγκάνες)?
Απαντώ καθυστερημενα διοτι μολις τωρα το ειδα και απαντω και λεω οτι ειναι φρεναρες και το κοστος πριν εναμιση χρονο ηταν στα 1700 ευρω και οι βασεις που εχει το κιτ ταιριαζει σε e46-e36 με την προσθηκη δυο ροδελων στην καθε βαση. Εγω παντως για να αποφυγω τις ροδελες εφτιαξα στο μηχανουργειο νεες αλουμινενιες.Τωρα για την τιμη μπορει να τις βρεις και πιο φτηνα......να ξερεις ομως οτι αλλαζει η κατανομη και χρειαζεται και πισω μετα δαγκανες και τοτε υποχρεωθηκα και εβαλα τετραπιστονες και ολα δουλευουν αψογα χωρις κανενα προβλημα!
Για να καταλάβω εγώ που έχω 316 τι θα χρειαστώ μπρος πίσω για να βάλω μεγαλύτερα φρένα?? κ τι φρένα μ προτείνετε?