Kαλησπέρα bmwedakides θέλω να αγοράσω μια bmw z3 αλλα πρώτου την πάρω θέλω να ρωτήσω αν βγάζουν προβλήματα σαν αμάξια!!!!
Printable View
Kαλησπέρα bmwedakides θέλω να αγοράσω μια bmw z3 αλλα πρώτου την πάρω θέλω να ρωτήσω αν βγάζουν προβλήματα σαν αμάξια!!!!
Καλώς μας ήρθες φίλε, να γράφεις σε παρακαλώ ελληνικά, είναι κανόνας του φόρουμ, αν θες γράψε κάτι για εσένα εδώ: https://www.bmwfans.gr/forum/forumdisplay.php?f=23
Καλώς όρισες φίλε μου.
Όχι το Ζ3 δεν είναι προβληματικό αυτοκίνητο. Βέβαια μήν ξεχνάς ότι το πιο πρόσφατο Ζ3 θα είναι του 2003. Μια δεκαετία δηλαδή... Μην περιμένεις ότι αμάξι 10ετιας δεν θα ζητήσει τίποτε. Μα ένα κολάρο, μα ανάρτηση μα κάτι.
Ζ3 κυκλοφορούν πολλά. Το 90% που πωλούνται σε χαμηλές τιμές είναι χάρβαλα, το άλλο 10% με λίγα μαζεματάκια είναι αξιοπρεπή αυτοκίνητα.
Προτίμησε ένα ακριβούτσικο ,για να να σου βγει φτηνό
Δεν υπάρχουν αμάξια χωρίς θέματα και ειδικά παλιά ;)
Συγνωμη αλλα αν θες Ζ3 αγορασε ΜΧ5...Ειναι πολυ καλυτερο αμαξι απ'το Ζ3 και τα κανει ολα ως roadster.
Διπλο ποστ,λαθος
στην τιμη ενος σωστου Ζ3 παιρνει δυο σωστα ΜΧ5 .
Αν ειανι ανθρωπος που δεν κυνηγαει τη μοστρα του Bmw αλλα την οδηγηξη απολαυση τοτε το ΜΧ5 ειναι καλυτερο (κατα τη γνωμη μου). ΜΧ5 οποιος εχει οδηγησει ξερει. Κι ας μην ειανι τα πλαστικα του τοσο ομορφα, σε κανει να χαμογελας πιο συχνα
με 7-8 000ευρο παιρνεις 1900cc z3 facelift!
ενα καλο mx5 μκ2 1600cc παιρνεις με 4-5 000ευρο...
σαν ποιοτητα κατασκευης δεν συγκρινονται πουθενα...
σαν γκαζι το ζ3 ειναι πιο δυνατο απ το 1600 μχ5, το μαζντα ειναι πιο ευχαριστο λογο βαρους...
Το ενα ειναι αμαξι all time classic και το αλλο κουβας !!!!
εγω παλι λεω οτι κανουν την ιδια ακριβως δουλεια!!
η διαφορα η μεγαλη θα ερθει σε μερικα χρονια που η ζετα θα περασει στο πανθεον της ιστοριας τησ αυτοκινησης!!
Οσοι γνωριζουν απο ροουντστερ γνωριζουν την αξια του Μιατα.....Για μενα ειναι στα λεφτα του το καλυτερο ροουντστερ στον κοσμο, ειναι το επομενο αμαξι μου κατα πασα πιθανοτητα.
και θα εχει κοστισει τα διπλα λεφτα σε συντηρησ απο το μιατα.
εγω γι αυτο ειπα mx5 , γιατι μυριζομαι πως ο φιλος λογω χρηματων κοιταξε τη ζετα, αλλα αμα παρει καμια φτηνη θα ειναι χρεπι και θα το μετανιωσει. Λεφτα για χρεπι Ζ3 ισον λεφτα για αριστο Μχ5.
αν υπαρχει το ρευστο και μπορει να υποστηριχτει η συντηρηση του Ζ3 τοτε ναι, ειναι καλυτερη επιλογη, με δεδομενο πως παντα θα μιλαμε για Μ44 και μονο
μπλοκε ειχε το 1,8!
οι τιμες των αυτοκινητων ειναι κατι παρα πολυ σχετικο!
ο νομος της προσφορας και ζητησης παιζει σημαντικο ρολο.
Στο εμποριο καποιος πουλαει κατι σε μια τιμη, ο αγοραστης αν κρινει οτι η τιμη ειναι συμφερουσα αγοραζει ή οχι.
Μπορει και ο αγοραστης να δωσει μια προσφορα και αν συμφερει τον πωλητη τοτε πουλαει ή οχι.
Γενικα οι τιμες αυτη τη στιγμη στην αγορα ειναι χαμηλες, τοσο χαμηλες που το να λεμε οτι τα Ζ3 με 5-6 κ ειναι χρεπια ενω με8-9 Κ ειναι καλα, Οταν με 10 Κ παιρνεις Ζ4...
Καθε αυτοκινητο αν εχει καλοσυντηρηθει και ειχε εκτιμηθει απο τον ιδιοκτητη του μπορει να ειναι απροβληματιστο και ας εχουν περασει τα χρονια.
Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι η ζετα ειναι ενα αυτοκινητο που στα χρονια που θα ερθουν θα συνεχισει να γοητευει με τις μοναδικες γραμμες της και θα αποκτησει υψηλη αισθητικη και χρηματικη αξια.
Εμφανισιακά το z3 με το mx5 είναι η μέρα με τη νύχτα...
Καμία επαφή... Το κόψιμο του z3 ήταν χρόνια μπροστά κ παραμένει διαχρονικό...
Και κάτι ακόμη, βγαίνεις έξω κ πετυχαίνεις σε μία βόλτα τουλάχιστον 5-6 mx5
ενώ με τα z3 δεν είναι έτσι... Εγώ τουλάχιστον το προτιμώ έτσι...
Όχι ότι λέει κάτι αυτό αλλά...
και σε εσωτερικούς χώρους το Ζ3 είναι πολύ πιο άνετο απο το MX-5.
Tο ΜΧ-5 είναι μια χαρά και τίμιο αλλά και αξιόπιστο αυτοκίνητο, όπως και τα περισσότερα σύγχρονα Mazda άλλωστε.
Αν θέτε πάρτε Mazda, εδώ είναι forum BMWfans και κάποιος λόγος υπάρχει γί αυτό...
Νομίζω ότι είμαστε off topic. Ο φίλος μας δεν έθεσε δίλημμα Ζ3 ή άλλο roadster,αλλά ρώτησε εάν τα Ζ3 βγάζουν προβλήματα. Οπότε ας επικεντρωθούμε καλύτερα στο συγκεκριμένο θέμα. Δυστυχώς δεν έχω εμπειρία από Ζ3 για να παραθέσω την προσωπική μου γνώση. Κατά τα λοιπά,συμφωνώ με τους προλαλήσαντες για το σχέδιο και τη μοναδικότητα του Ζ3.
(Υ.Γ. Αν και off topic,σύμφωνα με τη γνώμη μου,εάν ενδιαφερόμουν για roadster και λοξοκοιτούσα προς Ιαπωνία μεριά,σαφώς και θα προτιμούσαν το κεντρομήχανο MR2, ίσως το τελευταίο "αντρικό" αυτοκίνητο που έβγαλε η Toyota.Δυστυχώς όμως,λόγω της ιδιαίτερης οδικής συμπεριφοράς τους,τα περισσότερα που πουλιούνται είναι ταλαιπωρημένα με τρακαρίσματα κλπ., οπότε θέλει πολλή προσοχή η αγορά του).
Ναι, τα έχουμε μπερδέψει λίγο.
Είναι άλλη συζήτηση για το ποιό απο τα 2 υπερέχει σε value for money σε συγκεκριμένο εύρος ¤, και άλλο ποιό είναι καλλίτερο σας αυτοκίνητο.
Αν πεις ότι διαθέτω π.χ 5000 ¤ για αγορά roadster και τόσα ¤ τον χρόνο για συντήρηση και δεν θέλω να τα υπερβαίνω, ίσως να υπερισχύει ο Ιάπωνας.
Αλλά γενικά δεν τίθεται ερώτημα ποιό είναι καλλίτερο. Το μιάτα δεν είναι απλά κουβάς όπως είπαν, αλλά παιδικό κουβαδάκι για την παραλία μπροστά στην ζέτα.
Προσωπικα ο,τι αμαξι και να αλλαξω θα εξακολουθω να βρισκομαι εδω γιατι αλλο το αμαξι,αλλο η παρεα.
Το οτι ειμαστε μπεμβε φορουμ δε σημαινει οτι ειμαστε και χαζοι, υποτιθεται οτι εχουμε ανοιχτο μυαλο και ορθη κριση και ειναι αρκετοι που δεν εχουν μπεμβε και βρισκονται εδω.. Στο κατω κατω η μπεμβε δεν παραγει τα καλυτερα αυτοκινητα του κοσμου. Υπαρχουν και καλυτερα..:whistle:
χωρις να θελω να δωσω συνεχεια.το ΜΧ-5 ειναι πολυ καλο αυτοκινητο αλλα δεν παυει να ειναι ενα πολυ καλο αντιγραφο της λοτους ελαν.οταν παρουσιαστηκε το Ζ3 ταραξε τα νερα με τη σχεδιαση του που τηρωντας τις κλασσικες γραμμες ενος ροουντστερ δεν αντεγραφε κανενα αλλο αυτοκινητο.εκτος αυτου δεν ειναι τυχαιο οτι εξοπλιζεται με κινητηρες ισχυος απο 115 εως 343 αλογα και μπορει και διαχειριζεται την ισχυ πραγμα που προφανως δεν κανει το μαζντα.το συνολο των κατοχων ΜΧ-5 οταν αντικαθιστουν το αυτοκινητο τους μεσα στις επιλογες τους παιζει και το Ζ3 ενω ποτε δεν γινεται το αντιστροφο.πιστευω οτι το Ζ3 οπως και το Ζ4 ειναι μια κλαση πανω σε ολους τους τομεις απο το ΜΧ-5
Πετάγομαι σφήνα... Δεν θα σου απαντήσω απευθείας σε αυτό.
Επειδή έχω πάει να δω άπειρα αμάξια μτχ για λογαριασμό φίλων υποψήφιων αγοραστών, όλων των ειδών και για όλα τα πορτοφόλια.
Θα πω κάτι και μην με παρεξηγήσετε. Το δίλημμα συνήθως είναι mx5 ,Z3, mg tf.
Πισωκινητα roadster φτηνά και προσιτά στο νεανικό κοινό. Ε λοιπόν mx5 και tf παίρνει όποιος δεν μπορεί να πάρει ένα καλό Ζ3. Εμένα η στατιστική μου αυτό δείχνει.
Φανταζομαι οτι οι τιμες ειναι αναλογες σε καθε περιπτωση
Σασα, αυτο που σου ειπε ο m-power_01 σε καλυψε?
ποσο εκανε το z3 καινουριο το 2003 και ποσο το mx-5?
αληθεια τι προσπαθεις να συγκρινεις? γιατι πηρες z4 και οχι το mx5 το 2λιτρο?
το θεωρεις καλυτερο αμαξι?
ο αδερφος μου εχει ενα z3 πολυ ακριβοπληρωμενο, καποιος μπορει να τον πει ανετα και "******" γιατι με αυτα τα χρηματα επαιρνε z4, απλα το αυτοκινητο του αρεσε και βρηκε ενα σε κατασταση βιτρινας, εχω οδηγησει μχ5 και το ζ3 πραγματικα δεν εχουν καμια σχεση πουθενα και ειναι πολυ λαθος να τα συγκρινεται.
Δεν λεω οτι ειναι κακο αυτοκινητο το μχ5 ανετα θα επαιρνα ενα, αλλα δεν σημαινει οτι αυτο που μπορω να αγορασω-συντηρησω ειναι καλυτερο απο κατι πιο ακριβο...
το mx-5 ειναι ενα παιχνιδιαρικο, σπορ διθεσιο, ελαφρυ και ποιοτητα μετρια, για να πεις οτι θες ποιοτητα πρεπει να φτασεις 2005+ ναρντι κλπ και οχι για ποιοτητα bmw αλλα για ποιοτητα mazda,πολυ αξιοπιστο, αλλα μεχρι εκει...
το z3 ειναι bmw , στοιβαρο αξιοπιστο , ποιοτικο, και εμενα μαρεσει οπως τραβαει παρα τα 118 αλογα του.
δηλαδη το mx5 ενω ακουγα οτι παει επειδη ειναι ελαφρυ κλπ οταν το οδηγησα δεν μου εκανε εντυπωση, το z3 επειδη πηγα με αρνητικη εικονα σε σχεση με τα αλογα βαρος, μου αρεσε πολυ, (ροπατο...).
:offtopic: απ το #5 ποστ...Δεν εχω οδηγησει Ζ3 εχω οδηγησει ΜΧ5 ενος φιλου ομως...Βασικα πολυ αβολη θεση οδηγησης...και ειναι και λιγο καρεκλα το 1,6 χωρις μπλοκε κιολας... :thumbsdown:
ας γινει ενα καθαρισμα απλα βρηκα ενα mk2.5 2005 μχ5 nardi οτι καλυτερο δηλαδη και σας βαζω 2 φωτογραφιες...οι εικονες μιλανε απο μονες τους...
τα υλικα επισης!
και το ζ3 ειναι 1,9I 2003 του αδερφου μου.
υ.γ δεν ειμαι κομπλεξικος, μχ5 θα επαιρνα για αλλος λογους, απλα δεν μπορω να σας πω οτι τα mazda 3 ειναι καλυτερο απ τον 116!
Ρε παιδες τι συγκρινετε τωρα?Αφου το εχουμε πει...Οι Ιαπωνες στο εσωτερικο ειναι αστα να πανε τις πιο πολλες φορες...Στα υπολοιπα καλοι ειναι... thumb
Πάντως δεν είναι τυχαίο οτι η συγκεκριμένη "παρέα" δημιουργήθηκε απο BMW fans...
Δεν είμαστε ακριβώς "μπεμβέ φόρουμ", είμαστε forum BMWfans, είναι διαφορετικό και η διαφορετικότητα εστιάζεται στο "fans"...
Βεβαίως αυτό το χαρακτηριστικό δεν αμφισβητεί ούτε την νοημοσύνη μας αλλά ούτε και το οτι έχουμε ανοιχτά μυαλά. Αν πρόσεξες, έγραψα οτι τα Mazda και τίμια και καλά είναι, όποιος θέλει ας πάρει. Κι εγώ έχω και άλλο αυτοκίνητο άλλης μάρκας, σ΄αυτό το forum όμως γράφω επειδή είμαι ΒMWfan (σίγουρα όχι κατά λάθος) και υπερθεματίζω για τα ΒΜW αντίστοιχα επειδή το πιστεύω.
παρε bmw αν εχεις τη δυνατοτητα.
ολα τα αλλα ειναι σκουπιδια (και ειδικα τα αουντι χεχεχε).
βεβαια υπαρχει ενα ερωτημα, ποσο bmw εχει παραμεινει ενα αυτοκινητο που εχει αλλαξει 10 χερια, εχει κακομεταχειριστει, εχει συντηρηθει πλημελως.
δινει ακομα την αισθηση που εχουν παραδοσιακα τα αυτοκινητα της φιρμας?
κατα τη γνωμη μου οχι παντα, ετσι απαιτειται ψαξιμο για το σωστο αυτοκινητο.
οταν μιλαμε για μεταχειρισμενο αυτο ας το εχουμε κατα νου, αγοραζουμε εκεινο που ειναι στην καλυτερη κατασταση.
στο διλημα χρεπι Ζ3 ή αριστο μιατα θα επελεγα το δευτερο.
αν εβρισκα ομως καλο Ζ δεν θα ειχα ενδοιασμους (βρειτε μου Ζ3 κουπε και το παιρνω τωρα!)
τα αμάξια αυτά δε συγκρίνονται τ Z3 ειναι ανώτερο στ πάντα κ δε μιλάω για Z3M που δε σύγκρινεται με κανένα μαζντα.