ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΠOΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ///Μ MOTER ΠΟΣΟ ΛΑΔΙ ΚΑΙΕΙ Ανα 1000 χμτ ωστε να κανω μια συγκριση με το δικο μου το Μ5 και να μου πειτε ποιο λαδι χρησιμοποιητε και τι πυκνοτητα διοτι δεν εχω καταληξει ακομα!!!!!! ευχαριστω μακιςΜ5
Printable View
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΠOΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ///Μ MOTER ΠΟΣΟ ΛΑΔΙ ΚΑΙΕΙ Ανα 1000 χμτ ωστε να κανω μια συγκριση με το δικο μου το Μ5 και να μου πειτε ποιο λαδι χρησιμοποιητε και τι πυκνοτητα διοτι δεν εχω καταληξει ακομα!!!!!! ευχαριστω μακιςΜ5
Μουρλο εισαι ρε?
αφου αλλαζεις καθε 1500 χιλιομετρα, ποτε προλαβαινει να καψει;
Ρε μπας και βαζεις τιποτα νουμερα δικης σου εμπνευσεως στα λαδια;
Ικανο σε εχω να βαζεις χυμα απο το βαρελι που εχεις για τα φορτηγα σου.
Τα εγοστασιακά manuals της BMW δικαιολογούν μέχρι 1000cc(1kg) λάδι /1000km ανάλογα με το πόσο κοντά οδηγείς σε "κόφτες".
Ποιότητα λαδιού 10-40 συνθετικό και είσαι Ο.Κ για 5-7000km.
:thnx:
Δεν καιγεται το λαδι ρε.
Τρομαζει απο το γ&μησι που τρωει και φευγει απο οπου βρισκει τρυπα.
Ρε παιδια πατε καλα η' εχετε μουρλαθει?
Στο εργαλειο μπαινει μονο 10W60 castrol Motorsport..... τπτ αλλο, .....
Εχεις δίκαιο αλλα μόνο για μοντέλα Μ μετά το 2000.
Για τα προγενέστερα δεν ισχυει αυτή η προδιαγραφή.
Επίσης οι ελληνικές αντιπροσωπίες για ένα δικό τους λόγο θεωρούν οτι πρέπει στην θερμή Ελλάδα να ισχύει οτι και στην ψυχρή Γερμανία και εκεί κάνουν λαθος μιάς και με 40-45 βαθούς στην Αθήνα τα λάδια γίνονται "νεράκι".
Οπότε θέλει λίγο ψάξιμο το θέμα μιάς και κάθε κινητήρας έχει και διαφορετικές πιέσεις και θερμικά φορτία αλλά και χρήση.
καλημερα παιδια θελω εαν μπορειτε να μου πειτε τι καταναλωση σε λαδια εχετε περιπου /ανα 1000 χ.μ.τ. και τι πυκνοτητα βαζετε???? ποιας εταιριας και εαν ειναι συνθετικα ΚΑΙ ΕΑΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ!!!! ΔΙΟΤΙσυμπληρωνω στο μ5 καθε 1000 ενα λιτρο περιπου ΣΕ ΠΛΑΚΩΜΑΤΑ ΠΑΝΤΑενω σε ενα μ3 που ειχα εφτανε το 1.5 λιτρο/1000 δωστε μου οτι γνωριζεται για να κανω συγκριτικα!!!!!!!!!!!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..ΠΑΙΔΕΣ!!!!!!!!!:ranting2 ::ranting2: :ranting2: :thnx:
Eγω στον Μ54Β22 βαζω Μobil 5w40 φουλ συνθετικο και τα πεταω καθε 5000χλμ.
Στις 5000 μπορει να μου καψει το πολυ 300 με 400.
Αμα βαλω 0w40 (γιατι δεν περισσεψαν απο το μαγαζι χαχαχαχα) μου καιει κανα λιτρο περιπου στα 5000
Ολα αυτα με μεικτη χρηση....ταπα-χαλαρα-ταπα-ταπα-χαλαρα...
Τι χαζος που ειμαι.....μιλαμε για Μ μοτερ....
Συγνωμη....ειναι πρωι ακομα....:morningcoffee:
Δε νομίζω να ισχύει αυτό. Τι και αν έχει 40-45 βαθμούς έξω, τι και αν έχει 30-35 (εκεί φτάνει ακόμα και στην Γερμανία το καλοκαίρι πλέον).
Αφου το λάδι έτσι και αλλιώς, δουλεύει σε πολύ μεγαλύτερη απο την εξωτερική.
Να πω ότι δούλευε σε 20-30 και η εξωτερική είναι 40, ναι επηρρεάζει.
Οταν δουλεύει π.χ σε 100 όμως παίζει ρόλο πόση θερμοκρασία έχει έξω ;
Η μετακινηση θερμοτητας ειναι αναλογη της διαφορας θερμοκρασιας. Για την ακριβεια ειναι αναλογη της τεταρτης δυναμης της διαφορας θερμοκρασιας. Πχ διαφορα θερμοκρασιας 10 βαθμων προκαλει μετακινηση 10000joule/sec . Διαφορα θερμοκρασιας 20 βαθμων προκαλει μετακινηση 160000joule/sec
Εξηγουμαι:
Αν εχεις λαδι στους 100 και θερμοκρασια περιβαλλοντος στους 0 η μεταφορα θερμοτητας απο το λαδι στον αερα (περιβαλλλον) θα γινει γρηρορα.
Αν εχεις λαδι στους 100 και θερμοκρασια περιβαλλοντος στους 20 η μεταφορα θερμοτητας απο το λαδι στον αερα (περιβαλλλον) θα γινει πιο αργα.
Αν εχεις λαδι στους 100 και θερμοκρασια περιβαλλοντος στους 50 η μεταφορα θερμοτητας απο το λαδι στον αερα (περιβαλλλον) θα γινει πολυ πιο αργα. Σκεψου οτι αν εχεις εξω 40 τοτε στο μηχανοστασιο ειναι χαλαρα 50+ . Απο που θα ψυχθει το λαδι?
Κατατοπιστική και εξήγηση. Αρα παίζει ρόλο η εξωτερική θερμοκρασία.
Ομως πρακτικά, η BMW δεν προτείνει άλλα λάδια για τις πιο θερμές χώρες. Αρα οι εδώ αντιπροσωπείες δεν κάνουν "του κεφαλιού τους". Απλά ακολουθούν τις οδηγίες της BMW. Εαν υπήρχε ανάγκη διαφοροποίησης των λιπαντικών και ειδικότερα σε μοτέρ υψηλών επιδόσεων (π.χ Μ) για θερμά κλίματα, θα το πρότειναν.
ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΡΕ ΦΙΛΕ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΖΑ 10 ΛΙΤΡΑ ΛΑΔΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΚΑ ΘΕ 1000 ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!:thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdo wn::thumbsdown::ranting2::thumbsdown::ranting2::th umbsdown:
Παιδια συγνώμη γιατί μαλον εγώ δεν κατάλαβα καλά.
Μιλάμε για ένα λίτρο στα χίλια χιλιόμετρα;;; Αν ναι
τότε δε μιλάμε για αμάξια αλλά για φρυτεζες.
Εμένα πάντως μου καεί γύρω στο μισό λίτρο στα 8000 χιλ.
Βάζω αυστηρά τα λάδια του κατασκευαστή 10/60 castrol tws.
Ps. Δε μπορεί εγώ έχω καταλάβει λάθος...
Εγώ στο ίδιο μοτέρ που έχει και ο Μάκης, έβαζα περίπου 3/4 από το μπουκάλι κάθε 1000-1500 χλμ.
O γενικός κανόνας για τα 2 λιτρα και άνω 34 άρια είναι:
Ψυχρά κλίματα: 5W-30
Μεσαία: 10W-30
Θερμά: 15W-50
Για το δικό σου Μάκη δε ξέρω αλλά νομίζω το 5 - 40, που βάζω στο δικό μου, θα ήταν οκ.
Σίγουρα θα πρέπει να ρωτήσεις έναν επίσημο dealer.
Όσων αφορά την κατανάλωση, με μια αναζήτηση που έκανα σε ξένα forums είδα ότι αυτή ποικίλει από 1Lt / 6.000km έως 1Lt / 10.000km. (για τον δικό σου κινητήρα πάντα)
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ... ΤΟ 1 λιτρο το καινε και τα 1300αρια...τρικυλινδρα:th_Laie_67-1: ........τα 6000 ...... για το δικο μου απο οτι μου ειπε ο ρουντι Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ στα Μ/// δινει 1 λιτρο περιπου στα 1000 με 1500 !!!! ετσι μου ειπε ΚΑΙ Ο ......... <<μηχανικος μου>>
απο ποια εταιρια βαζεις ?????????
λογο ιποδυναμης
Πάντως αντίστοιχη κατανάλωση είχε και το παλιό Ε34 του Χρίστου όταν το πήρε ο Σπύρος και μετά έγινε μπαρμπα μπεν !!! ... Μάκη αν καις 1 λίτρο κάθε 1000 χλμ κάτι δεν πάει καλά !!!
νομιζω οτι δεν ειναι το καλυτερονα εχει τοσο μεγαλο φασμα!!!:ranting2:
οσο ποιο μικρο<<φασμα δηλ. οχι 35 αλλα στο 10/30 ειναι 20>> λενε οτι ειναι καλυτερο οτι δεν ¨¨<<νερουλιαζει>>.... ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!
ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ:thanks::thanks:
:hystericalbs1: o Σπύρος ή το μοτέρ του?
https://benlueders.com/uploads/images/saga_ub.jpg
Το 5-40 Μάκη μου το πρότεινε ο αντιπρόσωπος όταν έβαλε το κιτάκι επάνω - δεν το επέλεξα μόνος.
Οπότε κ για ένα Μ μοτέρ παλαιάς κοπής θα το θεωρούσα λογικό να παίρνει κάτι αντίστοιχο.
Ας μας που κ οι γνώστες.
Η Β.Μ.W. ΓΙΑ ΤΑ ΜΟΤΕΡ Μ/// δινει καταναλωση<< καψιμο>> λαδιου παντος....
το ΞΑΝΑΛΕΩ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ????:shok: ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ... ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ.... εχει καποιες αλλαγες στο θεμα αυτο....thumb
βεβαια η καταναλωση που λες φιλε μου,Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΛΕΣ :shok:δεν την εχω ουτε με πολο 1.2 το 3κυλινδρο μοντελο 2009!!!!!!! :shok:
θα ξαναφρεσκαρω τις γνωσεις μου γιατι εαν πεφτω τοοοοοοοοοοοσο εξωωωω..... τι να πω???:thnx:
Να σε ρωτησω κατι?
Περιμενεις να ζεσταθουν τα λαδια πριν ξεκινησεις να πιεζεις τα αμαξια σου? Εχει καπου ενα ωραιο θεματακι που λεει γιατι δεν αρκει να περιμενουμε μονο τη θερμοκρασια νερου να ανεβει ωστε να το πιεσουμε.
Επισης η καταναλωση 1λιτρο/8000χλμ στο 1,2 ειναι στα ορια του ανεκτου. Οι καταναλωσεις που βλεπω στα αμαξια της οικογενειας ειναι μεχρι 500γρ ανα αλλαγη και με δεδομενο οτι τα σεβομαστε.
Αν παλι τα σκιζεις ολη την ωρα λογικο ειναι να κατεβαζουν.
Λάθος, αυτή είναι η λογική των άσχετων που βγάζουν πάνω από ένα μοτέρ οτιδήποτε "νομίζουν" περιττό, ακόμη και την σωστή στάθμη λιπαντικών, δήθεν για να μην έχουν τριβές τα αντίβαρα του στροφάλου όταν χτυπάνε το λάδι ... ΕΛΕΟΣ!
Τα υγρά δεν συμπιέζονται, αλλά εκτονώνονται και στην συγκεκριμένη περίπτωση μόνο καλό προκαλεί αυτή η εκτόνωση.
Πολύ σωστά ... thumb
υ.γ. Μάκη είσαι σίγουρος ότι το καις και δεν το χάνεις;
εδω ειναι η μαγκια του μαγειρα.
Να το -ψησει- αλλα να μην το - καψει-
και το μυστικο για καλο ψησιμο ειναι στο καλο λαδι.
Για το λογο αυτο την επομενη φορα θα σου φερω εγω τα μπιτονακια να το γεμισεις (κερασμενα) για να δεις τη διαφορα και στο τηγανι και στη -γευση-
Ειμαι σιγουρος μλκα οτι βαζεις μεσα οτι βρισκεις στην κουζινα και μετα το ψαχνει η Μπαρμπι.
Ειμαι πλεον σιγουρος.