Παλικαρια την βοηθεια σας παρακαλω.
Θελω να αγορασω καινουριους δισκους και τακακια για τα πισω φρενα,οπως επισης και για του χειροφρενου,συν τα ηλεκτροδια τους,για Ε46 ci M54.
Ειτε μαγαζι η' ebay,οτι γνωριζετε θα ηταν πολυ καλη βοηθεια.
:thanks:
Printable View
Παλικαρια την βοηθεια σας παρακαλω.
Θελω να αγορασω καινουριους δισκους και τακακια για τα πισω φρενα,οπως επισης και για του χειροφρενου,συν τα ηλεκτροδια τους,για Ε46 ci M54.
Ειτε μαγαζι η' ebay,οτι γνωριζετε θα ηταν πολυ καλη βοηθεια.
:thanks:
Κυβικά δεν γράφεις ...
2.2cc έχει...Βάζω και στοίχημα...:thumbsup::thumbsup:
Bazil Van Sinner έχεις p.m.....
......πες μου που εισαι και τι καν-ι-εις!!!!!!!:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:χαχαχαχαχαχα!!!!!!!νταξ μαγκες εχετε ΠΟΛΥ φαση ρε σεις!!!!!!:hystericalbs1::hystericalbs1:
Το 2.2 ειναι το ερπετο μου.
Ηelp me!!!!!
Μπορείς να πας είτε σε ΑΤΕ απλούς , είτε σε ATE power disc , είτε σε zimmermann sport.
Τους πρώτους του παίρνεις φτηνά από Ελλάδα , τους άλλους δύσκολο.
Σε ποια περιοχη είσαι ;
Σερρες...
:up::up:
ετοιμος για αλλαγη και με το λαμπακι μου αναμενο.
Χρειαζομαι πισω δισκους+τακακια+ηλεκτροδια +τακακια χειροφρενου.
Οποια βοηθεια ευπροσδεκτη!
ερωτηση:αντι για ολα αυτα μπορω να βαλω μεταχειρ. απο 330?αξιζει?
Kυριε αντιπεριφερειαρχα,το θεμα ειναι πρωτιστως οικονομικο και ταυτοχρονως αναλογικο!
Δηλαδη αν ειναι στα λ7 των καινουριων να μπορεσω να βαλω απο 330 με αρκετο ψωμι στους δισκους και με καινουρια τα περιφερειακα θα ειναι καλο το deal!Αν ειναι να βγει ακριβη η μοντιφα θα παω ξανα στα ΟΕΜ και θα μπαξω και σωληνακια,αλλωστε μεχρι τωρα αυτα με σταματουσαν:original:
Λογικό το επιχείρημά σου Bill δεν διαφωνώ σε κάτι...
Αν οι τιμές των 330 είναι οι προαναφερθείσες σε σχετικό τηλεφώνημα που είχαμε τότε προχώρα με κλειστά μάτια....
thumbthumb
Μολις επληροφορηθειν απο σχετικο τηλεφωνημα με εταιρο μελος του φορουμ,κυριο Ιωαννη Κομπακτ,οτι για πισω μπορουν να τοποθετηθουν χωρις μετατροπες δισκοι απο 325 η' 328 !
Κοίτα μήπως βρεις ολόκληρες δαγκανες απο 325.
Πιθανότατα θα σου πανε πιο φθηνά . Δυο κομμάτια σίδερο στην αντιπροσωπεία θα σου κοστίσουν ακριβά
Kαλα ρε Bill ENA χρονο για τακακια ψαχνεις?????
καλιο αργα παρα ποτε...
Να ρωτήσω κάτι? άσχετο με το θέμα του φίλου αλλα έχω ένα BMW e46 2000μοντέλο πίσω έχει και τακακια για τα φρένα και σιαγονες για το χειρόφρενο? και αν ναι ποιος ο λόγος? τόσο δύσκολο ήταν να βάλουν δαγκανες με ντιζα για το χειρόφρενο?
Θα τρελαθω??? με ποιο σκεπτικό οι Γερμανοί το έκαναν αυτο??
Τι πλεονέκτημα έχει σε σχέση με το κλασικό χειρόφρενο που έχουν όλα τα αυτοκίνητα, μπορείτε να μου πείτε έναν?
Γιατι μειονεκτήματα έχει πολλα αυτη η μέθοδος, 1) όχι καλυτερο χειρόφρενο, 2) ψηλότερο κόστος.
To ταμπουρο με μικροτερη δυναμη φρεναρει πιο σωστα.
Αλλα ζεσταινεται γρηγορα.
Το χειροφρενο ομως δεν εχει λογο να υπερθερμανθει.
Εχει και αλλα πλεονεκτηματα(προστασια σε λασπωδη εδαφη. Εκει που το δισκοφρενο το "χανεις" το ταμπουρο ειναι εκει και σε σταματα) βεβαια δε νομιζω οτι θα αξιοποιηθουν σε ενα κουρσακι.
Οποτε ειναι σαφως πολυ καλο που εχουν ενα πολυ ωραιο χειροφρενακι με μικρη διαδρομη το οποιο τα δινει ολα με λιγη δυναμη(αυτα ολα οταν οι ντιζες του και τα σιαγωνακια ειναι σε καλη κατασταση) και με αψογη αισθηση(ον-οφ).
Αλλιως θα επρεπε να ειναι υδραυλικο.
Η θα ειχε μια διαδρομη παναγια βοηθα.
Και αισθηση gtp.
επι του θεματος εχουμε τιποτα???
Tι θα κανεις τελικα?
Θα αγορασεις καινουριες βασεις(απο325) για τις δαγκανες σου(ιδιες μεταξυ 320-325)-δισκους και τακακια απο 325?
(εγω αυτο εκανα)
Η θα παρεις μτχ δαγκανες απο 325 και καινουρια τακακια-δισκους?
Αυτες τις δυο επιλογες εχεις για πλαγκ εν πλέι δουλεια, που λενε.
Η 2η περιπτωση συμφερει μονο αν οι δισκοι και τα τακακια του σετ που θα παρεις ειναι σε καλη κατασταση και μπορουν να δουλευτουν(σπανιο).
Αν θελουν αλλαγη... Δεν αξιζει.
Αλλη λυση ειναι να παρεις μτχ σετ απο 330 και να κανεις πατεντα στα σιαγωνακια του χειροφρενου.
Χτες το βραδυ ειχα μια επαφη με Stuttgart....
και μπορει να δουμε κανα καλο μπαξιματακι...:shok: :shok: :whistle:
Περιμενω και ψαχνω παραλληλα,η πρωτη περιπτωση ειναι η πιο "καλη" μεχρι στιγμης.
Γενικα ειναι καλη λυση γιατι δε μπλεκεις με μτχ δαγκανα που μπορει να κολλαει, να θελει αξονακια, τσιμουχες και ενα σωρο αλλα.
Λογαριασε οτι παρεα με τις βασεις θα σου στειλουν και καινουρια αξονακια για τις δαγκανες σου.
Η τιμη μπορει να ειναι καπως υψηλη εκ πρωτης οψεως αλλα ειναι καινουριο πραγμα και θα το χαρεις πολυ!
Δε θα σε προβληματισει πουθενα.
Εγω τα εσκασα σε εδω αντιπροσωπεια σκεψου και παρολα αυτα το χαρηκα!!!
Οι μπροστινές βάσεις που είχα ρωτήσει για 300αρι δίσκο κόστιζαν 170 η μια από BMW Αδαμίδη.Ενδεικτικά το λέω.
δηλ αν κάποιος θέλει για μπρος κ πίσω θα δώσει 340 + αλλά τόσα για δίσκους + τα εργατικα κάπου ένα 800αρι θα βγει κ στ ουσία έχεις τα ΊΔΙΑ φρένα λίγο πιο απότομα
Δεν ειναι ετσι.
Δεν ειναι πιο αποτομα, η δαγκανα σηκωνεται ψηλοτερα, μπορει να ασκησει μεγαλυτερη ροπη και επι της ουσιας το φρενο σου γινεται πιο δυνατο ενω ειναι το ιδιο αποτομο με πριν.
Δευτερον γιατι λες 800αρι?
Αμα εισαι για δισκους και τακακια καποια χρηματα θα τα δωσεις που θα τα δωσεις.
Για πισω αν δωσεις εξτρα τα χρηματα των βασεων εχεις μεγαλυτερα φρενα.
Για μπροστα βρισκεις ενα σωρο κομματια μτχ, οποτε μπορεις να διαλεξεις κατι καλο απο 330 πχ η καποιο αφτερ μαρκετ κιτακι.
Που κ παλι βεβαια θα το πληρωσεις καμποσο και κατα πασα πιθανοτητα θα παρεις μονο δαγκανες.
Ολα τα αλλα θα τις συνοδευουν για βαρος...