Φίλε Γιάννη γιατί πρέπει να "πατήσει" το πρόγραμμα ??? ... τσιμούχα είναι ???
Φίλε Κόνας επειδή ξέρεις ... χωρίς να μου πεφτει βέβαια λόγος ... το "μια φορά κι εναν καιρό ... και το Λαλάκη κλπ κλπ" τα ξέχασες ????
Printable View
Βαγγελη ξερεις πολυ καλα τι εννοει. Δεν χρειαζεται να στο εξηγησει κανεις. Δεν υπαρχει λογος για ειρωνιες.
Ξερω, και δεν τα ξεχασα, αλλα ουδεποτε σε ενα φυσιολογικο θρεντ...Παράθεση:
Φίλε Κόνας επειδή ξέρεις ... χωρίς να μου πεφτει βέβαια λόγος ... το "μια φορά κι εναν καιρό ... και το Λαλάκη κλπ κλπ" τα ξέχασες ????
Σε παρακαλω μη μας φορτωνεις...Παιξε στη καταλληλη αυλη...
ok εγώ απλά όφειλα να κάνω το ποστ !!! ... νοου πρόμπλεμ μαν !!!
Επειδη καλο ειναι να αποφευγονται οι ειρωνειες και τα κακεντρεχη σχολια πανω σε εναν επαναπρογραμματισμο εγκεφαλου που εκανα,οποιος δεν γνωριζει τι παει να πει να στρωσει (μεταφορικα) το προγραμμα καλο ειναι να ρωταει.Σαν διπλωματουχος Ηλεκτρονικος Μηχανικος θα εξηγησω οποια απορια υπαρχει...Μην προτρεχετε παρακαλω ομως σε σχολια που μειωνουν την αξια της δουλειας μου (η οποιουδηποτε αλλου) απλως για να ακουστει (η δυστυχως ανακριβης αποψη κακου σχολιασμου)την στιγμη που ο ιδιοκτητης γνωριζει και εχει δοκιμασει το προιον και ειναι ευχαριστημενος απο την ποιοτητα των υπηρεσιων μου...Ευχαριστω για την κατανοηση...
Σταθη μου αφαιρεσες ολο το νοημα........:whistle:
γιαννη μου, το νοημα ειναι οτι ο φιλος μας ο bmw δεν καταλαβε τη διαδικασια που αναφερει πιο πανω ο δημητρης.
οποτε αν μπορει ας την αναλυσει ο δημητρης ωστε να μην αφηνουμε αποριες αναπαντητες...
Είμαι όλος αυτιά !
Σε εναν συγχρονο εγκεφαλο οταν γινεται ενας επαναπρογραμματισμος ενα ποσοστο της μνημης κανει adaptation απο τους διαφορους αισθητηρες του μοτερ σιγα σιγα,και μετα απο καποια χλμ πλεον εχει γεμισει πληρως η μνημη και δουλευει αψογα το αμαξι...Αυτο το φαινομενο ειναι πιο εντονο σε τουρμπο κινητηρες οπου π.χ. σε ενα γκολφ μαμα δυν. 205 αλογα,βαζουμε το προγραμμα και κανει διαδοχικα 239,246,253 αλογα...γιατι διαβαζει ο εγκεφαλος τα σηματα απο τους αισθητηρες ωστε να προσαρμοστει στα νεα δεδομενα που του δωσαμε...ειμαι βεβαιος πως ο Βαγγελης το ηξερε αυτο...
Με τη διαδικασία του adaptation το αντίθετο είναι πιθανό να συμβεί !!! ... οι ακραίες δηλ τιμές που πιθανώς έχω δωθεί ΚΑΙ ΤΕΛΟΥΝ ΕΝ ΙΣΧΥ μετά το τέλος του προγραμματισμού ... σιγα σιγά επνέρχονται πιο κοντά στις μαμά τιμές ... το έχουμε δει επανειλημένως σε s54 και άλλα ατμ bmw μοτέρ !!! ... κυρίως οφείλεται στα άπειρα fail safe της bmw
περίπτωση 500 ή 1000 χλμ μετά το πρόγραμμα στο 320 να "βγάλει" παραπάνω άλογα ΔΕΝ υπάρχει !!!
αυτό ήξερα Δημήτρη ... νομίζω και εσύ !!!
Ακριβώς το ίδιο συνέβη και με το δικό μου όταν έβαλα παράλληλο εγκέφαλο. Να σημειώσουμε πως όσο πιο επιθετικός είναι ο τρόπος οδήγησης τόσο πιο επιθετικό είναι και το adapt που κάνει ο εγκέφαλος και το πρόγραμμα μαζί.
Σε συνεχεια των παραπανω,οταν γινεται μια αλλαγη σε ηλεκτρονικο η ακομα και μηχανικο εξαρτημα,οι οδηγιες της μαμας BMW ειναι μεσω του διαγνωστικου μηχανηματος (αν το εχει καποιος) να κανουμε διαγραφη τιμων προσαρμογης...ωστε το νεο εξαρτημα (αισθητηρας π.χ.) να δειξει τις σωστες τιμες στον εγκεφαλο και αυτος να διαβασει απο το 0 τις νεες τιμες και να μην λαβει υποψιν του τις προηγουμενες και πιθανως λανθασμενες...αυτο συμβαινει και στα εσ εμ τζι κιβωτια οταν αλλαζουμε δισκο η οτιδηποτε αλλο...ενημερωνουμε τον εγκεφαλο και μπαινει σε διαδικασια εκμαθησης νεων τιμων λειτουργιας...
Μηπως να ανοιχτει ενα θρεντ απο τον φιλο Σκανδαλη για να κουβεντιασουμε για adaptation και λοιπες λεπτομεριες.και οχι μονο για επαναπρογραμματισμενους εγγεφαλους αλλα και για στοκ?
εχουμε πολλα να μαθουμε και να ρωτησουμε
Εγώ το ξέρω !!! ... ο Γιάννης περιμένει πότε θα πατήσει το πρόγραμμα να απογειωθεί !!!
Βαγγελη για να το πω πιο απλα,μετα απο καθε αλλαγη χρειαζεται χρονος προσαρμογης...Τωρα τι λες για το αντιθετο...δεν ξερω...Πιστεξε με δεν ειναι σκοπος μου να σε κανω να με πιστεψεις...
οριστε και το νεο θεμα, ωστε να συζητησετε με την ανεση σας!
Στρατο αυτο που γραφεις ειναι αυτο που προσπαθω να εξηγησω στον Βαγγελη...Ο παραλληλος εγκεφαλος σου χρειαστηκε/χρειαζεται καποιο χρονο λειτουργιας ωστε να μαθει απο την αρχη τους αισθητηρες και τον τροπο οδηγησης...αν οδηγας οικονομικα,θα καιει λιγοτερο μετα απο καποια χλμ...αν το σκιζεις θα μαθει να ακουει καλυτερα στο γκαζι και θα "δουλευει" στο επιθετικο οριο της χαρτογραφησης...και αν δεν το κουνας καθολου,απλα δεν θα μαθει...Πιο απλα δεν μπορω να το πω...
Δημήτρη χρόνο προσαρμογής μετά από προγραμματισμό (δηλαδή αβάνς , μίγμα γιατί κάτι άλλο δεν άλλαξες) ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ !!! ...
δεν υπάρχει ατμ αμάξι που φεύγοντας απο Ανδριανάκη , Σάλια , Καράφλα κλπ να του λένε ... ΚΑΤΣΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΠΡΟΣΑΜΟΣΤΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ... λες και είναι πιτσιρίκι στην κατασκήνωση
ίσα ίσα που αν οδηγεί συντηριτικά σε λίγο καιρό το αβανς που έδωσες θα διορθώσει σε τιμή πιο κονυά στη μαμα και θα πηγαίνει ελαφρώς χειρότερα
Καταρχην αλλαζω και την ρυθμιση των βανος...κατα δευτερον,επειδη αλλαζουμε το επιθυμητο σετ ποιντ των λ και του αβανς,(δλδ του δινω εντολη για αλλες ιδανικες τιμες) χρειαζεται χρονο ωστε να μπορει να τις επιτυχει...Σε τουρμπο συμφωνεις δλδ με αυτο που λεω αλλα οχι σε ατμοσφαιρικα?
Το ότι επεμβαίνεις σε χάρτες βάνος στο Ε92 ... οκ ... εσύ ξέρεις καλύτερα
το ότι θέλει χρόνο για να επιτύχει τις τιμές αβάνς και την παροχή καυσίμου που ορίζεις παραμετρικά ΚΑΙ ΜΟΝΟ στο dme ... πάλι εσύ ξέρεις μάλλον καλυτερα ... αφού κανείς αλλος δεν το ισχυρίζεται παγκοσμίως ...
ίσα ίσα που ΟΛΟΙ λένε το αντίθετο ...
ότι ΑΡΧΙΚΑ ΙΣΧΥΟΥΝ οι τιμές που δίνει ο προγραμματιστής
και στην πορεία ΠΙΘΑΝΩΣ να διορθώσει ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΜΑΜΑ τιμές το dme
το θέμα ΔΕΝ είναι τουρμπιστό ή ατμ αλλά ΤΙ DME προγραμματίζεις και ΠΩΣ
ας πούμε σε μένα ο Μπούχνερ έχει δώσει ΠΟΛΥ αβάνς ... όταν όμως έχει υψηλή θερμοκρασία το dme ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ προς τα κάτω ΘΕΛΩ ΔΕ ΘΕΛΩ ... αυτό οφείλεται ΣΤΑ ΑΠΕΙΡΑ fail safe που ενσωματώνει με ρουτίνες ασφαλείας η bmw στους εγγεφάλους !!!
Για αυτό και για extreme εφαργμογές (ατμ με μεγάλεσχέσεις συμπιέσεις , έκκεντρα πάνω από 300 , βανος elimination κλπ) ο μαμα εγγέφαλος ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ... ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ... και όλοι πάνε σε άγραφο !!!!!
π.σ. Αν ίσχυε αυτό που λες ... θα κάνανε όλοι δυναμομέτρηση κανά ΜΗΝΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ !!!!!!!! .... που δεν το κάνει κανένας !!!!!1
Βαγγελη οκ...συμφωνουμε οτι διαφωνουμε...απλα ενημερωτικα
1)οταν ζεσταινεται το μοτερ σου επηρεαζεται ο χαρτης αβανς απο τον αισθητηρα θερμοκρασιας κινητηρα...αυτο υπαρχει απο το Ε36 Μ3 286...η ανεβασμενη θερμοκρασια περναει το αβανς σε χαμηλοτερα απο τα ιδανικα επιπεδα...αυτο ομως παρακαμπτεται...το εχω κανει και σε 335,οπως επισης εχω ενεργοποιησει και τα φαν του 335 νωριτερα μεσω εγκεφαλου ωστε να μην ανεβαινει η θερμοκρασια σε απανωτα ανοιγματα...και πεφτει το αβανς και η αποδοση...Ρωτα και τον καραφλα...θα στο πει και αυτος...
2)αν τυχει και βρεθουμε απο κοντα,θα σου δειξω τις οδηγιες για ρεσετ ανταπτεισιον βαλιους οι οποιες λενε οτι χρειαζεται χρονος λειτουργιας ωστε ο εγκεφαλος να ερθει στο οποιο σημειο του εχουμε υποδειξει σε αβανς,χρονο ψεκασμου και οτιδηποτε αλλο...το να επανελθει ο εγκεφαλος σε εργοστασιακο επιπεδο και να παει χειροτερα οπως λες ειναι λιγο δυσκολο καθως οι εργοστασιακες τιμες εχουν αλλαχτει και δεν υφιστανται πλεον...Πιστευω εδω συμφωνουμε.
3)και τωρα που το θυμηθηκα ακομα και το Ε30 Μ3 εχει αλλο χαρτη αβανς σε σχεση με την θερμοκρασια εισερχομενου αερα...επειδη ομως σχεδον κανενας δενηξερε σε ποιο σημειο της χαρτογραφησης ηταν αυτο,βαζαμε αντιστασεις στον αισθητηρα στο φιλτροκουτι και λεγαμε στον εγκεφαλο οτι εχει κρυο ενω ειχε ζεστη για να μην κοψει αβανς...
Να μπω σφηνα στην κουβεντα και να δηλωσω οτι ο Σουηδος δινει σαφεις οδηγειες μετα απο αλλαγη ecu κινητηρα για μια μεικτη βολτα ωστε να γινει ενα τυπικο adaptation πριν την παραδοση στον πελατη.
Και αυτο ισχυει και για ecu αυτοματου κιβωτιου.
Και οντως το αυτοκινητο παει καλυτερα
Ειπα και γω να πω τη λαλακια μου!!!
Δημήτρη
Reset adaptation κάνεις από το gt1 ... και γίνεται ΑΜΕΣΩΣ
Το να παρακάψεις τον αισθητήρα θερμοκασίας γίνεται hardware-ικα ... και είναι πολύ επικίνδυνο ... αλλά οκ συμφωνώ ότι γίνεται ...ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ
Το ότι οι τιμές με τον καιρό προσεγγίζουν τις ΜΑΜΑ default και ΟΧΙ αυτές που δίνει ο προγραμματιστής όσον αφορά dme ΒΜW ... είναι ΚΑΤ'ΕΜΕ γεγονός ...
οι εργοστασιακές default τιμές ΔΕΝ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΠΟΤΕ !!!! ...
αυτό που κάνεις εσύ και ο κάθε προγραμματιστής είναι να δώσεις ΑΛΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΩΝ DEFAULT ΤΙΜΩΝ (για αυτό λέω παραμετρικός προγραμματισμος γίνεται ΜΟΝΟ) επί του οποίου θα δουλεύει το μοτέρ !!!
αλλά οκ τέσπα σε κουβέντα να βρισκόμαστε ... μακάρι το παιδί με το 320 να δει παραπάνω ιπποδύναμη με τον καιρό ... δε μου πέφτει λόγος ΕΙΔΙΚΑ μετά το βρισίδι που έφαγα !!! ... χαχαχαχαχαχα
τλμ μαν ...
Βαγγελακη εγω δεν σε εβρισα...οπως βλεπεις ενω θα μπορουσα να ειχα παρεξηγηθει αφου χωρις να εχουμε κατι προσωπικο αμφισβητεις την δουλεια μου,καθομαι και προσπαθω να εξηγησω τι ακριβως κανω χρονια τωρα...απο μονος σου λες οτι το τζι τι 1 κανει ρεσετ στις τιμες...μετα δεν εχεις διαβασει που λεει οτι χρειαζεται καποιο χρονο λειτουργιας να ξαναδιαβασει και να δουλεψει?επισης αν τυχει και βρεθουμε θα σου δειξω και την αλλαγη στα βανος...το θεμα ειναι να βρεις το σημειο στην χαρτογραφηση...
το δικο σου αυτοκηνητο ειναι μια ξεχωριστη περιπτωση και για να ειμαι ειληκρινης δεν εχω ιδεα τι εχεις κανει...Δεν μπορω να γνωριζω τι κανει ο καθε ενας προγραματιστης ο οποιος σιγουρα μπορει να ειναι καλυτερος αλλα και χειροτερος απο εμενα...Τα λεμε φιλε,καλο βραδυ...
επισης υπαρχει τροπος να αλλαξεις τις ντεφολτ τιμες του εγκεφαλου...ολα ειναι θεμα μηχανηματος και σοφτγουεαρ...
Σε αυτό το τόπικ υπάρχουν δύο διαφορετικές απόψεις πάνω σε ένα τεχνικό ζήτημα, που έχει να κάνει με το πόσο άμεσα είναι τα αποτελέσματα ενός προγραμματισμού (αν κατάλαβα καλά). Εγώ δεν είμαι ειδικός πάνω στο θέμα και γι'αυτό δε μπορώ να πάρω θέση, ωστόσο πιστεύω ότι υπάρχουν πολλά άτομα από εδώ μέσα (είτε επαγγελματίες, είτε ιδιώτες που το κατέχουν) που μπορούν να εκφέρουν μια εμπεριστατωμένη άποψη και νομίζω ότι είναι καλό να το κάνουν, ώστε το θέμα αυτό να πάψει να είναι διάλογος μεταξύ των δύο συμφορουμιτών, αλλά πραγματική δημόσια συζήτηση, ώστε να καταλάβουμε και εμείς που δεν ξέρουμε από τέτοια θέματα, τι περίπου παίζει. Και εννοείται ότι το θέμα είναι πολύ συγκεκριμένο και προσωπικοί χαρακτηρισμοί δεν αρμόζουν. Περισσότερες απόψεις, πλουσιότερα και επαρκέστερα συμπεράσματα.
Περιμένω με ενδιαφέρον λοιπόν, ως άσχετος επί του θέματος, να μάθω κάποια πράγματα παραπάνω σχετικά με το ζήτημα προγραμματισμός. Όσοι συμφορουμίτες έχουν κάνει, είδαν αμέσως βελτίωση στο αυτοκίνητό τους, ή σταδιακή? Και από τι εξαρτάται (ατμόσφαιρα, τούρμπο, ιπποδύναμη κλπ)? Γιατί σε εμάς τους ατμοσφαιρικούς 4κύλινδρους, οι επιλογές είναι πολύ περιορισμένες και σε κάποια φάση σκεφτόμουν κι εγώ για πρόγραμμα, αλλά κάποιοι γνωστοί μου με απέτρεψαν λέγοντάς μου ότι τα αποτελέσματα θα ήταν κατώτερα των προσδοκιών μου (κάτω από 10-15 άλογα δηλαδή). Από τότε το άφησα, αλλά δεν ξέρω αν έκανα σωστά. Άβυσσος ο προγραμματισμός τελικά...
Τωρα οσο αφορα την ιπποδυναμη του 320......στο ξανα λεω υπαρχουν απειρα ποστ αν θες να ψαξεις που και εγω ο ιδιος εκθειαζω την αδυναμια του......ΧΙΟΥΜΟΡ ΤΟ ΛΕΝΕ ΕΥΑΓΓΕΛΕ!!!!
Αν και το αμαξι μου μου αρεσει πολυ γι αυτο που μπορει να κανει σαν 320!......
Και κατι αλλο εσυ φωναζεις για το ανταπτεισον και τις παση φυσεως μετατροπες απο οσο εχω διαβασει εδω και αλλου.....αλλα αν θυμαμαι καλα τα εσκιζες τα ρουχα σου πριν παρεις το Μ3 για να πειραξεις..(τουρμπισεις-κομπρεσσαρεις) αυτο που ειχες....η κανω λαθος????
Αν! λεω αν μπορεσω να τα βρω μεσα στο χαμο που εχει γινει στο αλλο φορουμ στο θεμα των ποστ....θα στα θυμισω (αν προλαβω να τα βρω και δεν χαθουν......)
Υ/Γ
Αν οι μοδ θεωρουν οτι ειπα κατι προσβλητικο να το αφαιρεσουν.......αλλα και αυτο ενα επαγγελμα ειναι.....
Και για να μην ειμαι αχαριστος...καταλαβαινω οτι ο Βαγγελης δεν εχει κατι εναντιον μου και απλα θελει να με συμβουλεψει συμφωνα με τις δικες του γνωσεις........οκ αλλα.....υπαρχει σιγουρα καλυτερος τροπος....
Να καταθεσω κι εγω την προσωπικη μου εμπειρια απο επαναπρογραμματισμο εγκεφαλου . Πριν 2 χρονια λοιπον πηγα σε καποιον αντιπροσωπο γνωστου Ελβετικου οικου που φτιαχνει προγραμματα. Βαζω το προγραμμα και μου λεει ο προγραμματιστης οτι θελει 500 χιλ. για να πατησει σωστα το προγραμμα ! Παιρνω το αυτοκινητο γεματος χαρα να δω τις διαφορες...! Μου φαινοταν οτι το αμαξι ειχε παρει λιγο ροπη αλλα μπορει να ηταν και το ψυχολογικο επειδη ειχα σκασει 550 ευρω....! Για να μην τα πολυλογω ,οχι μονο δεν ''πατησε'' το προγραμμα αλλα το αμαξι δεν τραβαγε οπως πριν ,ανοιγαν λαμπακια κινητηρα, εβγαζε τρελα καυσαερια κλπ. Τελος παντων, οσων αφορα το οτι δεν τραβαγε το αμαξι ,ελεγα μπορει να ειναι ψιχολογικο επειδη συνηθησα το γκαζι ! Οσων αφορα τα καυσαερια ,ελεγα θα φταιει ο καταλυτης επειδη τον ειχα αλλαξει με μεταλλικο...Οταν αρχησα να τα ψαχνω ενα ενα κατεληξα στο προγραμμα. Παω στην bmw , περναμε το εργοστασιακο προγραμμα και τα updates, μετραμε καυσαερια ,φυσιολογικοτητα επιπεδα! Λεω απο μεσα μου ωραια ,αλλα δεν θα πηγαινει το αυτοκινητο...! Παιρνω το αυτοκινητο, και απο την πρωτη γκαζια βλεπω αλλο αυτοκινητο....το αμαξι δουλευε σωστα και δυνατα ! Συμπερασμα, μην πετατε λεφτα σε προγραμματα και ειδικα σε ατμοσφαιρικα αυτοκινητα ! Τα πιο πεταμενα λεφτα ever....! Και να ειναι καλο το προγραμμα δεν παιρνεις αυτα που δινεις.............
Ολα ειναι σχετικα φιλε μου, οπως εσενα δεν πετυχε....εμενα υποθετω οτι πετυχε....ουτε καυσαερια βγαζει, ουτε λαμπακια αναβουν, η μαλλον αναβουν (απο ενα οπελ αστρα 1600 τουρμπο).......
Κοιτα φιλε μου οπως εσυ εισαι δυσαρεστημενος απο αυτο που εκανες καποιος αλλος ειναι το αντιθετο......
Οποτε το πεταμενα λεφτα ειναι σχετικο.......εγω θεωρω οτι τα τοποθετησα καπου χωρις να μου αποδιδουν τοκο...απλα καθε μερα χανουν την αξια τους.....
μου αποδιδουν ομως ευχαριστηση...πραγμα ανεκτιμητο..:original::original:
Ειναι γεγονός ότι υπάρχουν πολλές τρομο-ιστορίες με αλλαγές προγραμμάτων , θεωρητικές βελτιωσεις με ασχημη κατάλληξη.
Από την άλλη εχω υπόψη μου και αρκετούς ευχαριστημένους κατόχους που έχουν περάσει προγράμματα.
Οπότε:
α) Δεν πρεπει να βαζουμε ολους τους βελτιωτες αλλά και ουτε ολες τις περιπτώσεις στο ιδιο "τσουβαλι"
β) Κανουμε καλή έρευνα και μετά αποφασίζουμε, βασει ευχαριστημένων πελατών, αξιοπιστία εταιρείας κλπ (χωρις βεβαια να σημαινει οτι αυτο ειναι πανάκεια και μας εξασφαλίζει, αλλα τουλάχιστον συγκεντρωνουμε στοιχεία πρώτα)
γ) Κανουμε δυναμομέτρηση ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ εν γνωσει και με συμφωνια του βελτιωτη, (με τις ιδιες προϋποθεσεις δυναμομετρησης βεβαια), ωστε να δουμε τη διαφορα και αν δεν υπάρξει να εχουμε εξασφαλίσει τυχον διεκδικησεις...
Σε ''πειραγμενα'' αυτοκινητα [δεν μιλαω για μια εξατμιση και ενα φιλτρο...] αξιζει η μαλλον επιβαλλεται να ψαχτεις [πολυ...] με πραγραμμα....αλλα σε καθημερινα ατμοσφαιρικα αυτοκινητα, οσο καλα και σωστα να δουλεψει ενα προγραμμα ,αντικειμενικα βασει αναλογιας κοστους αποδοσης δεν συμφερει ! Οσων αφορα την δυναμομετρηση, το μονο ευκολο ειναι να ''αλλαχτουν'' οι τιμες.....
Νομιζω οτι μια μετρηση ''στο δρομο'' θα μας πεισει ολους....!!
Γιαννη...ποτε κανονισες να τα ''πατε'' με τον γιαννηV?
ιδια αυτοκινητα...μεχρι ιδια ζαντολαστιχα....νομιζω θα χουμε πολυ καλο μετρο συγκρισης....!
:original: Γιώργο ως Κωστας συμφωνω μαζι σου και δεν θα το εκανα, ουτε το εχω κανει ποτε, αλλα μη ξεχνας αυτο:
που δεν παυει να ειναι ενας σημαντικός παραγοντας στη ζωη μας....
ε' ας εχουμε και το νου μας ομως...Παράθεση:
Οσον αφορα την δυναμομετρηση, το μονο ευκολο ειναι να ''αλλαχτουν'' οι τιμες.....
να πω την ταπεινη μου γνωμη......?
υπαρχουν προγραμματα που πουλανε πολλοι ''συναδελφοι'' του Σκανδαλη...που ειναι κονσερβα.....Πας...κουμπωνει τις φυσες...περιμενεις...σου πεταει ''κατι'' επανω στο αμαξι....κ μετα ειτε ψυχολογικα ειτε για καποιον αλλο λογο...το αμαξι παει καλυτερα....!Επειδη ειμαι παθων....θεωρω οτι ειναι πατατες!!!!
Υπαρχουν κ Σκανδαληδες ,(χωρις να θελω να φωτογραφησω τον Δημητρη,απλα για να γινομαι πιο κατανοητος το λεω ετσι) που διαβαζουν τον εγκεφαλο σου....!
θεωρω οτι ειναι νοητο....ενα Ε46 320 Ελληνικο με ενα Ε46 320 Γερμανικο....να χουν την ιδια χαρτογραφηση....αλλα σε αλλο κλιμα το ενα κ σ αλλο το αλλο.....!
Αρα νομιζω.... οτι το κονσερβα προγραμμα σε τετοιες περιπτωσεις ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ!!!
2ον....αφου μιλαμε για το συγκεκριμενο αμαξι του φιλου ΓΙΑΝΝΗ......μην αμελουμε οτι εχουν αφαιρεθει κ οι προκαταλυτες....αρα ειναι παλι σωστο να χαρτογραφηθει διαφορετικα το αμαξι....!Επομενο ειναι να δει μεγαλη διαφορα ο ΓΙΑΝΝΗΣ κ απο αφαιρεση προκαταλυτων κ απο το προγραμμα...!
Δεν τα λεω με σιγουρια για το οτι ειναι σωστα αυτα που αναφερω...αλλα ετσι εκλαμβανω εγω τα πραγματα για το συγκεκριμενο θεμα....
καλη συνεχεια...!!!