Παιδια ενας γνωστος μου θελει να αλλαξει τα λαδια στο αυτοκινητο του ενα bmw e 46 2200 cc 6κυλινδρο.Τι λαδια να βαλει?Επισης του αναβει ορισμενες φορες μια ενδειξη του λαδιου..ειναι επειδη πρεπει να γινει αλλαγη λαδιων?
Ευχαρηστω
Printable View
Παιδια ενας γνωστος μου θελει να αλλαξει τα λαδια στο αυτοκινητο του ενα bmw e 46 2200 cc 6κυλινδρο.Τι λαδια να βαλει?Επισης του αναβει ορισμενες φορες μια ενδειξη του λαδιου..ειναι επειδη πρεπει να γινει αλλαγη λαδιων?
Ευχαρηστω
φίλε, ο Μ54 καίει λάδι, από λίγο έως κάμποσο. Αυτό που ανάβει είναι η κίτρινη ένδειξη γιά τη χαμηλή στάθμη. Συμπληρώνουμε τακτικά.
οτι θέλει ας βάλει, αρκει αν είναι LL-04 που ορίζει η BMW.
Ευχαρηστω.Ολοι οι κινητηρες 2171cc ειναι τυπου Μ54?Ειναι προβλημα που καει λαδι ή το παρουσιαζουν αυτοι οι κινητηρες.Εγω του προτεινα να αλλαξει λαδια(θελει ετσι κι αλλιως) κι να βαλει τα castrol edge αλλα δεν ηξερα να του πω SAE..
o 2.171 6kyl. είναι Μ54. Δεν είναι πρόβλημα ότι καίει, απλά συμπληρώνεις. Ανάλογα τον τρόπο οδήγησης και την φθορά που έχει, ανάλογα καίει. Το castrol edge 5-30 είναι ιδιο με το BMW oil 5-30, το οποίο είναι και οικονομικότερο. Ριξε μιά ματια στο trade-wind.gr να κατατοπιστείς.
ΣΕ ευχαρηστω πολυ φιλε.
https://www.bmwfans.gr/forum/showthr...E1%EB%F9%F3%E7
https://www.bmwfans.gr/forum/showthr...E1%EB%F9%F3%E7
Μακη, διαβασε τα θρεντ^
Εγω λεω καλυτερα να βρει ενα 5W40 απο τη λιστα των εγκεκριμενων λαδιων της BMW και θα ειναι μια χαρα, οχι οποιοδηποτε 5W40..
Ζαχαρια εσυ τι λαδακι βαζεις στο εργαλειο?
Φιλε ΜΙΚΕ ο Μ54 εκαιγε λαδι,οπως λεει ο Πανος.Αυτο που εχω ακουσει ειναι οτι ειδικα στα Ε46 2,2 (παρολο που προκειται για το ιδιο μοτερ με Ε60) εκαιγε αρκετο λαδι.Ομως,η ενδειξη μπορει να αναβει οχι μονο επειδη καιει λαδι,αλλα επειδη εχει βλαβη ο αισθητηρας σταθμης και δε διαβαζει σωστα ποσο λαδι εχει μεσα.Αν παλι, ο φιλος σου τραβαει το δεικτη και ειναι η σταθμη πολυ χαμηλα τοτε ειτε καιει λαδι και χρειαζεται το μοτερ επισκευη (απο τα τσιμουχακια των βαλβιδων ειναι το προβλημα) ειτε εχει προβλημα ο διαχωριστης λαδιου(γνωστο επισης θεμα στα 2,2).Αν καιει λαδι πανω απο το επιτρεπτο οριο και θελει να το φτιαξει καλυτερα ειναι να αλλαξει πρωτα ενα διαχωριστη και αν δε στρωσει, υστερα να ανοιξει το μοτερ.
Το γνησιο 5W30 της BMW που ειχα δοκιμασει ειδα οτι το επινε ευκολα.. και μετα απο ψαξιμο ειδα και σε αλλους το ιδιο γινοταν..
Το ιδιο ισχυει και για το Castrol Edge Sport 5W30..
Τωρα εχω το 0W40 Mobil 1 και ειναι λιγο καλυτερα τα πραγματα.. Δεν εχω μετρησει ποσο καιει.. (η BMW θεωρει φυσιολογικη τη καταναλωση 700γρ. στα 1000χλμ.) Παντως καιει νορμαλ.. και οπως ειπε και καποιος πιο πανω εξαρταται τη χρηση που του κανεις..
Τωρα εχω παρει Total 5W40 & motul 8100 excess (τα οποια ειναι στη λιστα με τα λαδια που εγκρινει η BMW) και σε λιγο καιρο θα παω για αλλαγη, δεν ξερω ποιο απο τα 2 θα βαλω..
εγω πλεον βρηκα την ησυχια μου
castrol magnatec 5w-40 LLO4
Το 5 30 ειναι καταλληλο για πιο κρυα κλιματα.
Στη ελλαδα απλα γινεται νερο και το πινουν ασυστολα.
Το 5 40 αν και εχει ιδια ιξωδη με το 5 30 κρυο κρατα καλυτερα οταν ζεσταθει.
Και δεν θα το καψει τοσο ευκολα και προσωπικα θεωρω οτι θα λιπανει πιο σωστα.
Δηλαδη μου λες οτι για την Ελλαδα το καλυτερο λαδι για αυτους τους κινητηρες ειναι με ιξωδες 5W40 κι αρκει να ειναι συμφωνο με τις προδιαγραφες που λεει η bmw???
Ναι ΜΙΚΕ.
Εγω να σου πω την αληθεια 5-50 εχω μεσα. Μου φαινεται καλυτερο, αλλα δεδομενου οτι:
1)Δεν ειναι συμφωνο με τις προδιαγραφες και τα προτεινομενα ιξωδη του κατασκευαστη
2)Δεν εχω κανει πολλα χλμ για να βεβαιωθω οτι δεν δημιουργει προβλημα...
δεν μπορω να σου πω βαλτο.
Απο αυτα που προτεινει η bmw θεωρω πιο καταλληλο για εδω το 5-40.
Κολλητός με Ε46 2.2 έχει και αυτός θέμα με την κατανάλωση λαδιού.Βάζει τα
magnatec 5-40 LL04 κι αυτός και είναι κάπως καλύτερα τα πράματα.Πάντως σε κάθε περίπτωση δεν το γλυτώνει το συμπλήρωμα
το οποίο είναι 1,5-2,0 λίτρα στα 10.000χιλ με αυτά τα λάδια.Το ΟΕΜ της BMW το έχει για κολατσό! Το μοτέρ έχει 170.000χιλ.
Ευχαρηστω παιδες...Αυτο το θεματακι με το λαδι,το εχει μονο ο Μ54 με τα 2171 CC ή κι οι υπολοιποι κινητηρες των 2500 και 3000 cc αντιστοιχα?
ολοι οι Μ54!
εμενα ειναι 3000 cc! με το 5-40 καιω ενα μιση λιτρο στα 8000km!
Καλά εσύ κάνεις και πολλά πατήματα!
μην βαζετε πανω απο 40 ιξωδες,κατα την εκκινηση δημιουργειται προβλημα με τη λιπανση στα υδραυλικα ωστηρια
Και εγω σε 330 με 5-30 ειχα πολλη καταναλωση κοντα στα 2 με 2,5 λιτρα ανα 10000 χμ. που τα αλλαζω. Απο τοτε που αλλαξα σε 5-40 εχει πεσει στο 1 με 1,5 και με συντηρικη οδηγηση και κατω απο ενα. Υποψιν εχω αλλαξει τον διαχωριστη λαδιου απο τοτε που εβαζα 5-30 οποτε δυσκολα να μου πεσει πιο κατω η καταναλωση. Αλλα απο οτι εχω ακουσει ολα τα Μ54 καινε λιγο ειτε πολυ λαδι...
Απόλυτα λογικό. Εγώ ρίχνω 1 κιλό 5-30 bmw oil κάθε 3.000 χλμ και αλλαγή κάθε 9.000 χλμ. Το μοτεράκι κελαιδάει. Αψογο από καυσαέρια, άριστη κατανάλωση, τελικιάζει όποτε το ζητήσω. :original:
Ειχα αυξημενη καταναλωση και το πρωτο πραγμα που μου ειπε ο μαστορας μου να αλλαξουμε μηπως και μειωθει ηταν αυτο. Τελικα απο οτι φανηκε επιβαρυνε και αυτο την καταναλωση αφου μολις βγηκε ειχε υπολειματα λαδιου εξωτερικα που σημαινει οτι εχανε. Επισης αλλαξα και ολα τα σωληνακια που πηγαιναν σε αυτο χωρις να εχουν προβλημα απλα για να εχω το κεφαλι μου ησυχο.
Καλο ειναι οσοι εχουν πολυ υψηλη κατανανωληση σε Μ54 να κοιταξουν και την φλαντζα του ψευτοκαπακου. Στην αρχη χανει λιγο και μπορει να μην το καταλαβει καποιος αλλα μετα απο λιγο καιρο αρχιζει και μυριζει εντονα καμμενο λαδι στη μηχανη που καιγεται στην πολλαπλη. Εγω στις 120000 χιλιομετρα την αλλαξα και ετσι προς το παρων εχω λυσει ολα τα προβληματα απο διαρροες και εχω μονο την φυσικη διψα του Μ54 για λιγο παραπανω λαδι σε σχεση τουλαχιστον με το Ε36 318ις που εχω για καθε μερα που αντε να καψει μισο λιτρο απο αλλαγη σε αλλαγη και αυτο οχι παντα.
Περι λαδιων και λιπανσης...
Εστω οτι εχουμε ενα λαδι μεταβλητου ιξωδους. 5w-30.
Φανταζομαι λιγο πολυ ολοι μας κατανοουμε την ονομασια, αλλα εχουμε σκεφτει οτι τα νουμερα 5 και 30 δεν τα πιανει ποτε?
Τα περιφημα πολυτυπα λαδια η λαδια μεταβλητου ιξωδους εχουν ενα και μονο στοχο...
Να κρατησουν οδο γινεται πιο σταθερο το ιξωδες τους με τις μεταβολες τις θερμοκρασιας...
Τι κανει το 5 30 μας λοιπον? Κρυο συμπεριφερεται οπως ενα 5αρι σε stp, ενω ζεστο (100βαθμοι κελσιου) συμπεριφερεται οπως ενα 30αρι σε stp.
Ποτε μα ποτε δεν εχει ιξωδες τριαντα. Σε αντιθεση με ενα μονοτυπο οπως το SAE 30 που σε stp το επιανες 30αρι. Μολις ζεστανοταν αρχιζε να λεπταινει και στους 100 αποκτουσε ενα ιξωδες. Ενα ιξωδες που εγινε σημειο αναφορας για το 5-30 μας, η το 0-30 μας, η το 10-30 μας. Και τα 3 στους 100 θα πιασουν το ιξωδες που πιανει ενα sae 30 στους 100.
Τι κανει το 5-40? Κρυο σαν 5αρι (5αρι σε stp. Παντα σε stp τα μονοτυπα) ζεστο σα 40αρι.
Στους 100 βαθμους λοιπον συμπεριφερονται αντιστοιχα οπως ενα 30αρι και 40αρι.
Αν παρατηρησουμε την καμπυλη του ιξωδους θα δουμε οτι στην θερμοκρασια εκκινησης εχουν τοση διαφορα που δεν φαινεται, ενω στη θερμοκρασια των 100 βαθμων θα παρουσιασει μια μικροτερη πτωση ιξωδους το 40αρι.
Με ποση θερμοκρασια θα δουλεψει ομως?
Στη γερμανια σιγουρα σε μετρημενες καταστασεις η θερμοκρασια λαδιου θα ξεπερνουσε τη θερμοκρασια νερου. Δλδ το λαδι μας θα επαιζε παντα κατω απο τους 100...
Στην Ελλαδα αν βαλουμε σε ενα αυτοκινητο οργανακι θερμοκρασιας λαδιου και το βγαλουμε για μια τυπικη γρηγορη βολτα, το 120 θα το χτυπησουμε ανετα.
Και οι απαιτησεις λιπανσης στους 120 ειναι τελειως διαφορετικες απ οτι στους 90 και τους 100(εδω λοιπον μπαινει σφηνα η αποψη μου που λεει οτι το 5-50 δεν ειναι υπερβολη, ειδικα αν εχεις διαπιστωσει οτι λογω του τροπου οδηγησης παιζεις 5-10 βαθμους πανω απο το μεσο οδηγο στη θερμοκρασια λαδιου. Και οχι, δεν θα επηρεασει σχεδον καθολου στην εκκινηση. Οσο θα ζεστανεται θα κρατιεται λιγο καλυτερα απλως...).
Ποιο θα ηταν το ιδανικο λαδι?
Ενα λαδι που απο μειον 20 εως +150 δεν εχει ματαβαλει σχεδον καθολου τα χαρακτηριστικα του. Ενα λαδι που ειτε το παγωνεις ειτε το βραζεις παραμενει οπως περιπου τα δικα μας στους 90 βαθμους.
Μπορει να ακουγεται πολυ "σταθερο" αλλα η ονομασια του θα ειχε πολυ... extreme χαρακτηριστικα και σιγουρα δε θα περιγραφοταν απο ενα νουμερο.
Αλλο ενα πραγμα που ξεχωριζει ενα "γρηγορο" απο ενα καθημερινο λαδι ειναι οι εστερες. Η υπαρξη τους μεσα στο λαδι σε συγκεκριμενη περιεκτικοτητα.
Ολοι μας εδω θα συμφωνησουμε οτι αυτο που προτεινει ο κατασκευαστης ειναι το καλυτερο, αλλα.... αγωνας χωρις εστερικο λαδι ειναι τελειωμενη... μηχανη.
Τα λαδια αυτα λοιπον ειναι πολυ συγκεκριμενα και οχι απο ολες τις εταιρειες.
Φημολογειται οτι οι εστερες δημιουργουν ενα πολυ λεπτο φιλμ πανω στις μεταλλικες επιφανειες μειωνοντας σε σεβαστο βαθμο τις τριβες.
Εστερικα ειναι καποια λαδια της selenia
Τα motul στα τσιγγινα κουτια
Τα eneos
Και αλλα προφανως που μου διαφευγουν...
Τωρα που λεμε για λαδια λοιπον...
Παλι για αλλαγη ειμαι...
Η δική μου εμπειρία τόσα χρόνια στον χώρο είναι ότι οι κατασκευαστές προτείνουν ιξωδες για πιο κρύα κλιματα, έτσι ώστε κατα την πρωινή παγωμενη εκκίνηση να παίρνει εμπρός πο εύκολα ο κινητήρας. Θυμάμαι όταν ήμουν Τεχνικός Επιθεωρητής στην Ford, είχε έρθει οδηγία απο το εργοστάσιο ότι το εργοστασιακο γέμισμα των κινητήρων θα ήταν με 5w20!!
Στην δουλειά μου τώρα, η Porsche στο εργοστάσιο βάζει 0w40, και δίνει μέγιστη επιτρεπόμενη κατανάλωση 1.5λ/1000χλμ. Το 5w40 είναι επίσης εγκεκριμένο. Κάποιοι πελάτες μας (οι πιο γρήγοροι...) έλεγαν ότι κυκλοφορούσαν με το μονολιτρο στο πορτμπαγκαζ... Στην αλλαγή, βάλαμε 5/40, και οι περισσότεροι έχουν δει διάφορα στην κατανάλωση.
Εγω πάντως βάζω το ίδιο 5/40 το οποίο έχει και έγκριση BMW.
ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΛΑΔΙΑ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΑΓΟΡΑΣΑ!!!ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ BMW OIL 10W-40 KAI CASTROL 10W-40?ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ?
Oλοι δηλαδη στους Μ54 σας βαζετε 5-40?? Κανενας 10-40???
Ο μηχανικος μου μου ειπε οτι αυτα χρησιμοποιει και σε αλλα bmw κι οτι για το νησι ειναι το καταλληλοτερο
Τωρα θα γινω κακος.. Αλλα πως γινεται η καθε μηχανηκαρα να ξερει καλυτερα απο τη BMW..?? γιατι η BMW στη λιστα με τα λαδια δεν δινει ΚΑΝΕΝΑ 10W40..??
Αφου τα χουμε ξαναπει.. Διαλεξε ενα 5W40 απο τη λιστα και θα εισαι ΟΚ..
Δεν ξερω Ζαχαρια..Τι να πω?Το 5w40 δεν θα το καιει πιο γρηγορα?