Εκτός απο τα μπρος πισω φαναρια και τα φτερα ποιες αλλες διαφορες εχουν μεταξυ τους τα μoντελα?μηχανολογικο-ηλεκτρολογικες και εμφανισιακες?
Printable View
Εκτός απο τα μπρος πισω φαναρια και τα φτερα ποιες αλλες διαφορες εχουν μεταξυ τους τα μoντελα?μηχανολογικο-ηλεκτρολογικες και εμφανισιακες?
Τα 4κυλινδρα από τους κινητήρες Μ4χ φόρεσαν τους Ν4χ, τα 6κυλινδρα από Μ52 πήγαν στο Μ54, αυτά μπορώ να θυμηθώ άμεσα. Μπορείς να βρεις την ακριβή ημερομηνία που έγινε το facelift στο κουπέ, οποτε βρίσκεις και τις αλλαγές στη μηχανικά μέρη. Υπάρχουν στη wikipedia.
Πισω το καπο εχει μεγαλυτερο φιλετο απο το απλο . . .
Τα πισινα φαναρια ειναι με led ενω στο παλιο οχι (αλλα αυτα αλλαζουν) . . .
Ο κλιματσιμος εχει καποιες διαφορες στα χειρiστηρια . . .
Η μεγαλυτερη διαφορα ειναι εμπρος παντως . . .
Το 2003 εγινε η αλλαγη . . .
Στα τελευταια facelift τοποθετουσαν κινητηρα Ν46 μετα 150 ps ο παλαιος ηταν ο Ν42 με
τα 143 ps . . .
Ο Μ54 μπηκε πριν το φεισλιφτ... Απο 2002 και μετα νομιζω.
Καποια στιγμη αλλαξαν κ οι εμπρος θολοι. Νομιζω οτι παλι καπου στο 2002 ηταν.
απο ASC->DSC επίσης
οχι μπιλη dsc εχουν και τα προ φεισ απ τον 9ο του 2001 και μετα
Και το dsc και ο Μ54 είχαν ήδη μπει τα τελευταία προ facelift.
ειπαμε απ τον 9ο του 2001 και μετα ρε φιλε τι θες τωρα????
Ρε χαμένε ( μέρα που είναι) μέχρι να το γράψω απο τον Αη Φον με πρόλαβες!
Επίσης διαφορετικούς προφυλακτήρες μπρος - πίσω.
Μαμα φώτα ομίχλης και on board computer
:th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1:
Περα απο τους Μ54 και οι Ν40-N42 φορεθηκαν στο προ-facelift.
Τα νεύρα στο καπώ ακολούθησαν τα φτερά και δεν είναι ''τετραγωνισμένα'' ,6τάχυτο το 330. Οι πολλαπλασιαστές από βιδωτοί μπαίνουν κουμπωτοί ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΜΩΣ καίγονται.
βλεπω οτι στην αγορα το φεισλιφτ εχουν αρκετα χιλιαρικακια διαφορα με τα αντιστοιχα πρι-φεισλιφτ και αναρωτιεμαι αν αξιζει να δωσεις αυτα τα λεφτα παραπανω...και αν ναι τι αλλο κερδιζεις εκτος απο την πιο φρεσκια εμφανιση
πχ ενα 318ci εχει απο 3-4 χιλιαρικα διαφορα με τον ιδιο περιπου εξοπλισμο και χιλιομετρα(με πολυ μεγαλυτερη πιθανοτητα το φεισλιφτ λογω μικροτερης ηλικιας να εχει λιγοτερα χιλιομετρα)
για τον valvetronic μιλαω με τα 143 ps που τον φοραγαν face kai pre-facelift
Το δικό μου πάντως με σχεδόν 100.000 χλμ δεν καίει σταγόνα…
Ήταν πραγματικό πρόβλημα ή ράδιο αρβύλα?
ενταξει ρε Μπιλη πρεπει να ειναι πολυ ''τανταλος'' για να καταφερεις να το κοψεις. αλλα οσο γι αυτο δεν εχω ακουσει κατι για ενισχυση του πατωματος στα facelift
σωστοοοοοοοοςςςςς χαχαχχα
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
με ποια 1600αρια μοτερ εβγαιναν τα 46αρια?
γιατι τα περισσοτερα π βλεπω ειναι 115 αλογα ενω μερικα φεισλιφτ λεν και 122p...τι ισχυει?
συμφωνα με αυτο το site φορεσαν Ν40-42
https://tis.spaghetticoder.org/e46/3..._COUPE/Engine/
ποια ειναι το specs του καθε κινητηρα? τι διαφορες ειχαν?
και ενα κουλο που ειχα βρει. ο Ν46 μεχρι και το 2005 εβγαζε 143 αλογα και απ το 2005-2007 εβγαζε 150.
Τις βλαβες τις φτιαξανε στα Ν46??:th_Laie_67-1: