...:whistle: ενταξη, θα μου πειτε οτι βοηθαει η κατηφορα......αλλα τελικα φευγει γρηγορα!!!!...ειδικα στην 2η εκκινηση!!!:thumbsup:
https://www.youtube.com/watch?v=8rky...?v=8rkycwRkusA
Printable View
...:whistle: ενταξη, θα μου πειτε οτι βοηθαει η κατηφορα......αλλα τελικα φευγει γρηγορα!!!!...ειδικα στην 2η εκκινηση!!!:thumbsup:
https://www.youtube.com/watch?v=8rky...?v=8rkycwRkusA
Παει λιγο σφαιρα ε????
και ο ηχος απο τις εξατμισεις πολυ πορωτικος!!
Πωπώ τι ήχος με τα ανοιχτά κλαπέτα !
Ο ήχος είναι πραγματικά ΑΛΛΟΥ!!!
Υ.Γ:Ο aristent αυτά κάθεται και βλέπει και φαντάζεται το αμάξι του Μ5... χα χα χα
Τωρα το ειδα.......:hyper::hyper:
https://gthaus.com/ehprice.php?selMa...42&Submit.y=11
https://farm7.static.flickr.com/6182...23bfba2974.jpg
Make: BMW
Model: E89 Z4
Submodel: Z4 3.5i/iS (Inline 6 Turbo) Roadster
Material: 100% Titanium Alloy
Performance Level: Meist Titanium - GT (Racing Performance)
Tip Style: 2x90mm (Round Split)
Exhaust Price: $2998.00
Shipping & Handling: $149.00 (USD) ground shipping within USA
Canada & International please call for quotes
TOTAL PRICE:$3147.00 United States Currency (US Dollar)
https://gthaus.com/images/submodels/...teblack3_L.jpg
Eντάξει ο ήχος της Meistercraft στο Μ5 είναι τόσο πορωτικός γιατί το αμάξι εργοστασιακά είναι πολύ φιμωμένο. Mην ψαρώνετε πάντως με τα Meistercraft. Η εταιρεία GThaus (πρώην Eisenhaus και επίσημος dealer της Eisenmann στις ΗΠΑ) είχε έρθει στο παρελθόν σε κόντρα με την Eisenmann επειδή πουλούσε εξατμήσεις Made in Korea ως γνήσιες γερμανικές Eisenmann. Η συνεργασία με την Eisenmann έληξε και έκτοτε η GThaus πουλάει το δικό της brand Μeistercraft.
Aρμαααααααααααααα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Για την ελαχιστοτατη εωσ μηδενικη διαφορα που δινουν αναλογικα με το κοστος δεν αξιζει στα Μ5 οι cat back εξατμισεις.
η καταργηση των προκαταλυτων ,ναι.
καυσαερια ναι.
αν θες βαζεις 100αρηδες+ μαμα εξατμιση.
αλλα το best ιδιως στα τουρμπο ειναι το decat.
Άρη μας αναστατώνεις:ranting2:
θηρίο ανημερο