Βαρκελώνη - Κάνες - Γένοβα με Ε92
Το περασμένο Μάρτιο είχα πάει με το Ε92 μέχρι τη Γαλλική Ριβιέρα και έγραψα ένα thread σε άλλο site για τα μέρη που επισκέφτηκα (Κάνες, Μονακό, Σεν Τροπέ, Νίκαια, Σαν Πολ ντε βενς). Επειδή μόνο 634 Χιλιόμετρα μετά τις Κάνες είναι η Βαρκελώνη σκέφτηκα ότι αν είχα 5-7 ημέρες θα μπορούσα κάποτε να πάω.
Στο viamichelin.co.uk η απόσταση από Βενετία ή Ανκόνα για Βαρκελώνη ήταν μέσα στο βεληνεκές μου για σερί χωρίς διανυκτέρευση διαδρομές. Μόνο 1.300 χιλιόμετρα που σε Ευρωπαϊκούς δρόμους είναι χαλαρή υπόθεση.
Έτσι, πριν 10 ημέρες έκλεισα εισιτήρια για τη σύζυγο μου και εμένα από Κέρκυρα – Βενετία το Σάββατο και επιστροφή Ανκόνα – Ηγουμενίτσα την επόμενη Παρασκευή. Αυτή τη περίοδο και μέχρι Μάρτιο όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες προσφέρουν έκπτωση από -30 έως -50% και έτσι καμπίνα, ΙΧ και 2 άτομα από 750 βγήκε 380 Ευρώ σε δίκλινη μεγάλη καμπίνα.
Η ναυτιλιακή που επέλεξα πρέπει να έχει ειδικό certificate στο πώς να σπάει τα νεύρα στους πελάτες της, τι να πρώτο πω, δεν έχει τελειωμό η λίστα παραπόνων αλλά δεν θα χαλάσω το Thread, όποιος θέλει πληροφορίες pm
Κανόνισα να αφήσω τα παιδιά στις γιαγιάδες.
Ήθελα να πάρω και ένα ΤΟΜ ΤΟΜ τώρα που το XL Europe παίζει στα 200 Ευρώ και χειμερινά λάστιχα αφού παίζει Ευρώπη κάθε χρόνο αλλά τελικά τίποτα από αυτά δεν έκανα λόγο έλλειψης χρόνου και τσιγκουνιάς και παρόλο που ένα απλό παντιλίκι πριν 15 ημέρες από λίγο δεν έγινε τετ α κε
Πέρασα στο κινητό μου που τρέχει destinator (ξέρω ξέρω της πλάκας για Ευρώπη αλλά μια χαρά κάνει και αυτό τη δουλειά του) τα ξενοδοχεία και τα αξιοθέατα για Ιταλικές, Γαλλικές και Ισπανικές πόλεις που πιθανόν να ήθελα να επισκεφτώ αφού ξεκίνησα για Βαρκελώνη σερί αλλά στο γυρισμό ήθελα να πάω και κάπου αλλού ώστε να είμαι κοντά στην Ανκόνα αφού το καράβι θα έφευγε Σάββατο απόγευμα στις 16.00
Από το www.poiplaza.com μπορείτε να κατεβάσετε όλα τα σημεία ενδιαφέροντος για όλα τα προγράμματα πλοήγησης αλλά για να τα μετατρέψετε σε αρχεία destinator (αν φυσικά έχετε destinator) θα χρειαστείτε το poi edit από το https://www.poiedit.com
Σε αυτό το Thread θα αναφερθώ στα οδηγικά χαρακτηριστικά του ταξιδιού και όχι τόσο στα τουριστικά αφού forum για αμάξια είναι αυτό. Η κατανάλωση πριν φύγω ήταν στα 8,8 ltr/100km με 23.000 χιλιόμετρα και στο γυρισμό μετά από 2.700 χιλιόμετρα ήταν πάλι 8,8
Σε αυτό το ταξίδι αποφάσισα ότι δεν θα 200άριζα+ σε κάθε ευκαιρία αφού τα χιλιόμετρα ήταν πολλά και τα έξοδα για βενζίνη δεν θα τα μοιραζόμουν με ένα άλλο ζευγάρι ή φίλους αλλά όλα επιβάρυναν εμένα και τη γυναίκα μου. Το Ε92 ευτυχώς με 150 χιλιόμετρα σταθερή ταχύτητα έχει κατανάλωση μόνο 8 και κάτι ltr/100km…
Επίσης, να πω ότι το thread θα δημοσιευτεί σε 2 forum συνολικά αφού… έτσι σας αρέσει και έτσι τα καταφέραμε (όλοι μας)
Βενετία – Βαρκελώνη 31/1/2010 Διαδρομή – Ιταλία 31/1/2010
Άφιξη πρωί του Σαββάτου στην Βενετία και όλο το τοπίο είναι χιονισμένο παρόλο που περίμενα βροχή και όχι χιόνι. Ξεκινάμε περίπου στις 09.00. Δεν είναι δυνατόν σκέφτομαι, με τέτοιο χιόνι και τα καλοκαιρινά Potenza όχι Βαρκελώνη αλλά ούτε μέχρι το Μιλάνο δεν θα φτάσω και σαν να μην έφτανε αυτό κάνουμε 1 ώρα με 60 χιλιόμετρα σταθερή ταχύτητα αφού στην autostrada πήγαιναν μπροστά από μια αλατιέρα σε κάθε λωρίδα και πίσω τα αμάξια. Είχα υπολογίσει μέση ωριαία ταχύτητα 130 Χιλιόμετρα την ώρα ώστε απόγευμα να είμαι στην Ισπανία αλλά αναγκάστηκα όχι μόνο να αναθεωρήσω αλλά και σκεφτώ ότι ίσως αργήσω πάααρα πολύ.
Τελικά μετά από την πρώτη μιάμιση ώρα και μέχρι τα τούνελ πριν τη Γένοβα μπόρεσα και πήγαινα με 110-130 χιλ/ώρα αφού είχε χιόνι αριστερά δεξιά αλλά μετά ο καιρός ήταν πολύ καλός και έτσι μπήκα μέσα από τη Γένοβα ώστε να δω πόσο ωραία είναι και να αποφασίσω αν θα καθίσω και εκεί στο γυρισμό. Η πόλη πανέμορφη, στα μνημεία παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της unesco. Σταμάτησα και για βενζίνη (γέμισα με 47¤) αφού είχε πέσει κάτω από τη μέση, ευκαιρία και για ένα σάντουιτς με εσπρέσσο στα γρήγορα στο βενζινάδικο. Τα Ιταλικά βενζινάδικα χωρίς πλάκα είναι ένας από τους λόγους που μου αρέσει η Ιταλία αφού έχουν απίστευτα σάντουιτς, τρομερές πίτσες και τεράστια πανέμορφη αγορά τόσο ωραία που ούτε στα σουπέρ μάρκετ δε βλέπεις στην Ελλάδα και αυτό χωρίς υπερβολή.
Η βενζίνη στο 1,30¤ – 1,40¤ αλλά ο καφές μόνο 1,50¤. Βενζίνη στην Ιταλία βάζουμε sensa piombo (αμόλυβδη) 95 ή 98 οκτάνια.
Τα διόδια στην Ιταλία κόστισαν 36 Ευρώ. Στην Ιταλία παίρνεις εισιτήριο από μηχάνημα στην έξοδο κάθε πόλης και στην είσοδο κάθε πόλης το δίνεις και πληρώνεις ανάλογα τα χιλιόμετρα και το όχημα. Μπορείς να πληρώσεις μετρητά, με κάρτα ή telepass . Προσέξτε την ανάλογη σήμανση ώστε να μην μπείτε με μετρητά εκεί που παίρνει μόνο κάρτα.
Προσοχή και στις κάμερες ταχύτητας που έχουν όμως σήμανση όπου είναι τοποθετημένες.
Όλες οι πληροφορίες για τους Ιταλικούς δρόμους (κατάσταση, κάμερες, τιμές κτλ) είναι στο https://www.autostrade.it/ και μάλιστα και στα Αγγλικά.
Οι μπέμπες όλες 118d, 120d, 318d και 320d
Η κατανάλωση πολύ χαμηλή
https://img15.imageshack.us/img15/2660/dsc09963kb.jpg
bimmer316
όλα χιονισμένα στην Ιταλία
https://img69.imageshack.us/img69/9900/dsc09960.jpg
Ακόμα και η Βενετία
https://img51.imageshack.us/img51/9683/dsc09956j.jpg
https://img51.imageshack.us/img51/7323/dsc09952k.jpg
Διαδρομή - Γαλλία 31/1/2010
Λίγο μετά την Γένοβα και την Ιταλική Ριβιέρα μπαίνουμε Γαλλία και συγκεκριμένα στη Γαλλική Ριβιέρα. Η θέα από κάτω (κινούμαστε πάνω στο γκρεμό και από κάτω θάλασσα) στην Ιταλική και Γαλλική Ριβιέρα μαγευτική. Βλέπουμε Γένοβα, Σαν Ρέμο, Βέντιμίλιε, Μονακό, Κάνες αλλά ο δρόμος και η κίνηση δεν επιτρέπει ταχύτητες πάνω από 110-130 χιλ/ώρα αφού έχει πάντα κίνηση χειμώνα καλοκαίρι.
Εδώ έχει στροφές που το Ε92 παίρνει εκδίκηση από τα θηριώδη SUV που στα χιόνια έδιναν ρέστα με τα χειμερινά ελαστικά τους αλλά τώρα τα Q7 κοντεύουν να ντελαπάρουν από το βάρος στις στροφές.
Η μέση πάντως ακόμα μακριά από τα 130 χιλ/ώρα και συγκεκριμένα περίπου στα 117 χιλ/ώρα
Μετά τη Γαλλική Ριβιέρα και για 630 χιλιόμετρα μέχρι δηλαδή την Ισπανία, ο δρόμος είναι Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο-Σ και εδώ σκέφτομαι πόσο κακομοίρης είμαι που σκέφτομαι αν θα ξαναβάλω runflat ή όχι και που ο δρόμος από τη πόλη της Κέρκυρα και 25 χιλιόμετρα είναι όλος σκαμμένος κατά μήκος 2 χρόνια τώρα. Όχι ότι πριν ήταν κακός ο δρόμος σε Γαλλία και Ιταλία. Τρομερός ήταν, τίποτα δεν του έλειπε αλλά σε αυτό το κομμάτι ειδικά είναι τουλάχιστον όσο καλοί είναι οι πολύ καλοί Γερμανικοί αυτοκινητόδρομοι και μάλιστα με 3-4 λωρίδες + βοηθητική.
Γέμισμα πάλι με βενζίνη μόλις πέφτει κάτω από τη μέση (52 98άρα αυτή τη φορά έτσι για αλλαγή). Στη Γαλλία στα βενζινάδικα έχει μεγάλες οθόνες με πληροφορίες για την κατάσταση των δρόμων αλλά η βενζίνη πιο ακριβή στα 1,35 – 1,50
Τέλεια θα πείτε, έτσι νόμισα και εγώ, αμ δε. Σύντομα ανακαλύπτω ότι σε αντίθεση με τους Ιταλούς εδώ όλοι είναι στη δεξιά και πάνε με 130 που είναι το όριο. Όταν λέω όλοι το εννοώ και έτσι τρομοκρατήθηκα και αναγκάστηκα να πηγαίνω και εγώ 140 το πολύ σε δρόμους που δεν πίστευα ότι μπορεί να είναι τόσο καλοί. Μόνο στο τέλος κοντά στην Ισπανία μπόρεσα και ανέβασα λίγο με αποτέλεσμα η μέση να πάει στα 120 ανά ώρα.
Διόδια πάλι υπολογίστε κάπου 40 Ευρώ για όλη τη Γαλλία αλλά το σπαστικό είναι ότι στη Γαλλία σταματάς συνεχώς έξω από κάθε μεγάλη πόλη άσχετα αν θα μπεις μέσα ή όχι με αποτέλεσμα να πληρώνεις διόδια ακόμα και ανά 5-10 λεπτά (στη Γαλλική Ριβιέρα αυτό). Εδώ μπορείς να πας σε ταμείο με άνθρωπο (δεν είδα όμως κανένα μέσα) ή αυτόματα με κάρτα ή αυτόματα με κέρματα τα οποία ρίχνεις σε ένα καλάθι, τα μετράει και σου δίνει απόδειξη ή telepass
Το κράσπεδο το τράβηξα φωτογραφία γιατί ένας σχετικά ηλικιωμένος τύπος που διεκδικεί θέση mod σε BMW forum με μία BMW E90 Facelift πήδηξε το τσιμεντένιο κράσπεδο σε δρόμο χωρίς στροφές (συγκεκριμένα κάτω από τέλειες συνθήκες και αφού έκανε μόνο λίγη ζημιά στην κορυφή του κράσπεδου), μπήκε στο άλλο ρεύμα, κατέβηκε από το αμάξι και κοίταζε ήρεμα τη μπέμπα στην αριστερή λωρίδα να τη μαζεύει η οδική βοήθεια και η Αστυνομία που καλά καλά δεν πρόλαβε να τρακάρει και είχαν είδη φτάσει στο μέρος. Αυτό ήταν και το μόνο ατύχημα που είδα μέχρι εκείνη την ώρα.
Τα τελευταία 500 χιλιόμετρα πριν την Ισπανία είναι ένας απέραντος αμπελώνας. Πως θα μπορούσε να μην είναι άλλωστε με τέτοιο κρασί και σαμπάνια που φτιάχνει η Γαλλία?
Να αναφέρω επίσης ότι σε Ιταλία, Γαλλία και Ισπανία οι φωτιζόμενες πινακίδες κατά μήκος του δρόμου αλλά και οι κάμερες των δρόμων τροφοδοτούνται από ηλιακούς συλλέκτες που είναι τοποθετημένοι πάνω στις πινακίδες ή δίπλα τους ενώ τα φανάρια είναι σχεδόν όλα LED
Οι μπέμπες όλες 118d, 120d, 318d και 320d
αυτό πήδηξε ο τύπος με την Ε90
https://img69.imageshack.us/img69/6769/dsc09971.jpg
Καλάθι κερμάτων στα διόδια
https://img15.imageshack.us/img15/8558/dsc09970n.jpg
και στη Γαλλία diesel
https://img16.imageshack.us/img16/1333/dsc00176mi.jpg
air power
https://img7.imageshack.us/img7/8605/dsc001792w.jpg
Διαδρομή – Ισπανία 31/1/2010
Για Βαρκελώνη είναι μόνο περίπου 150-200 χιλιόμετρα μετά τα σύνορα με τη Γαλλία αλλά έπεσα από τα σύννεφα γιατί περίμενα την Ισπανία λίγο καλύτερη από την Ελλάδα ενώ στην πραγματικότητα είναι σαν να είσαι Γαλλία, Αγγλία ή Γερμανία. Ο δρόμος? Τέλειος, απλά για Βαρκελώνη έχει μόνο 2 λωρίδες + βοηθητική ενώ από Βαρκελώνη για Γαλλία 3 + βοηθητική.
30 χιλιόμετρα πριν τη Βαρκελώνη ένα ατύχημα έκλεισε το δρόμο και έχασα κάνα μισάωρο αφού άρχισε να βρέχει, είχε πάρα πολύ κίνηση και ένα μεγκαν έχασε τον έλεγχο πάνω στην ώρα που σκεφτόμουν ότι ακόμα δεν έχουν στουκάρει. Φυσικά δεν μπορείς να πηγαίνεις 130ρισμένος με τόση βροχή και τόση κίνηση που θυμίζει Αθήνα…
Διόδια από τα σύνορα μέχρι τη Βαρκελώνη 13¤
Οι περισσότερες μπέμπες 118d, 120d, 318d και 320d αλλά και αρκετές με βενζίνη
Spanish diesel
https://img199.imageshack.us/img199/2186/dsc000872y.jpg
Αμπέλια στη Γαλλία
https://img705.imageshack.us/img705/6117/dsc00177b.jpg
Ισπανικά ταξί και περιπολικά
https://img7.imageshack.us/img7/9518/dsc000832.jpg
https://img199.imageshack.us/img199/7529/dsc000822i.jpg
Βαρκελώνη 31/1/2010 – 3/2/2010
Απόγευμα αργά φτάνουμε Βαρκελώνη στο ξενοδοχείο Caledonian 3 αστέρων όπου το 5άστερο που έμεινα την Πρωτοχρονιά στην Χαλκιδική δεν είναι καλύτερο από αυτό εδώ. Άσε που το δωμάτιο κόστιζε 95 Ευρώ μαζί με στάθμευση σε απέναντι συνεργαζόμενο κλειστό γκαράζ (κάπου 20 Ευρώ έκανε μόνο το γκαράζ) και το πρωινό είχε λαγούς και πετραχίλια. Το ξενοδοχείο αυτό είναι επιλογή που συνιστώ ανεπιφύλαχτα. Έχει τρομερά δωμάτια, δωρεάν πολύ γρήγορο ιντερνετ, είναι στη διάσημη gran via και 5-10 λεπτά με τα πόδια είσαι στη διάσημη plaza de catalunya και στην κοσμική οδό las ramplas που σε πάει στη παραλία στο άγαλμα του Κολόμβου και πάνω της έχει εκατοντάδες μαγαζιά ενώ αριστερά της είναι η πανέμορφη Γοτθική περιοχή (μεσαιωνική Βαρκελώνη).
Στη Βαρκελώνη δεν θα δείτε πουθενά τη λέξη Ισπανία αλλά πάντα την λέξη Καταλονία ότι και να αφορά αυτό και ότι και να σημαίνει αυτό…
Τα ταξί όλα seat με TOM TOM και τα περιπολικά επίσης seat.
Μετά απο ένα περίπατο μέχρι τη παραλιακή και τη Γοτθική περιοχή τη πέσαμε για ύπνο αφού μετά τα Ιταλικά μεσημεριανά σάντουιτς που όρεξη για φαγητό!.
Προτείνω την χρήση τουριστικού λεωφορείου όπου με 29 Ευρώ για 2 ημέρες σε πάει παντού και στα λέει όλα (φοράς ακουστικά). Υπάρχουν 2 διαδρομές. Τη μια μέρα κάντε την Ανατολική διαδρομή και την άλλη μέρα τη Δυτική. Το λεωφορείο είναι ανοιχτό από πάνω όπως στις περισσότερες πρωτεύουσες και σταματάει έξω από τα αξιοθέατα ενώ έχει το αργότερο κάθε 10 λεπτά.
Οπωσδήποτε να πάτε στο Ισπανικό χωριό όπου σε 48.000τμ έκταση βλέπετε όλη την Ισπανία, στο καμπ νοου και στο μουσείο της Μπάρτσα, στο λόφο Μονζουίκ και στο βουνό τιμπιντάμπο με την απίστευτη θέα, στις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις, τη plaza Espana, στο ζωολογικό κήπο όπου μπορείς να νοικιάσεις ηλεκτρικό αμάξι για να τον δεις. Τα υπόλοιπα αξιοθέατα (πολλά από τα οποία έργα του Γκαουντι και του Πικάσο) μπορείτε να τα δείτε χωρίς να κατεβείτε από το λεωφορείο.
Μη ξεχάσετε να περπατήσετε στην plaza catalunya, τη Γοτθική περιοχή, τη las ramplas και το λιμάνι όπου έχει και τελεφερίκ για το λόφο Μόνζουικ, ενυδρείο, το άγαλμα του Κολόμβου με ύψος 75 μέτρα, τη Μαρίνα και γενικά είναι το πιο ωραίο λιμάνι όπου μπορείς να δεις αφού φτιάχτηκε όπως είναι σήμερα για τους Ολυμπιακούς αγώνες.
Αν σας αρέσουν τα ψώνια το λεωφορείο σε πάει και στο εμπορικό κέντρο του Ντιάγκοναλ, όπου χωρίς υπερβολή είναι χαλαρά το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο όπου έχω δει με 300+ μαγαζιά, ξενοδοχείο, διάφορα σινεμά, 3500 θέσεις πάρκινγκ, γραφεία κτλ κτλ
Φυσικά δεν υπάρχει λακκούβα ούτε για πλάκα και δεν είναι αστείο αυτό, ενώ επίσης δεν είδα κίνηση, κορναρίσματα, παράνομα παρκαρισμένα μηχανάκια ή χωρίς κράνος ενώ η σήμανση και η γραμμές στους δρόμους είναι άψογες σε όλα τα σημεία.
Πολύ καλή εντύπωση μου έκανε και η διαχείριση απορριμμάτων με κάδους ανακύκλωσης που έλαμπαν από καθαριότητα σε όλα τα σημεία.
Διανυκτέρευσα στη Βαρκελώνη την Κυριακή, τη Δευτέρα και τη Τρίτη και αφού τα είχα δει όλα έφυγα προς Ιταλία τη Τετάρτη το πρωί ώστε να είμαι σχετικά κοντά στην Ανκόνα για την αναχώρηση του καραβιού την Παρασκευή το απόγευμα.
Να ξαναπώ ότι η Βαρκελώνη είναι πανέμορφη και τώρα πια ανήκει στις πόλεις που χαρακτηρίζω έναν αιώνα μπροστά από τις μεγάλες Ελληνικές.
εγώ στο καμπ νόου. έχω και άλλες με κασκόλ του θρύλου χιχιχιχ
https://img16.imageshack.us/img16/3/dsc001662a.jpg
Μουσείο Μπάρτσας
https://img705.imageshack.us/img705/8485/dsc001952.jpg
https://img716.imageshack.us/img716/659/dsc001942.jpg
Γένοβα 3/2/2010 – 5/2/2010
Αφού νύχτωσε αντίκριζα όλα τα μέρη από τη κάτω μεριά του δρόμου φωτισμένα (είμαστε Γάλλο Ιταλική Ριβιέρα τώρα) και πραγματικά το θέαμα ήταν πανέμορφο. Ήθελα να μείνω σε όλα αυτά τα χωριουδάκια με τις φωτισμένες εκκλησίες και τις μικρές τους μαρίνες. Τρομερό το Σαν Ρέμο αλλά έπρεπε να συνεχίσω και άλλο και έτσι μπήκα στη Γένοβα.
Η Γένοβα είναι σαν μια μεγάλη Κέρκυρα ή Φλωρεντία όσον αφορά το ιστορικό της κέντρο που ανήκει και στην UNESCO. Είναι πανέμορφο αλλά απαγορεύεται η κίνηση αυτοκινήτων μέσα σε αυτό και αυτό έμελε να με δυσκολέψει αφάνταστα.
Αφού είχα κάνει 850 χιλιόμετρα από τη Βαρκελώνη χαλαρά και ατσαλάκωτος πάω στο ξενοδοχείο που είχα βρει στο ιντερνετ και έλεγε ότι έχει πάρκινγκ. Που είναι λέω το πάρκινγκ? Βγάζει η ρεσεψιονίστ ένα χάρτη και μου εξηγεί. Μα αυτό λέω είναι μακριά, είναι μόνο 400 μέτρα με τα πόδια μου λέει. ΟΚ λέω και πάω να βάλω τη διεύθυνση στο gps. Έλα που επειδή στο ιστορικό κέντρο δεν επιτρέπονται αμάξια η διαδρομή έβγαινε 4 χιλιόμετρα μακριά και σαν να μην έφτανε αυτό κάποια τούνελ στη διαδρομή έκαναν το gps να χάνει το στίγμα και να μην βρίσκω το πάρκινγκ. Πάω σε 2 αστυνομικούς, μελετούν το χάρτη και μένουν λαλάκες. Δεν ήξεραν που είναι το πάρκινγκ. Αυτοί πάνε στη διπλανή πιάτσα ταξί να ρωτήσουν και τους λέω δεν πειράζει θα στείλω τη γυναίκα μου μπροστά στο ταξί και εγώ πίσω γκράτσιε καραμπινιέροι. Έλα όμως που ούτε ο ταξιτζής ήξερε που πρέπει να πάμε και πάει με τα πόδια στο ξενοδοχείο να ρωτήσει. Γυρνάει, βάζει τη γυναίκα μου στο ταξι και μετά από ένα λαβύρινθο μέσα και έξω στο ιστορικό κέντρο το βρίσκουμε. Τον πληρώνω (τα ταξί ξεκινάνε από 5 Ευρώ αλλά έχουν όλα αναρτημένο τιμοκατάλογο και σε σέβονται)
Φυσικά λέω της γυναίκας μου δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσω εδώ το αμάξι, πως θα κουβαλήσουμε τόσες βαλίτζες και πως θα ξαναβρούμε το αμάξι? Έτσι παίρνω την απόφαση να μείνω σε άλλο ξενοδοχείο όπου είχα μαρκάρει στο gps έξω από το κέντρο αλλά για καλή μας τύχη όλα τα λεωφορεία για το κέντρο περνούσαν από εκεί. Αν το ήξερα θα είχα πάει στο ξενοδοχείο εκτός κέντρου και δεν θα είχα ταλαιπωρηθεί…
Το ξενοδοχείο είναι το colombus sea hotel 4 αστέρων με 70 Ευρώ το δωμάτιο, τρομερό πρωινό και δωρεάν πάρκινγκ. Το ίντερνετ όμως 5 Ευρώ το μισάωρο. Πίσω από το κτήριο είναι ο δρόμος με τις κυρίες αγοραίου έρωτα της πόλης (που είχαν χαζέψει στη θέα των άγνωστων σε αυτές πινακίδων μου), η κακόφημη περιοχή του λιμανιού με πολύ βρωμιά και κανένα Ιταλό παρά μόνο μετανάστες αλλά έχοντας κάνει 2 ώρες και 45 λεπτά ψάχνοντας ξενοδοχείο έμοιαζε με παράδεισο!
Αποκορύφωμα η επίσκεψη βράδυ στις 23.00 πια σε διπλανή πιτσαρία, την Stefano ping ling ling όπου ping ling ling το όνομα του Κινέζου ιδιοκτήτη. Ότι και να πω δεν θα καταλάβετε. Μέσα είχε κάπου 10 κινέζους να δουλεύουν και όλους τους ναυτεργάτες + εμένα και τη γυναίκα μου. Οι κινέζοι πέταγαν τα φαγητά στα τραπέζια χωρίς καν να σε κοιτάνε, άλλος γυάλιζε δίπλα στο αυτί μου όλα τα σερβίτσια του μαγαζιού, τίποτα δεν τρωγόταν, ούτε καν να τα μυρίσεις δεν μπορούσες και όταν είπα του μάστερ κινέζου ότι δεν μου έφεραν τις πατάτες άρχισε να βαράει γροθιές και κλωτσιές δίπλα από τους σερβιτόρους βρίζοντας τους στα Κινέζικα όπως σε ταινία κουν φου (λες και αυτό ήταν το μοναδικό στραβό εκεί μέσα). Αφού όλοι ήρθαν πάνω μου και μου έλεγαν με Κινέζικη προφορά σκουζάτε μι σκουζάτε μι. Ποιος ξέρει τι τους έκανε ο τύπος…
Την επόμενη μέρα πήγαμε στο ιστορικό κέντρο με λεωφορείο αλλά κάναμε και 8 χιλιόμετρα περπάτημα που άξιζε το κόπο γιατί το κέντρο είναι αλλού! ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ, νομίζεις ότι είσαι στο Μεσαίωνα. Η Γένοβα είναι και η γενέτειρα του Κολόμβου, το σπίτι του διατηρείτε σε καλή κατάσταση. Είναι όλα τόσο γραφικά που τα λόγια δεν μπορούν να τα περιγράψουν.
Έχουν πάραααα πολλά μηχανάκια, πιο πολλά και από τη Βαρκελώνη αλλά όλοι με κράνος. Εκτός του ιστορικού κέντρου είναι σαν να είσαι Ελλάδα και χειρότερα. Κορναρίσματα, λακκούβες, άθλιες δημόσιες υπηρεσίες (ναι μπήκα ακόμα και σε τέτοια κτήρια) και σκουπίδια στο δρόμο. Una fatsa una ratsa χαχαχαχαχχαχα η Βαρκελώνη έμοιαζε παράδεισος μπροστά στη Γένοβα αλλά πάλι θα πω ότι το ιστορικό κέντρο της Γένοβας (και μόνο) είναι αλλού, νομίζεις ότι είσαι στο 16ο αιώνα.
η απόδειξη σε μια τρομερή πιτσαρία
https://img63.imageshack.us/img63/418/dsc00329ei.jpg
https://img716.imageshack.us/img716/3686/dsc00309h.jpg
https://img163.imageshack.us/img163/8238/dsc00307qj.jpg
https://img15.imageshack.us/img15/8122/dsc00302r.jpg
Διαδρομή επιστροφής – Ιταλία 5/2/2010
Ο γυρισμός για Ανκόνα 522 χιλιόμετρα και καμιά 10αρία Ευρώ παραπάνω σε διόδια αφού η απόσταση Γάλλο Ιταλικά σύνορα – Ανκόνα είναι λίγο μεγαλύτερη από τη Γάλλο Ιταλικά σύνορα – Βενετία.
Ξεκίνησα στις 07.30 γιατί είχα υποψία χιονιού και το καράβι θα έφευγε στις 16.00
Βενζίνη 65 Ευρώ με το που βγαίνω από την Γένοβα και πιάνω αυτοκινητόδρομο αλλά τι να δω, όλο το τοπίο άσπρο και χιονόπτωση. Αυτό είναι λέω, θα μείνουμε Ιταλία. Έλα όμως που όλοι πήγαιναν με 100άρες. Τραβάω κάνα 2 καλές φρεναρισιές να δω την πρόσφυση από την εμπλοκή του ABS και ως εκ θαύματος (άλατος καλύτερα) η πρόσφυση πολύ καλή. Πήρα θάρρος και ανέβασα ταχύτητα. Έπιανα και τα 120 μέχρι που πια μπήκαμε χωρία να το καταλάβω στην autostrada di adriatica που πιάνει παράλια της Ανατολικής Ιταλίας και ο δρόμος ήταν πεντακάθαρος αλλά το χιόνι αριστερά και δεξιά μας ακολουθούσε ακόμα και μέχρι την Ανκόνα!!! Σταμάτησα και σε ένα βενζινάδικο για πίτσα και κάτι δώρα. Εκεί παρατήρησα 2 Ε92 παρκαρισμένα απέξω, ένα 325 και ένα 335d, και τα 2 με 16άρια και χειμερινά λάστιχα.
Νωρίς νωρίς έφτασα Ανκόνα και επιβιβάστηκα στο καράβι για Ηγουμενίτσα. 04.00 – 06.00 το πρωί πήρα 2 χάπια αφού έπιασε 9 μποφόρ και πηγαίναμε πάνω κάτω. Τελικά το πρωί έφτασα Ηγουμενίτσα στις 10.30 και επειδή είχε απαγορευτικό έφυγα το μεσημέρι για Κέρκυρα.
Welcome back to lakouva city