αυτό στην εξατμιση μου τι ειναι και δεν ειναι συνδεδεμένο??? λογικα ειναι κλαπετο αλλα τι χρειαζεται μπορω να το συνδεσω η δεν ειναι απαραιτητο
Printable View
αυτό στην εξατμιση μου τι ειναι και δεν ειναι συνδεδεμένο??? λογικα ειναι κλαπετο αλλα τι χρειαζεται μπορω να το συνδεσω η δεν ειναι απαραιτητο
εμενα ομως που δεν ειναι συνδεμένο εχω προβλημα ? η ειναι μονο απλα για το κρυο ξεκινημα
εάν είναι μόνο για τον θορυβο το αφηνω...
Στα διτουρμπινα τα αφήνουν ανοιχτα για θορυβο.....δες....
https://e89.zpost.com/forums/showthr...+exhaust+valve
μηπως ξερεις που μπορω να το συνδεσω???
απο οσο γνωριζω γι αυτον ακριβως τον λογο υπαρχει
οι πιο πολλοι το αφαιρουν για τον θορυβο (αρεσει...χεχε)
εχεις πιο ψηλη καταναλωση (ελαχιστα) στις χαμηλες κ στο ρελαντι
φυσικα περιμενεις κ την αποψη των ειδικων του φορουμ μας...thumb
ok σας ευχαριστω
Μην το βγαλεις διοτι δν θα εχεις back pressure και θα χασεις χαμηλα!!!
Απο προσωπικη εμπειρια διοτι εχω το 330 ναι εχει μεγαλη διαφορα.Αργει να γεμισει το αυτοκινητο....
το προβλημα μου ρε παιδιά είναι οτι δεν ειναι συνδεμενο το κλαπέτο..ετσι μου το στειλανε πως θα το συνδέσω??? μπορει να με βοηθησει κανεις?
https://www.realoem.com/bmw/showpart...28&hg=18&fg=20
χρειάζεσαι αυτά τα πράματάκια για να δουλέψει.
Αν δεν "τόχεις" πας σε έναν μηχανικό να σου τα περάσει.
πρακτικά δεν σε ενοχλεί που είναι έτσι.
Μονο αν θες να είσαι 100% σωστός στο πισω μέρος.
Αν δηλαδή είχες αλλάξει καζανάκι με after market το κλαπέτο θα είχε πάρει δρόμο.
Οπότε μια χαρά είσαι, μη σκας.
2.13-2.33
2.41-2.59
https://www.youtube.com/watch?v=SAvk...eature=related