με τις τιμες των μεταχειρισμενων να εχουν παρει την κατιουσα ο υποψηφιος αγοραστης σπορ ΒΜW εχει 2 επιλογες στο ιδιο ευρος τιμης.Μ3Ε46 Η 335.Μην απαντησετε με βαση τα τελη και την κριση.απαντηστε βαση αυτου που θα θελατε περισσοτερο
Printable View
με τις τιμες των μεταχειρισμενων να εχουν παρει την κατιουσα ο υποψηφιος αγοραστης σπορ ΒΜW εχει 2 επιλογες στο ιδιο ευρος τιμης.Μ3Ε46 Η 335.Μην απαντησετε με βαση τα τελη και την κριση.απαντηστε βαση αυτου που θα θελατε περισσοτερο
Ίδιο εύρος τιμών ; Δωσε κάποιο παράδειγμα.
Αν και ειπα Μ3
λεω 335 και μετα λοοκ Μ3 το335.. εχχεχεεχεχ
Ενα //Μ είναι πάντα //Μ, δεν μπορούν να συγκριθούν με τα απλά αδέλφια τους.
Μάλλον Μ3 θα έπαιρνα.... αρκεί να ήταν κοντά σε χρονολογία....2005-2006...
Το 335 είναι σίγουρα πιο νέο, δυναμώνει πιο εύκολα....αλλά θέλει ένα μπλοκέ....
m3 γιατι ειναι πιο αλητεια..πιο φουσκωτο..και φυσικα ως m ειναι και καλυτερα στημενο..και με 21-30 χιλ παιρνεις πραγματικα πενα αμαξι του 06 και με λιγα χιλιομετρα...
το 90αρι μπορει να ειναι πιο συγχρονο..να εχει μοτερουκλα που περναει m3 με χαλαρο σκαλισμα..αλλα δεν εχει το στροφαρισμα, τον ηχο, το μπλοκε..
m3 για τους ρομαντικους..
Επειδή βρέθηκα πολλές φορές σε αυτό το δίλημμα (το βράδυ λίγο πριν με πάρει ο ύπνος, για να ξέρω τι θα οδηγώ στο όνειρο μου βρε αδερφέ!!)
Στην αρχή έλεγα για m3, τώρα μετά από αυτό (φτού και πάλι φτου, πουλήθηκε!!! Τέσπα ήταν ένα 335 Ε93 άσπρο μ-πακ ΚΟΥΚΛΑ με τιμή 22900!! :shok: :shok: :shok:) και σε αυτή την τιμή (γιατί το όνειρο για να είναι σωστό πρέπει να συμβαδίζει λίγο με την πραγματικότητα) αποφάσισα για 335!!!
335 διοτι οπως και να το κανεις ειναι μια γενια μπροστα που σημαινει καλυτερη ασφαλεια (πανω απ ολα), καλυτερη ακαμψια, κρατημα, στριψημο, φρεναρισμα και ολα τα υπολοιπα μαζι .
Δεν θα μπω στα τεχνικά τα οποία έχουν συζητηθεί δεκάδες φορές...
Εμένα μου αρκεί πως κοιτάς το Μ3 και φτιάχνεσαι με τα φουσκώματα, τα κάμπερ του, τις ζαντάρες του...και μετά κοιτάς το 335 και είναι ένα 316 με μία παραπάνω μπούκα πίσω...ξενέρωμα. Είναι και αυτός ο ήχος....ο s54 ακούγεται τόσο διαφορετικά από οτιδήποτε κυκλοφορεί στους δρόμους!
Για λόγους χαρακτήρα λοιπόν Μ3...τό μόνο που έχει να ζηλέψει από το 92άρι είναι η ακαμψία, το 92άρι έχει πάααρααα πολλά να ζηλέψει...
335=siopilos dolofonos ,more car for money , (e kala ti perimenate na dialexo)
335 και εγω.
Αλλα πετρελαιο αν εχετε παρακαλω...
ΛΟΛ
Αν το δίλημμα ηταν να διαλεξω αναμεσα σε Ε92 Μ3 και 335ι,χωρις δευτερη σκεψη Μ3...(το εχω ερωτευτει) ΑΛΛΑ...επειδη το δίλημμα εχει Ε46 Μ3 με 335ι
εχω κανει βολτα και με τα δυο,μονο που το 335ι να πω την αληθεια δεν ηταν ΜΑΜΑ....Με ανατριχιασε σε ολους τους τομεις το 335ι(ειναι και τερμα ελευθερο απο εξατμιση και ο ηχος ηταν αρκετα ελκυστικος...)
Κακα τα ψεματα προσωπικη γνωμη,το 46αρι παλιωσε...και η αποψη οτι ειναι Μ"
και ειναι καλητερο σαν αμαξι δεν μου κανει..Ειναι σαν να συγκρινω το z3m επειδη ειναι Μ" με το Ζ4 35ι...ειμαι τρελαμενος με το Ζ3 αλλα δεν θα πω και τετοια π@π@ρια...Δικη μου γνωμη!Ο καθενας εχει τα πιστευω του..
335ι και βουρ στον ΚΑΡΑΦΛΑ..:original:
χθες το μεσημερι ειχα παει για μια δουλεια που ειχα κηφισια.μπροστα απο το μυθο,στριβει ενα Μ3 ε46 μαυρο,γυαλισμενο και πολυ περιποιημενο,εδειχνε ακομα πιο φαρδυ πιο δυναμικο.το χαζευα μεχρι να χαθει απο το οπτικο μου πεδιο.λιγο πιο κατω βλεπω ενα ε92 με λευκες ζαντες και αφτερμαρκετ εξατμισεις.κομψο αλλα συγκρατημενα σπορ.δεν αποκλειεται οι οδηγοι να ειναι και μελη του φανς.παντως ενα καλο γυαλισμα στο Μ3ε46 το αναδεικνυει ακομα περισσοτερο
ποιος δεν θα ηθελε αυτο το 335?
https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=362673
Kαλο και διαχρονικο το Μ οπως και καθε Μ δεν το συζητω και εγω ειμαι υπερ του Μ !!!
Αλλα ρε παιδια και η νεα καροτσα ειναι κατι το διαφορετικο !!!
Μια ομορφες πινελιες ολα γινονται εκει που θελουμε . . .
πχ αυτο το 335 το χαζευω αρκετο διαστημα ειναι κουκλα https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1996285/ !!!
Η οποιος θυμαται το 335 του Yoda το ειχε φερει σε σημειο που ηταν ενα αυτοκινητο
ολολκηρομενο . . .
Επισης το 335 εχει μοτερ διαμαντι που με stge1 παει εκει που χρειαζεται . . .
Με το καλο να αποφασισεις φιλε μου . . .
///M και παλι ///Μ
Tα αυτοκίνητα έχουν μια γενιά διαφορά και το Ε9Χ θεωρείται κατά πολλούς το καλύτερο σκαρί που έχει φτιάξει η bmw ever.
Επίσης η 335 είναι πιο γρήγορη, πιο σύγχρονη, έχει καλύτερα φρένα, ποιότητα κλπ.
Σίγουρα δεν είναι Μ αλλά αυτό είναι και το μόνο της μειονέκτημα για εμένα σε σχέση με την Ε46.
335 λοιπόν, χωρίς μεγάλο δίλημμα.
Αγορα ενος 335 και κατευθειαν μπαξιμο stage1+Quaife LSD,ισως και μια καλη coilover...Κι ασε τους αλλους ν'ασχολουνται ακομη με Μ3Ε46......
335....cabrio:thanks:
οταν πιανεις τον εαυτο σου..να χαζευεις το αμαξι σου απο μακρυα πολλες φορες..στο ασχετο..ετσι για να θαυμασεις τις αναλογιες ..γιατι επεσε το ματι σου...τοτε εισαι ερωτευμενος με το αμαξι σου...και το εχω παθει πολλες φορες με το μ3..αναρωτιεμαι..οι κατοχοι 335 ειναι ετσι????
και κατι αλλο..οταν μπορεις να παρεις το καλυτερο της σειρας σε ενα αμαξι...θα αρκεστεις σε κατι λιγοτερο???
και επειδη το 335 το ειδα και στην πιστα..το στησιμο του δεν εχει ουτε σχεση ουτε επαφη με μ3..
τωρα αμα μιλαμε για πειραγμενα..βαλτε και μια καλη αναρτηση στο μ3 και μιλαμε μετα...βαλτε ενα βημα..και θα εχει αρκετη διαφορα..μιλαμε για μαμα λοιπον..
H αγγελία https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/2168323/, εάν μπορούσα θα το είχα πάρει εχθές!!!!
Μ3 Ε46
Sent from my iPhone using Tapatalk
ο τελευταιος των μοϊκανων (??)
https://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/101.jpg
https://www.tontongreg.fr/wp-content...W-M3-CSL02.jpg
εεεετσι!! Οι συγκρίσεις γίνονται μόνο με μαμά αυτοκίνητα.. Σίγουρα το 335 είναι ποιο νέα σχεδίαση κλπ κλπ.. αλλά είναι ένα 3αρι της σειράς!(no offence έτσι?) ενώ το Μ3 είναι το κορυφαίο 3αρι.. είναι ''ειδικό'' αυτοκίνητο!
Και αν μιλάμε για 335 που τα κάνεις look Μ3 και τα τουμπανιάζεις και βάζεις και βάζεις εεε κΛΛαϊν!! Πάρε και ενα Μ3 και τουμπάνιασέτο! HPF και coilover κλπ και να δούμε τότε το έργο!
Καλά αν μιλάμε και για CSL απλά δεν υπάρχει επαφή!
Η ταπεινή μου άποψη..:cheers:
προσωπικά, θεωρώ ότι το αμάξι για κάποιον που ασχολείτε με το θέμα και δεν το έχει σαν ένα απλό μέσο μεταφοράς, είναι κάτι σαν το ρούχο. δλδ πρέπει να το φοράς, και να σου ταιριάζει. όχι να το ένα είναι πιο καινούριο, το άλλο δεν φτιάχνεται τόσο πολύ, το Μ έχει καλύτερα κρατήματα, κτλ κτλ. το αμάξι πρέπει να μας ταιριάζει. άσχετα αν είναι πιο παλιό, πιο αργό, αν στρίβει καλύτερα ή χειρότερα. να το οδηγείς, και να αισθάνεσαι ότι το αγόρασες εχθές, άσχετα αν το έχεις μια πενταετία. προσωπικά, πάλι το 46άρι θα έπαιρνα. κολλημένος!!!όπως και όλοι οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες του...τυχαίο, δεν νομίζω. ακόμα και πρώην ιδιοκτήτες όταν τους ρωτάς για το συγκεκριμένο αμάξι, το βλέμα τους αλλάζει.
Στην ελλαδα καλως η κακως το μ3 ειναι και παραμενει ονειρο για πολλους και ολοι το βλεπουν σαν κατι το εξαιρετικο πραγμα το οποιο ειναι φυσικο αφου ειναι αμαξαρα!!!αλλα επειδη στη ελλαδα η πλειοψηφια εμαθε να ζει με 316 και μετα μπορεσε να παρει μ3 ασχετο αν τωρα το πουλαει το χει κανει το αμαξι θεο!!!!ενταξει νομιζω οτι πλεον οι ρομαντικοι το αγοραζουν οπως και καθε παλαιοτερο μ!!!!αλλη καροτσα αλλ ποιοτητα αλλα αυτοκινητα οταν μιλαμε ακομα και μια γενια διαφορα που ολοι ξερουμε ποση βελτιωση υπαρχει τα τελευταια χρονια απο γενια σε γενια!!!εγω δε ξερω τι θα επειρνα αλλα σε ενα αντιστοιχο διλλημα αναμεσα σε ζ4 35 με ζ4 μ κουπε θα επαιρνα το μ!!!!!
θα συμφωνησω οτι πολλοι απο τα 316 πηραν m3...μην μπορωντας να αξιοποιησουν τις δυνατοτητες του..και επισης ναι ειναι απιαστο ονειρο για την πλειονοτητα των ανθρωπων, οχι πλεον να το αγορασουν αλλα να το συντηρησουν..και φυσικα ειναι οπως εκαναν συγκριτικα οι 4 τροχοι του καποτε που μολις εμπαιναν σε καμια ferrari ελεγαν αλλο αυτοκινητο..υποκλινομενοι χωρις καν να μπουν στον κοπο να το πανε τερμα!!!!
ομως οταν το μ3 και το καθε μ3 εχει επικροτηθει παγκοσμια για μοτερ-στησιμο και πολλα πολλα αλλα..απο ξενο τυπο οπου εκει πραγματι κανουν την δουλεια τους οπως πρεπει..και τα ξεζουμιζουν για να βγαλουν συμπερασμα και ας κοστιζουν 2 εκ. ευρω το αμαξι..αυτο πρεπει να μας λεει κατι..
για μενα το μ3 επ ουδενι δεν ειναι ουτε αγωνιστικο ουτε τιποτα..σε μαμα μορφη θεωρω οτι ειναι και αρκετα μαλακο (θελει αλλες αντιστρεπτικες για την ακριβεια..)..αλλα ο τροπος που κρυβει τα κιλα του...ο τροπος που ειναι τοσο πληροφοριακο σαν αμαξι στο οριο του (και μετα)..το απιστευτο τιμονι...το γεγονος οτι το αμαξι δεν βγαζει καθολου μουτρα..το μοτερ που νιωθεις οτι ειναι κατι ζωντανο...το γεγονος οτι ειναι τρομακτικα ανετο και σφιχτο ταυτοχρονα...και πολλα πολλα αλλα που δεν μου ερχονται τωρα το κανουν μαγικο και πληρως ερωτευσιμο...
Παντως, για πρωτη ισως φορα σε πολ, το Μ3 ερχεται δευτερο. Και εγω 335 ψηφισα αλλα τωρα που το ξανασκεφτομαι το 46αρι με λιγα ωραια πραγματα επανω του ειναι σκετη αλητεια και εμφανισιακα και οδηγικα. Και ετσι οπως εχουν γινει οι τιμες τωρα πια, δινεις και ενα χιλιαρικο ακομα και του περνας ολοκαινουργια δερματα στο χρωμα που θες σε σαλονι και τιμονι και νομιζεις οτι εχεις ενα καινουργιο αυτοκινητο .
Πραγματι πολυ δυσκολη επιλογη.......
:thumbsup:συμφωνω κ συμπληρωνω στα παραπανω σχολια δεν ειναι ενα μαμα 335 ποιο γρηγορο απο το μ3 δεν στριβει οπωσ το μ3 κ το κυριοτερο απο εξωτερικη ομορφια μαμα παντα μιλαω ειναι πολυ πισω απο το μ3 ε46,το 335 ειναι ενα 1.6 με μια μπουκα ηλιθια κ αυτη εχτρα πισω.για μ3 ε92 αλλαζει το θεμα......
το ενα ειναι η καθως πρεπει κοπελα δικηγορος γιατρινα κορη εφοπλιστη καλλονη με το ταγιερ που για ουαν ναιτ σταντ σε παει κινγκ τζορτζ και σε λουζει με μπεταντιν πριν το σεξ και καμαρωνεις να την γνωρισεις στους δικους σου ως υποψηφια νυφη και το αλλο ειναι η παρανομη γκομενα παντρεμενη με μινι στον αφαλο και αβυσσαλεο μπουστο που ψωνησες χαραματα απο κολαδικο στο μπουρναζι λιωμα απο τη σουρα και ψαχνεις την καβατζα πριν ξημερωσει να της ρηξεις ενα μανικι ακαπελα, διαλεγεις και παιρνεις φιλε μου και τα δυο την ιδια δουλεια κανουν απλα την κανουν διαφορετικα το καθενα
ιέεεεεεεεεεετς!!!!!!!!!!ρε άρη, πολύ στοχευμένο!!!