Έχω ένα βίτσιο με τις τελικές! Ίσως μου έμεινε από όταν ήμασταν
μικρά και το πιο σοβαρό κριτήριο αξιολόγησης μας ήταν το πόσα γράφει
το κοντέρ του κάθε αυτοκινήτου! Πάρτε μερικές και κάποια σχόλια...
Πρώτο το CIVIC 1.6 '02 4D που είχα πριν το BMW.Σε ευθεία.
https://i1126.photobucket.com/albums...c/MAXHONDA.jpg
Το ATOS prime 1.0 του '02.Κατηφόρααααα
https://i1126.photobucket.com/albums...ic/MAXATOS.jpg
Το ALMERA 1.5 VVT-i σε ευθεία με τετάρτη.Με πέμπτη -10χλμ/ωρα
https://i1126.photobucket.com/albums.../MAXALMERA.jpg
Accent 1.3 του '04 σε ελαφρά κατηφορίτσα.Σε καλή φόρμα μετά από 260.000χιλ.
https://i1126.photobucket.com/albums...c/Maxccent.jpg
Ένα Yaris sedan(!) είχαμε στο ABU DHABI.Αυτόματο παρακαλώ και ευθεία.
https://i1126.photobucket.com/albums...c/MAXYARIS.jpg
Το Vito της δουλειάς σε κατηφορίτσα.Του '96 με 800.000χιλ.(τρια μοτέρ)
https://i1126.photobucket.com/albums...ic/MAXVITO.jpg
Το Jazz CVT του αδελφού μου σε κατηφόρα με χίλια ζόρια.
https://i1126.photobucket.com/albums...ic/MAXJAZZ.jpg
Κρατηθείτε! Το IVECO TURBODAILY του '95της δουλειάς.Σε κατηφόρα με το στροφόμετρο τερματισμένο.
https://i1126.photobucket.com/albums...c/MAXIVECO.jpg
Νοικιάρικο Getz 1.1 facelift σε ελεύθερη πτώση.
https://i1126.photobucket.com/albums...ic/MAXGETZ.jpg
Και ο FORDάς μου ο τρομερός! Connect TDdi με 75ps φυσικά κατηφόρα.Έχει ακουμπήσει και τα 200 στον κόφτη (4750 σαλ).Σε ευθεία 160 το πολύ.
https://i1126.photobucket.com/albums...ic/MAXFORD.jpg
Άλλο θύμα το KADETT COMBO 1.7D που είχαμε πριν το Connect στην κατηφόρα στο Δερβένι.'Αφησα το γκάζι γιατί οι βαλβίδες χορεύαν Σερανίτσα.
https://i1126.photobucket.com/albums...c/MAXCOMBO.jpg
Αυτό είναι το CLIO που επίσης έχουμε στη δουλειά.Είναι 1.2 16v 76ps.Τα έπιασε σε κατηφόρα αλλά δεν τα έριξε στην ευθεία μετά.
https://i1126.photobucket.com/albums...ic/MAXCLIO.jpg
Και τελευταίο το μανάρι μου.Σε ευθεία με τις 16άρες και στον κόφτη.
https://i1126.photobucket.com/albums...nic/MAXBMW.jpg
Άντε να δούμε και πιο σοβαρά νούμερα παρακαλώ!