καπω Μ3 ε46 σε απλο κουπε η καμπριο μπαινει χωρις πατεντες?????
Printable View
καπω Μ3 ε46 σε απλο κουπε η καμπριο μπαινει χωρις πατεντες?????
και πανω που τα λεγαμε στο αλλο θρεντ.Λοιπον καταρχην εχεις προ facelift ή facelift?
Παντως οτι και να εχεις χωρις πατεντες το καπω δυστυχως δεν μπαινει.Και παλι οταν μπει δεν θα εφαρμοζει τελεια,θα ειναι 2-3 ποντους περιπου πιο πανω απο τα πλαινα φτερα.Για να εφαρμοζει τελεια πρεπει να ειναι πολυ μαγκας ο φανοποιος και να γινει πολυ δουλεια στο καπω με πιθανοτητα να γινει και πατατα
οχι χρειαζεται πατεντα για να μπει θελουν τροχισμα οι πισω γωνιες του καπω και μπροστα κοντα στις καρδιες!!!!αυτο γινεται γιατι το Μ3 εχει λιιγο πιο μακρια φτερα!!!!
πισω οι μυτες που κανει το καπο στο τελειωμα των φτερων βγαινουν πιο εξω και θελουν λιγο τροχισμα το οποιο ειναι πολυ ευκολο να γινει!!τα δυσκολα ειναι μπροστα!!!!
ωχ τοσο δυσκολο???προφεις εχω
μπροστα που ακριβως????
παιδια το καπο μπαινει σε οχι φεισλιφτ κουπε η καμπριο...το βαζει συνεργατης μου φανοποιος,(και πολυ φιλος)ο οποιος εχει δικο του 330 με καπο Μ3...οποτε μπορειτε να δειτε δειγμα της απιστευτης δουλειας του...δεν βαφει φτερα,το βαζει και ειναι απιστευτο...
βρηκα και ενα απο glass fibre reinforced plastic.τι υλικο ειναι αυτο??
ΠΟΛΥΕΣΤΕΡΑΣ!!!!!!
η ποιοτητα βαφης στον πολυεστερα θα ειναι αντιστοιχη της ποιοτητας του γνησιου αλουμινιου?
και να συμπληρωσουμε οτι σε βαροςειναι αρκετα πανω σε σχεση με οτιδηποτε αλλο παρομοιο υλικο ακομα και με το αλουμηνενιο γνησιο καπο του Μ3
Πριν παρω το facelift ενδιαφερθηκα να βαλω Μ3 καπο . . .
Ειδα δουλιες Θεσσαλονικη . . .
Οι οποιες κατ'εμε αγγιζουν την τελειοτητα . . .
Οπως ειπαν και ποιο επανω τα παιδια θελει τροχισμα στις γωνιες . . .
το εχω ψαξει και εγω για καπο μ3 και πορτ μπαγκαζ csl.
για την μετατροπη δεν ανισηχω γιατι εχω κολλητο λαμαρινα!!!
η αγορα ειναι το δυσκολο αλλα κατι θα κανουμε!
Υπαρχει κ αλλη λυση....την κανει μαστορας με @@ που γνωριζω...!
κοβει απο μεταχειρο το φουσκωμα του Μ3....κ αφου κοπει κ το μεσαιο δικο μας (χωρις το φουσκωμα) το ταιριαζει (κολλωντας μεταλλο με μεταλλο) κ αφου τριφτει κ βαφει γινεται σαν εργοστασιακο....!
δεν παυει να ναι μοντιφα.....κοστιζει 500 ευρω βαμμενο τοποθετημενο.....(θεωρω οτι ειναι μια καλη λυση απο το να δωσω 1000 για vorsteiner +150 τουλαχιστον για βαψιμο)
αργοτερα το ξαναβλεπω...αλλα πολυ ζεστα!!!
βρηκα γνησιο με 500,θα παω να το δω.παλι για μοντιφες παω και οσο θελω να τις αποφευγω ολο εκει καταληγω
Παιδια το 330 ειχε ερθει στην Κορινθο(μπλε ηταν) και ισως καποιοι να το προσεξανε...
το καπω του Μ3 ειναι αλουμινενιο(για αυτο εχει και διαφορετικα αμορτισερ πιο ****** για λιγοτερο βαρος,οποιος το βαλει,πρεπεινα τα αλλαξει και αυτα,αλλιως κινδυνευει να το στραβωσει καθως το κατεβαζει απο τισ καρδιες για να το κλεισει...) ενω του απλου ατσαλινο...Πως καταφερνει ο μαστορας και κολλαει το ενα πανω στο αλλο?το ενα κολλιεται με αργκον και το αλλο με αλουμινοκολληση...εκτος αν το στοκαρει...ενδιαφερον παντως να το δουμε...
Ναι...του Μπεκιαρη...
Στο E46fanatics γραφουν οτι για να μπει το καπω χρεαζεται μια μικρη τροποποιηση στα φτερα ή με αποστατες βγαζουν τα φτερα λιγο πιο εξω...
Ενα link απο καποιον που το εκανε και απανταει σε όλα για το θεμα:
https://forum.e46fanatics.com/showth...ht=diy+m3+hood
Υπαρχουν ομως και ετοιμες λυσεις για pro- και facelift οι οποιες ειναι ομως και λιγο τσουχτερες αλλα μεταμορφωνουν το αυτοκινητο στην κυριολεξια. Και μπαινουν ΧΩΡΙΣ κοψε ραψε.
https://www.vorsteiner.com/bmw/3Seri...Dome-Hood.aspx
https://www.vorsteiner.com/bmw/3Seri...VRS-Hood.aspx#
Φοβερα και τα 2, ε?
-Θεοφιλος-
Το ξερω Μπιλ, τα βλεπω και τρεχουν τα σαλια μου....
-Θεοφιλος-
https://forum.e46fanatics.com/showth...135&highlight= κοιταξτε και αυτο.αγοραζει το κομματι ετοιμο και το προσαρμοζει
ειναι ολα θεμα μαστορα.εγω αγορασα γνησιο.για να τοποθετηθει σωστα πρεπει να απευθυνθω σε γνωστη.το ιδιο και για την προσαρμογη σε μαμα καπω.
Oh yes! Κοιτα εδω:
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=1058
Το θεμα με τους αποστατες δεν το σκεφτεται κανενας? Εγω που εχω facelift ειναι δυσκολο να γινει αλλα για τους υπολοιπους το βλεπω σαν μια πολυ καλη λυση.
Επισης διαβασα δεν μπαινει και σε sedan. Μονο coupe.
επανερχομαι στο θεμα της τοποθετησης του καπω Μ3ε46 σε απλο ε46 ΠΡΟ-ΦΕΙΣΛΙΦΤ.το εκανα και η διαδικασια ειναι αρκετα πολυπλοκη.στο παρελθον ειχα δει 2 αυτοκινητα που το ειχαν κανει και φαινοταν απο μακρια το καπω σαν ξενο σωμα.επειδη ειμαι ψειρας συνδιασα την τοποθετηση του καπω με την τοποθετηση προφυλακτηρα Μ3 (αφτερμαρκετ)με ενα φρεσκαρισμα στα μπροστινα φτερα και στα καπακια των καθρεπτων.λογω υδατοδιαλυτων βαφων που χρησιμοποιει η bmw ολα τα παραπανω κομματια ειχαν σημαδια απο πετραδακια(και τα πλαινα φτερα) και δεν αντεχα να τα βλεπω.για να μπει σωστα το καπω θελει τροχισμα,προσθηκες στα φτερα στα σημεια που βιδωνουν στο πλαισιο μορφοποιηση με τακο, του αλουμινιου του καπω καπου στη μεση και τελος μετατοπιση των φτερων λιγα χιλιοστα για να καλυφθει το κενο που δημιουργειται μπροστα μεταξυ του φτερου-καπω.μετα τα παραπανω (τα οποια εφαγαν πολλες μερες στον τεχνικο,καθως το αποτελεσμα αρχικα δεν με ικανοποιουσε)το καπω εχει εργοστασιακη εφαρμογη κατα 95%.οποιος θελει πληροφοριες στη διαθεση του:original:
την δευτερα πρωτα ο θεος το παραλαμβανω!!!