Μηχανική συντήρηση Virago 535
Ανοίγω αυτό το θρεντ, διότι μετά από αρκετή σκέψη λέω να βγάλω στη κυκλοφορία και πάλι την αγαπημένη μου Virago 535.
Τη μηχανή αυτή την έφερα από ΗΠΑ, είναι μοντέλο του '96 και βρίσκεται σε ακινησία τα τελευταία 4 χρόνια. Το καλό είναι ότι βρίσκεται σε κλειστό & στεγασμένο χώρο, τα χρώμιά της είναι σαν καινούρια και συνολικά έχει διανύσει μόνο 3.962 μίλια. Οι αναμνήσεις από Αμερική αλλά και από τα δύο καλοκαίρια που την είχαμε στο σπίτι στην Άνδρο είναι πολλές.
Η ερώτηση σε εσάς τους ειδικούς με τα δίκυκλα είναι, αφενός :
α. ΤΙ μηχανικές εργασίες πρέπει να πραγματοποιηθούν στη μηχανή ΠΡΙΝ γυρίσουμε τη μίζα εκτός από τα αυτονόητα (λάδια, φίλτρα, βαλβολίνες, μπουζί, μπαταρία, λάστιχα) και
β. Εάν μπορείτε να προτείνετε (όσοι ασχολήστε) κάποιο σωστό μάστορα που θα μπορούσε να την αναλάβει.
Οι διαδρομές που θα κάνει θα είναι σπίτι-δουλειά & δουλειά-σπίτι, δλδ ~5-6 χλμ / μέρα και βέβαια όχι μέσα στη κίνηση.
https://img14.imageshack.us/img14/984/virago535a.jpg
https://img502.imageshack.us/img502/1456/virago535b.jpg
:thnx:
got a problem white boy???
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
Stamatis
My first HS in Seattle....
Παράθεση:
After World War II, the neighborhood became predominantly African-American[2] and by 1961, 51 percent of Garfield students were black, compared to only 5.3 percent of the general Seattle school district population.[3]
...in '84 it was way more than 51%.
https://garfieldhs.seattleschools.org/
https://en.wikipedia.org/wiki/Garfie...le,_Washington)
Still remember these doors to this day. :original: