αληθευει πως τα e36 οπως και τα Ζ3 φορανε τρομπα βενζινης Μ3 και αν οχι ξερει καποιος αν ειναι παροχής πανω απο 250 λίτρα την ώρα?
Printable View
αληθευει πως τα e36 οπως και τα Ζ3 φορανε τρομπα βενζινης Μ3 και αν οχι ξερει καποιος αν ειναι παροχής πανω απο 250 λίτρα την ώρα?
Μ43Β18 πχ εμενα 1800 εστω οτι δν ειναι ιδια πως μπορω να δω την παροχη ακριβως?
https://www.realoem.com/bmw/partxref...rt=16146758736
Για δες εδω, την ιδια αντλια την φορανε απο 316 εως Μ3
αρα επιβεβαιωνετε μπορουμε να μα8ουμε και την παροχη ακριβως?
Η τρομπα ειναι εδω..
https://bmwfans.info/parts/catalog/Z..._level_sensor/
16 14 6 756 323
(Old part number: 16 14 1 183 687)
ΚΙ ΟΜΩΣ ΠΑΙΔΙΑ!!! Δινει την ιδια απο 1,8Μ43 μεχρι 3,0Μ54 & Ζ3Μ S52 https://bmwfans.info/parts/catalog/16146756323/
Βασικα Νικο, βαλε το πλαισιο σου και τσεκαρε το.. Αλλα μαλλον ετσι ειναι, ειναι ιδια..
Εμ στο μαγαζι που εισαι με τα μωρα.... χαζευεις λιγακι, χαχα
παιδία sorry αλλά ο νίκος άνοιξε thread σε λάθος σειρά
ψάξε στ bentley manual κατά 99% αναφέρει κει τα χαρακτηριστικά της τρομπας
ειναι σημαντικο να ξερω γιατι αν οντως ειναι πανω απο 255 δεν χρειαζετε να αλαξω τρομπα οταν σηκωσω πιεση!!!
βρηκα αυτο αλλα χωρις τα αγγλικα μου να ειναι τελεια στην μετατροπη λιμπρες σε λιτρα βγαινει 155 ο προγραματιστης μου ειπε πως πρεπει να βγαλει τουλαχιστων 250 λιτρα για να ειμαι καλυμενος I am sorry, wrong combination of keys
So if we have boost of 20 psi, the pressure retio will be ~2,36.
If we need 1.5L on ordenary engine, in turbocharged one we need 1,5 * 10^-3 * 2.36 * 1.225 = 4,3 * 10^-3 kg ( where 1.225 is density of air kg/m^3)
For proper combustion we need 1 mass of fuel and 14,7 masses of air, but for better torque rich mixture is better. So the ammount of fuel is 1/(14,7 * 0.9) = X/(4,3 * 10^ -3) or X= 0.33*10^-3 kg, the density of 98 fuel is 750 kg/m^3, so the vol of fuel is ~4,4 * 10^-7 m^3 Whot is approx. 0,44 cubic cm per rotation this makes 2640 cubic cm per minute what is 41 gal/hr
Fuel injectors should be 440 cm^3/min, so if it eas up to me i would use BOSCH 0-280-410-144 434 cm^3/min R-SPORT injectors
οτι δεν 8α εχω προβλημα!!!!
εγω νικο παντος στο τελευταιο προγραμμα εμεινα απο την μαμα τρομπα
και εβαλα με 130 ευρο βαλμπορο 255λιτρα...
νικό η τρομπα σου ειναι στ 105 lph η 875cc ανα 30δευτέρα
https://www.youtube.com/watch?NR=1&v=RVesyUu8lgUο φιλος deep blue ξερω πως το ειπε ειλικρινα και καλοπροερετα το λιγες απαιτησεις παραπανω λογο οτι ξερει οτι κατι κανει και το δικο μου αυτοκινητο μετα το project μου!!!οποτε δεν καταλαβαινω προς τι η ειρωνια περι μετριοπα8ειας?https://www.youtube.com/watch?v=M8qI...el_video_title
τελος παντων το θεμα ειναι πως μα8αμε πως το μ3 φοραει ιδια με το 318 και πως εγω 8ελω τρομπα 255 και πανω για να ανεβω πανω απο 0.8 bar!!!!!!
Φίλε μου, νομίζω ότι με παρεξήγησες....Κατ' αρχην, δεν ειρωνεύομαι ποτέ και κανέναν! Δεύτερον, το ''μου αρέσει η μετριοφροσύνη σου'' το λέω ειλικρινά και γενικά το να είναι κάποιος μετριόφρων είναι κάτι καλό.....(άλλο πράγμα είναι η μετριοπάθεια)Έχω γνωρίσει τον deepblue ( και την ζέτα του! ) και αυτό που εκτίμησα σ' αυτόν είναι ότι απο την πρώτη στιγμή ήταν φιλικός, απλός, προσγειωμένος και μετριόφρων! Δλδ, παρόλο που έχει μια τόσο δυνατή ζέτα δεν το ''παίζει'' Σουμάχερ ή παντογνώστης και αυτό μ' αρέσει σε έναν γκαζοφίλ!thumb
ok ολα καλα!!!!!
αν 8αλει καποιος mod μπορει να κλειδωσει το 8εμα εμα8α η τρομπα ειναι 105 lph η 875cc ανα 30δευτέρα!!!!!σας ευχαρηστω ολους για τις απαντησεις σας!!!!!
Οπότε σε καλύπτει? Γιατί μπερδεύτηκα...:p
Πάντως, αν σ'ενδιαφέρει, κι η ESS ακόμα και στο TS3 στάδιο του supercharging (μιλάει για 450 ίππους αν θυμάμαι καλά) δεν δίνει άλλων προδιαγραφών (απο την εργοστασιακή) αντλία βενζίνης. Προτείνει μόνο την αντικατάστασή της με νέα για είναι σίγουρα οτι αποδίδει τα μέγιστα όπως μια νέα.
Οταν είχα ρωτήσει (στην ESS) αν θα έπρατα σωστά να αντικαταστήσω την δικιά μου εργοστασική του 3λιτρου με αυτήν της Ζ3Μ, μου είχαν απαντήσει οτι σίγουρα κακό δεν θα ήταν αλλά δεν υπήρχε και συγκεκριμένος λόγος για κάτι τέτοιο. Βέβαια τότε (δεν ξέρω τώρα) η τιμή της αντλίας του Ζ3Μ ήταν σχεδόν 3 φορές πάνω απ'αυτήν του 3-λιτρου και ήταν άλλος κωδικός στην BMW. Δυστυχώς στο Ζ3 η αντλία βενζίνης είναι εμβαπτιζόμενη και δεν τεριάζει εκείνη του Μ3 Ε36, μη το ξεχάσεις αυτό.