Ανοιγω το thread αυτο για τα παλια ///M αυτοκινητα
και την υπερμετρη γοητεια αυτων...
παραθετοντας φωτογραφιες,videos και στοιχεια..αναβιωνοντας
τη μνημη για τα υπεροχα αυτοκινητα του M-DIVISION.
https://www.youtube.com/watch?v=DMhy_ZbjqUA
Printable View
Ανοιγω το thread αυτο για τα παλια ///M αυτοκινητα
και την υπερμετρη γοητεια αυτων...
παραθετοντας φωτογραφιες,videos και στοιχεια..αναβιωνοντας
τη μνημη για τα υπεροχα αυτοκινητα του M-DIVISION.
https://www.youtube.com/watch?v=DMhy_ZbjqUA
κρίμα τόση ιστορία και τόσο ωραία οχήματα...κατάντια τα σημερινά ///Μ σε σχέση
με όλα αυτά τα επιτεύγματα μηχανολογίας ανά την εποχή τους.
Τα κομμάτια από ανθρακόνημα στο εσωτερικό του Ε34 είναι απίστευτα!!!!
Aπίστευτα οχήματα...Μετρημένα σε όλους τους τομείς,ακόμα και στα δάχτυλα...
Καμία σχέση με τα mass production που βγαίνουν σήμερα και είναι απλά "κοινά" γρήγορα οχήματα...:thumbsdown::thumbsdown::thumbsdo wn:
Εχουν παλιωσει και αυτα αλλα ειναι 100% ///Μ, και την δουλεια τους εξακολουθουν να την κάνουν...
https://i1200.photobucket.com/albums...csl/cslle2.jpg
https://i1200.photobucket.com/albums...fcsl/csl12.jpg
https://i1200.photobucket.com/albums...fcsl/csl19.jpg
Χριστόφορε, απλά για τη λεπτομέρια να πούμε ότι το αμάξι της BMSPORT που φαίνεται από πάνω φορά μπροστά ζάντες 9.5x19, όπως οι πίσω.
Ναι Γιωργο.
Square setup με 265 διαστασεις.
Και ο Μανος με αυτο το setup ετρεχε.
Μειωνετε υποστροφή σε περιπτωση που υπάρχει, το αμαξι πατάει καλυτερα μπροστα λογο και μεγαλυτερου μετατροχίου και υπάρχει και μεγαλο οφελος στο πορτοφόλι αφου μπορουμε να αλαζουμε λαστιχα απο μπροστα - πισω και το αντιθετο.
και καλύτερο φρένο στις ευθείες, που το χάνεις με ένα στενό λάστιχο απο την πολύ κάμπερ...
τότε για ποιό λόγο βάζουν ασύμμετρα από το εργοστάσιο;
Οτι και να ηταν, κουκλα ειναι τωρα !
Πολύ εξτριμ εμφανιση.
το μεγάλο φάρδος σίγουρα βαραίνει το τιμόνι...αλλά αυτό ίσως να μην επηρεάζει στην αγωνιστική χρήση
τόσο τσίτα που είσαι μέσα στην πίστα, η διαφορά του βάρους στο τιμόνι είναι μηδαμινή...
γενικά το 265 μπρος πίσω για το Μ3 για χρήση πίστας, μόνο θετικά αποτελέσματα έχει
απ'όλες τις πλευρές...
Μα το CSL δεν βγηκε στην παραγωγη για αγωνιστικο.
Στον ΣτεφΜ5 απαντουσα συμπε.
δεν βγήκε για χρήση πίστας; ελαφρωμένο και με ελάχιστο εξοπλισμό
Δεν ειναι ελαχιστος ο εξοπλισμος ! Ειναι ελαχιστα τα εξτρα και εχει διαφορά το ενα απ το αλλο.
Οχι δεν βγηκε για χρηση πιστας. Το αμαξι ουτε ομολογκαρισμένο δεν ειναι αν δεν κανω λάθος.
Γνωμη μου ειναι οτι βγηκε κατ αρχην σαν διαφημηση για το τι μπορει να κάνει η BMW και επισης για καποιον που θελει ενα Μ3 να μπαινει και σε πιστα, γιατι το κανονικό δεν τα καταφερνει και τόσο καλά.
νομίζω πως για να ομολογκαριστεί ένα αμάξι, πρέπει να έχει κλουβί μέσα.
Για να ομολογκαριστει ενα αμαξι χρειαζοντε πολλα πραγματα μεσα που να τηρουν το Homologation (ζωνες, καθησμα, πυροσβεστηρες, roll cage, κρανος κλπ) και μετα απο καποια χρονια πρεπει να ανανεόνονται.
Αυτό που θελω να πω, ειναι αν η BMW εβγαζε το CSL για χρηση πιστας και μονο θα το ειχε ομολογκαρει η εταιρία και θα το εριχνε και σε καποιους αγωνες.
Αυτο δεν εγινε ποτε.
Το εκανε ας πουμε με το Ε30.
Μερικες απτο Μ1.....
https://m-power.ru/images/gallery/m1ct31.jpg
https://m-power.ru/images/gallery/dscn01001.jpg
https://m-power.ru/images/gallery/m1_more1.jpg
https://m-power.ru/images/gallery/1980_bmw_m11.jpg
https://m-power.ru/images/gallery/e260151.jpg
https://m-power.ru/images/gallery/e260131.jpg
https://m-power.ru/images/gallery/e260081.jpg
https://m-power.ru/images/gallery/e260071.jpg
https://m-power.ru/images/gallery/e260041.jpg
https://m-power.ru/images/gallery/st...1_chassis1.jpg
https://m-power.ru/images/gallery/e24_e261.jpg