-
E28 M5 [Automobile magazine]
-
feel : fair ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? :shok::shok:
-
Ηρωϊκό αυτοκίνητο. Τέλος.
-
2 Συνημμένο(α)
Πραγματικη καψουρα.Πω πω ποσα αριστα πηρε thumb.Παντως η Ευρωπαικη εκδοση ειναι πολυ πιο ομορφη,στην πρωτη φωτο μια με Μ-πακ ενω στην δευτερη απλη.Προτιμω την απλη εκδοση :thumbsup:
-
τα αμερικάνικα ακολούθησαν τις χαζές οδηγίες για να πάρουν έγκριση...τα ευρωπαϊκά καμία σχέση και σε εμφάνιση αλλά και σε ιπποδύναμη
-
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
stefm5
τα αμερικάνικα ακολούθησαν τις χαζές οδηγίες για να πάρουν έγκριση...τα ευρωπαϊκά καμία σχέση και σε εμφάνιση αλλά και σε ιπποδύναμη
Συμφωνώ απόλυτα! thumb :rally::rally::rally:
-
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
stefm5
τα αμερικάνικα ακολούθησαν τις χαζές οδηγίες για να πάρουν έγκριση...τα ευρωπαϊκά καμία σχέση και σε εμφάνιση αλλά και σε ιπποδύναμη
Ήταν η εποχή Στεφ που Ε28/Ε30 είχαν τους προφυλακτήρες μισού μέτρου μπρος πίσω, μαζί με τα απαίσια πλαϊνά φώτα.
-
κάποτε είχα αγοράσει από οδδυ ένα 528e αμερικάνικο, με όλα τα εξτρά που έβγαζε η bmw
το σασί ήταν εντελώς διαφορετικό και οι προφυλακτήρες θεόβαροι
-
χεχε το πρώτο μου bmw στο αμέρικα ήταν ένα Ε30 325e. Ωραίος ήχος, αλλά ψόφιο.
-
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
stefm5
κάποτε είχα αγοράσει από οδδυ ένα 528e αμερικάνικο, με όλα τα εξτρά που έβγαζε η bmw
το σασί ήταν εντελώς διαφορετικό και οι προφυλακτήρες θεόβαροι
Φαντάζομαι οτι δεν το εχεις ακόμα ε; Χαωτική διαφορά από τα 518 με τα 90 αλογα που κυκλοφορούσαν τότε στη χωρα.
-
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
gnx
Φαντάζομαι οτι δεν το εχεις ακόμα ε; Χαωτική διαφορά από τα 518 με τα 90 αλογα που κυκλοφορούσαν τότε στη χωρα.
όχι ποια δεν το έχω...
το έκανα 535 και έδωσα τα μηχανικά σε ένα φίλο με 518i
είχε πολλή ροπή αλλά δεν πήγαινε βήμα αφού κόφτιαζε κοντά στις 5000 στροφές