γεια χαρα εκανα engine swap στο e46 320ci μου κ ειναι πολυ κοντο γιατι??καμια ιδεα??σασμαν stock διαφορικο quaife με τα γνησια κορωνοπηνια αλλα κοντθνε πολυ καμια ιδεα???να αλλαξω κορωνοπηνια??any ideas?:rally:
Printable View
γεια χαρα εκανα engine swap στο e46 320ci μου κ ειναι πολυ κοντο γιατι??καμια ιδεα??σασμαν stock διαφορικο quaife με τα γνησια κορωνοπηνια αλλα κοντθνε πολυ καμια ιδεα???να αλλαξω κορωνοπηνια??any ideas?:rally:
αν θες γινε λιγο πιο αναλυτικος. τι ακριβως αλλαξες, τι αφησες το ιδιο, τι ειχες κανει πριν...
αν έβαλες μεγαλύτερο κινητήρα, 325, 330 λογικά φαίνεται κοντό το βήμα σου. Τι ακριβως έκανες ?
Ρε φιλαράκι, μήπως έχεις Ε46 με μοτέρ από supra όπως υπονοεί το όνομά σου?!!!!! χα,χα Λέμε τώρα....ή μήπως όχι?
Αν έχεις κάνει την μετατροπή που μας έλεγες , είναι λογικό να εισαι κοντός πλέον. Άρα θες άλλα κορώνα πηνίο .
Αλλά το βασικό είναι αν έκανες την μετατροπή να ανοιξεις θρεντ και να τα πεις όλα ,όπως επίσης να βάλεις πολλές φωτογραφίες
ε ναι ντε.. αντε μην τα κρυβεις....χαχαχαχα
δεν σας κρυβω τιποτα ρε παιδες..εκανα το engine swap κ ολα τα υπολοιπα εμειναν ιδια η δυναμη ανεβηκε απλα..αλλα το αμαξι ειναι ελεινα κοντο...5η 3χιλιαδεσ κ εχω 110χλμ για να καταλαβετε...
https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=751993
μιλάμε για - αυτό- εδώ το κόλπο;
αν ειναι τα νορμαλ χιλιομετρα αυτα τοτε απο το 320 τοτε τι να πω τοσο πατατα ηταν πριν?Ο χριστος κ η παναγια...5η κοφτη ειχα 225 στισ 6500...τωρα με 3η στισ 3000 εχει 110???τι να πω μου φαινεται πολυ κοντο...μαλλον σασμαν πρεπει να αλλαξω οχι μονο κορωνοπηνιο...τι αλλο σασμαν τωρα να κανει με αυτην την χελωνα???του 320 εννοω την γνησια γιατι μονο μάφτην μπορω να παιξω...αλλιωσ παμε κ για σασμαν απο supra που κοστοζει πολυ...please help..
ναι αυτη η φωτο που βλεπετε ειναι δικια μου απλωσ δν ξερω πωσ να ανεβασω αλλεσ τωρα...το αμαξι μηχανικα ειναι ενα γνησιο 320 απο σασμαν κ διαφορικο ο κινητηρασ αλλαξε απλα κ ειναι 2jzsupra...
όλα τα σασμαν στα Ε46 έχουν ιδιες σχεσεις.... ακόμα και το 6αρι του 330 ίδιες έχει με μια οβερ απλώς. Βάλε μακρύ διαφορικό. Υπάρχει μεγάλη γκάμα σε βήματα. Τι ιπποδύναμη έχεις τωρα?
δεν μας λες και τι τελίκη εχεις τωρα με τι στροφες...
φίλε τί ακριβώς δεν καταλαβαίνεις;
ήταν πατάτα το 320? γιατί; επειδή είχε το σωστό βήμα για 170 άλογα;
πρέπει να κατανοήσεις ότι σε μια μετατροπή δεν αλλάζεις μόνο μοτέρ, συγχαρητήρια στα μαστόρια σου
βάλε ένα μακρύ διαφορικό και τελειώνει το θέμα
άσχετο, αλλά θεωρώ ιεροσυλία αυτό που έκανες στο αυτοκίνητό σου
μπορούσες να πάρεις γιαπωνέζο εξ αρχής
5η στις 3000 ειναι κατι λιγοτερο απο 110. Λιγο τσιμπημενα 105 για την ακριβεια αν παρατηρησεις καλα το δεικτη.
Ναι στις 6500 βλεπεις σκαρτα 230 με νορμαλ 320.
Δεν εχω κατσει να ψειρησω ποσα ακριβως ειναι γιατι ειναι σχετικα υψηλες ταχυτητες.
Τοσα πρεπει να βλεπεις και τωρα στις 6500 μιας και δεν αλλαξες βηματα.
Τα βηματα πανε με αναλογια παντα.
Εχεις μια σχεση μεσα.
Στις 1000 εχεις α χλμ.
Στις 2000 εχεις 2α χλμ.
Στις 3000 εχεις 3α χλμ κοκ.
Ο μονος τροπος για να παραβιαστει το παραπανω ειναι να πατιναρει ο δισκος σου και να ανεβαινουν οι στροφες χωρις να ανεβαινουν τα χλμ.
Αν παντως θες να μακρυνεις η θα βαλλεις πιο μακρυ διαφορικο(συνηθως ολο το καβουκι παιρνει καποιος, αλλα εφοσον εχει το ιδιο γκρουπ το αμαξι που σε ενδιαφερει ισως να μπορουσες να παιξεις με κορωνοπηνια, δεν ξερω) η θα βαλλεις εξαρι απο 330 για να εχεις μια εξτρα σχεση.
ΥΓ το 320 για την ιπποδυναμη και τη ροπη του εχει ιδανικο βημα. Την μηχανη την ξεζουμιζει και καταφερνει να δειξει πολυ παραπανω απ οτι ειναι.
Σαφως και αν διπλασιασεις την αρχικη ισχυ και ροπη το βημα θα φαινεται κοντο χωρις ομως αυτο να σημαινει οτι δεν ηταν σωστα μελετημενο το αυτοκινητο αρχικα.
Mπαίνεις εδώ φίλε μου https://imageshack.us
Όταν την φορτώνεις ανοίγει μια άλλη σελίδα κι απο εκεί κάνεις copy αυτό που λέει λινκ για φόρουμ και το ποστάρεις thumb Ευχαριστούμε!!!!:thnx::thnx::thnx:
+1 :original:
Καλά μπόρεσε και ταίριαξε το σασμάν του bmw στο toyota moter????WOW!!!!:shok::shok::shok::shok:
ρε παιδια ο μαστορας δν φταιει σε κατι εξ'αρχης κ εκεινος μ ειπε να βαλουμε σασμαν απο supra αλλα ηθελα να το δω πρωτα ετσι αλλα τελικα ειχε δικιο οτι θα ειναι κοντο ...Αλλα τοσο βρε παιδι μου???τεσπα αν οντως ειναι ιδια τα σασμαν σε ολα τα μοντελα τοτε θα ειναι κ ανθεκτικα...γιατι φοωαμαι κ το σπασιμο λογο δυναμης....
παντως απο μενα μπραβο!!πολυ καλη επιλογη και κατα τη γνωμη μου δεν ειναι ιερωσυλια να προσπαθεις να ταιριαξεις τα καλυτερα δυνατα μεροι!!δηλαδη σασι και τιμονι bmw που για μενα ειναι απο τα καλυτερα και ταυτοχρονα μοτερ japan που εχεις τρελες επιλογες σε aftermarket και ειναι και σκυλια!!γιατι εδω που τα λεμε αλλο ενα μοτερ να το τουρμπισεις απο το 0 οπως πχ ενα 325 και αλλο ενα 2jz-gte το οποιο εχει ηδη της προσδιαγραφες απο το εργοστασιο(παροχες κλπ) γιατι ειναι turbo.και εμενα μου εχει περασει η ιδεα να βαλω ενα sr20det γιατι μπορω να ανεβασω ποιο ευκολα αλογα και για να εχει καλυτερη κατανομη βαρους μιας και το 325 ειναι αρκετα βαρη σε σχεση με τον sr!φιλε μου ελπιζω να ανεβασεις καμια φωτο και να μας πεις λεπτομερειες σχετικα με τις δυσκολιες του εγχειρηματος κλπ!!
Μιας που το φέρε η κουβέντα , αφού έτσι και αλλιώς εμπλεξες με τα ηλεκτρικά, για να τα ταιριαξεις , γιατί δεν μπηκες στο τριπάκι να βάλεις κανά Ν54 6κ τουρμπο μοτέρ 300αλογα ;
Λόγω κόστους ;
Επίσης με dsc τι έκανες ; Μιας και μουφαινεται τρελο να λειτουργεί ... Τι άλλο δεν λειτουργεί σωστά ;
φίλε στέλιο δεν έχεις daewoo ή kia
έχεις bmw
αν θέλεις να το κάνεις δυνατό έχεις δεκάδες επιλογές από το εργοστάσιο
αν σου αρέσει τόσο πολύ ο ιάπωνας, αγοράζεις έναν ιάπωνα και εχεις αυτοκίνητο κι όχι ουρακοτάγκο
το Μ3 έχει 343 άλογα και 35+ κιλά ροπή και ξαφνικά δε φτάνει ούτε για τους αρχάριους
έγιναν τα άλογα και η ροπή στραγάλια και τα έχουμε για την πλάκα μας
Βρε παιδιά,πέρα από το "μπαστάρδεμα", που είναι προσωπική άποψη (και εγώ θα πέταγα μοτέρ απο ιάπωνα πάνω στο bmw αν με ρωτάγατε -μην βαράτε-),είναι πολύ ενδιαφέρον project ειδικά για πίστα.
Περιμένουμε το φίλο να μας δώσει περισσότερες πληροφορίες και ντοκουμέντα ;)
BILL εισαι διπλωματης !!! thumb
Φυσιολογικο ειναι.Αυτη ειναι η κλιμακωση του εργοστασιακου σασμαν με το βημα 3.38 που'χεις στο διαφορικο σου.Με τα 170 αλογα ειναι οκ αλλα με 300+ γινεται ντριφταδικο-σπινιαριστρα!Οποτε ειτε πας για κορωνοπηνιο αλλο 2.93 απο 330 και κρατας εννοειται το καβουκι σου με το Quaife,ειτε βαζεις 6αρι, που οι πρωτες 5 ειναι ελαχιστα κοντυτερες και μονο η 6η ειναι μακρια για ταξιδια.
δεν ειπε κανεις οτι εγιναν στραγαλια η οτι δεν φτανει και ενοειται πως μιλαω για πιστα οπου τα 343 ειναι καλα αλλα μεχρι εκει!!και καλως η κακος θες αλογα και μονοδρομος ειναι το turbo!!οποτε νομιζω οτι απο θεμα αξιοπιστιας τα ιαπωνικα ειναι καλυτερα,και οπως ειπα αλλο ενα μοτερ που δεν ειναι τουρμπο και δεν εχει τις προδιαγραφεσ(παροχες κλπ) να το τουρμισεις και αλλο να εχεις κατι ετοιμο
βρε στέλιο, δε θα μπω στην ουσία του αξιόπιστου τούρμπο.
εάν θεωρείς ότι συμβαίνει αυτό, πηγαίνεις και παίρνεις ιαπωνικό...πού είναι το κόλλημα; αυτός που θέλει bmw και είναι λάτρης της εταιρίας, γουστάρει και τους κινητήρες της...αλλιώς πηγαίνει εκεί που κοιτάζει
ειδικά εδώ και αρκετά χρονάκια βγάζει και η bmw biturbo μια χαρά αξιόπιστο
καλα οκ...αλλο λεμε τελος παντων....απλα για καποιον που το μπατζετ ειναι μικρο συμφερει!!αλλα γουστα ειναι αυτα...δεν περνει ιαπωνικο γιατι δεν γουσταρει ιαπωνικο!!!το τιμονι της bmw ειναι καλυτερο απο ενα nissan 200sx πχ οποτε περνει ενα ε30-ε36 γιατι του αρεσει καλυτερα σαν συμπεριφορα ασχετα αν ειναι γερμανοφιλος japanοφιλος κλπ
εδω έχεις κάνει ολοκληρη μετατροπή-project από τις λίγες μην πω μοναδικές στο ελλάντα μεσα σε κάποιες βδομάδες με costum βάσεις κινητήρα, costum σασμαν(ταιριάξες σασμαν bmw πάνω σε κορμό toyota) έφτιαξες costum εξάτμισεις, έκανες ένα καρό πατέντες στά ηλεκτρικά(από obd2 bmw σε obd1 toyota) και και και δε ξέρω τι άλλο έχεις κάνει για να δουλέψει κ δε γνωρίζεις γιατί ειναι πολύ κοντό?:th_Laie_67-1:
η μεταρτοπη για μενα ειναι κατι ιερο..πολυ σωστος ο φιλος που εκανε κατι τετοιο γιατι μονο ετσι φερνεις στα μετρα σου το τροχοφορο σου και το κανεις οπως ακριβως γουσταρεις και ονειρευεσαι..
για μενα δηλαδη σε αυτο το κομματι της συζητησης που διαβασα πιστευω οτι ειναι το ακρως αντικειμενικοτερο
αλλα οταν αγαπας κατι το αγαπας οπως ειναι, ειτε ειναι σκυλι ειτε ανθρωπος ειτε τροχοφορο
μπραβο σου για την πατεντα αλλα εμενα μου λεει πολλα κατι τετοιο
βαλε αλλΟ διαφορικο!! η ενα κινητηρα Μ3