Οδηγίες προγραμματισμού του τηλεχειρισμού των κλειδιών
Είναι στα αγγλικά...όποιος θέλει μπορώ να του μεταφράσω την αντίστοιχη ενότητα
Printable View
Οδηγίες προγραμματισμού του τηλεχειρισμού των κλειδιών
Είναι στα αγγλικά...όποιος θέλει μπορώ να του μεταφράσω την αντίστοιχη ενότητα
Γινεται το κλειδι απο ενα Ε46 να θεσει σε λειτουργεια ενα αλλο Ε46 η μονο το ανοιξε-κλεισε?Αν εξαιρεσουμε το σκαψιμο,με το imombilizer τι γινεται?
Το'χω κανει και πετυχε.Αν το σκαψω με βαση το δικο μου,δηλαδη να μπαινει στη μιζα μου,θα παιρνει μπρος η παιζει και τιποτα αλλο?Το ανοιξε-κλεισε δουλευει μια χαρα παντως!
Αυτο προγραμματιζεται?
αυτο ειναι για να προγραματισουμε το τηλεχειριστηριο για να ανοιγοκλεινουμε της πορτες εαν καταλαβα σωστα.εμενα εχει προβλημα το δευτερο κλειδι και δεν περνει πρεπει να εχει χασει το imobilaizer .
Παιδια το ιμομπιλαιζερ(στο κλειδι) δεν προγραμματιζεται...το κλειδι κοβεται για ενα και μονο ενα πλαισιο...δηλαδη για ενα EWS.Το κλειδωμα/ξεκλειδωμα γινεται...αυτο και μονο αυτο...
Πολυ σωστα το μονο που μπορεις να προγραμματισεις (σε καποιο "ασχετο" κλειδι) ειναι το κλειδωμα ξεκλειδωμα.
Η μπαταρια μεσα στο κλειδι ειναι επαναφορτιζομενη και φορτιζει καθε φορα που αυτο χρησιμοποιειται... βεβαια και αυτο εχει "ημερομηνια ληξεως" καποια στιγμη.
Ενα νεο κλειδι απο την αντιπροσωπεια ( μιλαμε για τα κλειδια "ρομβους") εχει 180 ευρω περιπου.
υπάρχει η λύση αν "μείνει" από μπαταρία το κλειδί να ανοίξεις τον ρόμβο καταστρέφοντας τον και να χρησιμοποιήσεις καινούριο κουτάκι!!
ένα τέτοιο για παράδειγμα:
https://global.ebay.com/BMW_UNCUT_RE...565316474/item
(το οποίο πιθανόν να χρειαστεί μόνο κόψιμο)
και βάζεις μέσα την πλακετίτσα του τηλεχειρισμού και το transponder αν είναι σκέτο (τσιπάκι του immo)
στα κλειδιά της bmw, το transponder είναι ένα ολοκληρωμένο μεγάλο σε μέγεθος που είναι επάνω στην πλακέτα, επομένως για να χρησιμοποιήσεις το κλειδί ενός φίλου π.χ., πρέπει να ξεκολλήσεις με πιστολάκι το transponder, να κολλήσεις το καινούριο και να το προγραμματίσεις με ειδικό μηχάνημα, ή με διαγνωστικό της bmw (αν το επιτρέπει και έχεις τον κωδικό)
Για σειρα Χ δεν...υπαρχει κατι?
Xμ...Δεν το ειχα δει τοσο καιρο αυτο το post...Το e46 μου το ειχε χτυπησει καποιος την πορτα απο μερια οδηγου παρκαρισμενο και φυσικα....εφυγε.Εγω αλλαξα την πορτα με αλλη μεταχειρισμενη αλλα πλεον δεν ξεκλειδωνε το αμαξι με το κουμπι αλλα μονο κλειδωνε.Νομιζα οτι εφταιγε η κλειδαρια.Αν ειναι μονο προγραμματισμος πολυ θα χαρω.Αλλιως θα ειναι μαγνητακι κλειδαριας η κατι τετοιο υποψιαζομαι.Θα το δοκιμασω...
Τιποτα τελικα.Κριμα ειχα ελπιδες.Εγινε ο επαναπρογραμματισμος αλλα δεν ηταν αυτο τελικα
:mpaks::mpaks::mpaks::mpaks:
THANKSSSSS
https://www.focalprice.com/detailpic_ERAU6B.html
Αν πάρω αυτό το κλειδί το immobilizer πως προγραμματίζεται ?
Οχ:electrician2: Δεν το πρόσεξα . Τι λες αξίζει ?
Ξερω γω? καλο δειχνει
Παΐδια έχω πάρει από έναν γνωστό μου ένα κλειδί από e46.μολις το προγραμματίζω για να ανοιγοκλεινει ,δεν λειτουργεί το δικό μ κλειδι?τι πρέπει να κάνω??
Προγραμμάτισα πρώτα αυτό που είχα και μετά το άλλο χωρίς να βάλω το κλειδί στην μίζα και να ανοίξω στην ανάφλεξη πάτησα το ξεκλείδωμα πατημένο και τρεις φορές το κλείδωμα και δούλεψαν και τα 2
Παιδια καλημερα.
Κατοχος σειρας 92
Χρησιμοποιουσα μεχρι τωρα μονο το ενα απο τα κλειδια και σχεδον ποτε το δευτερο.
Δοκιμασα σημερα να ανοιξω με το δευτερο αλλα δεν ακουει το αμαξι
Με το πρωτο ολα οκ
Αν ανοιξω με το Πρωτο και βαλω στον κινητηρα το Δευτερο, δουλευει.
Μπαταρια να ειναι; Η ξεγραφτηκε το κλειδι;
Να παω στο Σφακιανακη η υπαρχει κανα κολπο να δοκιμασω;
Επαναπρογραμματισμο θελει
δοκίμασε να κάνεις μιά μεγάλη βόλτα (1 ώρα) οδηγώντας με το 2ο κλειδί. Λογικά θα ζωντανέψει η μπαταρία του.
έχω χ3 με ενα κλειδι στο οποιο εδω κ πολυ καιρο επαψε να λειτουργει ο τηλεχειρισμος, κ επειδη ειναι 10χρονων υπεθεσα πως τα εφτυσε η μπαταρια (σημειωτέο πως που κ που κανει κατι αναλαμπες και μπορει να δουλεψει). παράγγειλα λοιπον απ την αντιπροσωπεια νεο κλειδι για να αποφυγω κολπα κλειδαραδων. πηγα σημερα να το παραλαβω και ναι μεν παίρνει μπρος το αμαξι αλλα ο τηλεχειρισμος δεν λειτουργει. δοκιμασε κ ο υπαλληλος το κολπο κ δοκιμασα και γω αυτα που αναφέρατε μεσα στο pdf. τελικα μου ειπε να περασω αλλη μερα να με βαλει πανω στο διαγνωστικο γτ ισως λεει να μην φταιει το κλειδι αλλα το συστημα πανω στο αμαξι. το οποιο διαγνωστικο φανταζομαι θα μου το χρεωσουν εξτρα. εχει κανενας καμια ιδεα τι να κανω μονος μ? ή τι θα κανουν αυτοι αμα τους παω τ αμαξι? την πατησα ή είναι κατι απλό?
παρατηρησα οτι αλλα μεγαχερτζ γραφει το παλιο κλειδι και αλλα το νεο. μήπως είναι θεμα συχνότητας?
Υποχρεωτικα να στο κωδικοποιησει δωρεαν εξυπακουεται..
Ωραια τακτικη να σου παρουν 180 ?? και να μην σου δουλευει αλλα να σου ξαναχρεωσουν διαγνωση και προγραμματισμο...
Γιατι τους αφηνετε ετσι να μην παρεχουν ολοκληρωμενες υπηρεσιες αλλα πατε με αγχος μηπως θελουν εξτρα χρηματα??
Ζητα τον αρχιμηχανικο να στο τελειωσει ,δουλεια τους ειναι βρισκουν και τα κανουν...
Ακου "μου ειπε να περασω αλλη μερα":th_Laie_67-1:
μην το γελάς, το ραντεβου μου ειναι σε 10μερες (πνίγονται τα πουλακια μου).
ο λόγος που ρωταω τι προβλέπεται σε τέτοια περίπτωση είναι για να ξέρω πως να κινηθώ. εννοείται πως το κλειδι θα το δεχτώ μόνο αν δουλέυει χωρίς σεντ παραπανω ακόμα και αν το ξαναπαραγγείλουν, αλλά άμα θέλουν να στη φέρουν νομίζεις δε μπορούν? θα σου πουν κατι του στυλ το κλειδι ειναι κομπλε αλλα κάτι φταίει πανω στο αμάξι σου κ θέλει επιδιόρθωση, οπότε να από που θα σου πάρουν τα έξτρα λεφτά. οπότε βάλε τ αμάξι στο διαγνωστικό δώσε λεφτά, βάλε την επιδιόρθωση του δώσε λεφτά. δε θα σου πουν οτι τα λεφτα πανε για το κλειδι αλλα για βλαβη του αμαξιου (ενα πχ φέρνω, μιας κ δεν δέχονται λεει να εισαι παρον όταν έχουν τ αμαξι μεσα στο συνεργειο για δηθεν λογους ασφαλειας. γι αυτο άλλωστε κ είναι η τελ φορά που βλέπουν τ αμαξι μου κει μεσα)
ειναι η 2η φορα που απευθυνομαι σε κεινους κ τις 2 φορές, με τα πολλά και μετά απο μπόλικη αναμονη κ νευρα, κάνουν την δουλεια μισή κυριολεκτικα, υποστηρίζοντας πως εκείνοι τα κάναν όλα τέλεια αλλά φταίει τ αμαξι που δεν ειναι του κουτιου κ εχει κ αλλες φθορες κ δεν μπορουν να δουλεψουν σωστα κ ουτε λιγο ουτε πολυ σου λενε ήρθες με σαπιο ενα δόντι, αλλά ή θα σου κανουμε μισες δουλειες σ αυτο το 1 κ δεν θα ειναι λειτουργικο πληρως ή κάτσε να στα βγαλουμε ολα τα δόντια να τα βαλουμε ολα καινουργια. φυσικα με βλεπουν κ αλλαζουν στενο απ τους καβγαδες που τους εχω κανει
Πες μας και ποιοι ειναι αυτοι οι γατοι :D
το νεο γραφει 433,92, ενω το παλιο 315. (το αμαξι πρεπει να ειναι εισαγωγή από ανατολική χώρα-δεν ξερω ακριβως γτ το πήρα απο μάντρα στην κύπρο). μήπως στα ανατολικα έχουν την 315 και εμενα μου στειλαν το ευρωπαικο στα 433? μπορούν να την αλλάξουν στην αντιπροσωπεία αν οντως φταιει αυτο ή πάει ξανα παραγγελία απ το εργοστάσιο?
έχω ενα κλειδι στο οποιο δεν λειτουργει ο τηλεχειρισμος (για την ακριβεια λειτουργει οποτε του καπνισει κ του καπνιζει 1-2φορες το μηνα). γι αυτο μπηκα στον κοπο να δωσω 170ε για εργοστασιακο κλειδι για να τελειωνω και για την ευκολια του τηλεχειρισμου. αμ δε ομως... κ πιστευα πως λογω των 10χρόνων του χαλασε η μπαταρια του πια, τωρα ομως με τις αναλαμπες που εχει εχω αρχισει να αγχωνομαι μηπως φταίει όντως κάτι στην αντενα του αυτοκινητου κ παει τζαμπα και το νεο κλειδι που πηρα. μονη μου ελπιδα λοιπον ειναι να φταίνε τα μεγαχερτζ. το ψαχνω εδω και ώρα και όντως άλλα ειναι στα 315 και αλλα στα 433. απλα δεν μπορω να βρω "στα χαρτια" ποια συχνοτητα ακούει το αμάξι μου τελικά (λογικα στην 315 αν κρινω απ το κλειδι της μανας, γτ με τον αριθμό πλαισίου δεν μπορώ να το εντοπίσω στο ιντερνετ)
καπου εδω κοντα πρεπει να ειμαι
https://www.realoem.com/bmw/partgrp....90&hg=65&fg=30
με αυτα που μου ειπες με εβαλες σε σκεψεις κ τελικα μετα απο ψαξιμο περι κωδικων μαλλον βρηκα λαβρακι:
το παλιο μου κλειδι λήγει σε κωδικο 726 (315ΜΗΖ), τον οποιο κωδικό για καποιο λογο τον σταματησε η bmw και τον εκανε 750.
το κλειδι το νεο λήγει σε 749 (433ΜΗΖ) που ειναι ο κωδικος που αντικατεστησε τον παλιο 725.
εμενα δηλ αυτος επρεπε να μου παραγγειλει αν τα λεω σωστα τον νεο 750 (κ οχι τον νεο 749 που εχω τωρα στα χερια μου).
και το πιο τραγικο ολων ειναι οτι στην αποδειξη που μου εδωσε γραφει κωδικο 747 (ασχετο εντελως με τα παραπνω)
όλα αυτα βεβαια δεν ξερω αν οντως ισχυουν, αλλιως ηταν να παω να τους κανω ρεζιλι που δεν ξερουν που τους παν τα 4 και τους διορθωνει ενας ασχετος με το αντικειμενο που απλα εκανε ενα search στον γουγλη
Ολα καλα ,να ρωτησω κατι?
Η παραγγελια δεν εγινε με βαση το πλαισιο του αυτοκινητου και ολη την διαδικασια που ακολουθουν (υπευθ,δηλωση) ?
Οποτε θα επρεπε η BMW Γερμανιας να στειλη το κλειδι που προβλεπεται για το οχημα σου.
Ειναι δυσκολο να γινει ετσι λαθος και ειναι ενα καλο ερωτημα για το συνεργειο που μαντευω απο τωρα την απαντηση οταν πεις την διαφορα που βρηκες ο ιδιος..
ε φυσικα κ εγινε με τον αριθμο πλαισιου. κ γω πιστευα πως ειναι ο σουπερ ασφαλης τροπος να φερεις ανταλλακτικο, αλλα τωρα θα ειναι η 2η φορα που φερνουν λαθος εξαρτημα, γι αυτο κ εσπασα το κεφαλι μου να βρω αυτες τις λεπτομ μονος μου. δε ξερω τι να πω κ κοπος κ χρονος κ νευρα κ κυριως εξοδα για πραματα απλα κ αυτονοητα. ππυ να τους αναθεσω καμια σοβαρη βλαβη. τεσπα το θεμα το αρχισα για να δω αν ηξερε καποιος πως αντιμετωπιζεται τετοια περιπτωση στα κλειδια, πλεον βεβαια θα εκτιμουσα αν καποιος με καλυτερη προσβαση κ γνωσεις που επιβεβαιωνε τα οσα βρηκα για τους κωδικους. να στειλω και αρ πλαισιου αν ειναι με πμ