Και τωρα εδω σας θελω.... μετα απο 1 Μ3 Ε46 SMG ποιο απο τα 2 θα περνατε και με τι κιβωτιο? E92 M3 COUPE DCT- M5 E60 SMG or χειροκινητο ? :original:
Printable View
Και τωρα εδω σας θελω.... μετα απο 1 Μ3 Ε46 SMG ποιο απο τα 2 θα περνατε και με τι κιβωτιο? E92 M3 COUPE DCT- M5 E60 SMG or χειροκινητο ? :original:
το ιδιο διλλημα αλλα για δυο κλικ καλυτερα αμαξια...γενικοτερα επειδη συκρινεις δυο κατηγοριες μια σειρα τρια και μια σειρα 5 παντα η σειρα 5 θα ειναι πιο γρηγορη πιο βαρια πιο ακριβη καλυτερη ποιοτικα αλλα και λιγοτερο σπορτιφ εν τελει....βεβαι αλλο V10 αλλο V8....εγω ψηφιζω κατι ενδιαμεσο Ε90 Μ...οσο για το κιβωτιο το αυτοματο σιγουρα......και στα δυο
την Αντζελινα Τζολι ή την Σαρλιζ Θερον...
αχ να ειχα και εγω τετοια διλληματα!!!
Καταλαβάινεις οτι αλλού απευθύνεται το ένα κι αλλού το άλλο, έτσι ?
Προσωπικά θα περίμενα λίγο μέχρι να διατεθεί εμπορικά το νέο Μ5 με τον 2τούρμπινο V8 και DCT.
Εχω οικογένεια και αν κάποια στιγμή δεν μου έφταναν οι 550 ίπποι που έχουν ανακοινώσει στην BMW, ευκολα θα ανέβαζα +100 ...
Βρε van πες αληθεια τωρα... πως "επηρεαζει" η οικογενεια τους 550 ιππους?
Αν ποτέ αξιωθώ να έχω τέτοιο δίλημμα, θα έπαιρνα την m5!!
Γιάννο εγώ θα επέλεγα τη Μ3 Ε92 :) Το έχω κάψα αυτό το αμάξι :)
Μ3 κουπέ για πιο σπορ εμφάνιση και sedan για περισσότερη εκκεντρικότητα. Βέβαια και την Ε60 δεν την προσπερνάς εύκολα...
Αν έπρεπε οπωσδήποτε να διαλέξω, θα έπαιρνα Μ3 Ε92...GTS!:th_Laie_67-1:
αυτοι ειναι ωραιοι προβληματισμοι!Μ3 Ε92 και οτι διαφορα υπαρχει στην τιμη με την Μ5 παει σε βελτιωση της Μ3!!!!
Πράγματι μεγάλο δίλλιμα,σε 2 κορυφαία αυτοκίνητα,αλλά εμένα η αγάπη μου είναι η Μ5!!!
Ακριβως στη θεση σου ημουν πριν 6μηνες και απο Μ3 Ε46 πηγα σε 92αρι DCT.Πιστεψε με δεν θα το μετανιωσεις.Ειναι αρκετα μεγαλη αλλαγη.Το Μ5 τελειωσε και βγαινει καινουριο.Απο τιμες ισως ειναι πιο φτηνο το Μ5 αλλα καιει και περισσοτερη βενζινη.Η γνωμη μου ειναι πως τα Μ3 ειναι πιο εμπορικα.Ασχετα μ αυτο εχω παθει πλακα με το Μ5 το διτουρμπινο που πλησιαζει και με βλεπω να τα πουλαω ολα του χρονου που θα ερθει.
η απροσωπικη μου αποψη Μ3 ε46 με το κιτακι απο την HPF stage 3
και μου μενουν και ρεστα
Ουτε γω νομιζω να ξαναβγει αφου ο κατασκευαστης εχει στραφει στα τουρμπο που επιτυγχανουν μεγαλυτερες δυναμεις και χαμηλωτερες εκπομπες ρυπων.Τα τωρινα Μ3 και Μ5 θα ειναι τα τελευταια ατμοσφαιρικα απ οτι φαινεται.
με τα ρεστα παιρνεις και ενα μοτερ και σου μενουν παλι ρεστα
αλλα εαν δεις το 3το σταδιο νομιζω οτι δεν θες μοτερ
Καλα το HPF απλα σκοτωνει.
Νικο να σε ρωτησω κατι?
Εχει θεμα το 92αρι με dct σε περιπτωση κομπρεσσορα?