-
Στόχος: 500 whp
Το project αναβάθμισης του αυτοκινήτου μου ξεκινάει. Δεν είναι κάτι που έχω σκοπό να τελειώσω άμεσα λόγω των οικονομικών δυσκολιών. Πιστεύω οτι μέχρι του χρόνου τέτοια εποχή θα έχω τελιώσει και ο στόχος των 500 ίππων τροχό θα έχει επιτευχθεί.
Την Δευτέρα ξεκινάω με την παραγγελία αντλίας υψηλής πίεσης μεθανόλης 250 psi που θα αντικαταστήσει την υπάρχουσα των 150 psi. Επίσης, θα παραγγείλω και μπέκ ψεκασμού μεγέθους Μ10 (τώρα έχω Μ7) για παροχή 800 cc/min. Και τα δύο θα είναι απο την εταιρία labonte που είναι και ολόκληρο το σύστημα ψεκασμού μεθανόλης που έχω τώρα.
Φωτό απο την αντλία και το μπέκ:
https://www.labontemotorsports.com/s...DDP5800_lg.jpg
https://www.labontemotorsports.com/s.../nozzle_lg.jpg
Σειρά στο μέλλον όταν θα υπάρχουν τα χρήματα θα είναι τα turbo απο την RB και ο συμπλέκτης απο την ACT:
https://www.n54tech.com/forums/attac...1&d=1251686033
https://www.n54tech.com/forums/attac...1&d=1251686211
https://www.n54tech.com/forums/attac...1&d=1251686720
https://www.n54tech.com/forums/attac...1&d=1251687644
https://www.n54tech.com/forums/attac...1&d=1251687848
https://www2.advancedclutch.com/prod...disc_R6_lg.jpg
https://www2.advancedclutch.com/prod...s/pp_HD_lg.jpg
Αντε και καλή μας επιτυχία
-
Με το καλό το πεντακοσάρισμα Στράτο! Όλα βολικά να έρθουν και να δέσουνε!!
-
Καλη επιτυχια στο στοχο σου Στρατο!!!:thumbsup:
Φανταζομαι με τοση μελετη που εχεις κανει πανω στο αντικειμενο να πανε ολα καλα!!!!:thumbsup:
Σιγουρα δεν ειναι ευκολο αυξηση της ταξεως του +65% απο την εργοστασιακη(306ps),αλλα τιποτε δεν ειναι αδυνατο.thumb
:warriorsmiley:
-
:thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Aυτα ειναι!!!!!
-
Στρατο με αυτη την καθολικη μεταμοσχευση τουρμπο,αντλιες (να δω ποτε θα βγαλουν βενζινης), και αλλων παρελκωμενων, θα χασει το αμαξι σε ευχρηστια η κανω λαθος?
Θα εχει turbo lag και τετοια?, θα ειναι μηχανολογικα αξιοπιστο το αμαξι?
-
Mηπως το αυτοκινητο ειναι μια χαρα και δεν χρειαζεται να "ξεφυγεις" ετσι?
Ειμαι σιγουρος οτι θα εχεις σκεφτει ολες τις φθορες και τους κινδυνους μιας τετοιας ιπποδυναμης.
Αλλα μηπως ρε συ Στρατο χανεις λιγο τη λογικη και προσπαθεις για το υπερτατο?
Ολα αυτα τα λεω με καθε σεβασμο και με ολο το θαρρος που μου δινει η αμοιβαια συμπαθεια μας.
-
Συγγνώμη και χωρίς καμία παρεξήγηση, αλλά όταν μιλάμε για 100% αύξηση της ισχύος (για 500 τροχό) είναι λίγο κάπως να λέμε για αντοχή ... Ιδιαίτερα όταν παίζουμε με στοκ μοτέρ. Δεν υπονοώ σε καμία περίπτωση ότι δεν θα αντέξει το σγκεκριμενο μοτέρ , απλά λέω ότι οταν πας να στραγγιξεις ένα μοτέρ Απο άλογα, όλα είναι στο προγραμμα!
Καλή επιτυχία , αλεξισφαιρο να είναι !
-
Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας. Θα είναι δύσκολο project και κυρίως θέλει και λεφτά αλλά φαντάζομαι οτι θα ολοκληρωθεί με επιτυχία.
Λοιπόν απο θέμα ευχρηστίας δεν τίθεται θέμα. Η μεγαλήτερη φτερωτή στο μαντέμι θα δώσει λίγο lag. Αλλα αντι να αρχίζει να σηκώνει πίεση στις 1200 θα σηκώνει στις 1800 και στις 2500 θα γίνεται πόλεμος. Ετσι και αλλιώς στις βόλτες μέσα στην πόλη δουλεύω μέχρι 2300 το πολύ ενώ το μαστιγώνω μόνο εκτός.
Απο αξιοπιστία υπάρχει το ρίσκο. Το μόνο που φοβάμαι απο αξιοπιστία είναι το βάλε-βγάλε των turbo και τα πρώτα 20 km. Φοβάμαι πιο πολύ την επέμβαση αλλαγής παρά το μέλλον. Ετσι και αλλιώς κατά 90% δουλεύω το αυτοκίνητο με μαμά πίεση. Και με μεγαλήτερα turbo με μαμά πίεση θα δουλεύω. Ο Πρώτος χάρτης θα οριστεί στα 14 psi όπως και τώρα αλλά με την μεγαλήτερη παροχή αέρα θα δίνει όπως τώρα με 16 psi. Ο δεύτερος χάρτης θα είναι στα 18 psi με φούλ μεθανόλη. Δεν θα μπαίνει σχεδόν ποτέ. Πλέον ούτε χαζά πατήματα ούτε άσκοπα τουρμπίσματα απο χαμηλά. Δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα θέλω να πιστεύω.
Προληπτικά θα αλλαχτούν και μπουζί για τις αφλογιστίες.
-
Στρατο σου ευχομαι καθε επιτυχια. Ολοι μας αλλωστε ξερουμε τους κινδυνους και τα ρισκα μιας τετοιας αυξησης της ιπποδυναμης, ποσο μαλλον ο Στρατος που γνωριζει και πεντε πραγματα παραπανω απο τον μεσο χρηστη.
Videakia οπως το παρακατω δειχνουν και τις δυνατοτητες ενος τετοιου project.
Good Luck!
https://www.youtube.com/watch?v=bcs_nx7wIpE
-
Στρατο γιατι φοβασε τα πρωτα χλμ με τις τουρπινες..???