-
2014 F32 M3
αν και η Ε92 ακομα καλα κρατει, οι φημες και οι καλλιτεχνικές απεικονησεις για την επομενη Μ3 εχουν αρχισει να κυκλοφορουν...
στοιχεια "κλειδια" η εγκαταλειψη του 4,2 V8 προς χαριν ενος τριλιτρου εξακυλινδρου TwinTurbo με 450 ps, καθως και η επιστροφη στη φιλοσοφια της Ε30 (οσο ειναι δυνατον αυτο) με εντυπωσιακο "φουσκωμενο" αμαξωμα το οποιο θα συνοδευεται ομως απο εξαντλητικη διαιτα ωστε να κρατηθει το βαρος χαμηλα...
επισης η νεα Μ3 θα παραχθει μονο ως κουπε και καμπριο...
https://www.bmwblog.com/wp-content/u...08_NEU_BMW.jpg
https://www.autozeitung.de/
-
Αχ!!!! καίει καρδούλες έτσι κατακόκκινο.
-
και τσεπουλες θα καιει... :whistle::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
-
ξεκιναω να εχω κουμπαρα.......χαχαχαχα
-
Ειναι πενεμορφο!!!
Τουλαχιστον ετσι απως φαινεται απο τη φωτο.....
Ειναι αραγε πιο ελαφρης ο straight-six απο τον v8? Mαλλον ναι...
-
back to the future?????
I guess yes......
-
Αντε παλι να δουμε τι θα βγει τουτο.
-
σε εχω ικανο να το κομπρεσαρεις κι αυτο... :whistle::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
-
Επιθετικός και σφυνοειδής σχεδιασμός με πολλές "γραμμές" . Πανέμορφη !!!
Θα προτιμούσα βεβαια να βγεί και σε 4θυρη σεντάν αλλα περί ορέξεως .......!!!
Αυτό που έχει πάντως σημασία ειναι η αλλαγή κατεύθυνσης στο μέγεθος του κινητήρα. Μια τάση σμίκρινσης που πλέον συναντάμε σε πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες.
-
Στάθη με αφορμή τα posts για διαφορα μελλοντικά μοντέλα της BMW, νομίζω ότι θα ήταν χρήσιμο o GiannisRob, που είναι μοντ στο germancarforum να κανει ενα introduction του handle SCOTT.