Επειδή όπως έχω πει, η προληπτική συντήρηση σε γλιτώνει απο πολλά ''βάσανα'' Και το σημείο που θεωρώ, απο ότι μας έχει δείξει η εμπειρία, οτι πάσχει αρκετά ο S54 είναι η φλάντζα του καπακιού..είναι, ως γνωστόν, πολύ λεπτή και καίγεται μεταξύ των κυλίνδρων με τα γνωστά επακόλουθα!
Οπότε θεώρησα καλό να κάνω και εγώ κάποιες εργασίες ώστε το αυτοκίνητο να συνεχίσει να μου προσφέρει την απόλαυση για την οποία φτιάχτηκε! Θα τοποθετηθεί φλάντζα Cometic σε συνδυασμό με μπουζόνια ARP και θα κάνουμε και έναν καθαρισμό τα μπέκ..Επίσης μιας και είναι ευκαιρία θα αλλάξουμε και τα μέταλλα των μπιελών..
Σήμερα ανοίξαμε την κεφαλή και η άριστη κατάσταση του αυτοκίνητου ''επιβεβαιώθηκε'' και εκ των έσω, αποτέλεσμα της καλής και προπάντων προληπτικής συντήρησης και του, κατά την ταπεινότατη άποψή μου, καλύτερου Μάστορα για BMW!
Η εργοστασιακή φλάντζα ήταν σε άριστη κατάσταση χωρίς κανένα ίχνος ''μαυρίσματος'' η καψίματος..επίσης τα μπουζόνια ''έλυσαν'' με αρκετή δύναμη όπως έπρεπε! Γενικά φαίνεται οτι ο κινητήρας έκανε καλή και ομοιόμορφη καύση, γεγονός που επιβεβαιώνετε και απο το οτι ποτέ δεν έχει βγάλει σχετικά σφάλματα και ποτέ δεν είχα τρέμουλο η πυράκια! Είμαι πολύ περίεργος να δω και τα μέταλλα αύριο! Για την ιστορία το μοτέρ έχει 125.500 χλμ..
Συνημμένο Αρχείο 34752
Συνημμένο Αρχείο 34753
Συνημμένο Αρχείο 34754
Συνημμένο Αρχείο 34755
Συνημμένο Αρχείο 34756
Συνημμένο Αρχείο 34757
Συνημμένο Αρχείο 34758
Συνημμένο Αρχείο 34759
Συνημμένο Αρχείο 34760