Επειδή το σκέφτομαι πολύ σοβαρά, θα ήθελα να ακούσω απόψεις, εμπειρίες κτλ
Printable View
Επειδή το σκέφτομαι πολύ σοβαρά, θα ήθελα να ακούσω απόψεις, εμπειρίες κτλ
Εγώ γενικά είμαι κατά στην τοποθέτηση τέτοιων συστημάτων σε αυτοκίνητα επιδόσεων...M3, M5, Porsche Turbo, s2000, audi s ή rs σειρές κτλπ.
Είναι που είναι περίεργο το μοτέρ της Μ3 στην συντήρηση-αξιοπιστία του, του φορτώνεις έναν έξτρα μπελά.
Δεν έχω εμπειρία επί του θέματος, αλλά σκέφτηκες τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν από μια τέτοια μετατροπή?
Αντρέα όλα είναι θέμα του τι μας συμφέρει τελικά.
Εμένα μου στοίχησε το ΚΙΤ γύρω στο χιλιάρικο κ αν κάψει βαλβίδες το Μ43 μου (χτύπα ξύλο) ,
θα δώσω χοντρικά ~700¤ για επισκευή, που θεωρητικά θα αφαιρεθούν απο το κέρδος
που θα έχω αποκομίσει απο την χρήση του αερίου.
Για Μ3 θα χρειαστείς ενα ΚΙΤ που θα στοιχίζει το διπλάσιο,
επίσης πόσο θα σου κοστίσει μια επισκευή στις βαλβίδες?
Υπολόγιζε ότι θα καίς ~20% Περισσότερο απο ότι με βενζίνη,
αλλά η αξία του γεμίσματος θα είναι περίπου η μισή.
Πάρε χαρτί και μολύβι και βάλτα κάτω,
και όλα αυτά φυσικά με δεδομένο ότι το αμάξι θα σεταριστεί τέλεια και δεν θα έχεις
θέματα με λαμπάκια φαντάσματα κ λοιπές ηλίθιες βλάβες.
Δεν νομίζω ότι κυκλοφορούν πολλά Μ3 με αέριο,
ζήτα απο τους εγκαταστάτες να δείς αυτοκίνητα που έχουν βάλει το kit
που εγκαθιστούν και μίλα με τους ιδιοκτήτες,
όποιος δεν έχει ξαναβάλει, μην ασχοληθείς πήγαινε στον επόμενο της λίστας
με τους υποψήφιους.
My 2¢ of advice...
Το βράδυ που θα πάω σπίτι θα σου βάλω ενα excelακι,
για να κάνεις τους υπολογισμούς σου.
Πεταξου μια βολτα στον Απεργη στο Περιστερι εκει κοντα σου και ρωτα τον γερο....
Απλά δεν παίρνεις Μ3!
Κάποια πράγματα τα σκεφτόμαστε πριν τα κάνουμε ρε Αντρίκο
Δεν μπορούμε να τα χουμε όλα (βασική αρχή πολ.οικονομίας)
Σου πα καλά είσαι με το 325 αλλά ήθελες και άλλα άλογα...
Νομίζω πως δεν αρμόζει κάτι τέτοιο σε έναν Μ κινητήρα ;)