χρονια πολλα σε ολους .με τον καινουργιο χρονο ειμαι σε ψαξιμο 316-318 σε κουπε η σενταν .το θεμα ειναι με ποιο μοτερ με 8βαλβιδο η δεκαεξαβαλβιδο??
Printable View
χρονια πολλα σε ολους .με τον καινουργιο χρονο ειμαι σε ψαξιμο 316-318 σε κουπε η σενταν .το θεμα ειναι με ποιο μοτερ με 8βαλβιδο η δεκαεξαβαλβιδο??
Facelift 318 με τα 143 αρκει να καλυπτεις τα 300 ευρω παραπανω για τα τελη κυκλοφοριας και τον φορο πολυτελειας
Εγώ θα σου πρότεινα να πάρεις 8βάλβιδο Μ43... Μπορεί μετά απο λίγο καιρό να σου έρθει να του βάλεις και ένα light turbo. Συν ότι είναι και ντιζάτο, ενω τα άλλα ηλεκτρόγκαζα ;)
Αν θες για σεντάν και σε ενδιαφέρει σοβαρά ρίξε μια ματιά και εδώ https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=23475 , δίνω το δικό μου :original:
Οπως λεει και ο bill ,θα προτεινα το δοκιμασμενο,αξιοπιστο και φτηνο στη συντηρηση. Αν το βαρεθεις με ενα light turbo πεταει.ακομα και σε περιπτωση που παθει κατι το μοτερ ,βρισκεις μτχ σε χαμηλη τιμη.
M43B19 με 118 ιππους. Δεν βάζει φωτιά αλλά σκυλιιι....
Εγώ αν δεν είχα περαιτέρω σκέψεις για αναβαθμίσεις σε 316, θα διάλεγα ένα facelift, με τον Ν40 των 115 ιππων (στην πραγματικότητα 117). Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά με +15 αλογάκια πιό σύγχρονος κινείται πιό αξιοπρεπώς απ τον Μ43.
και εγω μαλον για 8βαλβιδο με βλεπω ,δεν με νοιαζουν καθολου οι επιδοσεις .πιο πολυ με ενδιαφερει να μην βγαζει χαζοζημιες.το 1,6 16β δεν το εχω δοκιμασει ποτε.εννοειτε βεβαια οχι 20τρο
αυτο το ατιμο φαινετε ωραιο......
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/5798985/
316 Ci ... ΣΚΥΛΙ !!!
Εκτός και αν θέλεις 4πορτο .
Δεν με νοιαζουν οι πορτες μονο η κατασταση και καλη τιμη.