Να τη και η F10 με 1.6 κινητήρα και 170 άλογα.
0-100 σε 8,7''
Ροπή 250Nm στις 1.500 - 6.000 σ.α.λ.
Τελική 226Km/h
Τιμή 44.520 με απόσυρση, εδώ γελάμε γιατι 45.208 κάνει η 520 με τα 184 άλογα, 0-100 σε 7,9 235 τελική και ροπή 270Nm στις 1.250 σ.α.λ.
Printable View
Να τη και η F10 με 1.6 κινητήρα και 170 άλογα.
0-100 σε 8,7''
Ροπή 250Nm στις 1.500 - 6.000 σ.α.λ.
Τελική 226Km/h
Τιμή 44.520 με απόσυρση, εδώ γελάμε γιατι 45.208 κάνει η 520 με τα 184 άλογα, 0-100 σε 7,9 235 τελική και ροπή 270Nm στις 1.250 σ.α.λ.
Αν ήταν να πάρω σειρά 3 θα προτιμούσα το 1.6 με τα 170,η 5αρα θέλει κυβικά για να κινηθεί,οπότε μονόδρομος το 184..
Δηλαδή θα δούμε και BMW 516i...?:thumbsdown:
X A N O M A Σ Τ Ε . . . ! ! !:facepalm:
Πιστευω πως οπως ειναι και στη σειρα 1,η 5αρα με τα 170 θα λεγεται 518.
στο site της BMW Hellas την αναφέρει 520 (ΑΤ) ενώ την κανονική με τα 2.000 κυβικά απλά 520.
Μάλλον όμως είναι κάτι σαν προσωρινή ονομασία
Σεβαστη η γνωμη σου αλλα σκεψου και το οτι απο τη στιγμη που ιδια η εταιρεια εχει τουρμπισει ειναι αλλιως τα πραγματα,δεν ειναι οπως πριν που συγκριναμε π.χ τα 170 ατμοσφαιρικα ενος 2λιτρου,με τα 170 τσιγκλισμενα τουρμπατα-κομπρεσσορατα ενος 16,18αρη κινητηρα...
520i ED θα λεγεται,ενω η καλη απλα 520i
γιατί όχι ένα διτούρμπινο 1,2 5άρι;
και μετά συγκριτικό πχ με οκτάβια.
σιγά σιγά πλήρης εξομοίωση.
ναι οι καιροί άλλαξαν αλλά κάπου ξεφεύγει το πράγμα