more info soon ... :thumbsup:
https://www.youtube.com/watch?v=dlqP3WsJvyo
https://www.youtube.com/watch?v=ppxh_CiNk3A
Printable View
more info soon ... :thumbsup:
https://www.youtube.com/watch?v=dlqP3WsJvyo
https://www.youtube.com/watch?v=ppxh_CiNk3A
Σωκρατηηηη το 208 γΚαμη........
φοβερη καροτσα θελω να το δω 16αρι τετραπεταλουδο Ελλαδα...
Καλο απογευμα να εχουμε.... :thumbsup:
H Peugeot ανακοίνωσε τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά του 208 T16 Pikes Peak με το οποίο ο Sebastian Loeb θα προσπαθήσει να κάνει νέο ρεκόρ στο φετινό Pikes Peak στις 30 Ιουνίου. Φορά έναν V6 bi-turbo 3,2-λίτρων 24-βάλβιδο κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, απόδοσης 875 άλογα με 900 Nm ροπής. Έχει τελική ταχύτητα 240 χλμ/ώρα με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 1,8 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα και τα 0-240 χλμ/ώρα σε 7,0 δευτερόλεπτα.
Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω 6-τάχυτου σειριακού κιβωτίου με paddles στο τιμόνι. Στο σασί του είναι σωληνότο με το σώμα να είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από carbon.
Το αγωνιστικό, όπως ήταν φυσικό φορά ένα άκρως επιθετικό bodykit, με τα πάντα πάνω του να είναι τεράστια. Η αεροτομή, τα side skirts, το μπροστά splitter, τα πάντα. Οι εξατμίσεις βγαίνουν στο πλάι και έχει μήκος 4.500 mm, πλάτος 2.000 mm, ύψος 1.300 mm, και μετατρόχιο 2.695 mm. Ζυγίζει 875 κιλά, έχοντας αναλογία κιλών ανά ίππο 1:1.
Peugeot Sport 208 T16
Photo: Peugeot Sport
Technical specifications - 208 T16 Pikes Peak
ENGINE
Type: V6 bi-turbo
Cubic capacity: 3.2 litres
Number of valves: 24
Position: Mid-rear
Number of cylinders: V6 (60°)
Maximum power: 875hp
Torque: 90mkg
Maximum rpm: 7,800rpm
Top speed: 240kph
0-100kph: 1.8s
0-200kph: 4.8s
0-240kph: 7.0s
TRANSMISSION
Type: Four-wheel drive
Gearbox: Longitudinally-mounted six-speed sequential gearbox with steering wheel-mounted paddle-shift
CHASSIS
Frame: Tubular steel
Bodywork: Carbon fibre
SUSPENSION / BRAKES / STEERING
Suspension: Double wishbones and pushrod/rocker arm actuation at all four corners
Springs: Torsion bars
Dampers: Pressurised dampers
Anti-roll bars Front and rear
Steering: Hydraulic power steering
Brakes: Hydraulic double circuit brake system with one-piece light alloy callipers
Brake discs: Vented carbon discs front and rear
Diameter (front): 380mm
Diameter (rear): 355mm
Wheels: Specific 18x13 magnesium alloy wheels derived from F1 technology
Tires : Michelin (31/71x18)
DIMENSIONS
Length: 4,500mm
Width: 2,000mm
Height: 1,300mm
Front overhang: 1,690mm
Rear overhang: 1,690mm
Wheelbase: 2,695mm
Wing: 2,000mm (based on the rear wing of the Peugeot 908)
Fuel tank: 40 litres
Weight: 875kg
Κατι δεν μου παει καλα.
Εχω ασχημο προαισθημα για αυτο το αμαξι.
Κακο καρμα να το πω?
Μια ανησυχια?
Δεν μου καθεται καλα, μου βγαζει bad vibes.
Ευτυχως ο Λεμπ.εχει.χερια να το παει.
Αλλα, κατι δεν μου αρεσει.
Υπονοείς κάτι??? :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
https://imageshack.us/a/img593/1494/3523e.jpg
Αυτο ακριβως
φαε τη γλωσσα σου ρε γκαντεμοσαυρε, ετσι κι αλλιως θα αλλαξουν τα χρωματα.
πολλα αλογα εβγαλε....εμαθα οτι τη βελτιωση την ανελαβε ο Μακης 0-500 στο Καματερο γιατι στην πεζο δεν ξερουν και το προγραμματησε ο Σακης ο "χοντρος"....
Είμαι σίγουρος ότι μόλις γίνει η ανάβαση ΜΟΙΡΑΙΩΣ θα γίνουν οι πρώτες συγκρίσεις με τον άρι βάτανεν.
Όπως και να έχει πιστεύω θα είναι φοβερό.
Αν κάνει και ένα πέρασμα έτσι για τις λήψεις και όχι για χρόνο...