F1 2010 Αποτελέσματα αγώνων
1ος Αγώνας 14/3/2010 Πίστα Σακχίρ - Μπαχρείν
Ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν ο μεγάλος νικητής του πρώτου αγώνα της σεζόν στην πίστα Σακχίρ του Μπαχρείν. Η Ferrari έκανε επίδειξη δύναμης, καθώς στον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς έκανε το 1-2, με τον Φελίπε Μάσα να βρίσκεται στη δεύτερη θέση.
Μεγάλος άτυχος ο πιλότος της Red Bull, Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε πρώτος, ένα μηχανικό πρόβλημα τον ανάγκασε να τερματίσει στην τέταρτη θέση, πίσω από τη McLaren του Λιουίς Χάμιλτον. Στην έκτη θέση ο Μίκαελ Σουμάχερ
Στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, η Ferrari ήθελε να δείξει ότι άφησε πίσω της την άσχημη περσινή χρονιά, κάνοντας το 1-2 με τους πιλότους της, οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν την ατυχία του Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Φερνάντο Αλόνσο από νωρίς πέρασε τον ομοσταβλό του, ο οποίος δεν κατάφερε να διατηρήσει τη θέση του.
Ο πιλότος της Red Bull οδηγούσε την κούρσα μέχρι και 10 γύρους πριν από την καρό σημαία, ωστόσο το μονοθέσιό του δεν φάνηκε αρκετά αξιόπιστο, τερματίζοντας στην τέταρτη θέση, πίσω από τη McLaren του Λιουίς Χάμιλτον.
Τα δύο μονοθέσια της Mercedes, βρέθηκαν στην έκτη και έβδομη θέση, με τον Νίκο Ρόσμπεργκ να τερματίζει μπροστά από τον ομοσταβλό του, Μίκαελ Σουμάχερ.
Μακριά από την κορυφή βρέθηκε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Τζένσον Μπάτον, όπως και ο Μαρκ Γουέμπερ, οι οποίοι τερμάτισαν στην έβδομη και όγδοη θέση αντίστοιχα.
Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν η Force India του Άντριαν Σούτιλ και ο Ρούμπενς Μπαρικέλο με τη Williams.
Πολλά ήταν τα προβλήματα των νεοεισερχόμενων ομάδων, Virgin και Lotus, οι οποίες δεν κατάφεραν να τερματίσουν στον πρώτο αγώνα της σεζόν. Μόλις από τον δεύτερο γύρο ο πιλότος της Hispania, Καρούν Τσάντχοκ, έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιου του και βρέθηκε εκτός πίστας. Από την άλλη, υδραυλικό πρόβλημα ήταν η αιτία που οδήγησε τον ομοσταβλό του, Μπρούνο Σένα εκτός αγώνα.
Ούτε τα μονοθέσια της Virgin ήταν αξιόπιστα στον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Πρόβλημα στα υδραυλικά αντιμετώπισε ο Λούκα Ντι Γκράσι, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων άφησε εκτός αγώνα τον Τίμο Γκλοκ.
Έκπληξη αποτέλεσε η εμφάνιση της Lotus, της οποίας και τα δύο μονοθέσια κατάφεραν να πάρουν την καρό σημαία, επιβεβαιώνοντας τις δηλώσεις του Μάικ Γκασκόιν, με τον Χέικι Κοβαλάινεν να τερματίζει στην 15η θέση και τον Γιάρνο Τρούλι στην τελευταία.
Μόνο το ένα μονοθέσιο της Renault τερμάτισε στον πρώτο αγώνα της σεζόν, με τον Κουμπίτσα να βρίσκεται στην 11η θέση. Άτυχος ο ομοσταβλός του, Βιτάλι Πετρόφ, ο οποίος εγκατέλειψε με πρόβλημα στην πίσω αεροτομή.
Αναλυτικά η κατάταξη :
1. Αλόνσο, Ferrari, 2:01.101
2. Μάσα, Ferrari, +16.0
3. Χάμιλτον, McLaren, +23.1
4. Φέτελ, Red Bull, +38.7
5. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +40.2
6. Σουμάχερ, Mercedes, +44.1
7. Μπατον, McLaren, +45.2
8. Γουέμπερ, Red Bull, +46.3
9. Λιουίτσι, Force India, +53.0
10. Μπαρικέλο, Williams, +62.4
11. Κουμπιτσα, Renault, +68.3
12. Σούτιλ, Force India, +84.6
13. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +92.8
14. Χούλκενμπεργκ, Williams, +1 γύρος
15. Κοβαλάινεν, Lotus, +2 γυροι
16. Τρούλι, Lotus, +2 γύροι
17. Μπουεμί, Toro Rosso, εγκατέλειψε
18. Ντε Λα Ρόσα, Sauber, εγκατέλειψε
19. Σένα, HRT, εγκατέλειψε
20. Γκλοκ, Virgin, εγκατέλειψε
21. Πετρόφ, Renault, εγκατέλειψε
22. Κομπαγιάσι, Sauber, εγκατέλειψε
23. Ντι Γκράσι, Virgin, εγκατέλειψε
24. Τσάντχοκ, HRT, εγκατέλειψε
Βαθμολογία οδηγών :
1. Αλόνσο, 25
2. Μάσα, 18
3. Χάμιλτον, 15
4. Φέτελ, 12
5. Ρόσμπεργκ, 10
6. Σουμάχερ, 8
7. Μπατον, 6
8. Γουέμπερ, 4
9. Λιουίτσι, 2
10. Μπαρικέλο,1
Βαθμολογία κατασκευαστών :
1. Ferrari, 45
2. McLaren-Mercedes, 21
3. Mercedes, 18
4. Red Bull- Renault, 16
5. Force India- Mercedes, 2
6. Williams-Cosworth,1
πηγή: www.sportfm.gr
3ος αγώνας 4/4/2010 πίστα Σεπάνγκ Μαλαισίας
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
πηγή : www.sportdog.gr
O Σεμπάστιαν Φέτελ της Red Bull αναδείχτηκε νικητής στο γκραν πρι της πίστας της Σεπάνγκ στη Μαλαισία, με τον ομόσταβλο του, Μαρκ Γουέμπερ να τερματίζει δεύτερο.
Για τον νεαρό Γερμανό ήταν μια δικαίωση, καθώς είχε αγγίξει τη νίκη τόσο στο Μπαχρέιν, όσο και στην Αυστραλία, καταφέρνοντας παράλληλα να χαρίσει στην αυστριακή ομάδα την πρώτη της νίκη για φέτος.
Ο αγώνας κρίθηκε ουσιαστικά στον πρώτο γύρο. Ο Φέτελ μπήκε δυνατά στην πρώτη δτροφή κάνοντας καλύτερη εκκίνηση από Ρόσμπεργκ και Γουέμπερ, περνώντας πρώτος και παραμένοντας εκεί ως το τέλος.
Στην τρίτη θέση του βάθρου ανέβηκε ο Νίκο Ρόσμπεργκ με Mercedes, με τη γερμανική εταιρία να ανεβαίνει για πρώτη φορά στο βάθρο. Οσον αφορά στον Μίκαελ Σουμάχερ, ο Γερμανός πρώην πρωταθλητής, εγκατέλειψε μόλις στον δέκατο γύρο, όταν το μονοθέσιό του παρουσίασε πρόβλημα στον πίσω αριστερό τροχό.
Εξαιρετικά τα πήγε ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα τερματίζοντας με τη Renault στην τέταρτη θέση, δείχνοντας για άλλη μια φορά οτι είναι σε θέση αν πρωταγωνιστήσει.
Ο Αντριαν Σούτιλ τερμάτισε πέμπτος με τη Force India, αφήνοντας πίσω του τον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος ήταν φοβερός πάντως, εκκινώντας από την 21η θέση περνώντας τον έναν αντίπαλο μετά τον άλλο για να φτάσει τελικά έκτος.
Πίσω από τον Βρετανό ήταν ο Φελίπε Μάσα, ενώ στην όγδοη θέση τερμάτισε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Τζένσον Μπάτον. Ο Βρετανός έδωσε συγκλονιστική μάχη με τον Φερνάντο Αλόνσο ο οποίος προσπάθησε να τον προσπεράσει στον τελευταίο γύρο, όμως πίεσε υπερβολικά τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων της Ferrari κι έτσι ο Ισπανός εγκατέλειψε ενώ ήταν ένατος και κατετάγη, τελικά, 13ος).
Την προτελευταία βαθμολογούμενη θέση κατέλαβε ο Χαϊμέ Αλγκερσουάρι με την Toro Rosso, ο οποίος πήρε τους πρώτους βαθμούς του στη Formula 1, με τη δεκάδα να συμπληρώνεται από τον Nico Hulkenberg που επίσης κατέκτησε τον πρώτο του βαθμό.
Ο επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί στις 18 Απριλίου στην Κίνα.
Bαθμολογία οδηγών: 1. Massa / 39, 2. Alonso / 37, -. Vettel / 37, 4. Button / 35, 5. Rosberg / 35, 6. Hamilton / 31, 7. Kubica / 30, 8. Webber / 24, 9. Sutil / 10, 10. Schumacher / 9, 11. Liuzzi / 8, 12. Barrichello / 5, 13. Alguersuari / 2, 14. Hulkenberg / 1.
Bαθμολογία κατασκευαστών: 1. Scuderia Ferrari Marlboro / 76, 2. Vodafone McLaren Mercedes / 66, 3. Red Bull Racing / 61, 4. Mercedes GP Petronas / 44, 5. Renault F1 Team / 30, 6. Force India F1 / 18, 7. AT&T Williams / 6, 8. Scuderia Toro Rosso / 2.
Ταχύτερος γύρος αγώνα: Mark Webber / Red Bull Racing - 1:37.054 (205.605km/h) στον 53ο γύρο
4ος αγώνας 18/4/2010 Κίνα
Tα αποτελέσματα:
1. Τζένσον Μπάτον McLaren-Mercedes 56 Winner
2. Λούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes 56 +1.5 secs
3. Νίκο Ρόζμπεργκ Mercedes GP 56 +9.4 secs
4. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari 56 +11.8 secs
5. Ρόμπερτ Κούμπιτσα Renault 56 +22.2 secs
6. Σεμπάστιαν Φέτελ RBR-Renault 56 +33.3 secs
7. Βιτάλι Πετρόφ Renault 56 +47.6 secs
8. Μαρκ Γουέμπερ RBR-Renault 56 +52.1 secs
9. Φελίπε Μάσα Ferrari 56 +57.7 secs
10. Μίκαελ Σουμάχερ Mercedes GP 56 +61.7
11. Αντριαν Σούτιλ Force India-Mercedes 56 +62.8 secs
12. Ρούμπενς Μπαρικέλο Williams-Cosworth 56 +63.6 secs
13. Χαϊμέ Αλγκουερσουάρι STR-Ferrari 56 +71.4 secs
14. Χέικι Κοβαλάινεν Lotus-Cosworth 55 +1 Lap
15. Νίκο Χούλκενμπεργκ Williams-Cosworth 55 +1
16. Μπρούνο Σένα HRT-Cosworth 54 +2 Laps
17. Καρούν Τσάντχοκ HRT-Cosworth 52 +4 Laps
Εγκατέλειψαν:
Γιάρνο Τρούλι Lotus-Cosworth
Λούκας Ντι Γκράσι Virgin-Cosworth
Πέντρο ντε λα Ρόσα BMW Sauber-Ferrari
Σεμπάστιαν Μπουεμί STR-Ferrari
Καμούι Κομπαγιάσι BMW Sauber-Ferrari
Τόνιο Λιούτζι Force India-Mercedes
Τίμο Γκλοκ Virgin-Cosworth
Βαθμολογία Οδηγών:
1. Μπάτον 60
2. Ρόζμπεργκ 50
3. Αλόνσο 49
4. Χάμιλτον 49
5. Φέτελ 45
6. Μάσα 41
7. Κούμπιτσα 40
8. Γουέμπερ 28
9. Σούτιλ 10
10. Σουμάχερ 10
11. Λιούτζι 8
12. Πετρόφ 6
13. Μπαρικέλο 5
14. Αλγκουερσουάρι 2
15. Χούλκενμπεργκ 1
16. Μπουεμί 0
17. Ντε λα Ρόσα 0
18. Κοβαλάινεν 0
19. Τσάντχοκ 0
20. Ντι Γκράσι 0
21. Σένα 0
22. Τρούλι 0
23. Γκλοκ 0
24. Κομπαγιάσι 0
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
1 McLaren-Mercedes 109
2 Ferrari 90
3 RBR-Renault 73
4 Mercedes GP 60
5 Renault 46
6 Force India-Mercedes 18
7 Williams-Cosworth 6
8 STR-Ferrari 2
9 BMW Sauber-Ferrari 0
10 Lotus-Cosworth 0
11 HRT-Cosworth 0
12 Virgin-Cosworth 0
[B]Ποινή 20” στον Schumacher (upd) [/B]
Οι αγωνοδίκες του GP Μονακό τιμώρησαν τον Γερμανό για το προσπέρασμα στον Alonso
Η κίνηση του Michael Schumacher να προσπεράσει τον Fernando Alonso λίγο πριν από τη γραμμή του τερματισμού στο GP Μονακό, λίγο μετά την αποχώρηση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας και να πάρει την 6η θέση κρίθηκε από τους αγωνοδίκες ότι παραβαίνει τους κανονισμούς. Επομένως, στον Γερμανό της Mercedes GP επιβλήθηκε ποινή 20 δευτερολέπτων, η οποία τον έριξε στη 12η θέση της κατάταξης του αγώνα.
Οι αγωνοδίκες έκριναν ότι η κίνηση του Schumacher αποτελεί παράβαση του άρθρο 40.13 των κανονισμών, το οποίο αναφέρει: «Αν ο αγώνας τερματιστεί ενώ το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βρίσκεται στην πίστα, αυτό θα μπει στο pit lane στο τέλος του τελευταίου γύρου και τα μονοθέσια θα πάρουν την καρό σημαία κανονικά, χωρίς προσπεράσεις».
Ο υποβιβασμός του Schumacher στη 12η θέση έφερε στη 10η θέση τον Sebastien Buemi της Toro Rosso, ο οποίος πήρε ένα βαθμό. Φυσικά, όσοι τερμάτισαν πίσω από τον Γερμανό κέρδισαν από μία θέση και τους παραπάνω βαθμούς που αυτή προσφέρει.
Update: Η ομάδα της Mercedes GP αποφάσισε να υποβάλει έφεση στην απόφαση των αγωνοδικών να τιμωρήσουν τον Michael Schumacher. Η υπόθεση επομένως θα συζητηθεί στο Διεθνές Εφετείο της FIA, σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες, αφού η έφεση κατατεθεί και τυπικά. Έτσι, υπάρχει ακόμα η πιθανότητα το αποτέλεσμα του αγώνα να αλλάξει, αν το ICA δεχτεί την έφεση της γερμανικής ομάδας.
» Δείτε πώς διαμορφώνεται η βαθμολογία μετά την απόφαση των αγωνοδικών
https://www.msfree.gr/page.php?id=11500
Πηγή: msfree.gr
F1 - Pirelli ή Michelin ;;;
F1 - Pirelli ή Michelin ;;
Η FOTA αναμένεται να αποφασίσει μέχρι το GP Τουρκίας ποια από τις Pirelli και Michelin θα κληθεί να αντικαταστήσει του χρόνου την Bridgestone, που έχει ανακοινώσει την αποχώρησή της από τη Formula 1 στο τέλος της τρέχουσας σεζόν.
πηγη: https://www.rally.gr/default.asp?men...8109&race_id=0
30/5/2010 6ος Αγώνας Κωνσταντινούπολη
Άλωσε την Πόλη ο Χάμιλτον!
Στην πρώτη του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα έφτασε ο Λιουίς Χάμιλτον στο γκραν πρι της Τουρκίας. Ο Βρετανός οδηγός εκμεταλλεύτηκε το τραγικό λάθος των πιλότων της Red Bull και έσπασε το αρνητικό σερί του. Το 1-2 έκανε η McLaren, με τον Τζένσον Μπάτον να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Τρίτος τερμάτισε ο Μαρκ Γουέμπερ.
Το ήθελε πολύ…
Από τις ανεπίσημες δοκιμές της Παρασκευής ο Λιουίς Χάμιλτον είχε δείξει τις προθέσεις του για το έβδομο γκραν πρι της χρονιάς στην πίστα της Τουρκίας. Ο Βρετανός στην εκκίνηση διατήρησε τη θέση του. Ωστόσο, βγαίνοντας από τα πιτ έπεσε στην τρίτη θέση.
Όμως όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός «κάθε εμπόδιο για καλό» και για ακόμη μια φορά αυτό επαληθεύτηκε. Οι πιλότοι της Red Bull που βρίσκονταν μπροστά του 18 γύρους πριν την καρό σημαία αποφάσισαν… να «μονομαχήσουν» και τελικά να χάσουν τις θέσεις του. Αποτέλεσμα του συγκεκριμένου επιπόλαιου λάθους ήταν ο Χάμιλτον να φτάσει στην πρώτη θέση.
Ωστόσο, δύσκολο ήταν το έργο του πιλότου της McLaren, ο οποίος έπρεπε να διατηρήσει τη θέση του από τον Τζένσον Μπάτον. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής προσπάθησε να βρεθεί στην πρώτη θέση, όμως τα κατέφερε μόνο για μερικά μέτρα, καθώς ο Χάμιλτον δεν τα παράτησε.
Ο Χάμιλτον με τη σημερινή νίκη του έσπασε το αρνητικό σερί του, καθώς είχε να ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου εννιά αγώνες.
Επιπόλαιο λάθος…
Στις δηλώσεις του στο τέλος των κατατακτήριων δοκιμών οι πιλότοι της Red Bull είχαν τονίσει πως θα παλέψουν μεταξύ τους για μια καλύτερη θέση. Ο Γουέμπερ στο σημερινό γκραν πρι ήταν πολύ γρήγορος και ούτε η McLaren έδειχνε ικανή με το F-duct να τον προσπεράσει.
Αυτό επιδίωξε να κάνει ο ομόσταβλός του, Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός στην προσπάθεια του να προσπεράσει τον Γουέμπερ είχε επαφή με την RB6 του Αυστραλού, ο οποίος διατηρούσε τη γραμμή του.
Το αποτέλεσμα της εν λόγω έμπνευσης του Φέτελ ήταν να έχουν και οι δύο έξοδο. Με τον Γερμανό να μένει εκτός αγώνα και τον Γουέμπερ να είναι τυχερός… μέσα στην ατυχία του, καθώς κατάφερε να συνεχίσει τον αγώνα από την τρίτη θέση, αλλάζοντας την μπροστινή αεροτομή του.
To 1-2 η McLaren
Δύο θέσεις κατάφερε να κερδίσει ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Τζένσον Μπάτον, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση. Για δεύτερη φορά φέτος η McLaren έκανε το 1-2, αλλά πρώτη φορά με τον Χάμιλτον να είναι πιο γρήγορος, από τον ομόσταβλό του.
Και πάλι καλύτερος
Συνεχίζει ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Μίκαελ Σουμάχερ, να έχει καλύτερη απόδοση από τον ομόσταβλό του, Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο Σουμάχερ τερμάτισε στην τέταρτη θέση, αφήνοντας πίσω του τον ομόσταβλό του.
Μαύρη… επέτειο
Τα 800 γκραν πρι γιορτάζει η σκουντερία στο τουρκικό σιρκουί. Ωστόσο, το κλίμα δεν θύμιζε σε τίποτα γιορτή. Ο Αλόνσο εκκίνησε από την 12η θέση χωρίς να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός. Ο Ισπανός πιλότος ανέβηκε στην όγδοη θέση, την ώρα που ο Μάσα τερμάτισε μια θέση πιο μπροστά.
Καλός αλλά άτυχος…
Πολύ καλή ήταν η απόδοση της Renault. Ο Πολωνός πιλότος της γαλλικής ομάδας, Ρόμπερτ Κούμπιτσα είδε την καρό σημαία από την έκτη θέση, την ώρα που ο ομόσταβλός του αντιμετώπισε πρόβλημα λίγους γύρους πριν την καρό σημαία και τερμάτισε 15ος.
Η Virgin είχε την καλύτερη εμφάνιση από τις νεοεισερχόμενες ομάδες στο τουρκικό γκραν πρι, καθώς μόνο τα δικά της μονοθέσια είδαν την καρό σημαία. Τσάντχοκ, Σένα με την Hispania και Κοβαλαίνεν, Τρούλι με την Lotus δεν τερμάτισαν τον αγώνα.
Και βροχή…
Η εκκίνησε δόθηκε με ήλιο και αρκετή ζέστη, ωστόσο στα μέσα του αγώνα οι ομάδες ενημέρωσαν τους πιλότους ότι περίμεναν βροχή. Οι λίγες ψιχάλες έπεσαν στην Τουρκία, χωρίς όμως να ανησυχήσουν ομάδες και πιλότους.
Αναλυτικά η κατάταξη :
1. Χάμιλτον, McLaren, 1:28:47.620
2. Μπάτον, McLaren, +2.645
3. Γουέμπερ, Red Bull, +24.285
4. Σουμάχερ, Mercedes, +31.110
5. Ρόσμπεργκ,Mercedes, +32.266
6. Κούμπιτσα, Renault, +32.824
7. Μάσα, Ferrari, +36.635
8. Αλόνσο, Ferrari, +46.544
9. Σούτιλ, Force India, +49.029
10. Κομπαγιάσι, Sauber, +1:05.650
11. Ντε Λα Ρόσα, Sauber, +1:05.944
12. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +1:07.800
13. Λιουίτζι, Force India, +1 γύρος
14. Μπαρικέλο, Williams, +1 γύρος
15. Πετρόφ, Renault, +1 γύρος
16. Μπουεμί, Toro Rosso, +1 γύρος
17. Χούλκενμπεργκ, Williams, + γύρος
18. Γκλοκ, Virgin, +2 γύροι
19. Ντι Γκράσι. Virgin, +3 γυροι
Εγκατέλειψαν
1. Τσάντχοκ, HRT
2. Σένα, HRT
3. Φέτελ, Red Bull
4. Κοβαλάινεν, Lotus
5. Τρούλι, Lotus
Βαθμολογία πρωταθλήματος:
1. Γουέμπερ, 93
2. Μπάτον, 88
3. Χάμιλτον, 84
4. Αλόνσο, 79
5. Φέτελ,78
6. Μάσα, 67
7. Κούμπιτσα,67
8. Ρόσμπεργκ,66
9. Σουμάχερ,34
10. Σούτιλ, 22
11. Λιουίτζι, 10
12. Μπαρικέλο, 7
13. Πετρόφ, 6
14. Αλγκουερσουαρί, 3
15. Χούλκενμπεργκ, 1
16. Μπουεμί, 1
17. Κομπαγιάσι, 1
Πρωτάθλημα κατασκευαστών:
1. McLaren, 172
2. Red Bull, 171
3. Ferrari, 146
4. Mercedes, 100
5. Renault, 73
6. Force India, 32
7. Williams, 8
8. Toro Rosso, 4
9. Sauber, 1
Πηγή: www.sport-fm.gr