-
7 Συνημμένο(α)
R.I.P. M5 F10
This 2012 M5 was traveling at a top speed (approximately 190mph/300kmh) and lost control of the car as the driver braked for a car joining the highway. The driver of the M5 swerved to avoid the incoming car which merged too aggressively, hit the divider and bounced off eventually ending up on the grass at the side of the A81.
The 60 year old driver, 20 year old passenger, and a dog were all seriously injured, but are alive. Judging by the severity of the damage to the car, it's a testament to the M5's safety technology that no one was instantly killed.
The M6 and M3 on the scene belong to the M5 owner's sons, who were traveling with the M5 at the time of the accident. The car which cut off the M5 did not stop and fled the scene of the accident.
It's easy to forget sometimes just how much power our BMWs have and while they are some of the safest cars in the world, we are all still human, capable of suffering injuries and making driving mistakes (or simply suffering bad luck). So please be safe out there!
-
Πραγματικά κτηνος το αμάξι. Ελπίζω να την σκαπουλαρουν οι άνθρωποι ,να το θυμούνται και να γελάνε .
Παθητική ασφάλεια για σεμινάριο
-
ΤΑ ηλεκτρικα παντως μια χαρα δουλευουν και μετα το ατυχημα!!!!
-
:sad: ....κριμα για τους ανθρωπους που χτυπησαν,αλλα και μπαρβο στην κατασκευη της BMW που τους "κρατησε" ζωντανους παρ'ολη την σφοδροτητα του ατυχηματος!!!.....5series-5stars safety!!!thumb
-
??????
Aυτα ειναι.....για αυτο το πληρωνεις το ρημαδι,για κατι τετοια.....
Να ειναι καλα οι ανθρωποι!
Πολυ χρημα παντως η οικογενεια,ωωωωωωω ρε φιλε σαν σειχηδες θα μας φαινονται εδω στην Ελλαδα!
-
https://www.bmwfans.gr/forum/attachm...7&d=1334878363
......τα ηλεκτρικα δουλευουν ακομα, αλλα οχι ολα...
....το ρευμα κοβεται στην τροφοδοσια της μηχανης σε κλασματα του δευτερολεπτου μαζι με τους αεροσακους που ανοιγουν!!!...
...τα αλαρμ μπαινουν σε λειτουργια αυτοματα και ο εσωτερικος φωτισμος ανοιγει μαζι με τις κλειδαριες που ξεκλειδωνουν,φυσικα εαν υπαρχει ναβι εκπεμπει σημα ΣΟΣ,νομιζω στην οδικη βοηθεια της ΒΜW ,για τον εντοπισμο του σημειου κλπ.....
....το οτι δεν κοβεται το ρευμα μετα το ατυχημα πληρως ειναι σωστο,γιατι θα μπορουσε να ειναι νυχτα και τα φωτα θα ηταν απαραιτητα για πολλους λογους.thumb
...εδω στο ατυχημα υποθετω οτι ο αισθητηρας φωτων"βλεπει νυχτα" λογο λασπης και οχι μονο......και δινει εντολη για ανοιγμα φωτων...
.....τωρα για την ενδειξη με την βλαβη "right headlamp failure"....ας τη σβησει ο μηχανικος!!!...ετσι για να το "ελαφρυνουμε" λιγο το θεμα.:thumbsup:
-
''traveling at a top speed''
αυτό δεν είναι ποτέ ασφαλές...άλλο τα ανοίγματα κι άλλο το συνέχεια τέρμα γκάζι
πάντως για ατύχημα με 300 το αμάξι είναι απίστευτο...
-
thats what you fuckin' pay
πολλες φορες δεν εκτιμαμε κρυμμενες χαρες των αυτοκινητων μας
-
Ειναι και θεμα τυχης βεβαια...και ο συγκεκριμενος ηταν απλα κολοφαρδος...αν την επαιζε σε κανενα τοιχο η κολωνα δεν πα να ειχανε τανκ και τον Αγιο Πετρο συνεπιβατη,δεν τους εσωζε τιποτα με τοσα χιλιομετρα....σαν την αλλη περιπτωση που εκανε την 3αρα λοριδες....Παιδια οπως και να το κανουμε η υπερβολικη ταχυτητα σκοτωνει.....χρειαζεται ΠΡΟΣΟΧΗ..!!!
-
Αφού βγήκαν ζωντανοί απο τα 300 χιλιόμετρα,πάλι καλά να λένε!:shok::shok:
Και για να γελάσουμε και λίγο "Ωραίο τρόμπετ διτούρμπινο!Ανέπαφο το μοτέρ!Ευκαιρία!":th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1: