Γεια και χαρα σας...Μετα απο ερευνα που εκανα σε κινητηρες Μ5 Μ6,διαπιστωσα το εξης...Ο κινητηρας,ακομα και ζεστος ρυθμιζει το ρελαντι του αναλογα με τις θερμοκρασιες των καταλυτων...ωστε να τους κραταει παντα ζεστους...(μην κρυωσουν...)Αυτο εχει σαν αποτελεσμα οταν καποιος πηγαινει χαλαρα να βλεπει το ρελαντι του να φτανει μεχρι 1000στροφες...Οταν επισης το αμαξι φοραει πιο ελευθερη εξατμιση μα λιγοτερο backpressure το φαινομενο ειναι σχεδον μονιμο,δινοντας εναν ενοχλητικο ηχο...Εχει καποιος καποια λυση σε αυτο...?Η θα πρεπει να αυτοσχεδιασω?...:whistle: