Βασίλη όταν είχα το 34άρι αυτό το site το είχα κάνει θεό.
Δεν ξέρω τα Αγγλικά σου, αλλά αυτό το λινκ, θα σε οδηγήσει κατευθείαν σε αυτό που θέλεις να κάνεις.
Όλα καλά να πάνε.
Printable View
Βασίλη όταν είχα το 34άρι αυτό το site το είχα κάνει θεό.
Δεν ξέρω τα Αγγλικά σου, αλλά αυτό το λινκ, θα σε οδηγήσει κατευθείαν σε αυτό που θέλεις να κάνεις.
Όλα καλά να πάνε.
απ οτι φενεται πιανεσαι απο αυτα για να εκατσες να ελυσες ξερεις απο κινητηρες πιστευω το μονο δυσκολο σημειο θα ειναι στο δυναμοκλιδο στην κεφαλι που θελει να σφιξεις με συγκεκριμενα κιλα που δινει ο κατασκευαστης ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΜΩΣ για αυτο που λεω
Γιατί 0w60 λάδια Βασίλη;
Πολύ βασικό το παραπάνω!΄
Άλλωστε αναφέρει:
Παράθεση:
8.Once everything is connected (please double check), torque the head to the specified values:
Add 50% BMW coolant and 50% distilled water then bleed the cooling system. Let the engine run 25min then torque the head 35 + 5 degree. (It will be warm).
5-40 ή 5-30 παιρνει ο Μ50
Πολύ σωστός ο Στέφανος!thumb
Το έμβολο κατασκευαστικά έχει μικρότερη διάμετρο από αυτή του κυλίνδρου έτσι ώστε όταν δουλεύει ο κινητήρας και η θερμοκρασία αυξάνεται τα μέταλλα διαστέλλονται με αποτέλεσμα τότε το έμβολο να εφαρμόζει ακριβώς στα τοιχώματα του κυλίνδρου...
Όταν τα μέταλλα είναι κρύα τότε υπάρχει ένα πολύ μικρό κενό μεταξύ εμβόλου και κυλίνδρου κι έτσι η κίνηση του εμβόλου δεν εφάπτεται ακριβώς στα τοιχώματα του κυλίνδρου με αποτέλεσμα να χτυπάει σ' αυτά κάπως "άτσαλα"... Φανταστείτε όμως ότι αυτά τα μικροχτυπήματα σε συνδυασμό με τις πιέσεις που δέχονται τα μέταλλα του κινητήρα εκείνη τη στιγμή από τις υψηλές στροφές λειτουργίας μπορούν να προκαλέσουν σοβαρές φθορές και ζημιές...:shok:
Παιδια μην το συνεχιζεται με την μηχανολογια....
Οτι εγινε-εγινε,για καποιους φταει το οτι ηταν κρυο το μοτερ για καποιους οτι η βλαβη προυπηρχε,τωρα ζεστα-κρυα μεταλα,εμβολα-κυλινδροι .....μεταδιδεται λαθος γνωσεις.:original:
το έμβολο δεν εφάπτεται ποτέ στον κύλινδρο! Μόνο τα ελατήρια, γι'αυτό τον λόγο και το υλικό τους είναι ποιο ''μαλακό'' απο του κυλίνδρου ώστε να ''φαγώνονται αυτά και όχι ο κύλινδρος. Και η συμπίεση εξασφαλίζεται απο τα ελατήρια συμπιέσεως..Ανάμεσα στον κύλινδρο και το έμβολο υπάρχει ένα λεπτό φιλμ λαδιού..
Μια μια οι απαντησεις.
α) Καθε σετ φλάντζες καπακιού,στην συσκευασία γράφουν τα κιλα και τις μοίρες σύσφιξης.Απαραιτητο να έχουμε καλο ροποκλειδο -δυναμοκλειδο,και πάντα ρυθμισμένο.Επισης ενα καλο μοιρομετρο ακριβειας μας βοηθα αρκετα.
β) Σε πριηγουμενο ποστ,εχω κανει ανάλυση για το τι συμβενει σε κρυο κινητήρα,οταν μαρσαρουμε κοντα στον κοφτη η και μεσα σε αυτον. Επισης εγραψα τι καταπονήσεις δέχονται τα αλουμινενια πιστονια.
[[[[[[Καποιος φιλος ειπε οτι ο m50b20 δεν εχει αλουμινενια πιστονια..]]]]]]]]]]
γ)Το θεμα λαδια ειναι μεγαλο κεφαλαιο.:original::original: Εγω βαζω 0w60 γιατι ειναι αρκετα καλυτερο για τον κινητηρα εφοσον υπερκαλυπτειτις προδιαγραφες.Το ιξωδες παιδια εχει να κανει με την εξωτερικη θερμοκρασια.
Αλο λαδι θα βαλουμε στην Αφρικη και αλο στην Ρωσια.
Για τις θερμοκρασιες της χωρας μας το 15w50 ειναι οτι καλύτερο.Οτι κατω απο 50αρι για μενα ειναι καταστροφικό,ειδικα το καλοκαίρι που βαράμε 40βαθμους για πλακα.Εκει το 5w30 η το 10w40 γινεται νερακι.Το 10w40 μια χαρα ειναι για τον χειμωνα.
Τι ειναι το ιξωδες.
Το ιξώδες μέγεθος που δινει την εσωτερική τριβή ενός ρευστού, μας δείχνει δηλαδή την αντίσταση που εχει το ρευστό στην ροή του. Όσο μεγαλύτερο είναι το ιξώδες τόσο μεγαλύτερη είναι η αντίσταση του ρευστού , ενώ στο μικρό ιξώδες έχουμε μικρή αντίσταση . Με πολύ απλά λόγια το ιξώδες μας δείχνει το πόσο ρευστό η το πόσο παχύρρευστο είναι το λιπαντικό η το υγρό.
Όταν λέμε ότι έχουμε ένα λάδι 10W30, τότε το 10W είναι τo εύρος χρήσης του λαδιού ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία και το 30 για την πυκνότητα του στους 100 βαθμούς.
Επειδή ο κινητήρας πρέπει να ανάψει κρύος... το λάδι πρέπει να έχει τέτοιο ιξώδες που να του επιτρέπεται η περιστροφή η άντληση και λίπανση στις χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος το πρώτο νούμερο λοιπόν δείχνει ακριβώς αυτό! Για την Ελλάδα το 10W είναι αρκετά κάλο για γενική χρήση. Σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες λειτουργίας το λάδι πρέπει να έχει επαρκή λιπαντική ιδιότητα χωρίς να σπαει το ιξώδες.Το 40 η το 50 μας δίνει την πυκνότητα η το ευρος αν θελεται του ιξώδους στους 100 βαθμούς . Ας δουμε πως δουλευει το 10w30η 40.θα ρέει σε χαμηλές θερμοκρασίες όπως ρέει το μονότυπο 10άρι, ενώ στις υψηλές θερμοκρασίες θα ρέει όπως τομονοτυπο 40 η 50.
Συμφωνα με τις γνωσεις μου θεωρώ καταστροφικό για την χωρα μας λαδ με μικροτερο κινηματικό δευτερο, ιξωδες κατω απο 40.Απορώ πως το προτείνουν μηχανικοί και αντιπροσωπείες.Οταν γνωρίζουν οτι το 30 το καλοκαίρι θα τρεχει σαν νερο ανάμεσα απο τα κινούμενα μερη
Για αυτο βαζω 0w60 για να εχω μεγάλο ευρος λειτουργειας και σιγουργια.
Συμφωνω για οτι εγινε εγινε,οσο για τις γνωσεις δεν ξερω και δεν θελω να τις διαβασω γιατι θεωρω οτι κανεις τα μπερδευει οταν δεν εχει ορεξη να μαθει και δεν εχει ενα δασκαλο απο διπλα να του λυνει καθε απορια κλπ...
Το θεμα κατα την δικια μου αποψη,ειναι οτι η ζημια βγηκε στον ελεγχο του κτεο μετα την ξερογκαζια=ζημια απο τον αυτον που εκανε τον ελεγχο=πληρωνει το ΚΤΕΟ και οχι ο ιδιοκτητης.Γνωμη μου...
Εκτος αν εχουμε τοσες γνωσεις ωστε να ειμαστε 1000% σιγουροι οτι δεν φταιει ο ελεγχος,εκανε σωστα τον προκαθορισμενο ελεγχο,με αποτελεσμα να βγει το προβλημα,οποτε το αποτελεσμα ηταν ασχετο απο την ξερογκαζια...
αν με ενα μαρσαρισμα στον κοφτη με κρυο κινητηρα ραγιζαν οι κυλινδροκεφαλες, οι παλιατζηδες θα εσκαγαν με ιδιωτικα ελικοπτερα στις εταιριες τους...
Οι μισοι θα τον ειχατε τεμαχισει τον υπαλληλο του Κτεο και θα τον ειχατε ριξει στα γουρουνια, ΑΝ σας ειχε γινει το ιδιο.
Ωραια η θεωρια (αν και με πολλα λαθη) ωραια ολα , αλλα στην Πραξη αυτο δεν γινεται δεν ραγιζουν ετσι οι κεφαλες σε ενα εργοστασιακο αυτοκινητο απο μια φορα!
Δεν γραφω γιατι δεν το χω.
Συμφωνω με sp@r@,αλλα, ο Βασιλης,εκτος οτι φαινεται οτι εχει γνωσεις,εχει προχωρησει και στην επισκευη,που σημαινει οτι δεν καθεται και κλαιει.Για το λογο αυτο και μονο,δινω καποιες πιθανοτητες.Βασιλη δεν θυμαμαι να διαβασα κατι για το πως πηγε το αμαξι κτεο και ποση ωρα περιμενε,ωστε να ξανακρυωσει τοσο ο κινητηρας.
@Μιχαλη και η σκονη κερδος ειναι!
Μπλα μπλα μπλα!
Καλή τύχη!
Λοιπον περιληπτικα...
Ιξωδες ειναι μοναδα μετρησης της ταχυτητας ενος ρευτου μεσα σε μια σωληνα.
Το W σημαινει winter
Tο 10w το χειμωνα θα γινει δεκαρακι και ο δευτερος βαθμος μας δειχνει τι θα γινει το καλοκαιρι....αυτη ειναι η ικανοτητα που εχουν τα πολυτυπα λιπαντικα δηλ. να αλλαζουν το ιξωδες μονα τους αναλογα με την εξωτερικη θερμοκρασια.
Τωρα τι λιπαντικο πρεπει να βαζουμε οκαθενας ασ το ψαξει μονος του συλεγοντας στοιχεια απο διαφορες πηγες οπως βιβλιο κατασκευαστη ας πουμε....εναλακτικα οτι του ειπε ο φιλος του που ξερει απο αυτα.
Ας πουμε οτι καμια φορα ακουμπαει και το εμβολο στον κυλινδρο.
Γι αυτο αλλωστε εχουν και τις φουστες(η αυτια η οπως αλλιως θελετε) οι οποιες στα συγχρονα εμβολα ειναι επικαλυμμενες με αντιτριβικα υλικα...
Το περιβοητο σλαπινγκ ειναι πολυ πιο εντονο οταν το μοτερ ζοριζεται κρυο.
Σαφως βεβαια με ενα κρυο γκαζωμα δεν σπαει καμια μηχανη.
Για να φτασει σε σημειο να ραγισει ενα καπακι θα εχει στην πλατη του πολυ "κουραση" απο το παρελθον.
Η θα εχει μεινει απο νερο η θα εχει κολλησει ο θερμοστατης(συνηθεις λογοι ραγισματων).
Oτι εγινε,εγινε. Εγω το τελειωσα.Ο κινητηρας ειναι αψογος για αυτο ασχοληθηκα και μαζι του.Με τα ιδια λ7,πιστευω οτι θα εβρισκα 2,5αρι.
Οταν τον ελυσα και την επομενη μετρησα την σφαιρικοτητα των κυλινδρων στο ανω μερος εκει που δεν πατανε τα ελατηρια και στο μεσο της διαδρομης,βρηκα οτι ο κυλινδρος δεν ειχε καμια απολυτος φθορα.Τοτε ξεκινησα την επιδιορθωση του.
Το θεμα δεν ειναι η ζημια που εγινε,αλα η αιτια της ζημιας.Δεν μπορει ο καθε ενας να παιρνει την δικια μου περιουσια και να μην την σεβεται.Και στο κατω κατω εγω ποτε δεν θα εβαζα στον κοφτη,κανενα αυτοκινητο για να το ζεστανω.Γιατι ξερω τι μπορει να παθει κρυος κινητηρα οταν τον κοφταρεις μερικες φορες.
Στο διαταυτα.Το ολο ενχειρημα πετυχε.Τα νερα δεν φουσκωνουν και ο κινητηρας δουλευει γλυκα και μελωδικα.Αυτην την στιγμη το οδομετρο γραφει 236000.Ειμαι σιγουρος οτι θα τα τριπλασιασει.Αυτο σας το λεω με σιγουρια.Τωρα το εχω και δουλευει στις 2000 στροφες.Αλαζω ρουχα και το παω βολτα.Να το χαρω λιγο ρε παιδια,ακομα δεν το πηρα μου εκαναν ζημια
καλες βολτουλες λοιπων
επεισης τα ελατηρια στα πιστονια δεν ειναι μονο για να μην βρισκει το πιστονι στον κυλινδρο κανει και αλλες δουλειες
είπε κανείς οτι δεν κάνουν άλλες δουλειές? Βασικά για τις άλλες δουλειές είναι εκεί που είναι..
για να διασφαλιστεί οτι δεν θα υπάρχει απώλεια συμπίεσης και καυσαερίων προς τον στροφαλοθάλαμο, ειδικά απο την εγκοπή του πρώτου ελατηρίου..
ναι φιλε μου αυτο το εχω καταλαβει το θεμα ομως ειναι γιατι δεν εχει 2 ελατηρια συμπιεσης και 2 ελατηρια λαδιου? και εχει 2 συμπιεσης και 1 λαδιου η το αντιθετο?
Γιωργο σημερα γραφεις Μ.Ε.Κ την δευτερα θα εξεταστεις στους αεριοστροβιλους και την τεταρτη θερμοδυναμικη :original:
Γιατι ενα υπερεπαρκει.
Το μονο που κανει ειναι να σκουπιζει το λαδι που ειναι στα χιτωνια(και δεν θες να το σκουπισει και τελειως. Γι αυτο και τα χιτωνια φαινονται σα βουρτσισμενα).
Τα συμπιεσης ειναι δυο γιατι ο ρολος τους ειναι πιο δυσκολος.
Θες να μπορει να ανεβασει καμια 200αρου psi εκει μεσα(οπως εχω δει σε διαφορες συμπιεσομετρησεις. Δεν ξερω πως αυτο αντιστοιχει στους λογους συμπιεσης).
Η 5αρα αν και παλιά κελαηδάει.
Το μοτερ δουλευει σαν ηλεκτρικο.Επι της ευκαιρειας αλαξα και oring στο βανος.
Ηθερμοκρασια σταθερα στην μεση.
Και ξεκιναω για μια απλη βολτα,και χωρίς να το καταλάβω εχω φθάσει εξω απο Λαμια. Παιδια επαθα πλακα με την ποιοτητα ταξιδιου για τα χρονια της.Μεσα στην καμπίνα δεν τριζει τίποτα,και το μονο που ακους ειναι το φυσημα του αερα και ενα γλυκο ανεπαίσθητο γουργουρητό απο το μοτέρ.Εδω να δώσω άριστα στα dunlop sport bluresponse 205/65/15,για την απουσία θορυβου κύλισης σε σχέση με τα michelin energy,που ειχε οταν το πηρα.Αν και ξεμαθημενος στις μεγαλες ταχυτητες με αυτοκινητο αποφασισα να το ανοιξω.Εφθασε ανετα τα 180 και μπορω να πω οτι σε αυτην την ταχυτητα ενιωσα ασφαλης απο την συμπεριφορα του....Ανοιγω λιγο ακομα 190,εκει αρχιζω να νιωθω ψαρεμα στην μουρη .Παρολα αυτα συνεχιζω,200 ,210 και εκει στα 210 νιωθω την αισθηση του τιμονιου και της μουρης,να μην μου εμπνεει καμια ασφαλεια.Αυτο ηταν και το μονο αρνητικο που διαπιστωσα.Σημερα εκανα ελενχο ξανα σε ολο το μπροστινο συστημα.Δεν βρηκα πουθενα κενα η φθορες.Για περισοτερη σιγουρια πηγα σε τζογομετρο.Ουτε εκει έδειξε κατι,ολα ηταν τέλεια.Το βαζω και σε αμορτισερομετρο,ολα μια χαρα.Τωρα η εγω ξεμαθα στις μεγαλες ταχύτητες,γιατι με το hilux τοσα χρονια δεν ξεπερασα τα 140,η ετσι ειναι η φιλοσοφια της 5αρας,η πιθανών να θελει ποιο σφιχτή ανάρτηση.Γενικα μεχρι τα 180 ειναι αριστο,και λωρίδα μπορείς να αλαξεις με σιγουριά και το εμπιστεύεσαι. Παντως το e36 320 αν και πανε 14 απο τοτε χρονια δεν θυμαμαι να ψαρευε την μουρητου.Ισως επειδη του ειχα ποιο σφιχτη αναρτηση.Η ο ατερμονας που εχει το 5αρι δεν κανει για αυτες τις ταχυτητες.Και απορω πως του βαλανε ατερμονα και οχι κρεμαγιερα.Φορτηγο ειναι?
καλες βολτες!!
Ολα καλα παιδια,εκτος απο το vanos.
To καλοκαιρι το ειχα βγαλει το ειχα καθαρισει και ειχα αλαξει το τετραγωνο oring απο τον μηχανισμο.
Μετα απο λιγα χλμ.αρχισε να κροταλιζει οταν ζεσταινοταν.
Τωρα του ξαναπερασα oring,ξανακαθαρισα την βαλβιδα και παλι τα ιδια.
Δεν βγαζω ακρη.
Σε ολα τα αλα ειναι αψογο.Το νεο καπακι μια χαρα,η θερμοκρασια σταθερη.
Απο καταναλωση 547χλμ 39 λιτρα.Χαλαρη οδηγηση με αλαγες στις 2500.
Συνεση στο γκαζι,σε διαδρομες μικτες. Μια φορα τελικιασμα στην εθνικη.
Ριξτου μια Mpack αναρτηση και θα στρωσει. Για ποιο extreme καταστασεις βαλε ρυθμιζομενη. :D:D
Η μπακ ειναι η ποιο ιδανικη σφιγγει το αμαξι οσο πρεπει χωρις να κοπαναει. Να φανταστεις μου φαινοταν μαλακη για τα δεδομενα μου πηγα σε ρυθμιζομενη χαμηλονωντας λιγο ακομα το αμαξι και εγινε οπως το ηθελα.
Single Vanos Rattle Repair Kit (6-cyl)
https://www.beisansystems.com/products.html
Τελικά είστε θησαυρός εδώ μέσα.