Δεν έχει βγει κάποια βελτιωμένη τρόμπα στα χρόνια αυτά ;
Printable View
Σωστα καταλαβες Νασο.
Εγω πριν δυο καλοκαίρια ειχα θεμα και όλα τα συμπτωματα για αντλία (λαμπακι, εβγαζε τις ταχυτητες κλπ). Ακομα και το διαγνωστικο εβγαζε βλαβη "hydraulic pump pressure"
Αν και εκανα οτι ηταν δυνατόν (ελεγξα και αλλαξα τα πάντα) μπας και δεν ειχα θεμα με την αντλια, το προβλημα συνεχιζόταν.
Ομως, σε ζωντανη μέτρηση το διαγνωστικό εδειχνε ότι η αντλια μου είχε τη σωστη πίεση. Ετσι καταλαβα ότι μαλλον ο αισθητηρας θερμοκρασιας της αντλίας είχε προβλημα.
Εβαλα την αντισταση, και απο τότε δεν έχω κανενα θεμα. Προτήμησα να κοροιδευω έγω την αντλια, παρα να με κοροιδευει αυτή. :original:
Ακομη και τον περασμενο Ιουλιο που έκανα σε 42 βαθμους track day για να δοκιμασω ελατηρια δεν είχα θεμα.
Ειχα σε καποια φαση λαμπάκι smg - ενδειξη ότι ζεσταθηκε- όμως δεν μου εβγαζε ταχυτητες και να κανει τα δικά του.
Απο τότε δεν πιστευω οτι η αντλια των SMG είναι το πρόβλημα. Δεν έχω ακουσει ποτε μια αντλια να χανει για παραδειγμα λάδια και να μην κρατάει πίεση.
Εγω νομίζω ότι καποιος απο τους 18 αισθητηρες που φευγουν απ την αντλια και καταλήγουν στην ecu του smg συνήθως πρεπει να είναι το πρόβλημα.
Ομως κανενα διαγνωστικό δεν τα βρισκει αυτά, και για αυτό το λόγο όλα βγαζουν το κλασικό "hydraulic pump pressure" και όλοι πάμε για αντλια.
Εαν στο αμαξι του Στελιου, μια μετρηση δείχει ότι η αντλια εχει πανω απο 57 bar πιεσης (νομιζω) θα του ελεγα να δοκίμαζε να εβρισκε μια εστω δανεική καλωδίωση απο αντλία σε μονάδα smg απο αλλο αμαξι και να την εβαζε στο δικό του να δούμε τι αποτέλεσμα θα είχε.
Αλεξη οπως εχουμε ξαναπει και το γνωριζεις και εσυ, τα ///Μ εχουνε θεματα αξιοπιστιας.
Εμενα το γεγονος οτι ειναι πιεσμενα μοτερ και ειδικα μοτερ δεν μου λενε απολυτως.
Εγω κοιταω τα μοτερ των HONDA για να μην πω για αλλη μαρκα και φανω υπερβολικος και η αξιποιστια τους ειναι στον θεο για να συγκρινουμε και αντιστοιχο στροφαρισμα κινητηρων.
Xristofore αδερφε μου ναι να το κανω αυτο που λες.
Εχω μια απορία..
Οταν βγαζει την βλαβη κλπ, γιατι μετα οταν βαζει καποιος καινουργια αντλία διορθώνεται το πρόβλημα?
Δεν θα επρεπε να συνεχίζει να υπάρχει? εφόσον είναι προβλημα αισθητήρα θερμοκρασίας και λύνεται με μια αντίσταση γιατι οταν μπαινει η καινουργι αντλία στρώνει? :think:
Βy the way βρήκα ήδη και πήρα μια αντλία χθές κιόλας σε μια μέρα απο αυτοκινητο πάνω! και εξακριβωμένα δλδ με λιγα χμλ..
την αγόρασα δλδ ήδη!
δεν ξέρω καλός η κακός φίλε..
δεν μπήκα στην διαδικασία να αγοράσω καινούργια...
και κατι ακόμη που θυμηθηκα τωρα..
που βρισκεται αυτος ο αισθητηρας θερμοκρασίας της αντλίας Τσιφ? σε ποιο σημείο?
δλδ αν φταιει αυτο οσο αναφορα τις θερμοκρασιες και σαν πιεση ειναι ενταξει η αντλια, δεν μπορει να αλλαχθει απλα ο αισθητητρας και να τελειωσει εκει το θεμα?
εκτος και αν ειναι καπου φιξ και δεν αλλαζει...
δλδ μεχρι στιγμης ας πουμε ο αισθητητρας δουλευει κανονικα με τον καιρο χαλαει και σε το καλοκαιρι με υψηλες θερμοκρασιες τα παιζει και βγαζει σφαλμα..
αρα μηπως βρισκεται μεσα στην αντλια και εφοσον καποιος αλλαξει αντλια αρα και αισθητηρα ετσι λοιπον λυνεται το προβλημα στην ουσια?
γιατι νομιζεις οτι χαλαει η αντλια καθεαυτη? χλωμο το κοβω..κανα ρελε η κανας αισθητηρας πιεσης θα κλανει αλλα σου πουλανε ολο το assy πακετο..
Στελιο, λογικά μεσα στην αντλια θα υπαρχουν αισθητηρες.
Γι αυτό μια δέσμη απο καλώδια φευγει απο εκεί και πάει στη μοναδα του SMG.
Στη περιπτωση τη δική μου, χάλασε ο αισθητηρας θερμοκρασίας που βρισκετε μεσα στην αντλια. Εβαλα την αντίσταση στο καλωδιο του αισθητηρα θερμοκρασιας και το προβλημα λυθηκε.
Το εψαξα λίγο, εμαθα οτι το ασπρο καλωδιο ειναι αυτό της θερμοκρασίας και βαλαμε την ανατισταση. Αν δεν το εκανα θα ελεγα οτι χαλασε η αντλια και θα την αλλαζα.
Τωρα, υπαρχουν αλλα 17 καλωδια στην ιδια δέσμη που και αυτά κατι εξυπηρετουν και το πιο πιθανόν να ειναι ενωμένα με καποιους αισθητηρες.
Το θεμα ειναι οτι δεν ξερουμε τιποτα .
όπως λέει και ο γιωρίκας, δεν κλάνει η αντλία αλλά κάποιο εξάρτημα της. απλά η έξυπμη η πεμβε δεν έχει βγάλει κάποιο πρωτόκολλο για το συγκεκριμένο εξάρτημα και πουλάει ολόκληρο το σύστημα.
δλδ, έκλασε ένας αισθητήρας, αλλάζεις όλη την αντλία. έκλασε ένα μαρκούτσι, αλλάζεις όλη την αντλία κοκ.
στην δική σου περίπτωση στέλιο, άκουσα ότι τα υγρά σου ήταν κατεβασμένα. αυτό σημαίνει οτι η αντλία ζοριζόταν στο να κρατήσει την πίεση που χρειάζεται, πράγμα που σημαίνει και τη μείωση της ζωής της.
αυτό που λέει ο συμπέ μου ακούγεται πολύ λογικό, μιας και όλα είναι προγραμματισμένα να δουλεύουν ρολόι στην γερμανία όπου οι θερμοκρασίες μας και ειδικότερα το καλοκαίρι δεν έχουν καμμία επαφή.
γενικά παντως, αν υπάρχει η ελλατωματική αντλία φέρτην σε μένα. έχουμε γνωστό που ασχολείται γενικά με απισκευές αντλιών και σε μια συζήτηση που είχαμε, έδειξε ενδιαφέρον στο να δεί απο πρώτο χέρι γιατί η συγκεκριμένη αντλία πρέπει να αντικατασταθεί ολόκληρη και δεν μπορεί να επισκευαστεί.
τα ηλεκτρονικά είναι ηλεκτρονικά λέει, αλλά το σύστημα υδραυλικής πίεσης δεν είναι πυρηνική επιστήμη. αν το πρόβλημα είναι σε μηχανικό μέρος, τότε 100% διορθώνεται.
ένα πράγμα που δεν κατάλαβα πάντως στέλιο, είναι τον λόγο που τα υγρά σου ήταν κατεβασμένα. είχες διαρροή και χάθηκαν? ρωτάω, γιατί στο δικό μου όσες φορές είχα τσεκάρει, ακόμα και όταν τα έφτυσε, τα υγρά ήταν σωστά ποσοτικά απλά είχε φτάσει η ώρα της αντλίας.
λογικά το δικό σου πρόβλημα αφού έλειπαν υγρά, οφείλεται σε διαρροή την οποία θα πρέπει να βρείς αν δεν είναι απο την αντλία, αλλά απο το δοχείο που είναι στη μηχανή και την διαδρομή που κάνει μέχρι το σύστημα της αντλίας.
θα είναι μεγάλη νίλα να βάλεις καινούρια αντλία και σε λίγο καιρό να τα ξαναπαίξει επειδή υπάρχει κάποια διαρροή. τσεκάρησε καλού κακού όλο το σύστημα και μην δίνεις σημασία στην πίεση που θα δηλώσει η αντλία στη διάγνωση. η αντλία θα προσπαθήσει να κρατήσει την πίεση που χρειάζεται το σύστημα για να δουλέψει σωστά, χωρίς όμως εσύ να ξέρεις αν δουλεύει όπως πρέπει για να κρατήσει αυτή την πίεση.
Απο οσα γνωριζω το κυριο προβλημα ειναι το μαυρο ηλεκτρικο μοτερακι που δινει κινηση στα γραναζια για να πρεσαρουν. Το να χρειαστει καρβουνακια ενα τετοιο μοτερ δεν ειναι ασυνηθιστο, ακριβως οπως η μιζα η το δυναμο. Στην Αγγλια και Αμερικη εχουν βρει ανταλλακτικα και την επισκευαζουν με μικρο κοστος...
Ηδη απο εκείνη την μέρα αγόρασα αντλία στα μισά σχεδόν χρήματα και
την έβαλα πάνω..Καινουργιο λάδι, εξαέρωση με GT1 και τελος..
Ειναι εντάξει..
η χαμηλή στάθμη ίσως οφείλεται και στο οτι όταν είχα βάλει την εισαγωγή αλλάχθηκε και το παγούρι με αυτο του csl
και μάλλον εκει στο βαλε βγαλε το παγουρι δεν είχα συμπληρώσει αρκετά λαδι..
Σε συνέχεια από εδώ .... Μήπως να κάνω άλλο θέμα ή να τα μεταφέρετε μιας κ υπάρχουν κ εδώ πληροφορίες σχετικά με την αντλία του m3 e46;
Λοιπόν μετά από επίσκεψη στον kostase46 , πλέον
- εχω cruise control ! Μεγάλη βοήθεια στα ταξίδια .
- έχω αλλαγές ταχυτήτων από τα paddles στο τιμόνι !!! Δεν ξέρω ποσο θα το χρησιμοποιώ αλλά μου δίνει την αίσθηση ότι έχω καλύτερο έλεγχο .
- ρυθμίστηκε το κιβώτιο ταχυτήτων σαν να είχε παραγγελθεί με το sport αυτόματο κιβώτιο !!! Το είχα διαβάσει αλλά δεν το πίστευα ! Οι αλλαγές είναι πολύ πιο ομαλές κ πολύ πιο γρήγορες ακομα και στο eco . Κάποια μικροκομπιασματα που μπορεί να είχε όταν έπρεπε πχ να κατεβάσει σε πρώτη σχέση έχουν εξαφανιστεί . Έχει επιλεγμένη τη σωστή σχέση καλύτερα από ότι πριν . Η καλύτερη ίσως αναβάθμιση !!!
- έχω νέους χάρτες
- πλέον γράφει κ ηλεκτρονικά την ταχύτητα / ώρα
- εχει ένδειξη για πίεση ελαστικών καθώς κ θερμοκρασία ... Πριν έλεγε μόνο αν είναι οκ !
- παίζει video in motion ( βέβαια ακομα δεν έχω βάλει video standing χαχαχαχα )
Κ καποια ακομα που μένει να μάθω !
Ευχαριστώ πολύ τον Κώστα !!! Η βοήθεια του πολύτιμη !
Άψογος κ γρήγορος !
Μπραβο ρε Βαγγελη χαιρομαι που το χερεσαι... και το ''σεταρεις'' οπως γουσταρεις... thumb
γνωρίζει κανείς αυτή την εξάτμιση ;
Είναι από αυτήν την αγγελία αυτοκινήτου....
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6935638/
Ζητάει 700 ευρώ!!!!! Μου φαίνονται πολλά και δε θα προχωρήσω.
Ρωτάω μήπως κάποιος ξέρει και είναι πραγματικά κάτι το τόσο ιδιαίτερο !!!!
Η supersprint βγαίνει γύρω στα 1200 ευρώ μαζί με ΦΠΑ, καινούργια και εδώ στην Ελλάδα.
Σε εξατμισά που ρώτησα μου ζήτησε 450 ευρώ.... για να φτιάξει δύο καζανάκια.
Και εχθές επισκέφθηκα, ένα παλληκάρι στο Κιλκίς που πουλάει ένα Μ5, και φοράει εξάτμιση χειροποίητη !!!!
Ο ήχος φοβερός !!! Στο κρύο ξεκίνημα κουνήθηκε όλη η πολυκατοικία:th_Laie_67-1:!!! Όταν ζεστάθηκε, ήταν πολύ ήρεμο, υποφερτό. Κάναμε και βόλτα.... Από μέσα , με κλειστά τα διπλά τζάμια, ήταν πολύ καλό ακόμα και στην επιτάχυνση... Με ανοιχτά τζάμια μου φάνηκε αρκετά πιο έντονο το γουργουρητό . Με 140 cruising.... χωρίς φορτίο δλδ, σχεδόν μαμά...
Με βύθισμα το γκαζιού, χαμηλές ταχύτητες και μεγάλη σχέση στο κιβώτιο.... έβγαζε ωραίο και δυνατό ήχο !!!!
Κάποια στιγμή, ζήτησα να είμαι εκτός αυτοκινήτου και να περάσει από μπροστά μου για να το ακούσω από έξω εν κινήσει..... .
:drive: Εξωπραγματικός ήχος, σαν να έριξε ο Δίας την οργή του ,,,, τρελός θόρυβος.... Πολύ θα τον ήθελα.... αλλά....
Μάλλον θα ξυπνάει όλο το χωριό το πρωί και θα με βρίζουν όλοι.... :hystericalbs1:
Το αυτοκίνητο φορούσε αγωνιστικούς καταλύτες και εξάτμιση μέχρι πίσω τα τελικά.... Φυσικά θέλει και πρόγραμμα μιας και άναβε check engine...
Ζητούσε 500 ευρώ για όλα.....
Σας πρήζω.... ίσως θέλω λίγο ήχο πλέον...
Και αυτός ο μπάσος ήχος του παιδιού από το Κιλκίς ... ανάσταινε νεκρούς... (τύφλα να έχουν τα subaru:whistle:)
Δεν την πήρες ακόμα;
Μπαξε.
Με μαμά καταλυτες δεν θα είναι τόσο hard core όσο περιγράφεις, θα είσαι ένα κλικ πιο civilised
Μπαξε Βαγγο, αλλιως θα παμε παρεα για group buy :th_Laie_67-1::hystericalbs1:
Λοιπόν .... Καλημέρα...
Πρέπει να σουλουπώσω-βελτιώσω κάπως το έπιπλο....
πράγματα που πρέπει να γίνουν !
α) service (λάδια-φίλτρα κλπ που θα δει ο Καζάκος)
β) το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται κάπως περίεργα. Στην υπερστροφή ισχύος, ο κώλος φεύγει με διαφορετικό τρόπο προς τα δεξιά από ότι προς τα αριστερά. Μπορεί να είναι απλά θέμα ευθυγράμμισης (μπορεί να επηρεάστηκε μετά την πίστα ), αλλά μπορεί να είναι και θέμα κάποιων συνεμπλόκ νομίζω. Διαβάζω ότι γενικά υπάρχει πρόωρη φθορά στα thrust control arms... και πολλοί τα αλλάζουν με άλλα βελτιωμένα ή τα αντίστοιχα από X5.... θα βάλω φωτογραφίες παρακάτω. Πολλοί λένεν ότι αυτός είναι λόγος που βγαίνει κάποιο τρέμουλο κατά την κίνηση του αυτοκινήτου ή κατά το φρενάρισμα. Το έχω και αυτό το φαινόμενο !!!!
γ) το διαφορικό . Υπάρχουν αρκετές επιλογές, αλλά μάλλον έχω καταλήξει... θα σας ενημερώσω σε ξεχωριστό Post επίσης, μιας και θέλω και τη γνώμη των ειδικών !
δ) όταν στρίβω το τιμόνι δεξιά και είμαι σταματημένος, είναι πααααρα πολύ δύσκολο να γυρίσει. Αν μαρσάρω λίγο και ανέβουν οι στροφές, τότε στρίβει κανονικά το τιμόνι. Όταν είμαι σε κίνηση δεν παρατηρείται κανένα πρόβλημα, παρά μόνο όταν πέσουν οι στροφές, μανούβρες ή παρκάρισμα-ξεπαρκάρισμα , και μόνο προς τα δεξιά. Μάλλον κάποια αντλία ;;;
ε) υαλοκαθαρηστήρες !!!!
στ) δίσκους -τακάκια
Και αυτά που θέλω να βελτιώσω :
α) κάποια στιγμή θα χρειαστώ ανάρτηση. Δεν έχω ιδέα πόσα χιλιόμετρα έχει αυτή που φοράω.... χαχαχαχα
β) αντιστρεπτική ... μάλλον πίσω ...
γ) τελικό εξάτμισης
Αυτό το εξάρτημα φθείρεται πρόωρα
Μια άλλη φωτό
Εδώ υπάρχει το oem κ βελτιωμένο από ecs
Και το μεγάλο θέμα επίσης είναι το διαφορικό....
Εδώ υπάρχει ένα πολύ ωραίο θέμα από κάποιον που δοκιμάζει διάφορων τύπων και εταιριών διαφορικά, αλλά τα επισκευάζει κιόλας και τα βελτιώνει.
Δεν μπορώ να πω ότι οι γνώσεις μου είναι τέτοιες που μπορώ να κατανοήσω όλο το thread.
https://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=788992
Ο συγκεκριμένος έχει ένα Μ3 Ε92, το οποίο έχει το ίδιο διαφορικό με το Μ3 Ε46.
Σαν μία καλή βάση θεωρεί το διαφορικό του δικού μου Μ5 Ε39, το οποίο εννοείτε ότι θεωρεί ότι έχει μικρό ποσοστό εμπλοκής (μόλις 25%).
Προτείνει τη βελτίωση λοιπόν του συγκεκριμένου διαφορικού με 4 δισκάκια αντί για 2 που έχει τώρα και με μεγαλύτερο ποσοστό εμπλοκής 45% τόσο στο "πάτα" όσο και στο "άσε".
όσο περισσότερο ποσοστό προφόρτισης έχει το διαφορικό , τόσο μεγαλύτερη αρχική ΥΠΟστροφή δημιουργεί.
Επειδή υπάρχουν λίγα δισκάκια (μόλις 2 ) στο μαμά του E39, χρειάζεται αρκετή προφόρτιση.
Αν βάλουμε περισσότερα δισκάκια , μπορούμε και να μειώσουμε το ποσοστό της προφόρτισης , οπότε και το φαινόμενο της υποστροφής.
Στο συγκριτικό των διαφορικών , έχει τα παρακάτω:
- gkn viscolok (the stock unit for M3 E46 and M3 E92)
- os giken superlock spec-s (and custom spec... see below)
- drexler gt4 light
- titan traction master
- bacci romano
- zf (which i modified and tuned to my own spec) M5 E39
Όσον αφορά, το διαφορικό του Μ3, το θεωρεί καλό για χρήση δρόμου, αλλά αργό στο να κάνει την εμπλοκή . Είναι όμως πολύ ομαλό , χωρίς φθορές. Για περισσότερα καλύτερα κάποιος να διαβάσει το αντίστοιχο θέμα.
αντιγράφω από το πιο πάνω θέμα σχετικά με τα διαφορικά , κάποια πράγματα που φάνηκαν ενδιαφέροντα.
Σχετικά με το διαφορικό από Μ3 Ε46/Ε92after driving (and drifting) some thousand miles with my stock gkn viscolok unit i was sure to need a proper torque sensing clutch-type lsd which will react and lock/unlock way quicker and with direct connection to gas pedal movements. the viscolok is a really slow performer who locks and unlocks slowly and smoothly.
quite ok for non-performance street driving and slippery, snowy road conditions. but annoying when driving on the track or drifting the car where you need direct control and quick response of your rear axle behaviour.
the stock diff is a speed-sensing unit. it has no accel/decel values as it has no ramps where the diffaxles run up and down generating pressure depending on the torque applied, as in a torque-sensing clutch-type lsd design.
with the stock unit you necesserily need different wheel speeds over a certain amount of time (meaning: one spinning wheel) to activate the sheerpump which generates the pressure on the clutches. the engagement is smooth... as is the disengagement.
so one wheel spins for a short while, diff starts locking smoothly (and can lock up to 100% which means no matter how big the torque difference left/right will get, it remains locked), then after locking a while there is of course no more difference in wheel speeds and the sheer pump will disengage and releasing the pressure on the piston. so the diff opens up smoothly. if there is still a huge difference in traction l/r it will again start from the beginning... on and on...
so with this unit you will have no corner entry and mid understeer at all (except the amount of preload it is set to.... this is what you feel when turning in low speeds and a lot of customers are complaining about... also here in this forum).
but on corner exit, when hitting the gas quite hard, this unit will not lock immediately but let the inner wheel spin for a while
Σχετικά με το διαφορικό από Μ5 Ε39and last but not least i have an old friend of mine here as well. an "old" zf lsd unit from a M5 E39 which also fits into the E92 rear axle. but as this unit locks quite weak in stock configuration, i am massively modifying this unit to fit more clutchpacks and/or use different ramp angles. this unit is performing well if modified correctly
any clutch-type lsd with preload does the same... and you can change the amount of preload by changing the cupsprings.
the downside of preload is understeering! the more preload, the more understeer!
yes i have some m5 e39 units here. they come with only 2 clutchpacks and a 2-way setup which does 25% lockup on both, accel and decel.
and it has pretty much preload.
i developed a rebuild kit that fits plug and play with the double amount of clutches. so it locks 45% in both directions. clutches are higher quality than standard, too. if you want preload and/or even more lockup you need some exchange parts like different pressure rings, modified topcaps...
so the basic unit itself is a great basis but it comes as standard with a pretty low locking setup and wears out quickly.
too much lockup on decel means it has some turn-in understeer. but bevor turning in there normally is a certain need to brake hard. and if you do that (especially in a quick corner, where you cannot brake on a straight line) the rear end gets nervous and wants to spin the car. therefore you have the decel lockup that helps keep the car straight and stable under hard braking. if you have dsc switched on or dont brake hard anyway you don't need decel lockup. if you drive and brake hard on quick racetracks, you definitely do need it to be quick!
turn in understeer then has to be reduced via other setup parameters (coilovers, swaybars, camber, square tire setup, ...).
Ερώτηση σχετικά με street drifting
A) at least 45% with medium preload or even a higher lockup like 65% would be quite good!
B) in general the best would be as much clutchpacks and as steep ramps as possible.
the maximum you can get with the zf is 6 clutchpacks and according to the locking value you want to have you (or i) need to choose the ramp angles required. i have super steep ramps here from 85°, 80°, 75°, 70°, 65°... and down to 30°.
C) it always depends on your focus and budget. most people want a well working lsd that locks well, has not to be rebuilt too quickly and (mostly) is still cost effective.
depends on the basis. a setup with 4 clutchpacks can be built very easily in a E39 M5 stock lsd core. if you want 6 clutchpacks, the lsd core needs to be removed (ringgear, bearings) and cnc machined. then everything needs to be installed again.
yes, you can possibly say "more lockup = more sideways fun" although it is a little more complex of course.
ερώτηση σχετικά με ποσοστό εμπλοκής στο άφημα του γκαζιού... no! more lockup always means more understeer! if the locking value is higher this means the axle is locked more/longer and if two wheels are connected together and rotate at the same speed this means understeering! no matter of we speak about acceleration or deceleration. pretty easy...
and, to answer your next question in advance already: "more lockup = more sideways fun" is also true, because if you hit the gas (too) hard midway a corner both wheels spin and the car will slide sideways.
ερώτηση σχετικά με την προφόρτιση ή preload
preload is static lock!
lock = understeering!
dynamic lock (generated via the ramps and applying a force on them) can be reduced or stopped anytime via applying less force or hitting the clutch pedal. the static lockup generated via the preload will always stay there!
but preload helps smoothing the load changes (while hitting and lifting the gas pedal). the lsd reacts more predictable. and the cupspring used to generate this preload can balance the wear of the clutches that are getting thinner after time.
i also build lsd setups without preload for some of my racing customers. if you know how to drive these setups and don't mind the short rebuild intervals this is a pretty perfect setup for experienced race drivers.
i currently also drive a setup without preload in my street-driven e92 because i like the extreme load change behaviours ;-)[/I]
Προσανατολίζομαι λοιπόν στο να φτιάξω ένα διαφορικό, με δισκάκια, 45% στην επιτάχυνση και 45% στην επιβράδυνση , με μικρό ποσοστό προφόρτισης.
Αν υπάρχουν φίλοι από εδώ μέσα , που έχουν κάποια εμπειρία ή γνώσεις , θα εκτιμούσα τη γνώμη τους, όπως και από όποιον καταλαβαίνει περισσότερα.
Να διευκρινίσω, ότι δε θεωρώ κακό το διαφορικό του Μ3, ούτε ότι μπορώ να το φτάσω στα όριά του. Έχω καταλάβει πως συμπεριφέρεται στο δρόμο και μου είναι αρκετά διασκεδαστικό, αν και νομίζω ότι καταλαβαίνω αυτήν ην ανεπαίσθητη καθυστέρηση στο απότομο βύθισμα του γκαζιού. Επίσης μάλλον σε επιθετική οδήγηση σε δρόμο και όχι πίστα μάλλον είναι πιο εύκολο να πας γρήγορα.
Από την άλλη μάλλον θέλω να δοκιμάσω κάτι "καλύτερο" , πιο άμεσο για υπερστροφή ισχύος.
κάνε μια εγγραφή στο driftclub και θα τα μάθεις όλα. οι άνθρωποι έχουν κάνει διατριβή επί του θέματος.
επίσης τα παληκάρια nik200 και stunt mike όπως και ο τρελο γιαμαστούρα ίσως έχουν ψαχτεί με το θέμα.
M5 E39 ...
Οι σκέψεις μου είναι λίγο πιο κοντό βήμα ( 3,62 ) για ακομα καλύτερο άρπαγα ( της 3ης σχέσης ) ..... , κ να γίνει το διαφορικό 45% ή 65% .
Το 65% κοστίζει περισσότερο .
Η χρήση είναι κυρίως στο δρόμο , όπου προσπαθώ να υπερστρεφω παντού ακομα και τώρα με το μαμά βήμα αλλά κ το μαμά διαφορικό .
Ωραια....Παμε λοιπον...Το Μ5 Ε39 φοραει το κλασικο δισκατο μπλοκε της εταιρειας,με πολυ μικρη γωνια ραμπας(εξου και η ''χαλαρη'' εμπλοκη του),μηδενικο ποσοστο προφορτισης και 25% εμπλοκη....Στο αφημα δε, θεωρειται 1.5 δρομων οπως ολα τα κλασικα δισκατα διαφορικα....Εφοσον λοιπον σκοπευεις να το ανοιξεις για επισκευη,μπορεις οντως να το ενισχυσεις,ν'αλλαξεις την δυναμικη εμπλοκης του,αλλα οχι και το decellerate του,καθοτι απαιτει δουλεια σε τορνο με αμφιβολα αποτελεσματα(γινεται,αλλα ποιον εμπιστευεσαι??)
1ον) βαζοντας περισσοτερα δισκακια αυξανεις και το ποσοστο εμπλοκης....45% ειναι υπερικανοποιητικη εμπλοκη,σημαινει οτι σε καθε πατημα του γκαζιου,το 45% της δυναμης θα πηγαινει στον τροχο με την λιγοτερη προσφυση....Βολικο στο παντιλικι,πολυ φιλικο στο αφημα του γκαζιου,καθοτι αφηνει παντα ενα 55% στον τροχο που εχει προσφυση(η ταση του θα ειναι παντα να σε μαζεψει δλδ)...
2ον) δεν θα ρισκαρα ωστοσο να πειραξω την βαση εδρασης του αξονα του,για να επηρρεασω τον χαρακτηρα του,εκτος αν ηξερα καποιον που το κανει για πρωινο,πχ σε αγωνιστικα αυτοκινητα...Αρα παρολο το υψηλοτερο ποσοστο εμπλοκης που θα εχεις,θα παραμενει ενα ''αργο'' σε αντιδρασεις διαφορικο και παντα με 1.5 way αντιδραση(αν παρεπιπτοντως το πειραξεις,επελεξε μια γωνια ραμπας περιπου στο 60-70 μοιρες και παντα 1,5way)....
3ον)Οντως μια καλη λυση σε κορωνοπηνιο ειναι ενα 3.62 απο Μ3 Ε46,γιατι το 6αρι ειναι ηδη μακρυ αρκετα και σιγουρα ξυπναει πολυ την βαρια καροτσα του Μ5 σου..Αυταααα
Το θέμα που διαβάζω είναι το παρακάτω κ προσπαθώ να καταλάβω .
https://www.m3post.com/forums/showth...=788992&page=9
Γράφει λοιπόν :
B) in general the best would be as much clutchpacks and as steep ramps as possible.
the maximum you can get with the zf is 6 clutchpacks and according to the locking value you want to have you (or i) need to choose the ramp angles required. i have super steep ramps here from 85°, 80°, 75°, 70°, 65°... and down to 30°.
Έχει σχεσει αυτό με το 2 που γράφεις κ εσυ ;
Μιας κ δεν έχω βρει κάποιον άλλον να απευθυνθώ , κατέληξα σε αυτόν ... Να μου φτιάξει .
Τώρα μένει να του εξηγήσω αυτό που θέλω .... Ή αν έχεις κ κάποιον άλλον να προτείνεις θα βοηθούσε κ αυτό !
Επεξεργασια της γωνιας της ραμπας εμπλοκης στον τορνο......Προσωπικα δεν θα το εκανα,γιατι αδυνατιζεις μια εδραση και την ''βαφη'' της και κυριως γιατι φοβαμαι τον αθανατο Ελληνα μαστορα!!Σφιξτο λοιπον και ενα κοντο βημα και θα δεις αλλο αμαξι....Παραπανω ποσοστο εμπλοκης απο το 45%,κανει ενα αμαξι δυστροπο στο γλυστερο.με ταση για υποστροφη αν δεν ''επιτιθεσαι'' στη στροφη,ενω και στο αφημα γινεται εξαιρετικα υπερστροφικο.....το ιδιο κι ενα 2 δρομων...θα σου θυμιζει λιγο ενα ARGON lsd!!! :p
Ακριβως αυτο...Οσο πιο αποτομη η ραμπα που κινειται ο αξονας,τοσο πιο επιθετικο το διαφορικο στην εμπλοκη του.....Δυστυχως δεν μπορω να βρω καποιο βιντεακι να στο δειξω....Δυστυχως δεν εχω να προτεινω κανεναν....Μονοι μας συνηθως τα κανουμε,αλλα και μονοι μας τα σπαμε!!! :hystericalbs1: :th_Laie_67-1: