Επιστροφή στο Forum : Βενζίνη vs Πετρέλαιο
Λοιπόν με αφορμή αυτό
Πλέον να σκέφτεσαι και τα πετρέλαια!!
και αυτό
Μου την επεσε μολις ενας συναδελφος ο οποιος εχει μια σκατοκουβαριστρα* πετρελαιο.
Μου ειπε να παρω και εγω μια (να κρατησω το si φυσικα)....
3 λιτρα πετρελαιο στα 100χλμ (επι 1,4 το λιτρο....) Μοντελο του 2009 το πηρε 8000 ευρω. Τελη κυκλοφοριας 3 ευρω....
Με δουλευει ο ατιμος? 3 λιτρα
(5,2 ευρω στα 100 χμλ βρε παιδια???)
*smart
από του Ντίνου το θρεντ https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=9934 για πώληση ή όχι του si, αντέγραψα το παρακάτω τεστ από το περιοδικό Auto Bild 19.8.2011, ώστε να μπορέσουν κάποιοι να βγάλουν συμπεράσματα αν τους συμφέρει η αγορά πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου ή όχι.
Έχουν ληφθεί υπόψη 15.000 χλμ / χρόνο, το κόστος αγοράς, τα τέλη κυκλ. για 4 χρόνια, το κόστος καυσίμου (σημερινού) για 4 χρόνια και το κόστος σέρβις / χρόνο.
Έχουμε και λέμε:
Νέο Ford Focus TDCi (140ps) vs Ecoboost 1.6 (150ps). Νικητής η ΒΕΝΖΙΝΗ με τελικό συνολικό κόστος 28.588e και το πετρέλαιο με 31.392e.
Skoda Yeti 1.6 diesel vs 1.2 tsi. Νικητής το diesel με βάση ΜΟΝΟ τη κατανάλωσή του (5.1 vs 7.3 lt/100km), αφού δεν εισάγεται στην Ελλάδα και έτσι δε μπορεί να υπολογιστεί το συνολικό του κόστος.
Mercedes C250 CDI diesel vs C250 CDI βενζίνης. Νικητής η ΒΕΝΖΙΝΗ με συνολικό κόστος 53.396e και το ντίζελ με 53.624e.
Fiat 500 Multijet 0.9 vs Diesel. Νικητής η ΒΕΝΖΙΝΗ με συνολικό κόστος 19.582e και το ντίζελ με 20.164.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Λοιπόν με αφορμή αυτό
και αυτό
από του Ντίνου το θρεντ https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=9934 για πώληση ή όχι του si, αντέγραψα το παρακάτω τεστ από το περιοδικό Auto Bild 19.8.2011, ώστε να μπορέσουν κάποιοι να βγάλουν συμπεράσματα αν τους συμφέρει η αγορά πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου ή όχι.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
για το σμαρτακι ειναι αληθεια χωρις πλακα καιει οσο ενα παπακι
Καίει όσο ένα παπάκι, χωράει όμως όσους και ένα παπάκι και κοστίζει όσο ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο.
mitsos_chania
16-09-11, 18:30
Καίει όσο ένα παπάκι, χωράει όμως όσους και ένα παπάκι και κοστίζει όσο ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο.
Στο παπακι βρεχεσαι ομως...
το smart diesel ειναι πολυ οικονομικο κανα 4 λιτρα αλλα βγαζει κατι προβληματακια..
το θεμα με την οικονομια το εχω ψαξει πολυ γιατι ειμαι φοιτητης ακομα και δεν παιζουν πολλα λεφτα γενικα.αποψη μου προσωπικη,η λυση ειναι vw lupo 3L καιει διαπιστωμενα 3,5 λιτρα πετρελαιο μικτη χρηση.με σταθερη ταχυτητα 80 μπορει να καιει και 2,5..
ειναι πολυ ελαφρωμενο περιπου 800 κιλα και εχω πολυ καλο συντελεστη οπισθελκουσας
γενικα δεν εχει καμια σχεση vw lupo της σειρας.εχει πρωτης γενιας dsg και συστημα eco start stop στα φαναρια
εγω λογω κοστους κτησης δεν το πηρα γιατι θελει κανα 7000 να παρεις ενα τετοιο σημερα
οποιος εχει ακρες με γερμανια μπορει με κανα 5000 ευρω να βρει κατι τετοιο.και παιρνει 4 ατομα.ειναι και μοναδικο γιατι δεν εχει κανεις τετοιο.!!https://www.car.gr/classifieds/cars/view/1333731/ αυτο ειναι βεβαια το χρωματακι δε λεει και πολλα αλλα στη γερμανια τα πουλανε με το κιλο
ας το πιασουμε απο την αρχη..
οι μυθοι που ηθελαν τα diesel να ειναι χαμηλοτερων επιδοσεων και ρυπογονα εχουν ξεπεραστει.
Την αυξημενη αρχικη τιμη αγορας ερχεται να αντισταθμισει,η μειωμενη καταναλωση,η χαμηλοτερη τιμη του καυσιμου,τα μεγαλυτερα μεσοδιαστηματα service, η μακροζωια του κινητηρα και φυσικα η καλυτερη τιμη μεταπωλησης του.
Ωραια τα παραδειγματα αν και το διαστημα των τεσσαρων ετων ειναι πολυ οριακο για να εχεις αντικειμενικη αποψη και να βγαλεις σωστα οικονομικα αποτελεσματα μιας και τα βενζινοκινητα εκτοξευουν ουσιαστικα το κοστος συντηρησης μετα τα τεσσερα χρονια ή τα 60000 χιλ.
Απο την αλλη τι γινεται στα μεγαλυτερου κυβισμου αυτοκινητα?
Ας παρουμε τα δικα μας, μια 320 βενζινη και μια 320 diesel!! η δευτερη εχει διπλασια αυτονομια χιλιομετρων.
Στη νεα πενταρα 2000 d το εργοστασιο "δινει" αυτονομια 1400 χιλ με ενα ρεζερβουαρ.
Πιστευω οτι στα μεγαλα κυβικα η αποσβεση (της διαφορας στη τιμη αγορας) ερχεται αρκετα γρηγορα και αργοτερα στα μικροτερα κυβικα.
Οπως και να εχει σε βαθος χρονου (οχι τετραετια) ολα τα πετρελαιοκινητα αυτοκινητα ειναι ποιο οικονομικα.
Ειδικα ανα λαβεις υποψη στους υπολογισμους και τη διαφορα απο τη τιμη μεταπωλησης.
τα σμαρτακια τα πετρελαια παιδια, ΔΕΝ εχουν τα προβληματα που ειχανε (ειδικα) τα πρωτης γενιας 600αρια.
δεν καινε τιποτα.
τωρα αν παρουσιασει κανα θεματακι κανενα σασμαν, ισως.
αλλά άλλο τα 600αρια και τα 700αρια, και ΑΛΛΟ τα 800αρια πετρελαιοκινητα,
που συνεχιστηκε με το ιδιο μοτερ με διαφορα στη χαρτογραφηση και στο επομενο (τωρινο) σμαρτ.
αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος ειδικος Σμαρτακιας.
thumb
παλαιοτερα εβγαζαν προβλημα στην τρομπα πετρελαιου(σωστα το λεω?)
1500 περιπου κοστος που αν στο εβγαζε αρχιζε το κλαμα
τωρα γινονται και ανακατασκευες και καθαριζεις με κανα 600 ευρω.
dark knight
17-09-11, 04:43
τα σμαρτ ντιζελ φορανε ολα και παλιο και καινουργιο το ιδιο μοτερ και οπως ανεφερε και o bmwz3αν σου χαλασει ητρομπα πετρελαιου ξηλωνεσαι για τα καλα.
δεν ξερω παιδια σιγουρα αλλα,
πιθανον τα σμαρτακια που την παιζανε οι τρομπες να ηρθανε απο γερμανια ΗΔΗ λιωσμενα με 400,000+χλμ...
μπορει να τα παιρνανε οι μαντραδες τότε 1200ευρω και να τα πουλαγανε 7200...
ποιος ξερει...
Τωρα πως ενεν ολα τα σμαρτ να δουλευουν στη γερμανια και να βγαζουν 300.000 χιλιομετρα και μολις ερθουν στην Ελλαδα να μενουν απο τρομπα δεν το εχω καταλαβει.
Μπας και δεν φταιει η τρομπα αλλα τιποτα αλλο; Τυπου, το πετρελαιο ας πουμε;
Τι να πω. Ειδικος δεν ειμαι.
Οσο για το ντηζελ βερσους γκαζολινα, εγω πιστευω στο σεναριο της συννενοησης των πετρελαϊκων με τους αυτοκινηταδες.
Το ντηζελ ειναι πιο φτηνο στην παραγωγη απο τη βενζινη.
Ο μονος που κερδιζει στην πραξη ειναι αυτος που εχει την παραγωγη του.
Επισης πληροφοριακα στις Βρυξελες ντηζελ 1.3270 βενζινη 1.5148 (ιουλιος 2011)
Leonidas_E39
17-09-11, 11:21
Το πετρελαιο ειναι σιγουρα Σταματη μιας και εχω φιλο με Χ5 Diesel το οποιο στα 60000 χιλιομετρα παρεδωσαν πνευμα τα μπεκ και η αντλια πετρελαιου. Αφου τα καλυψε η εγγυηση και μετα απο πολυ ψαξιμο το συμπερασμα ηταν οτι τα ελληνικα πετρελαιο εχουν προσμιξη σε μεγαλο ποσοστο με βιοντιζελ παραγοντας που μειωνει την ζωη των παραπανω εξαρτηματων. Τι εκανε? πληρωσε γυρω στα 600 ευρω για τοποθετηση νεροπαγιδων και καλων φιλτρων πετρελαιου σε γνωστο πομπατζη στην θεσσαλονικη και αφου εριξε 2 πεντατονες δεξαμενες πισω απο το σπιτι του , μισθωσε γνωστο του με βυτιοφορο και παιρνει πλεον καυσιμο απο το διυλιστηριο της αλεξανδρουπολης το οποιο δεν κανει προσμιξη βιοντιζελ . Το αποτελεσμα ειναι το Χ5 να εχει αυτη τη στιγμη 580000 χιλιομετρα ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ. Το μονο μειονεκτημα που βρισκω ειναι οτι στα ταξιδια του που ειναι παρα πολλα κουβαλαει μπετονια με καυσιμο.:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.