Επιστροφή στο Forum : Duke Engines
Duke Engines - High Power lighter weight
https://www.youtube.com/watch?v=-bny77SEefQ&feature=player_embedded"]https://www.youtube.com/watch?v=-bny77SEefQ&feature=player_embedded
Duke Engines - High Power lighter weight
https://www.youtube.com/watch?v=-bny77SEefQ&feature=player_embedded
Α - ΠΙ - ΣΤ - ΕΥ - ΤΟ...
+1000 στην καινοτομία...μέχρι 14 προς 1 συμπίεση μπορούν να φτάσουν, με 91 οκτάνια...
να και ένα μοτέρ που θα έπρεπε το division να λάβει υπόψιν του έναντι των τουρμπίσιων.
τρομερό...δεν μένει, παρά να το δούμε φορεμένο κάπου και να δούμε τι γίνεται!!!
Εχει θεματα ψυξης.
Ψυξης γιατι τραβαει τρελα θερμικα φορτια και σε συνεχη κινηση πχ αεροπλανα ειναι οκ αλλα σε αμαξι στο ρελαντι σε φαναρι θα τιλταρει ασχημα.
Εχουμε κι'αλλες πληροφοριες σχετικα ?
Σιγουρα δε θα ειναι αεροψυκτο.
Δεν υπαρχουνε λυσεις και για την ψυξη ?
m-power_01
11-09-11, 23:19
ψύξη, λίπανση, κραδασμοί ?
ψύξη, λίπανση, κραδασμοί ?
σωστα, δεν ανεφερε το βιντεο τιποτα απο ολα αυτα.
μηπως δεν εχουνε προχωρησει τοσο ?
:confused:
Εμενα για Project αλα vankel μου κάνει...:D
Ολα μπορούν να προβλεφθούν.
Μην ξεχνάτε ότι και ο κινητήρας Βάνκελ που πρωτοπαρουσιάσθηκε το 1950
έμεινε πολλά χρόνια στο συρτάρι πρίν μπεί στην παραγωγή .
περιστροφικος ναι .........βανκελ οχι,
συνδιαζει την περιστροφικη κινηση του βανκελ με την κλασικη κινηση των πιστονιων, πολυ εξυπνο!!! πολλα κινητα μερη ομως προς ολες τις κατευθυνσεις => καθολου περιθωρια !!!! Κατα τη γνωμη μου ισως αυτο το μοτερ να φθειρεται πολυ ποιο γρηγορα απο το βανκελ. Θα ειναι πολυ ενδιαφερον να το δουμε φορεμενο καπου-καποτε!!!!
περιστροφικος ναι .........βανκελ οχι,
..........................................
Δεν γράφτηκε πουθενά ότι είναι Βάνκελ ! :original:
(και πώς θα μπορούσε )
Δεν γράφτηκε πουθενά ότι είναι Βάνκελ ! :original:
(και πώς θα μπορούσε )
εχεις δικιο Σαμαρο.........ο φιλος Μπιλ ειπε " προτζεκτ αλα βανκελ"..........Σορρυ Μπιλ...........ειναι πρωι ακομα!!!! :original:
χωρις να εχω τις καταλληλες γνωσεις...
μου φαινεται προβληματικη η κινηση του στροφαλου (περιστροφη και βυθιση ταυτοχρονα!!)..οι αξονικες κινησεις αυτες δεν καθιστουν προβληματικη τουλαχιστον την λιπανση του???επισης οι κραδασμοι αν τοποθετηθει κατα μηκος του αμαξωματος???σκεφτειτε εναν στροφαλο που η βυθιση του να κοιταει τα ποδια των επιβαινωντων στο οχημα....ασχημοι συνειρμοι...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.