PDA

Επιστροφή στο Forum : Yaris turbo πρόβλημα



Lambros46
22-08-11, 20:09
Το θέμα αυτό το ανοίγω για κάποιον φίλο μου που μόλις τούρμπισε το yaris του και σήμερα το πήγε για προγραμματισμό.Το αμάξι είναι
1)1,3
2)φοράει ολόσωμη εξάτμιση,downpipe και external
3)Τουρμπίνα από lancia HF 1.6 (ανακατασκευασμένη)
4)Παράλληλο εγκέφαλο
5)Μεγαλύτερα μπεκ
6)Καινούρια μπουζί ιριδίου



Τελικά δεν μπόρεσε να το ρυθμίσει γιατί στις 4,500 το αμάξι κρέμαγε χωρίς να ξέρουμε το λόγο.
Η ρύθμιση δοκιμάστηκε να γίνει στα 0,8bar.Ακόμα και στα 0,6 που προσπαθήσαμε το αμάξι πάλι κρέμαγε.

Ορίστε και το διάγραμμα : https://img688.imageshack.us/img688/3917/photo0038s.jpg

Έχει κανείς καμία ιδέα για το τί μπορεί να φταίει?


ΥΓ:Αν χρειάζονται και άλλα στοιχεία που μπορεί να σας βοηθήσουν να διαμορφώσετε άποψη,ρωτήστε με!

Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας

nik200
22-08-11, 20:21
το διαγραμμα..ειναι περιεργο....δηλαδη στις 4 και μετα παει να δωσει και αλλο..σαν να τουρμπιζει δευτερη φορα..τα μπεκ επαρκουν????μηπως το προγραμμα ειναι πολυ πλουσιο..στις στροφες που παει να ξαναδωσει???
εγω θα ρυθμιζα παλι μειγματα στις 2000-4500...

spar@
22-08-11, 20:21
η μετατροπη εγινε σε επαγγελματια??
εχετε παραλληλο εγκεφαλο ή αγραφο? ή παραλληλο με εξτρα μπεκ δλδ 5ο μπεκ?
εχετε μετρησει λ να δειτε αν λειτουργει?
εχετε μετρησει αντλια βενζινης και ρυθμιστη πιεση βενζινης?
μαπ/μαφ τι εχει? αυτοι οι αισθητηρες θελουν μετατροπη ωστε να να συνεργαζονται με τον εξτρα αερα που θα χει η εισαγωγη...
στην συνεχεια αν ολα αυτα ειναι καλα, συζηταμε....
ερωτησεις.... το αμαξι κρεμαγε δεν ανεβαζε καθολου? ρεταριζε? κοψιματα?

Stamatis
22-08-11, 20:25
Τι εκκεντροφορο εχει;
Το vvti το εχει απομονωσει;

Lambros46
22-08-11, 20:29
Δεν έχει εξτρά μπεκ.Φοράει μπεκ από celica ts vvtl-i τα οποία μπαίνουν κουτί, έχει air flow meter εργοστασιακό και έχει αντάπτορα του turbo kit για να ταιριάζει, ο προγραμματιστής είπε ότι το afm παίρνει σωστές ενδείξεις και δεν χρειάζεται να βάλει map sensor.

Το αμάξι δίνει σταθερά 0,8 πίεση και τραβάει κανονικά μέχρι τις 4500 ώπου και κόβει απότομα όπως φαίνεται και στο διάγραμμα.

Και ο emanage (παράλληλος) και ο εργοστασιακός εγκέφαλος δείχνουν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.

Lambros46
22-08-11, 20:31
Εκκεντροφόρους μαμά και το vvti λειτουργεί.Το απομονώσαμε κιόλας για να σιγουρευτούμε και έκανε ακριβώς το ίδιο πράγμα..!

spar@
22-08-11, 20:38
o καταλυτης ειναι καινουριος???
και κατι αλλο που εχει συμβει... βγαλτε το I/c βαλτε ενα σωληνα και καντε ενα πατημα....
τα μπεκ ειναι καθαρισμενα?

Jimmakos
22-08-11, 20:45
Ατροφία έχει.... Κοιτάξτε τρόμπα καυσίμου, μπέκ, σωληνώσεις, ρυθμιστή πίεσης βενζίνης κλπ....

z3outofmind
22-08-11, 21:00
Μακαρι α βρεθει η λυση,,γιατι εχω περασει απο τις γνωστες σπαζοκεφαλιες
των μετατροπων...
Εγω απο πλευρας μου θα ελεγα βενζινες.....Εαν δεν μας πεις,,σας πει,,
τα ακριβη νουμερα afr,δεν θα εχουμε και αντικειμενικη αποψη για να βοηθήσουμε περαιτερω...Το μοτερακι μηπως στεγνωνει???
Τι ρυθμιστη πιεσης φωραει??
Γνωστο-κινεζικο-3bar-6bar???
Τι τρομπα βενζινης φωραει,παροχη?
στα μπεκ πριν τα βαλει εκανε ογκομετριση να σιγουρευτεί
οτι ψεκαζουν ολα σωστα???

Lambros46
22-08-11, 21:18
Ο ρυθμιστής πίεσης είναι no name , λογικά κάποιος κινέζικος , αλλά γιατί το πρόβλημα προκύπτει στις συγκεκριμένες στροφές;

Η τρόμπα βενζίνης είναι η εργοστασιακή , την οποία φοράει άλλο yaris με μοτέρ glanza με περίπου 1.5 bar πίεση και δεν έχει κάνει κιχ.

Τα μπεκάκια δεν έιχαν ούτε 10.000 χιλιόμετρα , δεν έχει γίνει ογκομέτρηση.

Νούμερα afr δε γνωρίζω.

Jimmakos
22-08-11, 21:30
Ο ρυθμιστής πίεσης είναι no name , λογικά κάποιος κινέζικος , αλλά γιατί το πρόβλημα προκύπτει στις συγκεκριμένες στροφές;

Η τρόμπα βενζίνης είναι η εργοστασιακή , την οποία φοράει άλλο yaris με μοτέρ glanza με περίπου 1.5 bar πίεση και δεν έχει κάνει κιχ.

Τα μπεκάκια δεν έιχαν ούτε 10.000 χιλιόμετρα , δεν έχει γίνει ογκομέτρηση.

Νούμερα afr δε γνωρίζω.

Γιατί εκεί ζητάει καύσιμο ο κινητήρας και ο ρυθμιστής "κρεμάει" thumb
Τα μπεκάκια καλό είναι να μετρηθούν πρώτα..... Μπορεί και ένα να μην ψεκάζει σωστά και να κάνει όλο αυτό το πρόβλημα!

Stunt Mike
22-08-11, 21:38
2 πραγματα ειναι σιγουρα:τα μπεκ ειναι ετσι κι αλλιως πολυ μικρα,δεν κανουν.Αλλα και παλι δεν θα'κοβε ετσι αλλα απλως θα παρεμενε σχεδον σταθερο το διαγραμμα λογω ελλειψης καυσιμου...Κι εδω ερχομαστε στο 2ο πραγμα:Αν υποθεσουμε οτι φταινε τα μπεκ για λειψη παροχη(που ειναι 100% σιγουρο οτι δεν φτανουν) τοτε γιατι ο εγκεφαλος κοβει τοσο πολυ την παροχη??Οι απαντησεις ειναι και παλι 2:τ'αμαξι θελει map sensor και το afm σάς δουλευει ψιλο γαζι,ή ο παραλληλος εγκεφαλος δεν δουλευει καθολου....
Αρα ξεκινατε πρωτα να βαλετε μεγαλυτερα μπεκ,αν παλι δεν αλλαξει τιποτα τοτε ειναι θεμα ηλεκ/κης μορφης αρα πατε για map sensor.Οπως καταλαβαινεις ψαχνοντας με σειρα θα βρεις το προβλημα και οχι χυμα...

Stunt Mike
22-08-11, 21:47
Γιατί εκεί ζητάει καύσιμο ο κινητήρας και ο ρυθμιστής "κρεμάει" thumb
Τα μπεκάκια καλό είναι να μετρηθούν πρώτα..... Μπορεί και ένα να μην ψεκάζει σωστά και να κάνει όλο αυτό το πρόβλημα!

Δεν ισχυει...ο ρυθμιστης στελνει σταθερο το καυσιμο απ'την τρομπα.Εφοσον λεει οτι η τρομπα αυτη επαρκουσε στο ιδιο αμαξι με 1.5 μπαρ δεν εχει προβλημα.Αν ενα-δυο μπεκ δεν ψεκαζαν σωστα,θα'χε κατσαρη καμπυλη με μικρη ανοδο οχι αποτομη πτωση...Και θα'κανε εντονα κοψιματα-ρεταρισματα αν δεν ψεκαζαν καθολου

Stamatis
22-08-11, 22:04
Κατ αρχην να πω οτι δεν ειμαι γνωστης των γιαρις.
Το κοιταξα στο ιντερνετ, οποτε οτι πω, δεν ξερω να το υποστηριξω.
Μια "πρακτικη" τεχνικη να δει αν ειναι καυσιμο ειναι να ρολλαρει χαλαρα μεχρι τις 4.000 στροφες και μετα να το σανιδωσει.
Αν κοψει παλι, ειναι ηλεκτρικο μαλλον.
Αν "δωσει" ειναι καυσιμο.

Διαβαζω τωρα που το κοιταω στο ιντερνετ πως πολλοι μιλανε για υο τουρμπο της greddy οτι τους ειχε ζουρλανει στις 4.500 και προτεινουν μεγαλυτερη τουρμπινα.

Jimmakos
22-08-11, 22:06
Το βασικότερο δεν είπαμε.... Η τουρμπίνα είπες είναι ανακατασκευασμένη. Είναι εντάξει? Έχει τίποτα τζόγους?

Lambros46
22-08-11, 22:29
Η τουρμπινα ειναι οκ!

spar@
22-08-11, 23:21
μετρηστε την τρομπα βενζινης, και τον ρυθμιστη....μπορει να κοβει με υψηλο φορτιο! και στο τελος δοκιμασε αυτο που σου ειπα για i/c και καταλυτη, εδω ειμαστε... ειναι προβλημα που θελει ψαξιμο!

Lambros46
22-08-11, 23:23
Θα κοιταξουμε ολα αυτα που μου ειπατε και επανερχομαι!!χιλια ευχαριστω παιδες!να'στε καλα!ηξερα οτι θα βοηθησετε...!