PDA

Επιστροφή στο Forum : Η νέα 911



GiannisRob
17-08-11, 16:13
https://img171.imageshack.us/img171/3977/imagepngg.jpg
https://img18.imageshack.us/img18/1979/image2png.jpg
https://img594.imageshack.us/img594/9549/image3png.jpg
https://img709.imageshack.us/img709/9513/image4png.jpg
https://img7.imageshack.us/img7/8751/image5png.jpg
https://img59.imageshack.us/img59/6941/image6png.jpg
https://img810.imageshack.us/img810/1215/image7png.jpg
https://img705.imageshack.us/img705/7349/image8pngt.jpg

Οι φωτογραφίες δεν είναι photoshop. Κανονικά ήταν να παρουσιαστεί 11 Σεπτεμβρίου...

Thomelef
17-08-11, 16:56
πολύ μακρυά η κεντρική κονσόλα. πιο πολύ μου άρεσε η μικρούλα της 997 - 996. η εσωτερική
επένδυση των πορτών είναι σαν πολύ καλό remake της 996, ενώ εξωτερικά οι αλλαγές σε κάποια
κοψίματα που έχει το αμάξι, το κάνουν να συμβαδίζει με την εποχή του. εντάξει. νομίζω πως
το νοήμα το έχουν πιάσει απο καιρό, και το κρατούν πολύ καλά. η πλατφόρμα ίδια, με μικρές
και ωραίες αναβαθμίσεις απο γενιά σε γενιά...το μεγάλο άλμα νομίζω ήταν απο την 996, στην
997. ειδικά στον σχεδιασμό του εσωτερικού. τώρα, έχουν πιάσει και το 997, και το 996 στο
εσωτερικό, ενώ η κεντρική κονσόλα θα έλεγα πως είναι εμπνευσμένη απο το πανανύχτα.
γενικώς καλά...λεφτά να υπήρχαν μόνο, και θα είμασταν κομπλέ...

doctore
17-08-11, 17:09
Ερωτεύσιμο με τη πρώτη!
Αντε να βγεί στην αγορά...να πέσουν οι τιμές των 997.

GiannisRob
17-08-11, 17:51
Ξέχασα και την πηγή:

https://www.rennteam.com/forum/page1.html?vs=18

m-power_01
17-08-11, 17:53
Στο εσω τερικό κάτι με χαλάει... Δεν ξέρω μπορεί να είναι και οι φωτογραφίες! Σε γενικές γραμμές όμως είναι αυτοκίνητο πόθος

gant
17-08-11, 18:03
Στο εσω τερικό κάτι με χαλάει... Δεν ξέρω μπορεί να είναι και οι φωτογραφίες! Σε γενικές γραμμές όμως είναι αυτοκίνητο πόθος

Μήπως Σπύρο το ότι τα πάντα είναι χρώματος μπεζ?

m-power_01
17-08-11, 18:31
Μήπως Σπύρο το ότι τα πάντα είναι χρώματος μπεζ?

Πιθανότατα... άν είχε κάτι να ''σπάει'' ,θα ήταν καλύτερο

Kostas_1
17-08-11, 19:04
https://www.youtube.com/watch?v=Hoi77Qj6hOQ


https://www.youtube.com/watch?v=aFNRrygIzAA

Thomelef
17-08-11, 19:07
η κεντρική κονσόλα είναι σπύρο...δεν είναι συνιθησμένο το μάτι μας καρέρα να έχει τέτοια κονσόλα.
το κάνει να φαίνεται σαν λίμο, και δεν του ταιριάζει καθόλου. φυσικά οι ηλίθιοι σωστά padles, για
ακόμα μια φορά δεν έβαλαν...τι κόλλημα έχουν με αυτή την αηδία, δεν μπορώ να καταλάβω...
στο 997 τούρμπο μια χαρά τα είχαν αλλάξει.

Kostas_1
17-08-11, 19:09
Οπως τα λεει ο Τομ ειναι. Συμφωνω απολυτως

m-power_01
17-08-11, 19:11
Τελικά είναι πολλά αυτά που με χαλάνε... Δεν θα το πάρω

Thomelef
17-08-11, 19:13
Τελικά είναι πολλά αυτά που με χαλάνε... Δεν θα το πάρω

χαχαχαχαχα.

3enyxtis
17-08-11, 19:38
αν ήμουν ιδιοκτήτης 911 θα χαιρόμουν που κάθε καινούριο μοντέλο σέβεται τόσο πολύ τις γραμμές του απερχόμενου (δηλ αυτού που θα είχα) και δεν κάνει τα παλιότερα μοντέλα να δείχνουν ξεπερασμένα, τουλάχιστον εξωτερικά.

kplc16
17-08-11, 22:27
Τελικα ξερει να παρατηρει ο Θωμας αυτο το αμαξι και ας μην ειναι ο ευτυχισμενος ιδιοκτητης του.

Πραγματικα αυτη η κονσολα δε παραπεμπει σε 911.Επισης τα paddles ειναι mpliah.

Επισης το εσωτερικο ειναι βαρετα ανοιχτοχρωμο.Θα υπαρχουν ομως και σκουροχρωμες επιλογες φανταζομαι.

Αυτα με τα μειον.

Στα +: το αμαξι για μια ακομη φορα δε παιζεται και απλα θα παραμεινει για τους περισσοτερους αντικειμενο παρατεταμενων ονειρωξεων.

fanisk
18-08-11, 00:06
Να βγει αυτο και το επομενο(999?), για να πεσει η τιμη του 997TT. Στο Ελλαδισταν μετα απο 50 χρονια μπορει και να τη παρουμε.. :whistle:

S8N
18-08-11, 00:49
Υπάρχουν ακόμη αυτοκίνητα με τον κινητήρα πίσω? :original:

Z4 DCT
18-08-11, 06:07
η κεντρική κονσόλα είναι σπύρο...δεν είναι συνιθησμένο το μάτι μας καρέρα να έχει τέτοια κονσόλα.
το κάνει να φαίνεται σαν λίμο, και δεν του ταιριάζει καθόλου. φυσικά οι ηλίθιοι σωστά padles, για
ακόμα μια φορά δεν έβαλαν...τι κόλλημα έχουν με αυτή την αηδία, δεν μπορώ να καταλάβω...
στο 997 τούρμπο μια χαρά τα είχαν αλλάξει.

Μπαινουν τα νεα padles και σε αυτο...αλλα σαν extra...Γερμανικο σχεδιο αφαιμαξηςthumb

trueno
18-08-11, 07:58
Πανεμορφη κατα τη γνωμη μου, αλλα....θα πω κάτι και ας με παρετε με τις πέτρες..
Προσφατα ειχα την ευκαιρια να οδηγησω μια 911 Carrera Cabrio. Πολυ γρηγορη δεν λέω , διακοσαριζε για πλακα στις ευθειες της Αναβυσσου ,υπέροχος ηχος , αλλα δεν τρελλαθηκα κιολας. Ειδικα το τιμονι της ηταν πολυ ελαφρυ και η αισθηση από το μπροστινο συστημα so-so....

Nino
18-08-11, 08:56
Ειδικα το τιμονι της ηταν πολυ ελαφρυ και η αισθηση από το μπροστινο συστημα so-so....

οπως ελεγε και ο φιλος μου ο Ανδρεας..
αντε ρε παλιοαμαξα αζυγιστα... και το πουλησε και πηρε Μ5
:original:

Thomelef
18-08-11, 08:59
Πανεμορφη κατα τη γνωμη μου, αλλα....θα πω κάτι και ας με παρετε με τις πέτρες..
Προσφατα ειχα την ευκαιρια να οδηγησω μια 911 Carrera Cabrio. Πολυ γρηγορη δεν λέω , διακοσαριζε για πλακα στις ευθειες της Αναβυσσου ,υπέροχος ηχος , αλλα δεν τρελλαθηκα κιολας. Ειδικα το τιμονι της ηταν πολυ ελαφρυ και η αισθηση από το μπροστινο συστημα so-so....

και όμως...όλα είναι συνήθεια. προσωπικά νομίζω πως τπτ δεν συγκρίνεται με την αίσθηση
που παίρνεις στο στρίψιμο απο μια καρέρα. η αναπήδηση της μούρης του αυτοκινήτου
στην έξοδο της στροφής, είναι κάτι που σε αφήνει με ανοιχτό το στόμα...επίσεις, υπάρχει
μεγάλη διαφορά στην συμπεριφορά ενός κάμπριο καρέρα απ'ότι ενός κουπέ.:original:

Thomelef
18-08-11, 09:01
Μπαινουν τα νεα padles και σε αυτο...αλλα σαν extra...Γερμανικο σχεδιο αφαιμαξηςthumb

έτσι μάλιστα...αν και για να είμαι ειλικρινής, καρέρα = χειροκούνα...έτσι θα το προτιμούσα,
και με έναν πιο βαρύ συμπλέκτη.

manos///3
18-08-11, 11:55
[/B]
και όμως...όλα είναι συνήθεια. προσωπικά νομίζω πως τπτ δεν συγκρίνεται με την αίσθηση
που παίρνεις στο στρίψιμο απο μια καρέρα. η αναπήδηση της μούρης του αυτοκινήτου
στην έξοδο της στροφής, είναι κάτι που σε αφήνει με ανοιχτό το στόμα...επίσεις, υπάρχει
μεγάλη διαφορά στην συμπεριφορά ενός κάμπριο καρέρα απ'ότι ενός κουπέ.:original:

Το διαπιστωσα ο ιδιος πριν μερικες μερες...οπως τα λες Θωμακο.

Υπαρχει ομως ενα μεγαλο ΑΛΛΑ....

Thomelef
18-08-11, 12:42
Το διαπιστωσα ο ιδιος πριν μερικες μερες...οπως τα λες Θωμακο.

Υπαρχει ομως ενα μεγαλο ΑΛΛΑ....

το οποίο είναι???

Kostas_1
18-08-11, 12:53
Και εχουμε και τα πρωτα σχόλια (αγγλικα) από καποιον που το οδηγησε:

https://www.planet-9.com/news-items/60612-driving-new-911-991-a.html

manos///3
18-08-11, 13:03
το οποίο είναι???

ΑΛΛΑ ποτε δε θα εδινα τοσα χρηματα για να την αποκτησω...

Ταξιδεψα μαζι της 1000 χλμ και διαπιστωσα πως προκειται για ενα πολυ καλο σπορ τουρινγκ αυτοκινητο με κορυφαιο πατημα και αισθηση στους δρομους της Ιταλιας και Γαλλιας φυσικα!
Πολυ υπερτιμημενο στην Ελλαδα γι' αυτα που προσφερει..Μιλαω για carrera4s με pdk...Με τα μισα χρηματα αποκτας ενα Μ με το ιδιο αποτελεσμα.

Μενει να οδηγησω ενα gt3........!

Stamatis
18-08-11, 13:37
Τα φλας εκει που ειναι μπροστα, θα τα κλαις στο πρωτο ξεπαρκαρισμα.
Μια πισω να κανει η θειτσα με το Λανος κρακ, να το πεντακοσαρικο.
Τα πισω φωτα αουντιζουν.
Η κονσολα μεσα ειναι "καινοτομια" οπως και τα οργανα, θα την συνιθισουμε νομιζω.
Προτιμω αισθητικα την 997.

pilot
21-08-11, 16:54
ουφ.....

GiannisRob
23-08-11, 15:57
Λοιπόν, έχουμε και λέμε:

Επίσημο δελτίο τύπου:


The new Porsche 911 Carrera: Tradition meets modernity

World premiere at the 2011 IAA Frankfurt Motor Show

Stuttgart. At 48, the Porsche 911 Carrera is younger than ever: The completely redesigned generation of the sports car icon is stepping into the limelight with its flat, stretched silhouette, exciting contours and precisely designed details, yet from the very first glance it remains unmistakably a 911. True to the 911 tradition, the distinctive Porsche design language with its tendons and muscles exudes power and elegance.

The 100 millimetre (~ 3.9 inches) longer wheelbase and reduced height combined with the up to 20-inch wheels underpin the athletic appearance. At the same time, the typical sports car compact exterior dimensions were retained. Seen from the front, the eye is drawn to the 911Άs trademark wide-arched wings. They emphasise the wider front track, so that the new 911 Carrera models sit even more solidly on the road. The remodelled exterior mirrors are accommodated on the upper edge of the door and not as before on the mirror triangle. Not only is this aerodynamically advantageous, it also emphasises the new design line and visual impression of width.

The all-new, lightweight body is an intelligent aluminium-steel construction. It is responsible for a significant proportion of the weight reduction of up to 45 kilograms. Combined with significantly greater rigidity. Aerodynamic optimisation – including a wider, variably extending rear spoiler – enabled the new 911 CarreraΆs lift to be reduced yet further while retaining a very good Cd value.

To complement the modern exterior design, the Porsche designers created an interior, the architecture of which takes its cue from the Porsche Carrera GT. The driver is now even more closely integrated with the cockpit thanks to the centre console rising up to the front with the high-mounted shift lever or gear selector located especially close to the steering wheel in typical motorsport fashion. Classic Porsche elements are also to be found inside, as they are on the outside: the instrument cluster with five round instruments – one of them a high resolution multifunction screen, the central rev counter and the ignition lock to the left of the steering wheel.

Setting the standard in its class, as it has for generations, the new 911 Carrera and Carrera S raise the performance and efficiency bar yet another notch. All versions get by with significantly less than ten litres of fuel per 100 kilometres (28 mpg imp.). Fuel consumption and emissions are up to 16 per cent lower compared with its predecessor. Among other things, this is achieved by systems and functions such as auto start/stop, thermal management, electrical system recuperation, the worldΆs first seven-speed manual transmission and – in conjunction with the Porsche-Doppelkupplungsgetriebe (PDK) – sailing as it is called. The new electro-mechanical power steering offers not only PorscheΆs typical precision and feedback but also helps to increase efficiency and reduce fuel-consumption.

For example, the 911 Carrera with the new 350 hp (~ 257 kW) 3.4-litre boxer engine and optional PDK consumes a mere 8.2 litres per 100 kilometres (~ 34 mpg imp.) based on the New European Driving Cycle (NEDC) – 1.6 l/100 km (~ 6 mpg imp.) less than its predecessor. Also, at 194 g/km CO2, it is the first Porsche sports car to make it below the 200 g/km mark. With the 911 Carrera S as well, with its 3.8-litre boxer engine and what is now 400 hp (~ 294 kW), fuel consumption when paired with the optional PDK is reduced by 14 per cent or 1.5 l/100 km (~ 5 mpg imp.) to 8.7 l/100 km (~ 32 mpg imp.) despite 15 hp (~ 11 kW) more power. That equates to CO2 emissions of 205 g/km.

At the same time there are performance improvements in both models. The 911 Carrera S with PDK manages to accelerate from nought to 100 km/h (~ 62 mph) in 4.3 seconds. Pressing the Sport Plus button on the optional Sport Chrono package cuts that to 4.1 seconds. The 911 Carrera with PDK needs only 4.6 seconds (Sport Plus 4.4 seconds) to sprint from a standing start to 100 km/h (~ 62 mph).

The new 911 doesnΆt just offer better longitudinal dynamics, however, but top performance at an unprecedented level in terms of transverse dynamics as well. In addition to the longer wheelbase, the greater agility, precision and driving stability are based, among other things, on the wider front track, the new rear axle and new electro-mechanical power steering. Depending on the model, there are other standard or optional active control systems available as well that further enhance the driving dynamics. That is especially true for the Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) active roll stabilisation system, available for the first time on the 911 Carrera S. For example, the system reduces lateral inclination when cornering, the tyres always being in the optimal position relative to the road surface and able to transmit higher lateral forces. Maximum cornering speeds are increased; even faster lap times on racing circuits are possible.

It has therefore been possible in the new model to extend yet further the span of apparently contradictory attributes such as performance and efficiency, sportiness and everyday practicality that has always typified the Porsche 911. That makes the 911 Carrera more of a 911 than ever. The new Porsche 911 Carrera celebrates its world premiere at the 2011 IAA Frankfurt Motor Show. The launch of the new 911 models gets under way on 3 December 2011, the new cars can be orderd from September 1st. Prices in Germany are 88,038 euro for the 911 Carrera and 102,436 euro for the 911 Carrera S, including 19 per cent VAT and market-specific equipment.


Πηγή: Porsche

Η φοβερή πατέντα για την οροφή της κάμπριο, που συνδυάζει μεταλλική και υφασμάτινη οροφή, εδώ:

https://www.germancarforum.com/content/90-new-porsche-911-convertible-use-metal-folding-roof-but-you-won-t-notice.html

Δυστυχώς το site αυτό δεν επιτρέπει το hotlinking φωτογραφιών, οπότε αναγκαστικά θα πρέπει αν κάνετε κλικ στο παραπάνω λινκ.

Και μερικές νέες φωτό:

https://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/304798_269732969703799_100000012951864_1154794_415 7115_n.jpg
https://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/292029_269747049702391_100000012951864_1154873_719 0305_n.jpg
https://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/300396_269746609702435_100000012951864_1154869_672 9354_n.jpg

https://www.porsche-stuttgart.de/portal/pics/artwork/991/text1_gr.jpg
https://www.porsche-stuttgart.de/portal/pics/artwork/991/text2_gr.jpg
https://www.porsche-stuttgart.de/portal/pics/artwork/991/motor_gr.jpg
https://www.porsche-stuttgart.de/portal/pics/artwork/991/text3_gr.jpg
https://porsche-stuttgart.de/portal/pics/artwork/991/text7_gr.jpg

Stamatis
23-08-11, 17:06
Η κονσολα ακομα δεν.....

Θελει καιρο για να τη χωνεψω.

alexm
23-08-11, 17:36
Τι εχουν παθει τα εργοστασια με τα video στον παγο;


https://www.youtube.com/watch?v=D44aggufyu0

Stamatis
23-08-11, 18:56
Αναδεικνυουν τα καλα ηλεκτρονικα του συστηματα.

Monsta
23-08-11, 21:12
Η κεντρική κονσόλα μ αρέσει πολύ όπως και ολόκληρο το αυτοκίνητο. Και στις φωτό, αλλά και στη 1η επαφή με Πανανύχτα (που τη λέει και ο Θωμάς).

Συνολικά όλο το αυτοκίνητο δείχνει αρμονικό, σύμφωνα με την ανανέωση που δέχτηκε.

Η μόνη παραφωνία για μένα είναι όλο αυτό το κατεβατό στο καπάκι του κινητήρα ......."P O R S C H E 911 Carrera S", λες και υπάρχει περίπτωση να μπερδευτεί κανένας ότι πρόκειται για κάτι άλλο εκτός από Πόρκι.

aristent
23-08-11, 22:30
Τι εχουν παθει τα εργοστασια με τα video στον παγο;

https://www.youtube.com/watch?v=D44aggufyu0

Βασικα μονο εκει εχουν ησυχια απο τους παπαρατσι των αυτοκινητοπεριοδικων....ποι ος να κατσει να περιμενει μες την παγωνια να περασει το οχημα που δοκιμαζουν.....:original:


Αναδεικνυουν τα καλα ηλεκτρονικα του συστηματα.

Αυτο ειναι σιγουρο.
......αν και υπαρχει αξιολογη αγοραστικη δυναμη σε χωρες που εχουν αρκετο καιρο χιονια και παγο,οπως ο Καναδας,αλλα και οι ευρωπαϊκες Νορβηγια,Φιλανδια,Σουηδια κλπ.thumb


.......
Η μόνη παραφωνία για μένα είναι όλο αυτό το κατεβατό στο καπάκι του κινητήρα ......."P O R S C H E 911 Carrera S", λες και υπάρχει περίπτωση να μπερδευτεί κανένας ότι πρόκειται για κάτι άλλο εκτός από Πόρκι.

Πορκι ναι,αλλα ποιο?:original: ......ισως να θελουν να ξεχωριζουν οι 911 απο τις Πανανυχτα!!!! αλλα το μοντελο ειναι το 991,μηπως θα ηταν καλυτερα να γραψουν αυτο πισω:thumbsup:

φανταζεσαι να αρχισουν και στην BMW να γραφουν Ε90 320i???
.....:whistle:να σας πω την αληθεια,μονο για εμας τους BMWδακιδες αναγνωριζουμε τα μοντελα με αυτους τους κωδικους Ε34,Ε39,Ε60 κλπ. οι περισσοτεροι τα λενε 3αρα,5αρα καινουργια,παλια κλπ.

τ

Nikos
23-08-11, 22:36
Παντως Οφείλουμε να τους αναγνωρίσουμε ότι είναι master chef στο ξαναζεσταμενο φαγητό....ποτέ άλλοτε ξαναζεσταμενο φαγητό δεν είχε τόσο ωραία γεύση.....true masters.

nikos1400
23-08-11, 23:01
Παντως Οφείλουμε να τους αναγνωρίσουμε ότι είναι master chef στο ξαναζεσταμενο φαγητό....ποτέ άλλοτε ξαναζεσταμενο φαγητό δεν είχε τόσο ωραία γεύση.....true masters.

Τετοιο φαγητο το'τρωγα και ενα μηνα ληγμενο !

Αναλογως ποσο θα μου το χρεωνανε βεβαια !
:D

GiannisRob
25-08-11, 02:04
https://img268.imageshack.us/img268/2206/gf1f.jpg

https://img21.imageshack.us/img21/4853/gf2u.jpg
https://img810.imageshack.us/img810/39/gf3m.jpg
https://img718.imageshack.us/img718/6659/gf4o.jpg
https://img850.imageshack.us/img850/2508/gf5g.jpg
https://img571.imageshack.us/img571/6840/gf6k.jpg
https://img23.imageshack.us/img23/2439/gf7l.jpg
https://img840.imageshack.us/img840/3441/gf8i.jpg

GiannisRob
25-08-11, 02:05
https://img847.imageshack.us/img847/1118/gf10.jpg
https://img31.imageshack.us/img31/8308/gf11v.jpg
https://img27.imageshack.us/img27/5153/gf9hu.jpg
https://img703.imageshack.us/img703/8004/gf12g.jpg
https://img820.imageshack.us/img820/3166/gf13.jpg

Πηγή: Soup @ German Car Forum (https://www.germancarforum.com/911/39091-official-porsche-911-991-a-4.html#post531958)

S8N
25-08-11, 11:21
Με το 7άρι manual κιβώτιο η βασική πισωκίνητη έκδοση (3.4) με τους 350 ίππους έχει 0-100 σε 4.4. Είπατε κάτι?

pilot
27-08-11, 14:55
uber alles..

stef
27-08-11, 21:42
Η μόνη παραφωνία για μένα είναι όλο αυτό το κατεβατό στο καπάκι του κινητήρα ......."P O R S C H E 911 Carrera S", λες και υπάρχει περίπτωση να μπερδευτεί κανένας ότι πρόκειται για κάτι άλλο εκτός από Πόρκι.

Τα βγάζεις αυτά πριν καν το πάρεις...

stef
27-08-11, 21:43
Με το 7άρι manual κιβώτιο η βασική πισωκίνητη έκδοση (3.4) με τους 350 ίππους έχει 0-100 σε 4.4. Είπατε κάτι?

Άστα να πάνε....
Ρε το αμάξι είναι μακράν μπροστά...
Δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης με Μ3...thumb

Monsta
29-08-11, 19:14
https://www.youtube.com/watch?v=3yWLJ-GQJN8

Monsta
01-09-11, 23:09
Δυνατά!


https://www.youtube.com/watch?v=v5npFRFW3zg



https://www.youtube.com/watch?v=IhhcRJ7OeYs

Monsta
02-09-11, 22:01
Φτιάξτε τη 'δική σας' 911 όπως εσείς επιθυμείτε.


https://www.porsche.com/usa/models/911/911-carrera-s/