Επιστροφή στο Forum : E46 318CI ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ
savvas bmwdakias
03-08-11, 01:17
Καλησπερα σας.Εχω ενα 318ci με κινητηρα N42B20.Εδω και λιγο καιρο εχει αρχισει να κανει νουμερακια ο συμπλεκτης και μαλλον θελει αντικατασταση.Απο τη μανα μου ειπαν οτι φοραει luk ετσι με μια γρηγορη ερευνα βρηκα luk 140 με 150 ευρω ,πιστευω μια καλη τιμη + 100 ευρω για τοποθετηση.Καποιος γνωστος μου μου ειπε για sachs οτι ειναι καλυτερος ο οποιος κοστιζει 190 ευρω.Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι:
1)Τι διαφορα εχει ο sachs aπο τον luk αξιζει η διαφορα η τζαμπα τα λεφτα?
2)Οι τιμες που σας ανεφερα ειναι καλες?
Καλες οι τιμες.
Βαλε λουκ.
Και ο ζακς καλος ειναι απλα ακριβοτερος.
σακσ και λουκ ειναι...απλα το ιδιο!!!το ιδιο εργοστασιο.
εφοσον εχουν και οι δυο εγγυηση βαλε το φθηνοτερο.εχω αλλαξει και εγω προσφατα σε δυνατοτερο αυτοκινητο και δεν εχω κανενα προβλημα
Καλησπερα σας.Εχω ενα 318ci με κινητηρα N42B20.Εδω και λιγο καιρο εχει αρχισει να κανει νουμερακια ο συμπλεκτης και μαλλον θελει αντικατασταση.Απο τη μανα μου ειπαν οτι φοραει luk ετσι με μια γρηγορη ερευνα βρηκα luk 140 με 150 ευρω ,πιστευω μια καλη τιμη + 100 ευρω για τοποθετηση.Καποιος γνωστος μου μου ειπε για sachs οτι ειναι καλυτερος ο οποιος κοστιζει 190 ευρω.Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι:
1)Τι διαφορα εχει ο sachs aπο τον luk αξιζει η διαφορα η τζαμπα τα λεφτα?
2)Οι τιμες που σας ανεφερα ειναι καλες?
τι νούμερα σου κάνει?
οι τιμές όπως σ παν κ πιο πάνω είναι είναι μια χαρά κ η τιμή τοποθετήσεις είναι πολύ καλή. έγω που έχω βάλει luk επέδει ήταν πιο οικονομικός στ 36αρι μου εδω μήνες κανένα πρόβλημα άλλα απο το εργοστάσιο εμένα φορούσε sachs (οπτικά καμία διάφορα με το luk) κ εχει αντέξει σχεδόν 170χιλ km και 17 χρονια κ πιστευω θα αντέχε ακόμα άμα δεν έκανα ταρζανες
ghost-rider
03-08-11, 09:01
Στο κιτ συμπλεκτη του zachs ολα τα πραγματα(δισκος-πλατω) θα ειναι zachs ετσι δεν ειναι? Το ρουλεμαν μαλλον fag ε?
Στο luk που ειχα βαλει κ εγω καποια στιγμη μου φανηκε οτι ο δισκος ηταν λιγο ισπανικης εταιρειας νομιζω... Δηλωνε valeo αν θυμαμαι καλα.
Το πλατο ηταν παλι απο αλλου και απ οσο μου ειχε πει ο μαστορας τοτε καθε κιτακι μπορει να εχει αλλα πραγματα μεσα. Αν ειχες πεζω και επαιρνες luk θα ηταν αλλα δλδ.
Εν παση περιπτωση εμενα ο luk δεν μου αρεσε. Μου εκατσε και λιγο πιο ελαφρυς στο ποδι σε σχεση με τον εργοστασιακο και ξενερωσα.
Μπορει να ειμαι πολυ ιδιοτροπος αλλα επειδη εχω οδηγησει αυτοκινητο με zachs...
Προσωπικα την επομενη φορα μαλλον θα στραφω σε αυτη τη λυση.
savvas bmwdakias
03-08-11, 09:22
τι νούμερα σου κάνει?
Εχει αρχιζει και τριζει στο πατημα του συμπλεκτη και σε ξεκινημα σε ανηφορα θελει αρκετο γκαζι γιατι παει να σβησει.
Ο λογος που εκατσα και εψαξα μονος μου ειναι η εξωφρενικη τιμη που μου ειπε ενα συνεργειο 400+ευρω ανταλλακτικο και εργασια.Τα λεφτα δεν τα βρισκω στο δρομο ουτε τα εχω για πεταμα.Οποτε θα τον αγορασω μονος και θα παω σε καποιο συνεργειο να μου τον περασουν,οι περισσοτεροι θελουν 100ευρω.Ειχα αλλαξει και στο ε36 που ειχα και μου ειχε στοιχισει 180 ευρω σακς και εργασια μαζι το 2007.
savvas bmwdakias
03-08-11, 09:24
Στο κιτ συμπλεκτη του zachs ολα τα πραγματα(δισκος-πλατω) θα ειναι zachs ετσι δεν ειναι? Το ρουλεμαν μαλλον fag ε?.
Αυτο δεν το ξερω φιλε μου θα το κοιταξω.
μπορεί να μην φταίει ο συμπλέκτης για τα σύμπτωμα που λες
για το τρίξιμο μπορεί να φταίει το ελατήριο τα 46άρα πάσχουν κ από αυτό και που θέλει πολύ γκάζι στ ανηφόρα μπορεί κάν να μην φταίει κάν η μετάδοση άλλα κάτι άλλο
ps εάν δε μυρίζει κ δε πατινιαρει γιατί να τον αλλάξει δε υπάρχει λογος
savvas bmwdakias
03-08-11, 19:07
μπορεί να μην φταίει ο συμπλέκτης για τα σύμπτωμα που λες
για το τρίξιμο μπορεί να φταίει το ελατήριο τα 46άρα πάσχουν κ από αυτό και που θέλει πολύ γκάζι στ ανηφόρα μπορεί κάν να μην φταίει κάν η μετάδοση άλλα κάτι άλλο
ps εάν δε μυρίζει κ δε πατινιαρει γιατί να τον αλλάξει δε υπάρχει λογος
Το τριξιμο δεν ειναι απο το πενταλ απο οτι μου ειπε ο μηχανικος.Η αληθεια ειναι οτι δεν μυριζει.Πριν κανω οτιδηποτε θα το ξανακοιταξω
savvas bmwdakias
27-10-11, 19:27
Λοιπον σημερα πηρα το αμαξι απο το συνεργειο και οπως σας ειχα πει μου στοιχισε 250 ευρω:thumbsup:.150 ο συμπλεκτης(δισκος-πλατο-ρουλεμαν)και 100 η εργασια.Τωρα εχει πολυ ωραια αισθηση στο ποδι ειναι πιο μαλακο το πενταλ δεν σκορτσαρει και δεν εχω το τριξιμοthumb.Σε δισκο και πλατο ειχε αναγλυφο χαραγμενο το σημα luk το ρουλεμαν δεν το προσεξα για να πω την αληθεια.Για κακη μου τυχη μολις το πηρα απο το συνεργειο επαθα λαστιχο:ranting2: και δεν το δοκιμασα γιατι ειμαι με την ρεζερβα.Συμβαινουν κι αυτα.
Λοιπον σημερα πηρα το αμαξι απο το συνεργειο και οπως σας ειχα πει μου στοιχισε 250 ευρω:thumbsup:.150 ο συμπλεκτης(δισκος-πλατο-ρουλεμαν)και 100 η εργασια.Τωρα εχει πολυ ωραια αισθηση στο ποδι ειναι πιο μαλακο το πενταλ δεν σκορτσαρει και δεν εχω το τριξιμοthumb.Σε δισκο και πλατο ειχε αναγλυφο χαραγμενο το σημα luk το ρουλεμαν δεν το προσεξα για να πω την αληθεια.Για κακη μου τυχη μολις το πηρα απο το συνεργειο επαθα λαστιχο:ranting2: και δεν το δοκιμασα γιατι ειμαι με την ρεζερβα.Συμβαινουν κι αυτα.
ΑΜΑΝ ρε παιδι μου.
Βάλε κανα σκόρδο πουθενά.
άντε καλόφόρετο κ οχι ταρζανες ως που να το στροσεις
savvas bmwdakias
27-10-11, 23:23
άντε καλόφόρετο κ οχι ταρζανες ως που να το στροσεις
Μια που το ανεφερες χρειαζεται καποια χιλιομετρα για να στροσει ο δισκος???
Μια που το ανεφερες χρειαζεται καποια χιλιομετρα για να στροσει ο δισκος???
χαλαρά και χωρίς τρίψιμο τα πρώτα 100-200 και μετά νορμάλ μέχρι τα 500.
οχι ανηφόρες, γκαράζ πατιναριστά και προς θεού όχι κωλίδια με συμπλεκτάρισμα.
έτσι όπως τά λέει ο σταμάτης μόνο που γω στ δικό μου οταν το άλλαξα το έστρωνα μέχρι 1000χλμ (λογο ότι εκείνη τ περίοδο έκανα πολλα χλμ σε ταξίδια με 5τη) θα το καταλάβεις από μόνος σου μόλις σκληρήνει ελάχιστα στ πάτημα σε σχέση με τώρα είσαι έτοιμος
έτσι όπως τά λέει ο σταμάτης μόνο που γω στ δικό μου οταν το άλλαξα το έστρωνα μέχρι 1000χλμ (λογο ότι εκείνη τ περίοδο έκανα πολλα χλμ σε ταξίδια με 5τη) θα το καταλάβεις από μόνος σου μόλις σκληρήνει ελάχιστα στ πάτημα σε σχέση με τώρα είσαι έτοιμος
attenτion-attention!!!!
λοιπον προσοχι στο ρουλεμαν ειναι φαινομενικα ιδιο με του ε30 !
αλα!!!!! εχει ελαχιστα πιο μακρι το ε46!(δεν φενετε με το ματι!) και εκτοσ αφτου το ε46 το ρουλεμαν στο προσοπο του δεν ειναι σταθερο γιριζει σαν διαλιμενω! φαντασου!
αν βαλισ ε30 στιν αρχη ολα κομπλε μετα απο καιρο που θα πεσουν τα χτενια του πλατο και το ρουλεμαν τηα πιγενει πιο μεσα τηα βρισκει το διχαλο στο πλατο τιξν εχς πατισει με αμαχι φιλου και το χαναλισα!χαχαχ
υ,γ.:ζακσ και λουκ ειναι ιδια βαλε οπιο γουσταρις η τιμι δεν λεει κατι καποιοι εχουν καλιτερη τιμι το σακσ καποιοι καλιτερη τιμι το λουκ!! τιποτα δεν ειναι στανταρ!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.