Επιστροφή στο Forum : 109000 ιπποι
Η φτιαχνεις μοτερ η φτιαχνεις καλτσες.......
Λογικα το μτερακι αυτο ειναι για καραβακι.....που τραβαει ανηφορα....γι αυτο εχει και την τουρμπινουλα....
Κινητήρας diesel με απόδοση 109.000 ίππους…
Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
Μπορεί να ακούγεται απίστευτο αλλά είναι πέρα για πέρα αληθινό ότι υπάρχει κινητήρας diesel του οποίου η απόδοση αγγίζει τα 109.000 άλογα. Πολλοί μπορεί να μπερδευτούν από την φωτογραφία που δημοσιεύει η zougla.gr αλλά αν την παρατηρήσετε καλύτερα θα διαπιστώσετε πως ο εν λόγω κινητήρας δεν έχει κατασκευαστεί για να τοποθετηθεί σε κάποιο φορτηγό ή… αυτοκίνητο.
Να σημειώσουμε ότι το βάρος του συγκεκριμένου κινητήρα αγγίζει τους 2.300 τόνους το ύψος φτάνει τα 13,4 μέτρα και το μήκος τα 27,4 μέτρα, νούμερα που παραπέμπουν σε ένα τετραώροφο κτίριο.
https://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=355198&cid=12
φαντασου με acrapovic πως θα πηγαινει!!!!!!!!!!!!!
Mαλλον για καποιο σαν και αυτο θα ειναι το μοτερακι....
https://www.youtube.com/watch?v=07rgy0343lI&feature=related
Και μερικοι αριθμοι:
Μηκος: 397.91
Πλατος: 56.4
Φορτωνει 157.000 τονους, και τους παει με 24.5 κομβους (45+ χλμ/ωρα), μαλακωσα στις 102 στροφες.
Το συγκεκριμενο, 108.877 bhp
Οριστε και μερικες φωτος
https://www.google.gr/search?q=Emma%20Maersk&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&hl=el&tab=wi&biw=1123&bih=879
Leonidas_E39
28-07-11, 16:21
Θα ειναι ασυμφορο στις αλλαγες λαδιών.Ποσο λαδι θα παιρνει αραγε?
Θα ειναι ασυμφορο στις αλλαγες λαδιών.Ποσο λαδι θα παιρνει αραγε?
Τονους...απο δεξαμενη που ειναι συνδεδεμενη με την μηχανη....και με αντλιες....ωραιο συστημα...γενικα η μηχανολογια των καραβιων ειναι παραδηγμα προς μιμηση σε πολλαthumb
Φαντασου τι καιει.......μιλαμε για πανω απο 50 τονους την μερα........αν θυμαμαι καλα...thumb
Τονους...απο δεξαμενη που ειναι συνδεδεμενη με την μηχανη....και με αντλιες....ωραιο συστημα...γενικα η μηχανολογια των καραβιων ειναι παραδηγμα προς μιμηση σε πολλαthumb
Φαντασου τι καιει.......μιλαμε για πανω απο 50 τονους την μερα........αν θυμαμαι καλα...thumb
50 τονους την μερα ???
Αυτο που εβαλα παραπανω στο λινκ (και στο βιντεο), καταναλωνει 52+ τονους την ΩΡΑ !!! (Χ 24 = 1248 την μερα)
50 τονους την μερα ???
Αυτο που εβαλα παραπανω στο λινκ (και στο βιντεο), καταναλωνει 52+ τονους την ΩΡΑ !!! (Χ 24 = 1248 την μερα)
Καποιο λαθος εχει γινει.....ενα tanker size A 600 καιει 33 τονους περιπου την ημερα σε cruise speed...αυτα τα μεγαλα....ειναι απο 50-φευγα....80+ την ημερα....
Αν ηταν την ωρα, θα εκαιγαν και αυτο που κουβαλουσαν, μιλαμε για ταξιδια 20ημερων και
Μπορει και να κανω και λαθος.
_______
Καποιος μου ειχε πει, οτι το μεγαλο highspeed εδω, καιει 40τονους την ωρα παντως...
το μοτέρ απο μόνο του εμένα δεν μου λέει τπτ...για να είμαι ειλικρινής, πιο ενδιαφέρον είναι να δούμε
τα μηχανήματα που έφτιαξαν αυτά τα πελώρια κινητά μέρη της μηχανής, όπως τον στρόφαλο και τα
πιστόνια που είδαμε στις φωτογραφίες...απλά δεν υπάρχουν αυτά τα μηχανήματα παιδιά...μπορεί το ένα
να κοστίζει το μισό χρέος της ελλάδος...αυτά είναι άξια λόγου πιο πολύ, και όχι το μοτέρ...
Μπορει και να κανω και λαθος.
_______
Καποιος μου ειχε πει, οτι το μεγαλο highspeed εδω, καιει 40τονους την ωρα παντως...
Ντινο, ενα βαρελι oil ειναι 42 gallons....αν κανεις την αναλογια μιλαμε γα περιπου 140000!! βαρελια περιπου καταναλωση για 18 μερες ταξιδι.
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%B5%CE%BE%CE%B1%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CF%8C%C F%80%CE%BB%CE%BF%CE%B9%CE%BF
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A7%CF%89%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%C F%84%CE%B7%CF%84%CE%B1_%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%AF%CE %BF%CF%85
το μοτέρ απο μόνο του εμένα δεν μου λέει τπτ...για να είμαι ειλικρινής, πιο ενδιαφέρον είναι να δούμε
τα μηχανήματα που έφτιαξαν αυτά τα πελώρια κινητά μέρη της μηχανής, όπως τον στρόφαλο και τα
πιστόνια που είδαμε στις φωτογραφίες...απλά δεν υπάρχουν αυτά τα μηχανήματα παιδιά...μπορεί το ένα
να κοστίζει το μισό χρέος της ελλάδος...αυτά είναι άξια λόγου πιο πολύ, και όχι το μοτέρ...
Πω πω ναι ρε Θωμα, μιλαμε για τρελα εργαλεια
Ντινο, ενα βαρελι oil ειναι 42 gallons....αν κανεις την αναλογια μιλαμε γα περιπου 140000!! βαρελια περιπου καταναλωση για 18 μερες ταξιδι.
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%B5%CE%BE%CE%B1%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CF%8C%C F%80%CE%BB%CE%BF%CE%B9%CE%BF
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A7%CF%89%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%C F%84%CE%B7%CF%84%CE%B1_%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%AF%CE %BF%CF%85
Ενα δυτερολεπτο. Περιμενε:
Αλλο ο τονος (βαρος, γενικα, το γνωστο σε ολους δλδ 1.000 κιλα), και αλλο η χωρητικοτητα σε τονους (των πλοιων)
Εδιτ: Δεν προσεξα το δευτερο λινκ, παω να δω τι λεει)
Θα ειναι ασυμφορο στις αλλαγες λαδιών.Ποσο λαδι θα παιρνει αραγε?
Μερικους τονους ...
:original:
και αντε να του πεις οτι καλο ειναι να κανει συχνοτερα αλλαγες λαδιων...
:hystericalbs1:
Εν παση περιπτωση, ειναι αλλο το ποσο βαρος (τονους) μπορει να "σηκωσει" ενα πλοιο (σαν φορτιο δλδ), και αλλοι οι τονοι της χωρητικοτητας του.
Δεν συνδεονται το ενα με το αλλο
Εν παση περιπτωση, ειναι αλλο το ποσο βαρος (τονους) μπορει να "σηκωσει" ενα πλοιο (σαν φορτιο δλδ), και αλλοι οι τονοι της χωρητικοτητας του.
Δεν συνδεονται το ενα με το αλλο
Οχι οχι,. σαν παραδειγμα χονδρικο στο εβαλα....θα ρωτησω ενα Μηχανικο να μου πει ακριβως και θα σου πω αυριο...καταναλωση/μερα ακριβως...thumb
m-power_01
28-07-11, 18:48
Η προωστήρια εγκατάσταση αποτελεί το 10-25% του αρχικού κόστους κτήσεως ενός πλοίου! Και το συνολικό ύψος εξόδων λειτουργίας της εγκατάστασης πρόωσης φτάνει το κόστος κτήσης το πολύ σε δυο χρόνια!!!
Η κατανάλωση ενός βραδύστροφου κινητήρα σαν και αυτόν ,μετά την κρίση του '73 ,διαμορφώνεται περίπου στα 120+ γραμμάρια ανά ίππο και ανά ώρα.
Η κατανάλωση ενός βραδύστροφου κινητήρα σαν και αυτόν ,μετά την κρίση του '73 ,διαμορφώνεται περίπου στα 120+ γραμμάρια ανά ίππο και ανά ώρα.
109.000 Χ 120+ δλδ???:shok:
m-power_01
28-07-11, 19:05
109.000BHP * 122gr =13,08tn/hr στο χοντρικό... η κατανάλωση είναι ενδεικτική
109.000BHP * 122gr =13,08tn/hr στο χοντρικό... η κατανάλωση είναι ενδεικτική
www.youtube.com/watch?v=pvdt9h0hsoE
ένα τέτοιο μοτέρ, μόνο ένας μπορεί να το κουμαντάρει...
ένα τέτοιο μοτέρ, μόνο ένας μπορεί να το κουμαντάρει...
Η Γιωργαρα με μουτσο τον Τσακ Νορις? :th_Laie_67-1:
Μπορει και να κανω και λαθος.
_______
Καποιος μου ειχε πει, οτι το μεγαλο highspeed εδω, καιει 40τονους την ωρα παντως...
Μάλλον δεν κανεις λάθος......400 μέτρα λεβιαθαν με 15,000 40αρια TEU'S που ταξιδεύει με 25 κόμβους θέλει μια τέτοια ποσότητα ανάλογα πάντα τις στροφές. Στη θάλασσα σε μεγάλα μεγέθη ο μισος κόμβος μεταφράζεται σε κάποιους τόνους. Στα containerships που είναι τα ταχύπλοα της ναυτιλίας οι καταναλωσεις είναι τρελλες. Αναλογικά με την ιπποδυναμη της είναι μικρή σε μέγεθος λόγω της long stroke κατασκευής. Πριν 20 χρόνια θα ήταν ποιο πολυκυλινδρη και θα έπιανε το μισό πλοίο....άσχετα με το ότι τότε οι μεγαλύτερες ιπποδυναμεις έβγαιναν από steam turbines.
Νικο μιας και ασχολεισαι πες μας μερικα νουμερα για να παρουμε μια ιδεα !
Στο ταξιδι x , ποσο καινε αυτα τα τερατα σε καυσιμα και λαδι (σε λιτρα και εξοδα), και τι μενει ως καθαρο κερδος στο τελος για το πλοιο? Ποση ωρα κανει να εφοδιαστει με καυσιμα? Και ο,τι αλλο μεγαλο νουμερο βγαινει :thumbsup:
το θεμα ειναι αεριο μπαινει??????:hystericalbs1::hystericalbs1:
Νικο μιας και ασχολεισαι πες μας μερικα νουμερα για να παρουμε μια ιδεα !
Στο ταξιδι x , ποσο καινε αυτα τα τερατα σε καυσιμα και λαδι (σε λιτρα και εξοδα), και τι μενει ως καθαρο κερδος στο τελος για το πλοιο? Ποση ωρα κανει να εφοδιαστει με καυσιμα? Και ο,τι αλλο μεγαλο νουμερο βγαινει :thumbsup:
Τα πλοία αυτά Φανη είναι πολύ ειδικά όπως και το trade που κάνουν. Καταρχήν δε δουλευονται όπως ένα φορτηγό η ένα τανκερ ωπου για το φορτίο υπάρχει μια φορτωτικη (σε τρία επίσημα αντίγραφα). 15,000 κοντέινερ μπορεί να μεταφράζονται σε 15,000 χιλιδες φορτωτικες αν κάθε κοντέινερ έχει διαφορετικό παραλήπτη. Η διαχείρηση και μόνο τέτοιων όγκων εγγράφων είναι εξοπλανητικη. Γίαυτο και δεν βλέπουμε ναυτιλιακές εταιρείες όπως οι Ελληνικές να διαχειρίζονται εμπορικά τα φορτία. Τα πλοία τους ειναι χρονοναυλωμενα σε χρονικές περιόδους με διαφορετική διάρκεια σε τεράστιες εταιρείες όπως η Maersk, evergreen, MSC, Hanjin και πολλές άλλες που αναλαμβάνουν τα logistics. Ανάλογα με την προσφορά και ζήτηση υπάρχει και διακύμανση των ναύλων. Πριν 3 χρόνια με την παγκόσμια κρίση είχαν καταρευσει....τώρα είναι στα πάνω τους....αυτά τα λίγα διότι είναι ένας τομέας τον οποίο παρακολουθώ πολύ επιδερμικα. Σε ότι αφορά τις καταναλωσεις να σου πω ενδεικτικά ότι ένα τανκερ 160,000 τόνων κορεατικης κατασκευής καταναλώνει σε καιρικές συνθήκες εώς 4 μποφωρ με ταχύτητα 13.5 κόμβων περίπου 52 τόνους ανα 24ωρο για την κυρία μηχανή όταν είναι άδειο και περίπου 54 τόνους με 13 κόμβους με φουλ φορτίο. Για να πάρεις ένα κόμβο καις περίπου 5 τόνους παραπάνω. Αυτά όλα είναι συνάρτηση της υδροδυναμικης σχεδίασης του πλοίου καθώς και του engine maker. Η κατανάλωση σε λάδι αν θυμάμαι καλά είναι της τάξης των 200 λίτρων ημερησίως.
άμα πάρει μπρός αυτό το πράγμα θα σε ρουφήξει στην εισαγωγή!!!!!!
Καλά ρε παιδιά όλα να τα δεχθώ αλλά έχω ακούσει πως μπαίνουν μέσα στους θαλάμους αμα προκύψει κάτι (με σβηστό τον κινητήρα εννοείται).... Γίνεται όντως αυτό?
katsaraios
28-07-11, 23:12
ποια εταιρεια το κατασκευασε??
άμα πάρει μπρός αυτό το πράγμα θα σε ρουφήξει στην εισαγωγή!!!!!!
Καλά ρε παιδιά όλα να τα δεχθώ αλλά έχω ακούσει πως μπαίνουν μέσα στους θαλάμους αμα προκύψει κάτι (με σβηστό τον κινητήρα εννοείται).... Γίνεται όντως αυτό?
Κάθε κυλινδρος έχει θυριδα επισκεψιμοτητος στο ύψος του στροφαλου αλλιώς πως θα λύσεις εμβολο, χειτωνιο η μπιελλα αν χρειαστεί; Αν έχει όρεξη ο Σπυρος να σας πει πως βάζουν μπροστά την κυρία μηχανή.......πολύπλοκη διαδικασία πολύ ενδιαφέρουσα και μη φανταστεί κανείς ότι έχει ο πλοίαρχος κλειδί μηχανής με μπρελοκ Άγιος Νικόλαος που το γυρίζει και παίρνουν μπροστά 23,000 άλογα....
Κάθε κυλινδρος έχει θυριδα επισκεψιμοτητος στο ύψος του στροφαλου αλλιώς πως θα λύσεις εμβολο, χειτωνιο η μπιελλα αν χρειαστεί; Αν έχει όρεξη ο Σπυρος να σας πει πως βάζουν μπροστά την κυρία μηχανή.......πολύπλοκη διαδικασία πολύ ενδιαφέρουσα και μη φανταστεί κανείς ότι έχει ο πλοίαρχος κλειδί μηχανής με μπρελοκ Άγιος Νικόλαος που το γυρίζει και παίρνουν μπροστά 23,000 άλογα....
Ριχνουν δυναμιτη στο κυλινδρο να παρει στροφες? :th_Laie_67-1:
ποια εταιρεια το κατασκευασε??
Sulzer πρέπει να είναι.... Ελβετικες μηχανές .......
Γιαννακο βρηκες μοτερ να μπαξεις στον Ασσο???...και στο φερνουν οδικως???:th_Laie_67-1::thumbsup:
https://www.bmwfans.gr/forum/attachment.php?attachmentid=8696&d=1311860097
Το βρήσκω πολύ ενδιαφέρον να μάθουμε πως ξεκινάνε τέτοιοι κινητήρες........
Sulzer πρέπει να είναι.... Ελβετικες μηχανές .......
Ο κ. Νίκος έχει δίκιο.. πρόκειται για τον RTA-96C της Wartsila-Sulzer και είναι ο μεγαλύτερος εμβολοφόρος κινητήρας στον κόσμο αυτήν την στιγμή..109.000 ίππους έχει η 14κύλινδρη έκδοση(βγαίνει και με λιγότερους κυλίνδρους) και είναι δίχρονος!
Έχω ξαναπεί πως στα καράβια έχουν ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ τεχνολογία!!
Το βρήσκω πολύ ενδιαφέρον να μάθουμε πως ξεκινάνε τέτοιοι κινητήρες........
Στα πολυ γρηγορα να πω, οτι στο μηχανοστασιο υπαρχουν καποια (ΤΕΡΑΣΤΙΑ) air compressors, που δινουν την αρχικη κινηση στον στροφαλο.
Να διευκρινισουμε οτι αυτες οι μηχανες δεν ειναι ντιζελ....καινε το λεγομενο fuel oil, 380 centistokes.
Για να εκκινησει μια τετοια μηχανη, χρησιμοποιειται αερας ο οποιος προερχεται απο μεγαλα air compressors και που αποθηκευεται σε μπουκαλες υψηλης πιεσης.
Ο αερας αυτος διοχετευεται μεσα στους κυλινδρους και αρχιζει να κινει τα εμβολα.
Μολις η κινηση των εμβολων φτασει στις επιθυμητες στροφες τοτε γινεται το γνωστο "ανοιγμα των πετρελαιων", δηλαδη διοχετευεται καυσιμο στο θαλαμο καυσης. Ο συνδιασμος μεγαλης ποσοτητας αερα που συμπιεζεται με πολυ μεγαλη πιεση μεσα στο θαλαμο μαζι με το καυσιμο προκαλει την αυτοματη αναφλεξη του καυσιμου και θετει σε λειτουργεια το θηριο.
Με τον ιδιο τροπο γινεται και η εκκινηση των ηλεκτρομηχανων του πλοιου.
Στη ναυτικη τεχνικη ορολογια δε χρησιμοποιειται ο ορος μπιελλα, αλλα εμβολο και κεφαλη του εμβολου (πιστονι).
Στη μηχανη των 23,000 ιππων που αναφερθηκαμε εχθες (25,000 max power) η διαμετρος του εμβολου ειναι 60 εκ. Στη μηχανη των 109,000 ισως ξεπερναει το 1 μετρο.
96 εκατοστα ειναι του εμβολου της συγκεκριμενης
Σελις 46:
https://erez.multiprint.fi/Wartsila2/384540_SSPC_2011.htm
114,000 ιπποι , συνολικο βαρος κυριας μηχανης 2,300 τοννοι, βαρος στροφαλου 300 τοννοι, καταναλωση 0.278 λιβρες ανα ιππο ανα ωρα δηλαδη περιπου 345 τοννοι την ημερα. Τα περι 1,100 τοννους καταναλωσης την ημερα ηταν τελικα λαθος πληροφορια.
https://www.emma-maersk.com/engine/Wartsila_Sulzer_RTA96-C.htm
Leonidas_E39
01-09-11, 14:19
https://www.youtube.com/watch?v=jXHvY-zY9hA
den mou lete apo peiragma ti paizei aytos o kitiras ? procede mpainei?
den mou lete apo peiragma ti paizei aytos o kitiras ? procede mpainei?
Βελονες, ζιγκλερ, 5αρι σασμαν αντι για αυτοματο, υπερκυβισμος στα 72cc, εξατμιση σωληνας ελευθερη ......
ολα takewava.... για βελτιωσεις θα μιλησετε με το αφεντικο μου, αλλα για αρχη σκουπα προγραμμα και ελαφρωμενο βολαν...
κατι τετοια τερατα μηχανες τις επαιρναν απο παλια πλοια ωστε να παραγουν ηλεκτρικο ρευμα (κυριως σε φτωχες χωρες)..
δεν χαμπαριαζαν ακομα και μετα απο 70 χρονια.
δουλευαν καιγοντας οτι καυσιμο εβρισκαν.. μεχρι και μαζουτ :p
Κάθε κυλινδρος έχει θυριδα επισκεψιμοτητος στο ύψος του στροφαλου αλλιώς πως θα λύσεις εμβολο, χειτωνιο η μπιελλα αν χρειαστεί; Αν έχει όρεξη ο Σπυρος να σας πει πως βάζουν μπροστά την κυρία μηχανή.......πολύπλοκη διαδικασία πολύ ενδιαφέρουσα και μη φανταστεί κανείς ότι έχει ο πλοίαρχος κλειδί μηχανής με μπρελοκ Άγιος Νικόλαος που το γυρίζει και παίρνουν μπροστά 23,000 άλογα....
Πως παιρνει μπρος το κτηνος?
Να διευκρινισουμε οτι αυτες οι μηχανες δεν ειναι ντιζελ....καινε το λεγομενο fuel oil, 380 centistokes.
Για να εκκινησει μια τετοια μηχανη, χρησιμοποιειται αερας ο οποιος προερχεται απο μεγαλα air compressors και που αποθηκευεται σε μπουκαλες υψηλης πιεσης.
Ο αερας αυτος διοχετευεται μεσα στους κυλινδρους και αρχιζει να κινει τα εμβολα.
Μολις η κινηση των εμβολων φτασει στις επιθυμητες στροφες τοτε γινεται το γνωστο "ανοιγμα των πετρελαιων", δηλαδη διοχετευεται καυσιμο στο θαλαμο καυσης. Ο συνδιασμος μεγαλης ποσοτητας αερα που συμπιεζεται με πολυ μεγαλη πιεση μεσα στο θαλαμο μαζι με το καυσιμο προκαλει την αυτοματη αναφλεξη του καυσιμου και θετει σε λειτουργεια το θηριο.
Με τον ιδιο τροπο γινεται και η εκκινηση των ηλεκτρομηχανων του πλοιου.
Στη ναυτικη τεχνικη ορολογια δε χρησιμοποιειται ο ορος μπιελλα, αλλα εμβολο και κεφαλη του εμβολου (πιστονι).
Στη μηχανη των 23,000 ιππων που αναφερθηκαμε εχθες (25,000 max power) η διαμετρος του εμβολου ειναι 60 εκ. Στη μηχανη των 109,000 ισως ξεπερναει το 1 μετρο.
Φανη η απαντηση σου ειναι απο πανω:thumbsup:
Πως παιρνει μπρος το κτηνος?
Εχω και εγω μια απορια,.....απο διαφορικο τι γινεται???....εδω μιλαμε για τρελλα νουμερα.....
Φανη η απαντηση σου ειναι απο πανω:thumbsup:
Εχω και εγω μια απορια,.....απο διαφορικο τι γινεται???....εδω μιλαμε για τρελλα νουμερα.....
Εχει αμεση μεταδοση , ο στροφαλος κινει απευθειας τον αξονα και στην ακρη του ειναι η προπελα. Αλλωστε οι μηχανες αυτες λειτουργουν με πολυ χαμηλες στροφες συγκριτικα με αλλης μορφης κινητηρες.
Φανη η απαντηση σου ειναι απο πανω:thumbsup:
Δεν το ειχα δει, μου διεφυγε! Πολυ ενδιαφερον.. ευχαριστω Νικο και Αρη thumb
Εχει αμεση μεταδοση , ο στροφαλος κινει απευθειας τον αξονα και στην ακρη του ειναι η προπελα. Αλλωστε οι μηχανες αυτες λειτουργουν με πολυ χαμηλες στροφες συγκριτικα με αλλης μορφης κινητηρες.
Οκ,καποιον συμπλεκτη ισως?... γιατι δεν νομιζω να παιρνει ταυτοχρονα η μηχανη μπροστα και να κινει την προπελα.....ισως να εχει και αναστροφη κινησης για "φρενο",μικρη ταχυτητα προσεγγισης στο λιμανι κλπ.,....αν και γι'αυτο νομιζω οτι εχουν και αλλες βοηθητικες μηχανες για προσπλου και αποπλου απο τα λιμανια.:original:
Οκ,καποιον συμπλεκτη ισως?... γιατι δεν νομιζω να παιρνει ταυτοχρονα η μηχανη μπροστα και να κινει την προπελα.....ισως να εχει και αναστροφη κινησης για "φρενο",μικρη ταχυτητα προσεγγισης στο λιμανι κλπ.,....αν και γι'αυτο νομιζω οτι εχουν και αλλες βοηθητικες μηχανες για προσπλου και αποπλου απο τα λιμανια.:original:
Δεν παρεμβαινει κατι...η κινηση ειναι αμεση και μονιμη. Απλα στο λιμανι και πριν τα ρυμουλκα το απομακρυνουν απ'τον ντοκο η κυρια μηχανη βρισκεται σε stand by mode.
m-power_01
02-09-11, 17:03
Διαφορικό δεν υφίσταται αφού δεν υπάρχουν δύο έξοδοι ώστε να διαφορίσει την ταχύτητα. Ακόμα και τα διπλέλικα ,έχουν δύο μηχανές. Μειωτήρες (κιβώτια ταχυτήτων) τα περισσότερα δεν έχουν γιατί χρησιμοποιούν αργόστροφες μηχανές. Οι αργόστροφες γυρνάνε στις 150-300 σαλ. Μειωτήρα θα χρησιμοποιεί ένα πλοίο με μεσόστροφες ή ταχύστροφες μηχανές. Οι αργόστροφες έχουν επικρατήσει γιατί δεν χρειάζονται μειωτήρα (κοστος και βάρος - ογκος) ,αλλά και γιατί μπορούν να κάψουν βαρύ πετρέλαιο (ακόμα και χείριστης ποιότητας). Η ποιότητα των καυσίμων έιναι θέμα στην σχεδίαση τέροιων μηχανών γιατί δυστυχώς το πλοίο δεν έχει την δυνατότητα να κάνει ανεφοδιασμό μόνο από ένα σταθμό. Όπου βρεί φορτώνει.
m-power_01
02-09-11, 17:18
ολα takewava.... για βελτιωσεις θα μιλησετε με το αφεντικο μου, αλλα για αρχη σκουπα προγραμμα και ελαφρωμενο βολαν...
Και όμως υπάρχει ''πείραγμα'' και σε αυτές τις μηχανές. Απλά γίνεται με άλλο προσανατολισμό. Ο σκοπός είναι η μείωση της κατανάλωσης , η καύση ακόμα χειροτερου καυσίμου αλλά και η αύξηση της αξιοπιστίας.
Αυτά συνήθως επιτυγχάνονται ή προσπαθούν να επιτευχθούν με αναβάθμιση ή ακόμα και μετεφαρμογή στροβιλοπληρωτή
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.