PDA

Επιστροφή στο Forum : 1303s GERMAN LOOK



TSAF
15-07-11, 12:50
Το αυτοκινητο που θα δειτε στα Video & στις foto παρακατω ειναι ενα 1303s του 1975 το οποιο εχει ανεβασει τον πυχη πολυ ψηλα στην οικογενεια του German Look.

Το αυτοκινητο ανηκει στον Herr Lange και ο μαστορας που το εστησε δεν ειναι αλλος απο τον μεγαλο Udo becker. To αυτοκινητο που χρησιμοποιηθηκε σαν βαση ειναι ενα σκαθαρι 1303s. H μεγαλη διαφορα των 1303s απο τα απλα 1303 ειναι οτι η VW τα εβγαζε με την πολυποθυτη κρεμαγιερα και οχι με τον κλασσικο ατερμωνα. Το αυτοκινητο αφου προετοιμαστηκε απο φανοποια, ραφτηκε ολο με αργκον στα “ευαισθητα σημεια”, τοποθετηθηκε ενα εργο τεχνης cage της Heigo μεσα και της ιδιας εταιριας μπροστα και πισω μπαρες.
Αλλαχτηκαν απο κατω ολα τα ψαλιδια με αλλα απο την ξαδελφη 944 turbo αλλα της 2ης γενιας που ειναι τα αλουμινενια (1ης γενιας 944 – 220hp, 2ης γενιας 250). Τα μπροστα και πισω ακρα της 944 μπαινουν στον 1303 χωρις το παραμικρο modification. Straight bolt on story. Τα πισω φρενα ειναι παλι απο την ξαδελφη Porsche αλλα αυτη την φορα απο 993rs τα μικρα (4 πιστονα). Tα μπροστα ομως ειναι απο 996 gt 2 (6 πιστονα) γιατι το κτηνος πρεπει να σταματαει (ιδιο συνδιασμο απο φρενα εχω και εγω στον δικο μου).



Τo μοτερ ειναι type4 της VW και ξεκινησε την καργιερα του πανω σε μια ταπεινη 914/4 ως το κλασσικο 2 λιτρο injection. Απο αυτο το μοτερ το μονο που εχει παραμεινει ειναι ο κορμος και οι κεφαλες που βεβαια δεχτηκαν της εργασιες του Udo ωστε να δεχτουν τα καινουργια σφυρηλατα πραγματα.. Ολα τα υπολοιπα ανταλλακτικα βγηκαν στην συνταξη. Ο στροφαλος αλλαχτηκε με ενα Αμερικανο σφυρηλατο της Scat στα 86mm. Τα κυλινδρο πιστονα μεγαλωσαν και πλεον στην θεση τους ειναι ενα σετ πιστονια της JE στα 105mm με nicasil κυλινδρα. Ολα αυτα τα καλουδια ανεβασαν την χωρητικοτητα στα 2,9 λιτρα. Οι κεφαλες δουλευτηκαν παρα πολυ, μεγαλωσαν οι βαλβιδες και αλλαχτηκαν με αλλες τιτανιου, οι οποιες ειναι κουφιες και γεματες με νατριο για καλυτερη απαγωγη θερμοτητας. Ο εκκεντροφορος ειναι μυστικων προδιαγραφων κατασκευης του Udo. Αντλια βενζινης απο 993rs, τετραπεταλουδο 50αρια της Weber Alpha, ecu της Megasquirt, εξατμιση custom , ψυγειο λαδιου παλι απο 993rs, φανα ψυξης 11φυλη απο 935 Porsche και πολλα αλλα. Το αρχικο συνολο εβγαλε 250 αλογα τα οποια δεν θεωρουνται και κανα φοβερο νουμερο στις διαφορες οικογενειες του German Look, αλλα επειδη το αυτοκινητο ειναι παναλαφρο (750 kg) με γεματο ντεποζιτο του ιδιοκτητη του ειναι υπερ αρκετα.
Το πιο μαγικο παντως της ιστοριας ειναι το σασμαν της Hewland που τοποθετηθηκε το οποιο ειναι sequential 6 speed. Το σασμαν απο μονο του κανει ολη την διαφορα σε αυτο το αυτοκινητο.

Το κοστος του αυτοκινητου εφτασε τα 65000 euro. Βεβαια μονο το σασμαν κανει 17000 καινουργιο.
ΑΠΛΑ ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΟ και ας μην αρεσει στο φιλο μου τον Monsta.


https://www.youtube.com/watch?v=eolrO3JlGRw

https://www.youtube.com/watch?v=8hQZdlYjwa4

https://www.youtube.com/watch?v=5ZRTs1ADSB0

https://www.youtube.com/watch?v=rfn7oZvneiY

https://www.youtube.com/watch?v=J44fQHRxkEM

Monsta
15-07-11, 13:34
Παλαβέ!

nikos1400
15-07-11, 13:40
Ειμαι σιγουρος οτι αυτο του αρεσει.
:original:

TSAF
15-07-11, 14:00
Λογικα απο μοτερ ειμαι αρκετα πιο δυνατος γιατι πρεπει να ειμαι αναμεσα στα 275 με 280 αλογα αλλα ειμαι με 901 σασμαν που σε σχεση με το hewland ειναι σαν εχω 120 αλογα μονο. Επισης δεν εχω τετοιο cage και τετοιο ντεποζιτο αλλα που θα παει θα παρω και εγω ATL & heigo.

kplc16
15-07-11, 15:21
Λογικα απο μοτερ ειμαι αρκετα πιο δυνατος γιατι πρεπει να ειμαι αναμεσα στα 275 με 280 αλογα αλλα ειμαι με 901 σασμαν που σε σχεση με το hewland ειναι σαν εχω 120 αλογα μονο. Επισης δεν εχω τετοιο cage και τετοιο ντεποζιτο αλλα που θα παει θα παρω και εγω ATL & heigo.

Δημητρη (αν δε κανω λαθος το ονομα σου), εχεις σηκωσει thread σχετικο με το σκαθαρι σου;

Αυτο το 2.9 ποσο μπορεις να το δηλωσεις;

Με το κτεο τι γινεται;

TSAF
15-07-11, 15:25
Δημητρη (αν δε κανω λαθος το ονομα σου), εχεις σηκωσει thread σχετικο με το σκαθαρι σου;

Αυτο το 2.9 ποσο μπορεις να το δηλωσεις;

Με το κτεο τι γινεται;


Δεν κανεις λαθος Δημητρης ειναι το ονομα μου. Οχι δεν εχω σηκωσει thread με το δικο μου το 03. Το δικο μου ειναι δηλωμενο 1,2. Με το κτεο δεν υπαρχει κανενα προβλημα.

Monsta
15-07-11, 23:18
Αφιερωμένο στο φίλο μου το Δημήτρη.


https://img7.imageshack.us/img7/2774/beetle1u.jpg
https://img833.imageshack.us/img833/9411/beetle2.jpg



Θα το βλέπεις κάθε μέρα και θα ραγίζει η καρδιά σου ε Μήτσο??? :D

TSAF
17-07-11, 13:59
Θα το βλέπεις κάθε μέρα και θα ραγίζει η καρδιά σου ε Μήτσο??? :D

Πραγματικα μου ραγιζει την καρδια αλλα υπαρχουν και μακακες εκει εξω που το μονο που ξερουν ειναι να καταστρεφουν.

kplc16
17-07-11, 16:45
Δεν κανεις λαθος Δημητρης ειναι το ονομα μου. Οχι δεν εχω σηκωσει thread με το δικο μου το 03. Το δικο μου ειναι δηλωμενο 1,2. Με το κτεο δεν υπαρχει κανενα προβλημα.

οι εξι κυλινδροι δε βγαζουν ματια;

Εδω αλλος παει σε μετατροπη ε46 330 κι οχι σε μ3 γιατι το εξαπεταλουδο ειναι εμφανεστατο και διακριτο στο πλεον ασχετο.

TSAF
18-07-11, 08:41
Δεν ειναι 6 cylinder τα μοτερ αυτα. Ειναι 4 cylinder. Σιγα μην εκοβα εγω το αυτοκινητο μου. Αυτα τα μοτερ ξεκινησαν απο 2,0 λιτρα και φτανουν μεχρι 3,1 λιτρα.

TSAF
05-03-12, 14:51
VW Käfer 1303 petrolblau-metallic

Innenausstattung:
Armaturenbrett in Leder beige
Carbon-Armaturenbrettleiste
Lederlenkrad 3-Speichen
Recarositze in Leder beige, Mittelteil perforiert
Rücksitzbank in Leder beige
Seitenverkleidung in Echtleder beige
Zuziehgriffe Leder
Sonnenblenden in Leder beige
Radio Becker Indianapolis
Audiokonzept 1 (im vorderen Fußraum)
Windschutzscheibe Grünglas mit Grünkeil und integrierter Antenne
Grünglas rundum
Tacho bis 220 km/h, Zusatzinstrumente in Carbonleiste
Teppich Bouclé beige
Innenhimmel weiß gelocht

Exterior:
Porsche C2-Felgen poliert
KW-Gewindefahrwerk
Trittbretter Edelstahl
Scheibenbremsanlage Porsche 944 vorne
Scheibenbremse hinten
ABS
Standheizung

Motorisierung:
Typ1-Motor mit Einspritzung:
2,2 ltr. Hubraum
ca. 165 PS
ca. 215 Nm Drehmoment
Getriebe 5-Gang Porsche

Ομορφο, καθημερινο και Classic

Stathis
05-03-12, 14:57
που ειναι το σκαθαρι σου ρε μητσο...?
ακομα και το γιοφυρι της αρτας καποια στιγμη τελειωσε
θα ξενοικιασει το μαγαζι ο αντρεας και ο βαιος ακομα στη ραμπα θα ειναι...
κανονισε ρε, ειναι κριμα να εχεις κανει τοσα αλλα και να μην προχωραει αυτο το προτζεκτ.

TSAF
05-03-12, 15:24
Στο γιοφυρι δεν αλλαξανε τα specs τοσες φορες ρε φιλε. Αρχικα ξεκινησαμε σαν 2,4 πηγαμε στα 2,6 και κατεληξα στα 2,8 λιτρα. Βεβαια εχεις μεγαλο δικιο σε αυτα που λες φιλτατε Σταθη. Με χαρα λοιπον σε πληροφορω οτι το σκαθαρι κατεβηκε στα "ποδια του" πλεον. Περασε για λιγο απο τον Τασσο για κατι δουλιτσες και μετρησεις οσον αφορα το σαλονι του και κατεβηκε στον κατω χωρο του Ανδρεα οπου πλεον στεγαζονται ολα τα "καλα". Δεσαμε μοτερ αλλα δεν το εχουμε “κουμπωσει” πανω στο σασμαν ακομα. Τοποθετησαμε τον λεβιε και το σασμαν πλεον ειναι κομπλε και ετοιμο πανω στο αυτοκινητο (https://www.bugat5speed.de/en/kaefer-und-co/kaefer-getriebe/umbauteile-porsche-getriebe-901914). Ετοιμαζουμε το δοχειο αλουμινενιο αναθυμιασεων και του dry sump, τοποθετησαμε το ψυγειο λαδιου μπροστα, πρεπει να μετρησουμε για ολες τις σωληνωσεις αεροπορικου τυπου (αυτα κανουν μια γαμω περιουσια, την τρελα μου μεσα). Μετα πρεπει να αγορασω την ecu που κατα πασα πιθανοτητα θα την παρω απο τους Extreme oπου θα το στειλω να φτιαξουν και την πλεξουδα του. Αυτα οσον αφορα το δικο μου. Ακομα εχει λιγο δρομο μπροστα του αλλα το θετικο ειναι οτι πλεον ειμαι ευχαριστημενος με τα specs του οποτε πλεον δεν αλλαζω γνωμη. Βασικα για να λεω την αληθεια ο Ανδρεας δεν με αφηνει να αλλαξω και αλλο τα specs γιατι δεν σου κρυβω οτι μολις εμαθα οτι μπορουσα να παω στα 3,1 λιτρα με εναν Pauter στροφαλο αλλα ο Ανδρεας δεν με αφηνει να παιξω μπαλα.

Stathis
05-03-12, 15:44
αντε με το καλο να βγει στο δρομο ευχομαι.

TSAF
05-03-12, 16:00
Thanks ρε Σταθη ξερω οτι το λες με την καρδια σου εσυ, παντως προχωραμε ομορφα.