Επιστροφή στο Forum : ALFA ROMEO 4C!
ALFA ROMEO 4C CONCEPT
ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Αμάξωμα: Διθέσιο, με χρήση carbon & αλουμινίου
Μήκος: 4 μέτρα
Μεταξόνιο: 2,4 μέτρα
Κινητήρας: 4κύλινδρος TBi 1750 Multiair Turbo
Θέση κινητήρα: Στο κέντρο
Κυβισμός: 1.742 κ.εκ.
Ισχύς: 200 ίπποι
Μετάδοση κίνησης: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο ταχυτήτων: Ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη (TCT)
0-100 χλμ./ώρα: Λιγότερο από 5 δλ.
Βάρος: 850 κιλά
Μηπως ακουγεται ιδανικο? 200αλογα τουρμπατα, απο 1750 κυβικα (αφου επιστρεφουμε σε εποχες εχεις διλιτρο-εισαι πλουσιος) για 850 κιλα... Και κεντρομηχανο και πισωκινητο, και ομορφο.. Και γυρω στις 50.000Ε! Ε αν αυτο το εργαλειο σ αυτη την τιμη φοραγε και το σημα με τ αλογο, η ιταλια θα ελυνε τα οικονομικα της για τα επομενα 50χρονια.
https://www.protothema.gr/car-and-speed/preview/article/?aid=108859
https://www.zougla.gr/Image.ashx?fid=329239&w=400&h=300&q=80
https://www.roadandtrack.com/var/ezflow_site/storage_RT_NEW/storage/images/media/images/alfa-romeo-4c-concept-profile/2361559-1-eng-US/alfa-romeo-4c-concept-profile.jpg
https://automotiveblack.com/wp-content/uploads/2011/06/Alfa-Romeo-4C-Rear-View-And-Ladies.jpg
https://cdn.devicemag.com/wp-content/uploads/2011/03/Alfa-Romeo-4C-Supercar.jpg
Μηπως ακουγεται ιδανικο? 200αλογα τουρμπατα, απο 1750 κυβικα (αφου επιστρεφουμε σε εποχες εχεις διλιτρο-εισαι πλουσιος) για 850 κιλα... Και κεντρομηχανο και πισωκινητο, και ομορφο.. Και γυρω στις 50.000Ε! Ε αν αυτο το εργαλειο σ αυτη την τιμη φοραγε και το σημα με τ αλογο, η ιταλια θα ελυνε τα οικονομικα της για τα επομενα 50χρονια.
Mε όλα αυτά τα χαρακτηριστικά και με την τιμή αυτή (που μου φαίνεται πολύ καλή για να είναι αληθινή, όπως και το βάρος αλλά αυτό θα φανεί) και χωρίς το άλογο το αυτοκίνητο θα ξεπουλήσει τρελά και απολύτως δικαιολογημένα.
Βλέπω τα γερμανικά-ιαπωνικά coupe να τα τρώει το σκοτάδι...
Βλέπω τα γερμανικά-ιαπωνικά coupe να τα τρώει το σκοτάδι...
https://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/toyotaft86-1.jpg
2.000cc / 200hp / 25.000$ https://www.beyondfootball.com/forum/Smileys/fantasticsmileys/098.gif
ghost-rider
07-07-11, 12:58
Η alfa ειπωθηκε οτι θα εχει μονοκοκ σασι carbon...
Eκει οφειλονται και τα 850 κιλα...
Δε νομιζω οτι εχει καμια σχεση με τογιοτα και χοντα...
Ποιος ανταγωνισμος?
Μονη της θα παιξει.
https://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/toyotaft86-1.jpg
2.000cc / 200hp / 25.000$ https://www.beyondfootball.com/forum/Smileys/fantasticsmileys/098.gif
Παναγια μου τη κασα ειναι αυτο το hi lux:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Sorry Ptboul αλλα δεν μπορω να το βλεπω
ALFA ROMEO 4C CONCEPT
ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Αμάξωμα: Διθέσιο, με χρήση carbon & αλουμινίου
Μήκος: 4 μέτρα
Μεταξόνιο: 2,4 μέτρα
Κινητήρας: 4κύλινδρος TBi 1750 Multiair Turbo
Θέση κινητήρα: Στο κέντρο
Κυβισμός: 1.742 κ.εκ.
Ισχύς: 200 ίπποι
Μετάδοση κίνησης: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο ταχυτήτων: Ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη (TCT)
0-100 χλμ./ώρα: Λιγότερο από 5 δλ.
Βάρος: 850 κιλά
Μηπως ακουγεται ιδανικο? 200αλογα τουρμπατα, απο 1750 κυβικα (αφου επιστρεφουμε σε εποχες εχεις διλιτρο-εισαι πλουσιος) για 850 κιλα... Και κεντρομηχανο και πισωκινητο, και ομορφο.. Και γυρω στις 50.000Ε! Ε αν αυτο το εργαλειο σ αυτη την τιμη φοραγε και το σημα με τ αλογο, η ιταλια θα ελυνε τα οικονομικα της για τα επομενα 50χρονια.
https://www.protothema.gr/car-and-speed/preview/article/?aid=108859
https://www.zougla.gr/Image.ashx?fid=329239&w=400&h=300&q=80
https://www.roadandtrack.com/var/ezflow_site/storage_RT_NEW/storage/images/media/images/alfa-romeo-4c-concept-profile/2361559-1-eng-US/alfa-romeo-4c-concept-profile.jpg
https://automotiveblack.com/wp-content/uploads/2011/06/Alfa-Romeo-4C-Rear-View-And-Ladies.jpg
https://cdn.devicemag.com/wp-content/uploads/2011/03/Alfa-Romeo-4C-Supercar.jpg
:shok::shok::shok::shok:
δυστυχως απο οσο γνωριζω το αμαξι δεν θα κανει 50χιλ αλλα 65-70..και εκει αλλαζει το πραγμα αρκετα...
ειναι χαρμα οφθαλμου...
απιστευτα ομορφο αμαξι με τρομακτικες δυνατοτητες στα χαρτια τουλαχιστο.
παντως αν βγει στη παραγωγη......θα πουλησω το κορμι μου...θα πουλησω το νεφρο μου..
και το κυριοτερο...δε θα πληρωσω εφορια!!!!!!
1750 κυβικα..τουλαχιστο η αλφα ξαναβρηκε το δρομο της(οχι πως τον ειχε χασει ποτε,αλλα καμμαι φορα η φορολογια ενος κρατους δημιουργει τα προβληματα...)
δεν γνωριζουμε βεβαια κατι για οδικη συμπεριφορα,αλλα τι διαολο...αλφα ειναι..θα ειναι πολυ καλη.
παντως και η δικια μας εταιρια θα ηταν καλο να δημιουργησει ενα τετοιο κουπε.
ελαφρυ με μικρο υπερτροφοδοτουμενο κινητηρα...εγω τουλαχιστο με χαρα θα το αγοραζα.
και εξηγουμαι.
λατρευω τα σχεδον 3000 κυβικα που σου δινουν μια πολυ ωραια κυριλα(μη ξεχναμε οτι περασαν και 13 14 χρονια απο πανω του...)
αλλα και τα 80 χιλιομετρα που κανω καθε μερα για τη δουλεια μου με τιμωρουν απιστευτα στη βενζινη.
(τονιζω βεβαια πως το αμαξι δεν το δινω δεν το δινω δεν το δινω δεν το δινω...και ουτε το σκεφτομαι να το δωσω
Παναγια μου τη κασα ειναι αυτο το hi lux:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Sorry Ptboul αλλα δεν μπορω να το βλεπω
δε σπάει δε χαλάει ρε Μήτσο, εντάξει μπορεί να είναι άοσμο αλλά είναι δύναμη & εγγύηση.
Εχει η γραμμη του κατι απο Stratos ή νομιζω?Για καλο το λεω
GiannisRob
07-07-11, 17:00
Η alfa ειπωθηκε οτι θα εχει μονοκοκ σασι carbon...
Eκει οφειλονται και τα 850 κιλα...
Δε νομιζω οτι εχει καμια σχεση με τογιοτα και χοντα...
Ποιος ανταγωνισμος?
Μονη της θα παιξει.
H 4C δεν θα έχει monocoque σασι carbon. Το κόνσεπτ ναι, το αυτοκίνητο παραγωγής όχι!
:cheers:
ghost-rider
07-07-11, 17:12
H 4C δεν θα έχει monocoque σασι carbon. Το κόνσεπτ ναι, το αυτοκίνητο παραγωγής όχι!
:cheers:
Ρομπ σε ενα περιοδικο(drive αν δεν απατωμαι) αναφερουν οτι ετσι θα κυκλοφορησει.
Και μαλιστα αυτη και το KTM θα ειναι τα μονα σε νορμαλ ποσο. Τα υπολοιπα ειναι πολλων εκατονταδων χιλιαδων ευρω.
Ειναι 2-3 μηνων νομιζω αυτο. Αλλαξε κατι?
GiannisRob
07-07-11, 17:36
Ρομπ σε ενα περιοδικο(drive αν δεν απατωμαι) αναφερουν οτι ετσι θα κυκλοφορησει.
Και μαλιστα αυτη και το KTM θα ειναι τα μονα σε νορμαλ ποσο. Τα υπολοιπα ειναι πολλων εκατονταδων χιλιαδων ευρω.
Ειναι 2-3 μηνων νομιζω αυτο. Αλλαξε κατι?
Τι να σου πω ρε Ηλία. Θυμάμαι που το είχα ψάξει το θέμα πριν από ένα μήνα με αφορμή μία συνέντευξη του Marcchione. Αυτός είχε πει ότι η 4C θα έχει πλατφόρμα της Dodge ώστε να είναι πισωκίνητη. Δηλαδή κανονικό σασί από χάλυβα.
Το carbon monocoque έχει τεράστιο κόστος παραγωγής ακόμα και αν βγει σε μαζική παραγωγή. Μέχρι τώρα η BMW, η MB και η VAG έχουν αγοράσει ή συνάψει συμφωνίες με τους μεγαλύτερους παίκτες στο χώρο του CFRP ώστε να μπορέσουν να ρίξουν το κόστος παραγωγής των CFRP εξαρτημάτων. Απ' όσο ξέρω όμως, η FIAT δεν έχει κάποια τέτοια άκρη, αφού προτίμησε να επενδύσει σε Chrysler αντί για CFRP.
Παρένθεση: Η BMW είχε αρχικά συνάψει συμφωνία με την SGL Group, τον μεγαλύτερο κατασκευαστή εξαρτημάτων από CFRP στον κόσμο, ωστόσο παίχτηκε ένα άγριο παιχνίδι μεταξύ της BMW και της VAG. Το θέμα αυτό είναι απίστευτα ενδιαφέρον και σίγουρα αξίζει ένα νέο θρεντ. Πριν δύο μήνες είχαμε κάνει μία πολύ καλή έρευνα με άλλον ένα από το GCF, αλλά τελικά δεν δημοσιεύσαμε τίποτα. Ωστόσο, έχω όλα τα στοιχεία στον υπολογιστή μου, και αν υπάρχει ενδιαφέρον, μπορών να τα γράψω εδώ.
Τέλος πάντων, το θέμα είναι ότι εγώ έχω μείνει στις τότε δηλώσεις του Marcchione. Σίγουρα και μπορεί να έχει αλλάξει κάτι στα σχέδια της FIAT από τότε, αν και αμφιβάλλω ότι για την τιμή που ανακοινώνουν από τη FIAT, ένα monocoque carbon σασί είναι βιώσιμο!
:cheers:
πολύ καλό, με μια ένσταση στη μούρη. κατά τα άλλα, φαίνεται ιδανικό...ακόμα και 65κ να
κάνει,
νομίζω πως τα αξίζει τα λεφτά του, και με το παραπάνω. ειδικά όταν θα άχει κάνα 35άρι σαν
μεταχείρο τριετίας...
το σηκώνεις και στα 250 - 260 άλογα, και έχεις ένα τέλειο αυτοκίνητο για γούστα...
όσο λάτρης της ατμόσφαιρας και αν είμαι, πάντα είχα μια αδυναμία σε κάποια χαμηλού κυβισμού
υπερτροφοδοτούμενα. ειδικά απο ιταλία μεριά...
πολύ καλό, με μια ένσταση στη μούρη. κατά τα άλλα, φαίνεται ιδανικό...ακόμα και 65κ να
κάνει,
νομίζω πως τα αξίζει τα λεφτά του, και με το παραπάνω. ειδικά όταν θα άχει κάνα 35άρι σαν
μεταχείρο τριετίας...
το σηκώνεις και στα 250 - 260 άλογα, και έχεις ένα τέλειο αυτοκίνητο για γούστα...
όσο λάτρης της ατμόσφαιρας και αν είμαι, πάντα είχα μια αδυναμία σε κάποια χαμηλού κυβισμού
υπερτροφοδοτούμενα. ειδικά απο ιταλία μεριά...
Θωμα με σοκαρεις......
:shok::shok::shok:
γιατί ρε???όλα τα ιταλικά μικρά, είναι πολύ διασκεδαστικά αυτοκίνητα. ειδικά η FIAT, ακόμα
και σήμερα είναι συνώνημη με την λέξη τούρμπο...για κάτι βαγκ τώρα άστο...τα ιταλάκια
τουλάχιστο μπορεί να χαλούσαν τακτικά, αλλά όταν δούλευαν κανονικά τα ευχαριστιόσουν
μέχρι εκεί που δεν πάει...έχουν ψυχή τα αμάξια αυτά ρε...όσο κακό όνομα και αν έχουν
βγάλει μέσα απο την ιστορία τους...τον σεπτέμβρη μάλον, θα έχω στα χέρια μου ένα
punto gt3...για την πλάκα χτυπάς 200 άλογα, και με πολύ λίγα λεφτά...
ένα
punto gt3...γ
I hear ya....:thumbsup:
Ωραίες εποχές!!!!! Ξύριζε το GT με ένα ΦΠΕ. :original:
I hear ya....:thumbsup:
Ωραίες εποχές!!!!! Ξύριζε το GT με ένα ΦΠΕ. :original:
που να το έβλεπες με 1.6 lancia και 2 bar πίεση τι έκανε κώστα...ρολ τρίτες με
3000 στροφές, δεν υπήρξε ουδείς που να μπορέσει να δείξει τον κώλο του στα
φανάρια του πουντο...μεγαλύτερη βλακεία που έχω κάνει ποτέ, ήταν να δώσω
εκείνο το αμάξι...
Μεγαλουργησε παλι η Αλφα: Καταφερε να φτιαξει ενα απο τα ασχημοτερα εκτρωματα εβερ...Ουτε σαν μπαουλο δεν ειναι ωραιο...
Μεγαλουργησε παλι η Αλφα: Καταφερε να φτιαξει ενα απο τα ασχημοτερα εκτρωματα εβερ...Ουτε σαν μπαουλο δεν ειναι ωραιο...
Γούστα είναι αυτά...
Εγώ πάλι το βρίσκω ίσως ό,τι πιο εντυπωσιακό και κομψό υπάρχει στην κατηγορία του και από τα πιο όμορφα αμαξώματα ανεξαρτήτου τιμής.
Μακάρι να κυκλοφορήσει όπως στις φώτο και το κεφαλογύρισμα στο δρόμο θα είναι απείρως μεγαλύτερο από τη συντριπτική πλειοψηφία των μη supercar αυτοκινήτων.
Το ίδιο πίστευα και για το 308rcz και σε μεγάλο βαθμό έπεσα μέσα, αλλά αυτό το ξεπερνάει.
Το έχει ξανακάνει τουλάχιστον 2 φορές με παρόμοια αυτοκίνητα...
https://www.youtube.com/watch?v=u7HYt1C6xDA&feature=related"]https://www.youtube.com/watch?v=u7HYt1C6xDA&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=ifCtf9bz3LU&feature=fvwrel"]https://www.youtube.com/watch?v=ifCtf9bz3LU&feature=fvwrel
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.