PDA

Επιστροφή στο Forum : VW η Boxster?????



TSAF
29-06-11, 16:39
Έγω προσωπικα παντα θαύμαζα τις κοιμωμενες δημιουργίες τα λεγομενα “sleepers” και αυτο φαινεται και απο τα διαφορα Ε30 ΒΜW που εχουν περασει κατα καιρους απο τα χερια μου, κολλητων φιλων μου Ε30 που εχω βοηθησει στην μεταλλαξη τους οπως το τερας Ε30-Μ3 που θα βγει σε κανα 2 εβδομαδες και θα σας κανω μια λεπτομερη παρουσιαση , αλλα πιο φανερο απο ολα ειναι η τεραστια αγαπη που εχω στους σκαραβαιους και συγκεκριμενα στα “Super Beetles 1302 – 1303”, oπως αυτο που ετοιμαζω εγω τα τελευταια 7 χρονια με πολυ αγαπη, μερακι αλλα και τρελλο τρελλο χρημα. Τι θα μπορούσε να είναι καταλληλότερo από μια Boxster μεταμφιεσμένη ως ενα 1303s VW Beetle; Ο κοσμος που ασχολειται με τα σκαθαρια εχει δει τα γερμανικά σκαθαρια με τους θυμωμένος type IV Porsche κινητήρες να “κρέμονται” από πίσω και να αναβοσβηνουν τα φωτα τους στις διαφορες Autobahn, ωστε να περασουν αλλα αυτοκινητα με υπερβολικη ανεση σε μεγαλα χιλιομετρα. Η παρουσιαση ομως σημερα εχει να κανει με μια αλλη δημιουργια. Αυτή η δημιουργία διατηρεί το σύνολο τον μηχανικων μερων μιας Boxster S του 2000.

Αυτο δεν ειναι κατι καινουργιο, ενα αναλογο εργο το ειχαμε ξαναδει το 1973, οταν η Nordstad – (https://www.majortom.de/xxarzt.htm, αυτα για τους Γερμανομαθεις του ΒΜWδομαγαζιου) Porsche & Audi dealer στο Αμβουργο με ειδικό τον Herr Artz “εφτιαξε” ένα 1303s με κινητηρα & σασμαν απο μια 2.7RS χρησιμοποιoντας ως υποβαθρο το σασι μιας 914 / 6. Το ολο concept τοτε ομως κοστισε λιγο παραπανω απο την 911 – 2.7RS (ακριβως τα διπλα λεφτα) οποτε η παραγωγη του περιοριστηκε σε πολυ λιγα κομματια, τα οποια σημερα σωζονται σε διαφορες συλλογες (https://www.youtube.com/watch?v=95QP3JGzhjw) και οι τιμες τους ξεπερνανε ευκολα την τιμη μιας καινουργιας 997Τ.

Απο την Nordstad πηρε την ιδεα ο Rudolf και αποφασισε να προχωρησει στο σημερινο διαδοχο το λεγομενο Βugster. Με τις σύγχρονες τεχνικές μηχανικής και την πλατφόρμα μιας Boxster συνδιασε ένα πιο ισχυρό και αναμφίβολα πιο αξιόπιστο συνολο.
Η CARMAXX Automobiles εφτιαξε το σκαθαρι της παρουσιασης μας της οποιας ο ιδρυτής ο Siegfried Rudolf ολοκληρωσε της γνωσεις του ως μηχανικός στο εργοστασιο αυτοκινήτων της Porsche.

Κατω απο το ταπεινο σωμα ενος 1303 Super Beetle κρύβεται ένα πλήρες “πιάτο” κύλισης μιας Boxster S 3,2 των 270 ιππων μαζι με το σασμαν της και τα ακρα της αλλα και το ταμπλο της στο οποιο εχουν παραμεινει τα stock οργανα, το Α/C, το airbag του οδηγου, το ΑΒS, to

Manufacturer: CARMAXX Classics
Body: VW 1303 S from 1973
Chassie: Porsche Boxster S from a 2000 model
Engine: 6 Cylinder Boxster engine (mid-engined)
Capacity: 3179cm³
Power: 270 hp at 6250 rpm - mildly tuned
Gearbox: 6 speed Original Porsche
Brakes: Original Porsche with ABS
Suspension: Original Porsche Coil-overs
Tyres/rims ΒΒS Le Mans: 225/40 | Rear 9x18 ET50 // 205/40 | Front 8,5x18 ET56
Colour: Grigio Telesto Metallic (Lamborghini)
Weight: 1098 kg
Length: 4110 mm
width: 1800 mm
Height: 1440 mm
Track: front 1455 mm | rear 1508 mm
Top speed: 250 km/h (155 mph)
Acceleration: 0-100 km/h in about 5 sec.
Consumption: 9 litre per 100/km (32 mpg)
Registered as: Porsche Boxster S with a modified body
Other: Wheel arches, running boards and the rear bumper are hand made & maintain the original look

Συμφωνα με την CARMAXX Classics οι προδιαγραφες μπορουν να αλλαξουν συμφωνα με τις επιθυμιες του εκαστοτε πελατη. Αυτο σημαινει οτι μπορει να τοποθετηθει οποιοδηποτε ατμοσφαιρικο μοτερ της σειρας 996-997 μεχρι και το φοβερο και τρομερ μοτερ της GT3.

Στους διαφορους κυκλους των German Lookers το ολο ενχειρημα δεν τρελλανε τους απανταχου φαν. Τα original GL ειναι με σασιVW εχουν εξελιγμενη αναρτηση, φρενα & ακρα απο την κορη Porsche, σασμαν ειτε VW ειτε τα 901 η 915 της Porsche και φυσικα μοτερ type IV που πλεον μετα τη χρηση καινουργιων σφυριλατων ανταλλακτικων εχει δυναμη και αξιοπιστια μιας καινουργιας 911. Τα type IV μοτερ ηταν μια συνεργασια της μαμας VW με την Porsche για τα μοντελα 411, type 2 vans αλλα και για τα 914/4. Οταν οι Γερμανοι tuners ανελαβαν να βελτιωσουν την αποδοση αυτων τον μοτερ ξεκινησαν με μια αρχικη βαση των 100 ιππων και πλεον εχουνε φτασει στα 310+ αλογα. Τα μοτερ αυτα ξεκινησαν απο 1,7 λιτρα μεχρι 2,0 λιτρα με κατι λιλιπουτια καρμπιρατερ και πλεον υπαρχου περιπτωσεις που εχουν ξεπερασει τα 3,2 λιτρα με την χρηση πολυπεταλουδων συστηματων των 54mm. Οι δυνατοτητες αυτων των μοτερ ειναι πραγματικα φοβερες. Ο κλασσικος gear head GL φαν δεν θελει το αρκουδο υδροψικτο 6 cylinder πισω αλλα το κτηνος αεροψυκτο 4 cylinder. Αυτο ισχυει και για τους hard core 911 fans που πιστευουν οτι η τελευταια πραγματικη 911 ειναι η 993 και αυτο φαινεται και απο τις τιμες που διατηρουν τα αεροψυκτα 911 σε σχεση με τα υδροψυκτα 996-997, etc.

Ελπιζω να μην σας κουρασα που το κειμενο δεν ειχε να κανει με ΒΜW.

TSAF
29-06-11, 16:42
+ το τελικο αποτελεσμα ειναι ετσι και κανει μονο 95000 ευρα.

nikos1400
29-06-11, 16:50
εισαι τρελος beetle-ακιας τελικα ε ?
:original:

ωραιο αυτοκινητο!
αυτο εδω ειναι μοναδικο !
thumb

TSAF
29-06-11, 17:25
hardcore air cooled Käfer enthusiast
:drive::drive:

nikos1400
29-06-11, 17:28
ακριβως.
ειναι συγκεκριμενος ο ηχος που ερχεται στο μυαλο οταν βλεπεις παλιο σκαραβαιο...
thumb

Panos 316T
29-06-11, 17:52
6κυκινδρο,3200κε,270 ιπποι με 1100 κιλα θα πηγαινει καλυτερα απο πορσε; :D
Θα πλησιαζει την οδιγικη απολαυση μιας πορσε;

ευχαριστουμε για τις ενδιαφερουσες πληροφοριες!

TSAF
29-06-11, 18:05
6κυκινδρο,3200κε,270 ιπποι με 1100 κιλα θα πηγαινει καλυτερα απο πορσε; :D
Θα πλησιαζει την οδιγικη απολαυση μιας πορσε;

ευχαριστουμε για τις ενδιαφερουσες πληροφοριες!

Η οδηγική απόλαυση πρεπει λογικα να ειναι ιδια γιατι το πατωμα και ολα τα μηχανικα αυτουσια ειναι απο την 986 - 987.

Αν πηγαινει καλυτερα δεν ξερω. Παντως αυτη την φορα καταφερανε και κρατησαν το κοστος πολυ κατω σε σχεση με μια 996-997 καινουργια. Στο παρελθον δεν μπορεσαν να το κανουν.