Επιστροφή στο Forum : Περι φρενων κτλ.!
andreas110080
21-06-11, 13:49
Φίλοι μου γεια σας,
Το παρακάτω θέμα αφορά Μ5 Ε39 και όπως προδίδει και ο τίτλος περί φρένων βελτίωσης!
Λοιπόν έχουμε και λέμε, οι δίσκοι που φοράει το εν λόγω αυτοκίνητο μπροστά είναι 345χ32mm.
Έχω πάρει την απόφαση να τα αλλάξω και αυτό που προσανατολίζομαι είναι 6πιστονες δαγκάνες με δίσκους 355χ32mm.
Λοιπόν το πρώτο "πρόβλημα" είναι οι ζάντες οι οποίες είναι 18" μαμά
( https://www.m5videoguide.com/blog/replacing-those-beautiful-style-65-alloy-wheels/ )
και μάλλον θα χρειαστούν αποστάτες. Από τις έρευνες που έχω κάνει ότι με αποστάτη μέχρι 10mm δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα (κάπου τόσος θα χρειαστεί από ότι έχω καταλάβει) και παραπάνω από εκεί υπάρχει πρόβλημα γιατί όλο το βάρος πέφτει στα μπουλόνια!
Εσείς τι πιστεύετε?
Εν το μεταξύ οι δαγκάνες που έχω βρει με αποστάτη είναι Brembo και χωρίς αποστάτη είναι ApRacing το κακό είναι ότι έχουν ένα χιλιάρικο διαφορά που είναι αξιόλογο ποσό!
Το δεύτερο το οποίο το έμαθα σήμερα είναι ότι ο τύπος με τις Brembo παίρνει τα μπροστά μαμά, δίσκους-δαγκάνες, και τα προσαρμόζει πίσω, ενδιαφέρον μου ακούγεται αφού θα γίνει μια αξιοπρεπή αναβάθμιση και πίσω.
Εσείς το έχετε ξανακούσει αυτό?
Οποιαδήποτε παρατήρηση που έχετε να κάνετε είναι ευπρόσδεκτη.
:thanks:
Οι αποστατες μεχρι 16 μμ δεν εχουν τοσο θεμα με τα μπουλονια.
Απο 20μμ και πανω ειναι καλυτερο οι αποστατες να βιδωνουν πανω στο μουαγιε με ανεξαρτητες βιδες και μετα τα μπουλονια των τροχων να βιδωνονται μονο πανω στον αποστατη και οχι στο μουαγιε.
Λογικα θα χρειστεις αποστατες μεχρι 12μμ.
Τα ΑP ειναι εξαιρετικα ,ειδικα στην αισθηση του πενταλ φρενου. Εχουν αριστη σχεση αξιας / αποδοσης!
Τα Brembo κορυφη αλλα πολυ πολυ ακριβα.
Αν βαλεις ΑP καλο ηταν να βαλεις και τη πισω δαγκανα μονο για καλυτερη κατανομη πεδησης.
το αγαπημενο μου θεμα.
λοιπον!!
θελεις να αντικαταστησεις τα μαμα μονοπιστονα φρενα με πολυπιστονα!!
μιλωντας για δισκο 355 χιλιοστων σαφως μιλαμε για μεγαλες δαγκανες.
απο οτι ξερω ομως το 39 εχει αρκετο κενο μεταξυ της δαγκανας και της ζαντας.ειναι πολυ πιθανο να μη χρειαστει να βαλεις αποστατες στους τροχους για να μπουν.
παμε τωρα στους αποστατες.
πραγματι οι αποστατες μεχρι ενος ποντου δεν δημιουργουν ιδιαιτερο προβλημα.
να ξερεις ομως οτι με αυτο το τροπο "χαλας" τη γεωμετρια της αναρτησης σου,καθως το κεντρο του αμορτισερ ξεφευγει απο τη νοητη ευθεια με τη ζαντα σου.
ετσι καταπονειται περισσοτερο το ψαλιδι κλπκλπ.
πρακτικα παντως δεν θα αντιμετωπισεις προβλημα αφου στις μεγαλες ταχυτητες δεν θα εχεις τρεμουλο.
τα παντα μπαινουν παντου.με τις καταλληλες μετατροπες.
σαφως με τους καταλληλους φορεις δαγκανας,μπορεις να προσαρμοσεις τα μπροστα δαγκανοδισκοπλακα στους πισω τροχους.
η ανα βαθμιση των πισω θα σου προσφερουν ενα πιο ισορροπημενο φρεναρισμα καθως τα μπροστα δε θα τρωνε τοσο ζορι.
και οι δυο μαρκες ειναι εξαιρετικες.με τη brembo να πληρωνεις πολλα περισσοτερα λογω φιρμας.
βςεβαια για θεωρειται και η κορυφαια.
m-power_01
21-06-11, 15:42
Τον μπροστά δίσκο σε BMW είναι πάρα πολύ δύσκολο να τον βάλεις πίσω!!! Ο λόγος είναι ο μηχανισμός του χειροφρένου. Δαγκάνα οκ βάζεις σχεδόν ότι θες με φτιαχτές βάσεις.
Εκτιμώ ότι δεν θα χρειαστείς αποστάτες...Έχεις 8αρα ζάντα με offset 20. Δηλαδή έχεις περίπου 27χιλ παραπάνω inner clearance από ότι ενα 46αρι ή ενα 36άρι.
Αυτό που περιγράφει ο φίλος Γιωργος από πάνω είναι το scrub radius.Αυξάνοντας το scrub radius αποκτάς καλύτερο turn in μεν, θυσιάζεις δε λίγη καταπόνηση και λίγο ''διάβασμα'' του δρόμου παραπάνω
Τον μπροστά δίσκο σε BMW είναι πάρα πολύ δύσκολο να τον βάλεις πίσω!!! Ο λόγος είναι ο μηχανισμός του χειροφρένου.
thumb
andreas110080
21-06-11, 17:51
Εδω ειναι η πλακα, οτι βρισκω τις Brembo πιο φτηνες απο ApRacing βεβαια μεσω ενος γνωστου!
brembo: 2,300
galfer: 2,050
Apracing: 3,100
apracing ειναι καταπληκτικα φρενα.καποια μοντελα ομως ειναι για αγωνιστικη χρηση μονο.
προσεχε μην παρεις κανενα τετοιο σετ και για να δουλεψει πρεπει να ζεσταθουν τα φρενα...
ο κολλητος μου τη πατησε ετσι.
subaru wrx sti με τα 330 αλογα.μετα απο τρεις μηνες πηγαινει και αλλαζει τα μπροστα φρενα με ενα σετ αγωνιστικων.
σε 5 μερες το παταει μια σεντρα επειδη δε δουλεψαν τα φρενα γιατι ηταν κρυα.
εγω ειμαι fun της brembo παντως.
παρεπιπτωντως.
αν γνωριζει καποιος απο θεσσαλονικη που πορω να φτιαξω ανταπτορες για δαγκανες παρακαλω ας μου πει.
M power...μεσα στο μυαλο μου εισαι ρε συ....
ρε τζορτζ αν ζεσταθεί το φρένο τότε δεν πιάνει...δεν είναι λάστιχο που πρέπει να πιάσει θερμοκρασία...
apracing ειναι καταπληκτικα φρενα.καποια μοντελα ομως ειναι για αγωνιστικη χρηση μονο.
προσεχε μην παρεις κανενα τετοιο σετ και για να δουλεψει πρεπει να ζεσταθουν τα φρενα...
ο κολλητος μου τη πατησε ετσι.
subaru wrx sti με τα 330 αλογα.μετα απο τρεις μηνες πηγαινει και αλλαζει τα μπροστα φρενα με ενα σετ αγωνιστικων.
σε 5 μερες το παταει μια σεντρα επειδη δε δουλεψαν τα φρενα γιατι ηταν κρυα.
εγω ειμαι fun της brembo παντως.
παρεπιπτωντως.
αν γνωριζει καποιος απο θεσσαλονικη που πορω να φτιαξω ανταπτορες για δαγκανες παρακαλω ας μου πει.
M power...μεσα στο μυαλο μου εισαι ρε συ....
Αμα ειχε κανα τακακι τυπου DS3000 και τσαρουχωσε 2 λεπτα αφου εφυγε απο το σπιτι, πως να πιασει?
θωμα,τα αγωνιστικα τακκακια χρειαζονται να πιασουν μια θερμοκρασια για να μπορεσουν να αποδωσουν.και μετα αντεχουν για πολυ υψηλοτερες θερμοκρασιες απο οτι τα "κοινα"
πχ.θυμαμαι λιγο παλιοτερα που εψαχνα να βαλω αγνωνιστικα επρεπε να πιασουν περιπου 100 βαθμους.μετα επιαναν σαν αγκυρες μεχρι περιπου τους 900(συμφωνα παντα με το μαστορα που το ψαχναμε)
θωμα,τα αγωνιστικα τακκακια χρειαζονται να πιασουν μια θερμοκρασια για να μπορεσουν να αποδωσουν.και μετα αντεχουν για πολυ υψηλοτερες θερμοκρασιες απο οτι τα "κοινα"
πχ.θυμαμαι λιγο παλιοτερα που εψαχνα να βαλω αγνωνιστικα επρεπε να πιασουν περιπου 100 βαθμους.μετα επιαναν σαν αγκυρες μεχρι περιπου τους 900(συμφωνα παντα με το μαστορα που το ψαχναμε)
Eτσι ακριβως!
Τα pagid rs29 που φοραω αποδιδουν στο μεγιστο σε υψηλες θερμοκρασιες . Οταν ειναι κρυα εχουν μειωμενη αποδοση ,αλλα οχι πως δε σταματουν το αυτοκινητο σε ικανοποιητικο βαθμο εστω και κρυα.
Επισης οι κεραμικοι δισκοι εχουν παρομοιες ιδιαιτεροτητες.
σόρυ...για θερμοκρασία λειτουργείας είπες...
έτσι όπως το διάβασα να ζεσταθούν, κατάλαβα άλλο πράγμα...
andreas110080
21-07-11, 07:44
Ακόμα είμαι στο ψάξιμο και το πρόβλημα είναι ότι θέλω να κρατήσω τις μαμά ζάντες, για τα BMW PERFORMANCE τι λέτε?
Στο παρακάτω θρετ ο τύπος τα έβαλε με την προσθήκη ενός μπρακετου!
https://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5-e52-z8-discussion/144659-apart-stoptech-brembo-ap-racing-has-anyone-gone-other-options-any-good-10.html
andreas110080
21-07-11, 18:41
Υπάρχει κάποιος στο φόρουμ που να έχει αλλάξει φρένα σε Μ5 Ε39?
Γιατί εδώ και καιρό ψάχνω λύση αλλά δεν έχω βρει!
apracing ειναι καταπληκτικα φρενα.καποια μοντελα ομως ειναι για αγωνιστικη χρηση μονο.
προσεχε μην παρεις κανενα τετοιο σετ και για να δουλεψει πρεπει να ζεσταθουν τα φρενα...
ο κολλητος μου τη πατησε ετσι.
subaru wrx sti με τα 330 αλογα.μετα απο τρεις μηνες πηγαινει και αλλαζει τα μπροστα φρενα με ενα σετ αγωνιστικων.
σε 5 μερες το παταει μια σεντρα επειδη δε δουλεψαν τα φρενα γιατι ηταν κρυα.
εγω ειμαι fun της brembo παντως.
παρεπιπτωντως.
αν γνωριζει καποιος απο θεσσαλονικη που πορω να φτιαξω ανταπτορες για δαγκανες παρακαλω ας μου πει.
M power...μεσα στο μυαλο μου εισαι ρε συ....
Στη Αιγαιου πανω απο την Εθνικης Αντιστασεως ανεβαινοντας για το παλιο κτελ χαλκιδικης πριν το μασουτη στο δεξι χερι.
Αν δε βγαλεις ακρη πανε στο Συνοδακη(super hose) Πολιχνη στο φαναρι του κοκκορα.Οπως στριβεις για Ελπιδος σε εναν ακαλυπτο(θα χρειαστεις πυξιδα για τον ακαλυπτο)
πρώτα απο όλα ότι δαγκάνα πάρεις να κοιτάξεις να είναι ακτινική,με αυτό το δεδομένο μπαίνει επάνω σίγουρα,εάν βάλεις τα μπροστινά φρένα πίσω θα χρειαστείς αναγκαστικά υδραυλικό χειρόφρενο,διαλέγεις τη δαγκάνα που σου αρέσει-συμφέρει και αφού κάνεις τις απαραίτητες δοκιμές-μετρήσεις μετά θα πάρεις δίσκους,όλες οι μάρκες που αναφέρεις είναι αξιόλογες αλλά αυτή που ξεχωρίζει είναι η ap racing(οι κανονικές,όχι οι galfer),ψάξου σε μεταχειρισμένες,ακόμα και εάν δέν είναι κίτ,υπάρχουν σοβαρά μηχανουργεία που σου φτιάχνουν βάσεις,εγώ έτσι τα έχω μπρός πίσω
andreas110080
22-07-11, 13:04
Καλές είναι οι δαγκάνες, από όλες τις μάρκες, το θέμα είναι ότι δεν χωράνε με τις μαμά ζάντες!
Δεν θέλω να αλλάξω τις ζάντες, τις γουστάρω!
Μάλλον καταλήγω στις BMW Performance.
Καλές είναι οι δαγκάνες, από όλες τις μάρκες, το θέμα είναι ότι δεν χωράνε με τις μαμά ζάντες!
Δεν θέλω να αλλάξω τις ζάντες, τις γουστάρω!
Μάλλον καταλήγω στις BMW Performance.
δέν χωράνε στο ύψος ή βρίσκουν πάνω στα μπράτσα της ζάντας;γιατί εάν βρίσκουν στα μπράτσα μπορεί να μπεί δίσκος με άλλο offset και να πάει λίγο πιο μέσα και να χωρέσουν,σε κάθε περίπτωση πρέπει να πάρεις τις δαγκάνες για να μπορέσεις να πάρεις κάποια μέτρα
andreas110080
22-07-11, 19:21
Την KSPORT την εχει κανεις ακουστα?
SuperSonic
22-07-11, 20:19
Καλές είναι οι δαγκάνες, από όλες τις μάρκες, το θέμα είναι ότι δεν χωράνε με τις μαμά ζάντες!
Δεν θέλω να αλλάξω τις ζάντες, τις γουστάρω!
Μάλλον καταλήγω στις BMW Performance.
Δεν ξερω την διαφορα τιμης Bmw Performance με Brembo αν μπορεις πες μας διαφορα τιμης..Παντως αν ειναι μικρη διαφορα για εμενα Brembo!
andreas110080
23-07-11, 09:10
Δεν ξερω την διαφορα τιμης Bmw Performance με Brembo αν μπορεις πες μας διαφορα τιμης..Παντως αν ειναι μικρη διαφορα για εμενα Brembo!
Η διαφορα ειναι διπλασια, τα performance θα τα παρω περιπου στα 1500 χωρις τα μπρακετα!
Η διαφορα ομως με τα perfotmance ειναι οτι οι δισκοπλακες ειναι ποιο μικρες και απο τις μαμα, αυτο απο την ερευνα που εχω κανει αντισταθμιζεται με τις μεγαλες δαγκανες και την μεγαλητερη επιφανεια τριβης των φρενων!
Βρηκα ομως και αυτα και περιμενω απαντηση αν μπαινουν!
https://www.ksportusa.com/asp/brake_kits_detail.asp?product_id=bk02
Η τιμη τους ειναι δελεαστικη!!!
Να ρωτησω και γω κατι με την σειρα μου....σε 18αρα και σε 19αρα, τι διασταση δισκο μπορουμε να βαλουμε (μεγαλυτερη), με δαγκανες ap?
Sorry για το off topic, αλλα να μην ανοιγω αλλο θεμα....:original:
andreas110080
23-07-11, 12:23
Να ρωτησω και γω κατι με την σειρα μου....σε 18αρα και σε 19αρα, τι διασταση δισκο μπορουμε να βαλουμε (μεγαλυτερη), με δαγκανες ap?
Sorry για το off topic, αλλα να μην ανοιγω αλλο θεμα....:original:
Από ότι έχω καταλάβει μέχρι τώρα στην έρευνα που κάνω δεν είναι τόσο εύκολη η απάντηση που ζητάς.
Παίζουν πολλά ρολό στο μέγεθος του δίσκου και της δαγκάνας!
355, χωράει άνετα σε 18άρα...μεγαλύτερη νομίζω δεν αξίζει κιόλα...ένας δίσκος 355 ή και 360 Χ 32,
είναι ότι πρέπει...απλά η 18άρες, μπορεί να έχουν θέμα με το οφσετ, για να πάρουν το πάχος της
δαγκάνας...αν πχ βάλεις τα 18άρια του Μ3 Ε9Χ, δεν έχει θέμα. είναι και γ@μ@τες.
andreas110080
29-07-11, 18:10
Μετά από πολύ ψάξιμο σήμερα παραγγέλθηκαν τα εξής φρένα:
https://www.ksportusa.com/asp/brake_kits_detail.asp?product_id=bk02
Είναι 356mmX32mm οι δίσκοι, 8πιστονες δαγκάνες και όλα τα απαραίτητα για να μπουν επάνω.
Στην αναζήτηση μου στις εποχές που ζούμε επαιξε σημαντικό ρόλο η τιμή.
Τα συγκεκριμένα τα παράγγειλα από τον αντιπρόσωπο τους στην Αγγλία.
Τελική τιμή μαζί με τα έξοδα αποστολής 1.358,59 €.
Θα επανέλθω μόλις τα παραλάβω με φωτος καθώς και με αναλυτική παρουσίαση της τοποθέτησης τους.
m-power_01
29-07-11, 18:16
καλορίζικα
καλοφόρετα.. μοιάζουν πολύ με τα D2 πάντως!
καλοφόρετα.. μοιάζουν πολύ με τα D2 πάντως!
μηπως ειναι ιδια;
Ετσι ακουγεται, πως D2-Ksport-(αλλη μια μαρκα που μου διαφευγει) ειναι τα ιδια.
ο γιώργος pilot μέχρι στιγμής, ευχαριστημένος είναι...το μοναδικό μειονέκτημα κατ'εμέ με τα
συγκεκριμένα φρένα, είναι που για τα Μ3, δεν έχει πισινό σετ...φυσικά brembo - ap - alcon κτλ
δεν είναι, όπως και τα δικά μου τα galfer, αλλά την δουλειά τους σε σχέση με τα μαμά την κάνουν
μια χαρούλα...
Ετσι ακουγεται, πως D2-Ksport-(αλλη μια μαρκα που μου διαφευγει) ειναι τα ιδια.
Η XYZ ειναι η 3η.
εδω και καιρο τρωγομαι με τα φρενα μου ξερει κανεις αν κανουν αυτα για Μ3 e46 αν θα δουλεψουν σωστα σε δρομο μιας και δεν το βαζω πιστα αφου ειναι κεραμικα?
www.car.gr/parts/view/809427/
εδω και καιρο τρωγομαι με τα φρενα μου ξερει κανεις αν κανουν αυτα για Μ3 e46 αν θα δουλεψουν σωστα σε δρομο μιας και δεν το βαζω πιστα αφου ειναι κεραμικα?
www.car.gr/parts/view/809427/
Δεν παίρνεις κατευθείαν αυτό
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/932981/
και άσε τα φρένα????????????????????????
Δεν παίρνεις κατευθείαν αυτό
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/932981/
και άσε τα φρένα????????????????????????
αντε και να χα τα φραγκα να το παρω αλλα απο την συγκεκριμενη εκθεση βασιλη.............????????????? ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ
Χαιρετώ το φόρουμ και ζητώ συγγνώμη αν σας τα έχω πρήξει με τις απορίες μου!
Τί χρειάζεται για να βάλουμε τα μπροστά μας φρένα πίσω??Λογικά βάσεις για τις δαγκάνες και άλλες δισκόπλακες???
Αν αφήσουμε τις μαμά δισκόπλακες πίσω και απλά βάλουμε τις μπροστινές δαγκάνες που είναι μεγαλύτερες θα έχουμε κάποιο όφελος?
Ευχαριστώ
m-power_01
18-08-11, 00:04
Χαιρετώ το φόρουμ και ζητώ συγγνώμη αν σας τα έχω πρήξει με τις απορίες μου!
Τί χρειάζεται για να βάλουμε τα μπροστά μας φρένα πίσω??Λογικά βάσεις για τις δαγκάνες και άλλες δισκόπλακες???
Αν αφήσουμε τις μαμά δισκόπλακες πίσω και απλά βάλουμε τις μπροστινές δαγκάνες που είναι μεγαλύτερες θα έχουμε κάποιο όφελος?
Ευχαριστώ
1)Ακριβώς όπως τα σκέφτεσαι...
2)Δεν μπορείς καθώς οι μπροστά δίσκοι σου είναι 22χιλ ενώ οι πίσω 11.
Γενικά δεν αξίζει τον κόπο. Επιλογές σε εργοστασιακό επίπεδο υπάρχουν πολλές. Δεν αξίζουν οι πατέντες
andreas110080
10-09-11, 11:04
Φίλοι μου μόλις παρέλαβα τα φρένα, οπτικός φαίνονται σούπερ.
Την επόμενη εβδομάδα θα μπουν επάνω και θα έχω αναλυτικά όλη τη διαδικασία!
Vassilis ///M
10-09-11, 14:07
Χαιρετώ το φόρουμ και ζητώ συγγνώμη αν σας τα έχω πρήξει με τις απορίες μου!
Τί χρειάζεται για να βάλουμε τα μπροστά μας φρένα πίσω??Λογικά βάσεις για τις δαγκάνες και άλλες δισκόπλακες???
Αν αφήσουμε τις μαμά δισκόπλακες πίσω και απλά βάλουμε τις μπροστινές δαγκάνες που είναι μεγαλύτερες θα έχουμε κάποιο όφελος?
Ευχαριστώ
Ακριβώς την ίδια απορία έχω κι εγώ,εφόσον έχω κομπλέ μπροστινά 286x22 που κάθονται στην αποθήκη η πιό λογική κίνηση είναι να τα τοποθετήσω πίσω...Είναι εφικτό????
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.