Επιστροφή στο Forum : 1Μ vs Cayman R
https://img12.imageshack.us/img12/9380/mp1ru.jpg
https://img808.imageshack.us/img808/8580/mp2n.jpg
https://img200.imageshack.us/img200/4508/mp3fj.jpg
https://img9.imageshack.us/img9/8295/mp4y.jpg
https://img221.imageshack.us/img221/9966/mp5u.jpg
https://img691.imageshack.us/img691/4652/mp7p.jpg
https://img11.imageshack.us/img11/7633/mp8i.jpg
https://img94.imageshack.us/img94/8873/mp9e.jpg
...ακόμα κι από cayman R.
https://img51.imageshack.us/img51/6462/28175718.jpg
https://img155.imageshack.us/img155/4621/m16c.jpg
https://img846.imageshack.us/img846/1392/m17.jpg
https://img38.imageshack.us/img38/4721/m19n.jpg
https://img8.imageshack.us/img8/4471/m20o.jpg
Τι θα έπαιρνες από τα 2 λέγε!!!!
https://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=535838
Εγώ για εμένα ξέρω για εσένα δεν μπορώ να πώ για αυτό και σε ρώτησα...
Ο Κωστας ?
Αυτο
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e7/Audi_RS5_front.jpg
:D
Ναι Νίκο, ο ΜΑΝΣΤΑΣ θα επαιρνε αυτό που είναι και κυμπάρης...φαρδύ, πΛατύ, και κάααθεται στο δρόμο.
Μην ακούς τα άλλα παλιόπαιδα Στεφ μου. Το 1Μ με χωράει μια χαρά και εννοείται ότι αυτό θα διάλεγα. :)
Karizma Z4
26-05-11, 14:13
Τωρα που ετοιμαζει και η Akrapovic συστημα εξατμισης για το συγκεκριμενο,θα το επελεγες ακομα πιο ευκολα...
Full Porsche και τρέχατε πιάστε το!!!!
Full Porsche και τρέχατε πιάστε το!!!!
Well Said thumbthumb
Δε νομίζω Τάκη. ;)
On any straight the 1M can drop the Cayman any time you want it to
Και στις στροφές (στη πράξη), η διαφορά θα παίζεται στις ικανότητες του εκάστοτε οδηγού.
Όσο για τις προτιμήσεις του καθένα......
Πάντως η φιλοσοφία του 1Μ όπως και όλα τα υπόλοιπα ///Μ που ξέραμε μέχρι σήμερα (εκτός Μ1***) είναι ότι συνδυάζουν τις επιδόσεις με τη πρακτικότητα, πράγμα που με τα μοντέλα της Π απλά δεν παίζει. Αν είχε η Π κάποιο μικρό κουπέ με 4 θέσεις και πορτ-μπαγκάζ ή το αντίστροφο για τη bmw, τότε ίσως να ήταν και πιο επιτυχημένη η σύγκριση.
***EDIT: oooops sorry Jeorge, ξέχασα το Ζ4 Μ Coupe :)
Πάντως η φιλοσοφία του 1Μ όπως και όλα τα υπόλοιπα ///Μ που ξέραμε μέχρι σήμερα (εκτός Μ1) είναι ότι συνδυάζουν τις επιδόσεις με τη πρακτικότητα, πράγμα που με τα μοντέλα της Π απλά δεν παίζει. Αν είχε η Π κάποιο μικρό κουπέ με 4 θέσεις και πορτ-μπαγκάζ ή το αντίστροφο για τη bmw, τότε ίσως να ήταν και πιο επιτυχημένη η σύγκριση.
Σε αυτό το ότι είναι πιο πρακτικό συμφωνώ απόλυτα!
Αλλά φίλε το 1M εσωτερικά είναι χάλια και δεν έχει κ πολλά option, για τα Porsche καλύτερα να μην μιλήσω για το Exclusive & το Tequipment πρόγραμμά της γιατι θα χρειαστώ 10 σελίδες
Και επειδή ΚΑΙ τα 2 είναι ακριβά αμάξι, το Cayman R όπως και να το κάνουμε έχει πιο sport καταβολές..
Και μην αρχίσουμε άμα βάλω πρόγραμμα & Akrapovic τι κάνει το Cayman, γιατί θα έχουμε άλλα....:hystericalbs1::th_Laie_67-1:
Σε αυτό το ότι είναι πιο πρακτικό συμφωνώ απόλυτα!
Αλλά φίλε το 1M εσωτερικά είναι χάλια και δεν έχει κ πολλά option, για τα Porsche καλύτερα να μην μιλήσω για το Exclusive & το Tequipment πρόγραμμά της γιατι θα χρειαστώ 10 σελίδες
Και επειδή ΚΑΙ τα 2 είναι ακριβά αμάξι, το Cayman R όπως και να το κάνουμε έχει πιο sport καταβολές..
Και μην αρχίσουμε άμα βάλω πρόγραμμα & Akrapovic τι κάνει το Cayman, γιατί θα έχουμε άλλα....:hystericalbs1::th_Laie_67-1:
Ναι ρε Στεφ, αλλά σε αυτή τη κατηγορία [προσωπικά] δε θα κοιτάξω τις 10 σελίδες xtra του τμήματος marketing, ούτε και τη σούπερ ντούπερ σχεδίαση με ξύλα καρυδιάς και ανθρακονήματα από το Challenger. Άλλωστε το P δεν έχει και κάνα τρελό ταμπλώ. Αν μιλούσαμε για limo κατηγορία τότε αλλάζει το πράμα.
Το P σαφώς και είναι πιο αγωνιάρικο, γι αυτό άλλωστε έγραψα αυτό παραπάνω.
Αν είχε η Π κάποιο μικρό κουπέ με 4 θέσεις και πορτ-μπαγκάζ ή το αντίστροφο για τη bmw, τότε ίσως να ήταν και πιο επιτυχημένη η σύγκριση.
Άσε που στην Αγγλία τα -14Κ λίρες υπέρ του 1Μ είναι ένα σοβαρό ποσό όπως και να το κάνουμε.
Συμφωνώ ότι είναι πιο πρακτικό το Μ
Αλλά από την φύση του είναι πιο "στριφτερό" το Πόρκυ
Εάν δεν περιμένεις τον Αη Βασίλη να στο φέρει τα Χριστούγεννα αλλά το πληρώνεις μόνος σου, δεν υπάρχει δίλημα μεταξύ των δύο. Το ενα εχει με εξτρα 80 το αλλο με τρατζιστοράκια, γκλι γκλι, T equipment, sonderwunch κλπ 140...
Εχει τυχει να οδηγησω 135 με προγραμμα για μια μερα και φυσικα εως κατοχος ενος CaymanS για 4 χρονια μπορω να πω την γνωμη μου νομιζω...
To CaymanS το δικο μου ειχε ακομα καλυτερες επιδοσεις απο το R ,αλλα περα απο αυτο νομιζω οτι δεν μπορουν να συγκριθουν ευκολα τα 2αυτοκινητα.
Το 1Μ ειναι σιγουρα πιο fun to drive μπορεις να γυρνας πλατειες με το πλαι για ωρες,θα ειναι ροπατο φυσικα και ισως καπως πιο πρακτικο.
Το CaymanR ειναι απλα οπλο,στριβει πραγματικα απιστευτα και ειναι ενα αυτοκινητο που πραγματικα το φορας...βασικα απο την εμπειρια μου αυτο που του ελειπε ηταν καποια δυναμη(σαν μαμα),επειδη στο R υπαρχει το αυτοκινητο αυτο μπορει να περασει πολυ καλυτερες σπορ κατασκευες σε διαδρομες με πολλες στροφες...πραγματικα απιστευτο στριψιμο!!
Εχει τυχει να οδηγησω 135 με προγραμμα για μια μερα και φυσικα εως κατοχος ενος CaymanS για 4 χρονια μπορω να πω την γνωμη μου νομιζω...
To CaymanS το δικο μου ειχε ακομα καλυτερες επιδοσεις απο το R ,αλλα περα απο αυτο νομιζω οτι δεν μπορουν να συγκριθουν ευκολα τα 2αυτοκινητα.
Το 1Μ ειναι σιγουρα πιο fun to drive μπορεις να γυρνας πλατειες με το πλαι για ωρες,θα ειναι ροπατο φυσικα και ισως καπως πιο πρακτικο.
Το CaymanR ειναι απλα οπλο,στριβει πραγματικα απιστευτα και ειναι ενα αυτοκινητο που πραγματικα το φορας...βασικα απο την εμπειρια μου αυτο που του ελειπε ηταν καποια δυναμη(σαν μαμα),επειδη στο R υπαρχει το αυτοκινητο αυτο μπορει να περασει πολυ καλυτερες σπορ κατασκευες σε διαδρομες με πολλες στροφες...πραγματικα απιστευτο στριψιμο!!
Συμφωνώ, αλλά το 135 με το 1Μ σίγουρα θα έχουν μεγάλη διαφορά στο στίσιμο και γενικότερα στην συμπεριφορά. Δεν νομίζω να είναι μόνο ένα βελτιωμένο 135. Εγώ να πω την αλήθεια δεν ξέρω πιο θα έπαιρνα γιατι όπως τα είπες το ένα είναι fun to drive και άλλο gun to drive(ποπο τι είπα!:thumbsup:)
Συμφωνώ, αλλά το 135 με το 1Μ σίγουρα θα έχουν μεγάλη διαφορά στο στίσιμο και γενικότερα στην συμπεριφορά. Δεν νομίζω να είναι μόνο ένα βελτιωμένο 135. Εγώ να πω την αλήθεια δεν ξέρω πιο θα έπαιρνα γιατι όπως τα είπες το ένα είναι fun to drive και άλλο gun to drive(ποπο τι είπα!:thumbsup:)
Σιγουρα θα ειναι πολυ καλυτερο αυτο δεν το συζηταμε...απλα γνωριζουμε την βαση του και την φιλοσοφια του...αλλο το κεντρομηχανο και αλλο το 1Μ
αλλο το κεντρομηχανο και αλλο το 1Μ
thumbthumb
Ακριβώς γι αυτό πιστεύω ότι είναι δύσκολο το δίλημμα. Είναι και τα δύο πραγματικά φοβερά, αλλά η φιλοσοφία τους είναι τόσο διαφορετική που κάνει την σύγκριση δύσκολη. Άσπρο μαύρο.
Τωρα που ετοιμαζει και η Akrapovic συστημα εξατμισης για το συγκεκριμενο,θα το επελεγες ακομα πιο ευκολα...
Ακομα και για παπια θα βγαλει εξατμιση η ακραπα εκτος απο ζ.....
Aκούστε καλά μετά το 3.38...
https://www.youtube.com/watch?v=wB5UDi2pYwE&feature=player_embedded#at=222
Εμένα Στεφ μου αρκούν τα παρακάτω που είπε και με το ΠΑΡΑΠΑΝΩ μάλιστα:
.....absolute riot of a car....
......properly raw in a way an M car used to be and hasn't been for a while....
Τα υπόλοιπα μετά το 3:38 δεν είναι κάτι καινούριο. Είναι η διαφορά που ανέκαθεν είχαν τα P από τα bmw. Και γι αυτό και πουλάΝ τόσο καλά. Πάντως όσους πελάτες έχω με 996/997/boxster/cayman, ΟΛΟΙ έχουν άλλα δύο -τουλάχιστον- αυτοκίνητα.
Θα συμφωνήσω σ αυτό
Αλλά προσωπικά και 1Μ να είχα θα είχα και άλλο μέσα στην πόλη!
τα 1Μ εχουν εξαντληθει παντως , εψαχνε ενα γνωστος μας στο Μοναχο και γιοκ...
giannis_compact
27-05-11, 23:50
Εγώ πάντως το 1Μ όταν το είδα πριν λίγους μήνες στη Γερμανία έπαθα πλάκα!Θα το αγόραζα,αν φυσικά είχα τη δυνατότητα,με κλειστά μάτια!
https://www.youtube.com/watch?v=wB5UDi2pYwE&feature=feedu
Βρε Πανο 2 post νωρίτερα το έχω βάλει....
τα 1Μ εχουν εξαντληθει παντως , εψαχνε ενα γνωστος μας στο Μοναχο και γιοκ...
Όσα θες, να φαν και οι κότες.
Αρκεί να υπάρχει μαρούλι...
https://www.youtube.com/watch?v=Uasw5gEwjbY&feature=player_embedded
Έχουν βρεί το μπελά τους οι Α-θρώποι με τα φορουμς, μπλογκς κλπ...
https://www.autocar.co.uk/blogs/stillatthewheel/archive/2011/05/27/1m-v-cayman-r-the-truth.aspx
Έχουν βρεί το μπελά τους οι Α-θρώποι με τα φορουμς, μπλογκς κλπ...
https://www.autocar.co.uk/blogs/stillatthewheel/archive/2011/05/27/1m-v-cayman-r-the-truth.aspx
Δηλαδή Γιώργο φωνάζουν γιατί είναι καλύτερη η porsche ή γιατί την συγκρίνανε με την porsche ????(αν κατάλαβα καλά..)
steliosm46
30-05-11, 13:12
https://www.youtube.com/watch?v=2HEi_oPXBkQ&feature=related
Δηλαδή Γιώργο φωνάζουν γιατί είναι καλύτερη η porsche ή γιατί την συγκρίνανε με την porsche ????(αν κατάλαβα καλά..)
Φωνάζουν όλοι εναντίον όλων, και όχι μόνο στο σαιτ του εν λόγω περιοδικού. Γίνεται πόλεμος στα φορουμς με το συγκριτικό αυτό, αλλά και του EVO, αντεκκλίσεις ενθε κα κείθεν και επιχειρηματολογία κου κου ρου κου, οπότε βγαίνει ο αρθρογραφος και δευτερολογεί ο ανθρωπος μπας και καταλαγιάσει ο χαμός και τα μπινελίκια.
billarasm3
01-06-11, 23:50
ειναι πολυ διαφορετικα αυτοκινητα(καυμαν-Μ1)!!
εχω οδηγησει το cayman s pdk και εχω παθει πλακα!!
πολυ αμεσο στιβαρο και πολυ γρηγορο!!!
εγω το μ1 θα επαιρνα γιατι με λιγα ευρο θα κανει κωλοτουμπες!!!!:original:
billarasm3
01-06-11, 23:53
https://www.youtube.com/watch?v=2HEi_oPXBkQ&feature=related
καλα αυτος με το μ3 αλλαζε λες και πηγαινε για καφε!!!
λογικο να πεσει κλαμα!!!
ειναι πολυ διαφορετικα αυτοκινητα(καυμαν-Μ1)!!
εχω οδηγησει το cayman s pdk και εχω παθει πλακα!!
πολυ αμεσο στιβαρο και πολυ γρηγορο!!!
εγω το μ1 θα επαιρνα γιατι με λιγα ευρο θα κανει κωλοτουμπες!!!!:original:
Σκέψου τι θα γίνει με 1Μ "γαργαλημένο" και Cayman R επίσης γαργαλημένη...
Θα ψάχνει να μαζεψει τον αμάζευτο το BMWδάκι...
Σκέψου τι θα γίνει με 1Μ "γαργαλημένο" και Cayman R επίσης γαργαλημένη...
Θα ψάχνει να μαζεψει τον αμάζευτο το BMWδάκι...
σιγουρα?? με το ιδιο budget ? γιατι το ενα ειναι τουρμπο και το αλλο .. οχι
Καλά στάθηκε το Μ3 από εκκίνηση. Αν και μετά τα 160 βλέπω ότι συνεχίζει να του ανοίγει...
σιγουρα?? με το ιδιο budget ? γιατι το ενα ειναι τουρμπο και το αλλο .. οχι
έτσι...πολύ σωστά. το 1Μ με ένα λαπ τοπ και 2 χιλιάρικα στο χέρι, 60 αλογάκια τα
έει για πλάκα...απο την άλλη, η ατμοσφαιρική πορδή παίζει να μην έχει και βελτιώσεις
για τα επιπλέον αυτά άλογα...είδη απο την μάνα του ξυρίζει και δουλεύει φορτωμένα
Το κακό είναι ότι "ξεχνάτε" εύκολα εσείς.....
https://www.youtube.com/watch?v=X94_lfA1Df8"]https://www.youtube.com/watch?v=X94_lfA1Df8
Σκέψου Δημητράκη να σε πιάσει όχι το συγκεκριμένο Cayman S , το οποίο ήταν με 295 άλογα και βελτιωμένο αλλά το Cayman R βελτιωμένο τι θα έκανε σε 1Μ tuned... εκεί που ψηλά θα "ψοφάει" πραγματικά το turbo....
Μ αρέσει όμως που από εκεί που ξαφνικά η BMW έλεγε ότι η "πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται" ,ΟΛΟΙ το γυρνάτε και μιλάτε ότι με 2Κ το 1Μ γίνεται πύραυλος....
ΕΛΕΟΣ ρε παιδιά..
Μ αρέσει όμως που από εκεί που ξαφνικά η BMW έλεγε ότι η "πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται" ,ΟΛΟΙ το γυρνάτε και μιλάτε ότι με 2Κ το 1Μ γίνεται πύραυλος....
ΕΛΕΟΣ ρε παιδιά..
ποιός το γυρνάει φίλε μου???σιγά μην πούμε κιόλα πως το 1Μ είναι και η πλέον αμαξάρα
που έχει βγάλει το division, μετά απο τόσες αυτοκινητάρες που έχει βγάλει...και φυσικά
στηρίζουμε το παλιό σλόγκαν της εταιρείας, και σε καμμία περίπτωση δεν το γυρνάμε.
είναι όμως γεγονός πως με φπε το 1Μ, τσιμπάει για πλάκα άλογα. το ότι είναι γεγονός
δλδ σημαίνει πως το γυρνάμε???σιγά μην πούμε πως το 1Μ είναι και το απόλυτο αμάξι.
ΕΛΕΟΣ με την πορδή που μέχρι και πως είναι το επόμενο sport evo ακούσαμε...
έτσι...πολύ σωστά. το 1Μ με ένα λαπ τοπ και 2 χιλιάρικα στο χέρι, 60 αλογάκια τα
έει για πλάκα...απο την άλλη, η ατμοσφαιρική πορδή παίζει να μην έχει και βελτιώσεις
για τα επιπλέον αυτά άλογα...είδη απο την μάνα του ξυρίζει και δουλεύει φορτωμένα
αν καποιος σκάλωσε σ'αυτό, είναι καλοπροαίρετος ο χαρακτηρισμός, άσχετα που
δεν μου αρέσει σαν αμάξι...
Sorry γιατί με μπερδεύεις ή μπερδεύεσαι....
Πορδή είναι το 1Μ ή το Cayman R...?
Γιατί στο post σου #41 αποκαλείς "ατμοσφαιρική πορδή" το Cayman R, ενώ τώρα λες πορδή το 1Μ ....
Εκτίθεσαι..
Sorry γιατί με μπερδεύεις ή μπερδεύεσαι....
Πορδή είναι το 1Μ ή το Cayman R...?
Γιατί στο post σου #41 αποκαλείς "ατμοσφαιρική πορδή" το Cayman R, ενώ τώρα λες πορδή το 1Μ ....
Εκτίθεσαι..
στο δικό σου το μυαλό μπορεί...
το 1Μ είναι πορδή, που με 2κ παίρνει άλογα για πλάκα.
αυτό είναι γεγονός, είτε μας αρέσει είτε όχι.
το cayman r, καλοπροαίρετα το χαρακτήρισα έτσι, και είπα πως σαν ατμο αυτοκίνητο που
απο το εργοστάσιο δουλεύει στο όριο, έχει μηδαμινά περιθώρεια βαλτίωσης...
διάβαζε καλύτερα.
εκτίθεσαι...
:thjacked:
καλα μην τσακωθειτε,
αφου Πορσακηδες ειστε και οι δυο !
...
Μ αρέσει όμως που από εκεί που ξαφνικά η BMW έλεγε ότι η "πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται" ,ΟΛΟΙ το γυρνάτε και μιλάτε ότι με 2Κ το 1Μ γίνεται πύραυλος....
ΕΛΕΟΣ ρε παιδιά..
ΕΛΕΟΣ εσυ ρε Stef.
Πόσταρες το βίντεο του Γιωργου που ριχνει σε stock ατμοσφαιρικό Μ3 για να βγαλουμε συμπερασματα για τις βελτειωσεις που πέρνει ενα τουρμπο και ενα ατμοσφαιρικό αμαξι? Που κολάει αυτό δηλαδη ?
Υπηρχε περιπτωση το ατμο βελτειωμενο Cayman του Γιωργου (μιας και το εφερες σαν παραδειγμα) να κερδισει αμαξια οπως ειναι του Dim 135, του Kostada, του KarizmaZ4, ή ακομα και Μ3 Ε92 του Λουπμπα ??
Θα μας κάνεις να ξεχασουμε και αυτα που πληρωσαμε και μαθαμε τοσα χρονια φιλε...
Και για να γραψω και εγω την αποψη μου για το 1Μ περα απο το θεμα κοντρας κλπ,
Θεωρώ οτι το 1Μ θα πέρνει αλογα πάρα πολύ ευκολα οσον αφορα βελτειωση αλλα επι της ουσίας δεν ειναι τιποτε αλλο απο ενα 135i με αναρτηση και διαφορικό.
Και ας εγραφε ο Στεφ πριν λίγο καιρό οτι "Να δείτε που τελικά αυτό θα γίνει το Sport Evo του 21ου αιώνα..."
Σιγά το αμαξι δηλαδη που θα μας κουφάνει....
Αυτο πιστευω για το 1Μ, και ας αρεσει τοσο πολύ στον φιλο μου τον Γιωργο (gnx).
billarasm3
02-06-11, 11:42
και τα 2 αυτοκινητα 1ου σταδιου δεν θα εχουν επαφη παρα μονο στα πρωτα μετρα!!!
νομιζω ειχε γινει καποιο πατημα λουρμπα και γιωργου με το καυμαν!!!
Το κακό είναι ότι "ξεχνάτε" εύκολα εσείς.....
Σκέψου Δημητράκη να σε πιάσει όχι το συγκεκριμένο Cayman S , το οποίο ήταν με 295 άλογα και βελτιωμένο αλλά το Cayman R βελτιωμένο τι θα έκανε σε 1Μ tuned... εκεί που ψηλά θα "ψοφάει" πραγματικά το turbo....
Μ αρέσει όμως που από εκεί που ξαφνικά η BMW έλεγε ότι η "πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται" ,ΟΛΟΙ το γυρνάτε και μιλάτε ότι με 2Κ το 1Μ γίνεται πύραυλος....
ΕΛΕΟΣ ρε παιδιά..
Σιγα τη διαφορα που εχουνε ρε Στεφανακο το R απο το S. Φαντασου να εριχνες τη διαφορα που εχουν τα αμαξια στη βασικη τους τιμη, για να γαργαλισεις το 1Μ.
στο δικό σου το μυαλό μπορεί...
το 1Μ είναι πορδή, που με 2κ παίρνει άλογα για πλάκα.
αυτό είναι γεγονός, είτε μας αρέσει είτε όχι.
το cayman r, καλοπροαίρετα το χαρακτήρισα έτσι, και είπα πως σαν ατμο αυτοκίνητο που
απο το εργοστάσιο δουλεύει στο όριο, έχει μηδαμινά περιθώρεια βαλτίωσης...
διάβαζε καλύτερα.
εκτίθεσαι...
Δεν νομίζω να εκτίθομαι εγώ φίλε όταν και για τα 2 αυτοκίνητα αναφέρεσαι λέγοντας ότι και τα 2 είναι πορδές
Μας αρέσει, δεν μας αρέσει το Porsche και καλύτερο αμάξι είναι, και καλύτερα φρενάρει και καλύτερα στρίβει
Όλοι BMWδάκηδες είμαστε, αλλά πάντα υπάρχει κάτι το καλύτερο πώς να το κάνουμε.
Τώρα εαν το 1Μ είναι πιο ευκολόχρηστο & καθημερινό αυτοκίνητο είναι άλλου παπά ευγγέλιο στο οποίο συμφώνησα και με τον Monsta.
Aπο εκεί και μετά μας αρέσει , δεν μας αρέσει, θέλουμε , δεν θέλουμε το Cayman R είναι μακράν καλύτερο αμάξι από το 1Μ.
Μην ξανανοίξουμε συζήτηση περι BMW & Porsche...
ΕΛΕΟΣ εσυ ρε Stef.
Πόσταρες το βίντεο του Γιωργου που ριχνει σε stock ατμοσφαιρικό Μ3 για να βγαλουμε συμπερασματα για τις βελτειωσεις που πέρνει ενα τουρμπο και ενα ατμοσφαιρικό αμαξι? Που κολάει αυτό δηλαδη ?
Υπηρχε περιπτωση το ατμο βελτειωμενο Cayman του Γιωργου (μιας και το εφερες σαν παραδειγμα) να κερδισει αμαξια οπως ειναι του Dim 135, του Kostada, του KarizmaZ4, ή ακομα και Μ3 Ε92 του Λουπμπα ??
Θα μας κάνεις να ξεχασουμε και αυτα που πληρωσαμε και μαθαμε τοσα χρονια φιλε...
Και για να γραψω και εγω την αποψη μου για το 1Μ περα απο το θεμα κοντρας κλπ,
Θεωρώ οτι το 1Μ θα πέρνει αλογα πάρα πολύ ευκολα οσον αφορα βελτειωση αλλα επι της ουσίας δεν ειναι τιποτε αλλο απο ενα 135i με αναρτηση και διαφορικό.
Και ας εγραφε ο Στεφ πριν λίγο καιρό οτι "Να δείτε που τελικά αυτό θα γίνει το Sport Evo του 21ου αιώνα..."
Σιγά το αμαξι δηλαδη που θα μας κουφάνει....
Αυτο πιστευω για το 1Μ, και ας αρεσει τοσο πολύ στον φιλο μου τον Γιωργο (gnx).
Μιλάμε για stock καταστάσεις και πόσταρα το video για να θυμηθούν μερικοί πώς τα 320-330 "γαργαλημένα" άλογα ρίχνουν σε 420 μαμίσια άλογα!
Από εκεί και μετά το 1Μ εσύ όπως και εγώ μπορεί να θεωρούμε ότι θέλουμε πως είναι. Η ιστορία θα δείξει τι πραγματικά ήταν αυτό το αμάξι για κάτι το οποίο σίγουρα θα χαρεί ο Γιώργος (gnx)...
Μιλάμε για stock καταστάσεις και πόσταρα το video για να θυμηθούν μερικοί πώς τα 320-330 "γαργαλημένα" άλογα ρίχνουν σε 420 μαμίσια άλογα!
Από εκεί και μετά το 1Μ εσύ όπως και εγώ μπορεί να θεωρούμε ότι θέλουμε πως είναι. Η ιστορία θα δείξει τι πραγματικά ήταν αυτό το αμάξι για κάτι το οποίο σίγουρα θα χαρεί ο Γιώργος (gnx)...
Kαι οχι μονο......:whistle:
στο μεταξύ αναρωτιέμαι...όταν το 1Μ θα πειγαίνει στα 450 άλογα, πως θα μπορεί το cayman
να περάσει...γιατί λόγος γίνεται για tuned καταστάσεις...το cayman, ζήτημα να ακουμπήσει
τα 360 άλογα, εκ των οποίων τα 35 επιπλέον, θα αξίζουν και μια περιουσία...όπως και να'χει,
το θέμα με το 1Μ, είναι αυτό που λέει και ο συμπέ...ένα 135 με bodykit, με διαφορικό - φρένα
- κράτημα απο το division. η ψυχή δεν έχει καμμιά σχέση με με ///Μ car...με λίγη αλκαντάρα
και πιο πρισμένα φτερά, δουλειά δεν γίνεται...κοινώς, με πορδές αυγά δεν βάφονται...
Καλά theomelef έχουμε καταντήσει γραφικοί και εσύ αλλά και εγώ το παραδέχομαι
Καθόμαστε και τσακωνόμαστε για αυτοκίνητα που ειλικρινα λες και είναι δικά μας
Δεύτερον εαν κάτσουμε και μιλήσουμε για tuned καταστάσεις υπάρχουν 1002 λύσεις και για ΒMW & για Porsche!
Όσο για bodykit της 135 κλπ, πρέπει να καταλάβουμε ότι στην turbo εποχή BMW έτσι θα είναι τα πράγματα όπως στο group VAG
S3-Cupra- Octavia RS
Καλοσορίζουμε την τουρμποποίηση και απλά γκρινιάζουμε, το Μόναχο δεν πρόκειται να αλλάξει πορεία
Μην ξεχνάνε Χ6 Μ- Χ5 Μ- Μ5 F10 με ίδιο κινητήρα και πάει λέγοντας....
Καλά theomelef έχουμε καταντήσει γραφικοί και εσύ αλλά και εγώ το παραδέχομαι
Καθόμαστε και τσακωνόμαστε για αυτοκίνητα που ειλικρινα λες και είναι δικά μας
Δεύτερον εαν κάτσουμε και μιλήσουμε για tuned καταστάσεις υπάρχουν 1002 λύσεις και για ΒMW & για Porsche!
Όσο για bodykit της 135 κλπ, πρέπει να καταλάβουμε ότι στην turbo εποχή BMW έτσι θα είναι τα πράγματα όπως στο group VAG
S3-Cupra- Octavia RS
Καλοσορίζουμε την τουρμποποίηση και απλά γκρινιάζουμε, το Μόναχο δεν πρόκειται να αλλάξει πορεία
Μην ξεχνάνε Χ6 Μ- Χ5 Μ- Μ5 F10 με ίδιο κινητήρα και πάει λέγοντας....
Μη ξεχνας Θωμα....Μ5 4Χ4!!!! και γραφτικε οτι κατοχυρωσε και το Μ2 και bmw M2!!!.....θα βγει Μ ακομα και gs 1200!!.....ετσι οπως το πανε αυτοι.....το μαρκετινγκ μαμησε το συναισθημα!!
Δεν νομίζω να εκτίθομαι εγώ φίλε όταν και για τα 2 αυτοκίνητα αναφέρεσαι λέγοντας ότι και τα 2 είναι πορδές
Μας αρέσει, δεν μας αρέσει το Porsche και καλύτερο αμάξι είναι, και καλύτερα φρενάρει και καλύτερα στρίβει
Όλοι BMWδάκηδες είμαστε, αλλά πάντα υπάρχει κάτι το καλύτερο πώς να το κάνουμε.
Τώρα εαν το 1Μ είναι πιο ευκολόχρηστο & καθημερινό αυτοκίνητο είναι άλλου παπά ευγγέλιο στο οποίο συμφώνησα και με τον Monsta.
Aπο εκεί και μετά μας αρέσει , δεν μας αρέσει, θέλουμε , δεν θέλουμε το Cayman R είναι μακράν καλύτερο αμάξι από το 1Μ.
Μην ξανανοίξουμε συζήτηση περι BMW & Porsche...
και συνεχίζεις...
και εγώ σου ξαναλέω. το cayman καλοπροέραιτα το χαρακτήρισα έτσι, γιατί άσχετα
που δεν μου αρέσει, σέβομαι τα αυτοκίνητα της porsche. όσο για το 1Μ που εσύ ο
ίδιος χαρακτηρίζεις ως το επόμενο sport evo του 21 αιώνα, έγραψα πως για πλάκα
θα παίρνει άλογα...που κολάνε τώρα όλα αυτά που γράφεις εσύ. και πως εμείς
το γυρνάμε το γράμμα, κτλ κτλ, ακόμα δεν κατάλαβα...και επειδή εμείς ξεχνάμε,
ή μπορεί και να μην ξέρουμε. για εξήγησε μας λίγο ρε φωτεινέ παντογνώστη
και τις συνθήκες του πατήματος που σήκωσες...έγινε απο στάση, ρολ (και αν ναι
στα πόσα χιλιόμετρα και με τι ταχύτητες στα αμάξια), στα πόσα μέτρα κτλ κτλ.
ή μήπως είδες το βίντεο και κατευθείαν έβγαλες συμπέρασμα???τι δείχνει το
συγκεκριμένο βίντεο δλδ???και πάνω απ'όλα που κολάει το Ε92 με το 1Μ που
είναι και κοντά 200 κιλά πάνω???έκανες τον κόπο να δείς κάνα βίντεο με κάνα
135 vs M3 να δείς αντίστοιχα αποτελέσματα???ρε φίλε σοβαρά τώρα...τα πιστεύεις
αυτά που λές???γιατί απ'ότι βλέπω είσαι λίγο εκτός. δεν μπορώ να καταλάβω πως
γνωρίζεις τα αποτελέσματα, απο βίντεο στο youtube χωρίς διευκρινήσεις κιόλα.
εμείς ξέρουμε απλά, πως το 1Μ λόγο τούρμπο θα βελτιώνεται αρκετά και εύκολα,
ενώ το άτμο πόρσε θα είναι αγγούρι για βελτίωση...απλά τα πράγματα. τώρα τι
προσπαθείς να μας πείς ακόμα δεν κατάλαβα, όπως επίσεις δεν κατάλαβα γιατί
κολάς στις λέξεις που δεν έχουν και νόημα...
Μη ξεχνας Θωμα....Μ5 4Χ4!!!! και γραφτικε οτι κατοχυρωσε και το Μ2 και bmw M2!!!.....θα βγει Μ ακομα και gs 1200!!.....ετσι οπως το πανε αυτοι.....το μαρκετινγκ μαμησε το συναισθημα!!
οκ τι να κάνουμε...δικό τους είναι το εργοστάσιο, ότι θέλουν κάνουν.
δεν θα κάτσουμε να σκάσουμε κιόλα!!!στο κάτω κάτω η σχέση μου με
τα αυτοκίνητα πλέον περιορίζεται σε αυτό το φόρουμ. αφού όπως έχουν
έρθει τα πράγματα, δόξα τον θεό λέμε που μπορούμε και βγάζουμε το
μπεμβέ καμιά βολτούλα...
https://img215.imageshack.us/img215/2705/topgearaudirs3vsbmw1m.jpg
https://img146.imageshack.us/img146/9213/topgearaudirs3vsbmw1m1.jpg
https://img17.imageshack.us/img17/5677/topgearaudirs3vsbmw1m2.jpg
https://img810.imageshack.us/img810/2039/topgearaudirs3vsbmw1m3.jpg
https://img828.imageshack.us/img828/2567/topgearaudirs3vsbmw1m4.jpg
https://img233.imageshack.us/img233/1669/topgearaudirs3vsbmw1m5.jpg
https://img219.imageshack.us/img219/984/topgearaudirs3vsbmw1m6.jpg
1000 φορες μισο bmw παρα ολοκληρο vagελη....
E60_Arkadia
17-06-11, 23:28
Εγω θα σταθω στο πιο σημαντικο,τον χρονο στον γυρο της πιστας,γτ ο δρομος δεν εχει μονο ευθειες,εκει φαινεται το ολοκληρωμενο σπορ αυτοκινητο.
Μωρέ κι εγώ τη BMW θα διαλεγα με κλειστα τα ματιά, ελα ομως που στα χέρια όλων μας το RS3 θα ήταν και γρηγορότερο αλλά και ασφαλέστερο... Γιατί κακα τα ψέμματα, ελάχιστοι έχουν τις ικανότητες νά πάνε μια 1Μ καλύτερα απ' ότι τους πάει ενα RS3.
Gregory_///M
18-06-11, 00:25
Καλό το αουδι αλλά είμαι κολλημένος BMWδάκιας...!!
halkida116mpack
18-06-11, 00:28
bmw γιατι ετσι μας αρεσει αλλα και επειδη ''πηδαει'' καλυτερα.....:thumbsup: (τα εκατοστα μετρανε παντου)
Πολύ ομορφοτερο το RS3 και με το κιβώτιο αυτό πραγματικά πυροβολεί....
η ιδαφορα του 1 sec στο γυρο και επισης η διαφορα στα πλευρικα G
δειχνουν τον διαφορετικο προσανατολισμο των αυτοκινητων
οπως λεει και στο αρθρο
".....the RS3 is a good choice but its a destination car rather than a journey car , in the M1 the journey is the destination...."
Πολύ ομορφοτερο το RS3 και με το κιβώτιο αυτό πραγματικά πυροβολεί....
Φαντασου ξυλο που θα ετρωγε αν λεω αν βαζανε dkg στον ασσο....:whistle:
Α να χαθεις που σου αρεσει η μακρουλη κουρ@δα με τα φαρδυτερα λαστιχα μπρος απο πισω:shok:.....μπας και μαζεψουν την υποστροφη.....
dark knight
18-06-11, 11:39
κατα την προσωπικη μου αποψη ειναι τι ζηταει ο καθενας.εχουμε ταυτισει την αποτελεσματικοτητα με την οδηγικη απολαυση.σιγουρα το αουντι ειναι ασφαλες και κανει τον μεσο οδηγο(σαν και εμενα)να νιωθει πιλοτος.αλλα η ευχαριστηση στην οδηγηση δεν ερχεται οδηγοντας ενα μαγικο χαλι και οι παραγοντες που την συνθετουν ειναι πολλοι και πολλες φορες υποκειμενικοι.μου θυμιζει το σουμπαρου ιμπρεζα και την λαντσια ιντεγκραλε.τα χωριζε μια γενια και για να πετυχει η λαντσια τους χρονους του σουμπαρου (αν τους επιανε)επρεπε να την στιψεις.αλλα αυτη ακριβως η διαδικασια της πιο ενεργης συμμετοχης του οδηγου σου εδινε το χαμογελο της ικανοποιησης μολις εεκλεινες την πορτα της ιταλιδας.πιστευω οτι κατι τετοιο συμβαινει και εδω και οτι οι περισσοτεροι απο εμας ανεξαρτητως επιδοσεων,ασφαλειας,αποτελ εσματικοτητας τον ΑΣΣΟ θα διαλεγαμε(αν δεν παινεψεις το σπιτι σου) και ας μεναμε πισω σε οποιαδηποτε συγκριση.το ενα αμαξι παει και το αλλο το οδηγεις!
Φαντασου ξυλο που θα ετρωγε αν λεω αν βαζανε dkg στον ασσο....:whistle:
Α να χαθεις που σου αρεσει η μακρουλη κουρ@δα με τα φαρδυτερα λαστιχα μπρος απο πισω:shok:.....μπας και μαζεψουν την υποστροφη.....
Μακάρι να το βάζανε το DKG
Στο 135 το βγάζουν αν θες και με DKG!
Όσο για RS3 το θεωρώ μακράν πανέμορφο
την τιμή της πλευρικής επιτάχυνσης την προσέξατε? thumb
yes! αρκετα μεγαλη διαφορα!
Μακάρι να το βάζανε το DKG
Στο 135 το βγάζουν αν θες και με DKG!
Όσο για RS3 το θεωρώ μακράν πανέμορφο
Παρακαλώ αν υπάρχει οφθαλμίατρος στο club να βάλει μια προσφορά στο αντίστοιχο τμήμα γιατί μάλλον με γελούν τα μάτια μου.
Εντάξει Στέφανε, είπαμε, respect στο τετρακίνητο RS3 που στα χέρια του καθενός γίνεται υπερόπλο και που σε λίγο θα κυκλοφορεί τσιπαρισμένο στους ελληνικούς δρόμους από πλούσιους 20χρονους, ψάχνοντας για ανυποψίαστα θύματα.
Αλλά από που κι ως που ομορφότερο από την 1Μ? Κοίτα λίγο τη φωτογραφία με το πήδημα και πες μου τι βλέπεις. Εγώ βλέπω ένα καθαρόαιμο από το M division με τα φαρδειά του φτερά, τα τερατώδη του λάστιχα και κάποια αεροδυναμικά στοιχεία για τα οποία ξοδεύτηκαν εκατοντάδες ώρες σε πίστες και σύραγγες. Ένα καθαρόαιμο που βασίστηκε σε ένα σοβαρό αυτοκίνητο (Μ3) και που δεν έχει καμία σχέση με τη σειρά 1 που κυκλοφορεί δίπλα μας. Και δίπλα βλέπω ένα Audi Α3 με μοτέρ από ΤΤ, ζαντολάστιχα από RS5, ledάκια και μεγάλους προφυλακτήρες με αεραγωγούς των οποίων το μέγεθος ξεπερνά τα όρια της γελοιότητας. ΚΟΙΤΑ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΑΡΔΕΙΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΑ ΤΟΥ Α3 1.6.
Άσε μας λοιπόν ρε Στέφανε με το 'πανέμορφο' RS3 σου σε παρακαλώ. Άσε μας και μόλις έφαγα. Για το δε κιβώτιο τα 'χω ξαναπεί στο παρελθόν... Κι εμένα μου άρεσαν στην αρχή οι γρήγορες αλλαγές, η ξεκούραστη οδήγηση στην πόλη και το σκάσιμο κατά το ανέβασμα από την εξάτμιση, αλλά μετά από τρεις μήνες δε μπορούσα να πιστέψω πόσο αναντικατάστατο είναι τελικά το manual.
GiannisRob
18-06-11, 16:12
Παρακαλώ αν υπάρχει οφθαλμίατρος στο club να βάλει μια προσφορά στο αντίστοιχο τμήμα γιατί μάλλον με γελούν τα μάτια μου.
Εντάξει Στέφανε, είπαμε, respect στο τετρακίνητο RS3 που στα χέρια του καθενός γίνεται υπερόπλο και που σε λίγο θα κυκλοφορεί τσιπαρισμένο στους ελληνικούς δρόμους από πλούσιους 20χρονους, ψάχνοντας για ανυποψίαστα θύματα.
Αλλά από που κι ως που ομορφότερο από την 1Μ? Κοίτα λίγο τη φωτογραφία με το πήδημα και πες μου τι βλέπεις. Εγώ βλέπω ένα καθαρόαιμο από το M division με τα φαρδειά του φτερά, τα τερατώδη του λάστιχα και κάποια αεροδυναμικά στοιχεία για τα οποία ξοδεύτηκαν εκατοντάδες ώρες σε πίστες και σύραγγες. Ένα καθαρόαιμο που βασίστηκε σε ένα σοβαρό αυτοκίνητο (Μ3) και που δεν έχει καμία σχέση με τη σειρά 1 που κυκλοφορεί δίπλα μας. Και δίπλα βλέπω ένα Audi Α3 με μοτέρ από ΤΤ, ζαντολάστιχα από RS5, ledάκια και μεγάλους προφυλακτήρες με αεραγωγούς των οποίων το μέγεθος ξεπερνά τα όρια της γελοιότητας. ΚΟΙΤΑ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΑΡΔΕΙΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΑ ΤΟΥ Α3 1.6.
Άσε μας λοιπόν ρε Στέφανε με το 'πανέμορφο' RS3 σου σε παρακαλώ. Άσε μας και μόλις έφαγα. Για το δε κιβώτιο τα 'χω ξαναπεί στο παρελθόν... Κι εμένα μου άρεσαν στην αρχή οι γρήγορες αλλαγές, η ξεκούραστη οδήγηση στην πόλη και το σκάσιμο κατά το ανέβασμα από την εξάτμιση, αλλά μετά από τρεις μήνες δε μπορούσα να πιστέψω πόσο αναντικατάστατο είναι τελικά το manual.
Καλά εντάξει, δεν το λες και καθαρόαιμο Μ, το 1Μ!
Αν το RS3 έχει μοτέρ από ΤΤ και ζαντολάστιχα από RS5, τότε το 1Μ έχει μοτέρ από Ζ4 sDrive35is και πίσω άξονα από Μ3.
Αντικειμενικά τώρα, όσο καλό οδηγικά και να είναι το 1Μ, δεν παύει να μην είναι όσο καθαρόαιμο όσο ένα ατμοσφαιρικό Μ3. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι όπλο, και μακράν πιο διασκεδαστικό από ένα RS3!
:cheers:
Παρακαλώ αν υπάρχει οφθαλμίατρος στο club να βάλει μια προσφορά στο αντίστοιχο τμήμα γιατί μάλλον με γελούν τα μάτια μου.
Εντάξει Στέφανε, είπαμε, respect στο τετρακίνητο RS3 που στα χέρια του καθενός γίνεται υπερόπλο και που σε λίγο θα κυκλοφορεί τσιπαρισμένο στους ελληνικούς δρόμους από πλούσιους 20χρονους, ψάχνοντας για ανυποψίαστα θύματα.
Αλλά από που κι ως που ομορφότερο από την 1Μ? Κοίτα λίγο τη φωτογραφία με το πήδημα και πες μου τι βλέπεις. Εγώ βλέπω ένα καθαρόαιμο από το M division με τα φαρδειά του φτερά, τα τερατώδη του λάστιχα και κάποια αεροδυναμικά στοιχεία για τα οποία ξοδεύτηκαν εκατοντάδες ώρες σε πίστες και σύραγγες. Ένα καθαρόαιμο που βασίστηκε σε ένα σοβαρό αυτοκίνητο (Μ3) και που δεν έχει καμία σχέση με τη σειρά 1 που κυκλοφορεί δίπλα μας. Και δίπλα βλέπω ένα Audi Α3 με μοτέρ από ΤΤ, ζαντολάστιχα από RS5, ledάκια και μεγάλους προφυλακτήρες με αεραγωγούς των οποίων το μέγεθος ξεπερνά τα όρια της γελοιότητας. ΚΟΙΤΑ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΑΡΔΕΙΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΑ ΤΟΥ Α3 1.6.
Άσε μας λοιπόν ρε Στέφανε με το 'πανέμορφο' RS3 σου σε παρακαλώ. Άσε μας και μόλις έφαγα. Για το δε κιβώτιο τα 'χω ξαναπεί στο παρελθόν... Κι εμένα μου άρεσαν στην αρχή οι γρήγορες αλλαγές, η ξεκούραστη οδήγηση στην πόλη και το σκάσιμο κατά το ανέβασμα από την εξάτμιση, αλλά μετά από τρεις μήνες δε μπορούσα να πιστέψω πόσο αναντικατάστατο είναι τελικά το manual.
Ρε τρελλοκομείο ξέρεις την τρέλλα μου με τα BMW από την πρώτη μέρα που με γνώρισες όταν εσύ είχες ΤΤ!!! Χα χα
Παρόλα αυτά το RS3 είναι πολύ πιο φουσκωμένο από το A3 Sportsback!
To δε κιβώτιο είναι το μέλλον της αυτοκίνησης, είτε λέγεται DSG, PDK ή DCT όπως και να το κάνουμε.
Τα 2 αμάξια είναι εντελώς 2 διαφορετικές κατηγορίες αυτοκινήτων και θεωρώ την Audi ότι βγάζει τα ομορφότερα station από όλες τις εταιρίες
Και μην αρχίσετε να μου ποστάρετε E91 M pack γιατί κ αυτό μ αρέσει.
Αλλά σε stock μορφή το RS3 μ αρέσει πάρα πολύ και είναι κ τούμπανο, όπως και το 1Μ μ αρέσει και το έχω δηλώσει εδώ και πολύ καιρό!
Christos 330
18-06-11, 18:17
Ας ειχα την Μ και ας με περνουσαν και ολα τα αυτοκινητα του κοσμου . . .
Παλι για εμενα θα ηταν το καλυτερο αυτοκινητο του κοσμου . . .
Ό,τι και να λέμε, το RS3 είναι ένα Golf με τετρακίνηση και μπόμπα μοτέρ, ενώ η 1M μια Μ3 σε μικρογραφία. Όσο για τον station σχεδιασμό, έλεος... Αν θέλετε να μιλήσετε για όμορφα Audi station μιλήστε για τα A4/A6 avant. To πίσω μέρος του κολοβού sportback μοιάζει μ'εκείνο του Civic SI του '90 αν του προσθέσεις τρίτο πλευρικό παράθυρο. Το δε RS3 είναι σαν Sportback με μούρη Predator, την ώρα που ο τελευταίος καταπίνει ένα γιγάντιο i/c. Όπως είπε και ο Arnold, it's one ugly mother fucker.
Καλά μην το πάρεις μην βαράς!
Ν54 έβαλες ή πάλι θα με βλέπεις με το κυάλι....? χα χα χα
Όσο για τον station σχεδιασμό, έλεος...
To πίσω μέρος του κολοβού sportback μοιάζει μ'εκείνο του Civic SI του '90 αν του προσθέσεις τρίτο πλευρικό παράθυρο.
Το δε RS3 είναι σαν Sportback με μούρη Predator,
:rolleyes:
Ακριβώς.
Ενώ μεμονωμένα δε θα έλεγες ότι έχει κάτι άσχημο πάνω του (panels, φώτα κτλ), συνολικά σαν εικόνα ποτέ δε το χώνεψα το 5-dr. Προφανώς και ήθελαν να του δώσουν αυτό το station look, αλλιώς δε θα βάζανε στα 'απλά' Α3 αυτές τις ελεεινές χρωμιωμένες μπάρες στον ουρανό.
GiannisRob
18-06-11, 22:16
Προφανώς και ήθελαν να του δώσουν αυτό το station look, αλλιώς δε θα βάζανε στα 'απλά' Α3 αυτές τις ελεεινές χρωμιωμένες μπάρες στον ουρανό.
Το look του 5θυρου Α3 ειναι intentional. Ήθελαν να του δωσουν πιο οικογενειακο χαρακτηρα και χωρους, γιατι στο Α3 πρωτης γενιας που αγοραζοταν απο οικογενειαρχες κυριως (εν αντιθεσει με το 3θυρο) είχανε πολλά παράπονα με τους χώρους. Οπότε, διαφοροποιήσανε αρκετά στο 3θυρο από το 5θυρο στην δεύτερη γενιά, γι'αυτό ακριβώς το λόγο. Διότι το 5θ είχε σαν target group οικογένειες!
Κατά τη γνώμη μου το AUDI εμφανισιακά δεν λέει τίποτα. Επίσης δεν θα έδινα ποτέ αυτά τα λεφτά για να υποστρέφω! Αντίθετα το BMW σε προκαλεί στην οδήγηση, και είναι το αυτοκίνητο από το οποίο μπορείς να αντλήσεις ευχαρίστηση, και να το έχεις χρόνια χωρίς να το βαριέσαι.
Το 1,1 δευτερόλεπτο σε αυτή τη πίστα είναι πολύ μεγάλη διαφορά, και δείχνει μαζί με τα g πόσο λάθος σχεδιαστικά ή αλλιώς μπροστόβαρο είναι το AUDI.
GiannisRob
18-06-11, 22:49
Αν και το θρεντ λέει για το RS3 θα βάλω εδώ το συγκρητικό του αγγλικού EVO μεταξύ 1Μ, Cayman R, 370 GT και ΤT-RS. Ελπίζω να μην είναι off-topic. Αν είναι, ζητώ συγγνώμη και παρακαλώ να μεταφερθεί στην κατάλληλη ενότητα:
https://www.evo.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_883/car_photo_441655_25.jpg
https://img828.imageshack.us/img828/4641/45355564.jpg
https://img232.imageshack.us/img232/7215/99657511.jpg
https://img833.imageshack.us/img833/8985/28242166.jpg
https://img651.imageshack.us/img651/429/25325124.jpg
https://img10.imageshack.us/img10/462/12353196.jpg
https://img811.imageshack.us/img811/8938/42584984.jpg
GiannisRob
18-06-11, 22:50
https://img51.imageshack.us/img51/6462/28175718.jpg
https://img163.imageshack.us/img163/8459/40757655.jpg
https://img691.imageshack.us/img691/4897/35068423.jpg
https://img64.imageshack.us/img64/8474/m10h.jpg
https://img190.imageshack.us/img190/9820/m11j.jpg
https://img683.imageshack.us/img683/545/m12iv.jpg
https://img844.imageshack.us/img844/6673/m13mk.jpg
GiannisRob
18-06-11, 22:50
https://img9.imageshack.us/img9/7444/m14i.jpg
https://img607.imageshack.us/img607/5184/m15xp.jpg
https://img155.imageshack.us/img155/4621/m16c.jpg
https://img846.imageshack.us/img846/1392/m17.jpg
https://img36.imageshack.us/img36/2216/m18lu.jpg
https://img38.imageshack.us/img38/4721/m19n.jpg
https://img8.imageshack.us/img8/4471/m20o.jpg
Πηγή: Soup @ German Car Forum (https://www.germancarforum.com/internal-combustion/37551-evo-bmw-1m-vs-porsche-cayman-r-vs-nissan-370z-gt-edition-vs-audi-tt-rs.html)
κατα την προσωπικη μου αποψη ειναι τι ζηταει ο καθενας.εχουμε ταυτισει την αποτελεσματικοτητα με την οδηγικη απολαυση.σιγουρα το αουντι ειναι ασφαλες και κανει τον μεσο οδηγο(σαν και εμενα)να νιωθει πιλοτος.αλλα η ευχαριστηση στην οδηγηση δεν ερχεται οδηγοντας ενα μαγικο χαλι και οι παραγοντες που την συνθετουν ειναι πολλοι και πολλες φορες υποκειμενικοι.μου θυμιζει το σουμπαρου ιμπρεζα και την λαντσια ιντεγκραλε.τα χωριζε μια γενια και για να πετυχει η λαντσια τους χρονους του σουμπαρου (αν τους επιανε)επρεπε να την στιψεις.αλλα αυτη ακριβως η διαδικασια της πιο ενεργης συμμετοχης του οδηγου σου εδινε το χαμογελο της ικανοποιησης μολις εεκλεινες την πορτα της ιταλιδας.
+1000.
πραγματικά πολύ ωραίο ποστ, το οποίο είναι και όλη η ουσία για κάποιον που θεωρείτε
λάτρης της αυτοκίνησης, και πλέον έχει βγάλει τα σωστά συμπεράσματα του μέσα
απο την πορεία της αυτοκίνησης μέχρι τώρα...
σημασία δεν έχει πιο είναι το πιο γρήγορο. ούτε πιο στρίβει πιο εύκολα.
σημασία έχει τι αισθάνεσαι όταν οδηγείς μια κατασκευή, οποιαδήποτε και αν είναι
αυτή...
συμφωνώ επίσεις με τον άρη για τα χειροκίνητα κιβώτια, και μάλιστα αν τώρα ήταν
να ξαναγοράσω Μ3, θα το έπαιρνα χειροκίνητο...
προσωπικά την σημερινή εποχή, θεωρώ πως πολύ λίγα αμάξια είναι άξια λόγου για
άτομα τα οποία αγαπάνε την οδήγηση, ή την οδηγική απόλαυση σύμφωνα με ένα
απο τα σλόγκαν της προπέλας...
νομίζω πως κατήντησε λίγο γελοίο απο την μία να εκθειάζουμε τα Μ3 Ε30, και απο
την άλλη να γράφουμε με κεφαλαία για τα 1Μ και F10...γούστο του καθενός βέβαια,
αλλάσε καμμία περίπτωση δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να συμβαίνει κάτι
τέτοιο...
dkg - smg - ρύποι - στρίβει μόνο του και λοιπές π@π@ριές, έχουν κάνει την μύγα
ν'αποκτήσει κ@λο, για να χέσει τον κόσμο όλο...
άσχετα απο το αν το 1Μ είναι ένα γρήγορο αμάξι με καλό στήσιμο και επιθετικό
λουκ, είναι ένα αμάξι που το λύπει η καρδιά για αυτό που θέλει να είναι.
όσο για το άουντι, απλά παγερά αδιάφορο. ένα ακόμα άουντι, με ότι αυτό συνεπάγεται.
πρώτη φορά πάντως που βλέπω συγκριτικό των 2 εταιρειών με αυτοκίνητα τα οποία
να ταιρειάζουν μεταξύ τους...βλέπουμε 2 αυτοκίνητα, που δεν έχουν ψυχή.
και άντε μέχρι τώρα η άουντι μας έχει συνηθίσει σε αυτό το πράγμα. η bmw όμως
όχι...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.