Επιστροφή στο Forum : Περι μεθανόλης συζήτηση
Φαντάζομαι το άνοιξα στην σωστή ενότητα....
Λοιπόν, σήμερα σκέφτηκα να ανανεώσω την ποσότητα μίγματος μεθανόλης στο ειδικό ντεπόζιτο γιατί μετά τα προηγούμενα πατήματα δεν υπήρχε σταγόνα μέσα.
Παρατήρησα κάτι που δεν το είχα ξαναδεί. Ανακατεύοντας την μεθανόλη στο δοχείο του απιονισμένου νερού είδα μια θολούρα μέσα που δεν είχα ξαναδεί γιατί την ανακάτευα στο μπλέ αδιάφανο μπετόνι που έχει μεθανόλη απο το εμπόριο.
Εβαλα το τελευταίο κατακάθι σε ένα ποτήρι, περίπου το 20% του μίγματος ενώ λίγο απο αυτό επεσε μέσα στο ντεποζιτάκι:
https://img69.imageshack.us/img69/8248/img0682bm.jpg (https://imageshack.us/photo/my-images/69/img0682bm.jpg/)
Απο τι μπορεί να έγινε αυτή η θολούρα? Αν αντιδρούσε το καθαρό νερό με την μεθανόλη σίγουρα θα είχαμε ζεστό ζουμί ως εξώθερμη αντίδραση ενώ θα γινόταν όλο το μείγμα θολό.
Να είναι άλατα αποκλείεται μιας και το νερό είναι απιονισμένο.
Να είναι βρωμιές απο την μεθανόλη? Ψωνίζω απο γνωστό μαγαζί με χημικά απο τον Πειραιά όπως σίγουρα και ο deepblue.
Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω απο το κατάστημα που άνοιξε πρόσφατα μια γειτόνισα μου. Στην αγορά υπάρχει η μεθανόλη που προμηθευόμαστε απο τα καταστήματα χημικών ή διασφαλισμένης ποιότητας μεθανόλη όπως αυτή της VP που βγάζει αγωνιστικά καύσιμα. Αν θυμαμαι καλά όπως μου είχε πεί ο Kostadas 90 euro τα 20 λίτρα, δηλαδή 18 ευρώ το μπιτονάκι ενώ εμείς το αγοράζουμε 6.
Καμία γνώμη? Turbodog?
halkida116mpack
06-05-11, 21:34
ρε Στρατο, πλωμαριου ειναι η βαρβαγιαννη :original: αντε γεια μας
συγνωμη για το οφ αλλα μηπως μπορειτε να πειτε 2 λογια για το ολο αυτο συστημα , πως δουλευει αν μπαινει σε ολα τα αμαξια,τι μετατροπες χρειαζεται και περιπου το κοστος , την αξιοπιστια του κτλ για τους ασχετους(οπως εγω)thumb
stamatis m3 e30
06-05-11, 21:37
το αμαξι σου δουλευει μονο μεθανολη στρατο;
Βασικά ο σκοπός ψεκασμού είναι να κατεβάσουμε την θερμοκρασία εισαγωγής και την θερμοκρασία στους κυλίνδρους. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μόνο νερό, αλλά είναι άκαφτο με αποτέλεσμα ναι μεν να ψύχει αλλά να δημιουργεί θέματα στην καύση. Ετσι το ανακατεύουμε με τη μεθανόλη για να αντισταθμιστεί η αφλεκτικότητα του. Οσο αφορά το κομμάτι της εισαγωγής η εξάτμιση της μεθανόλης μαζί με το νερό οδηγεί τα μόρια του νερού να μεταφέρουν μαζί τους ποσά θερμότητας απο την εισαγωγή.
Στα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα δεν υπάρχει λόγος να μπεί ούτε στα απλά υπερτροφοδοτούμενα. Οταν πας όμως σε βελτιώσεις όπου ο αέρας της εισαγωγής είναι καυτός τότε η προανάφλεξη παραμονεύει στη γωνία. Και όταν δεν υπάρχει προανάφλεξη μπορούμε να δώσουμε μερικές μοίρες αβάνς για να κερδίσουμε σε έργο.
Το ίδιο συμβαίνει και μέσα στους κυλίνδρους. Θέλουμε ένα ψυχρότερο μίγμα να παράγει το ίδιο έργο απο ένα καυτό που μπορεί να λιώσει τα πάντα μέσα ή τα μαντέμια των τουρμπίνων.
Τέλος, στα κομπρεσσοράτα, όταν αυτή ψεκάζεται πριν απο τον κομπρέσσορα μπορεί να ψύξει καλήτερα τους λοβούς. Και λέγοντας λοβούς, δεν μπορεί να μπεί σε κομπρέσσορες που είναι μισό τούρμπο αλλά μόνο σε κομπρέσσορες με λοβούς.
Το κόστος είναι 600 με 1000 ευρώ ανάλογα με το μέγεθος της αντλίας, των μπέκ, το σημείο τοποθέτησης, τα controllers και τα failsaves που υπάρχουν
το αμαξι σου δουλευει μονο μεθανολη στρατο;
Δουλεύει 100άρα μόνο και στην μεγάλη πίεση ψεκάζω μεθανόλη απο τα 11 psi και μετά σε αναλογία 50-50 ή 70-30. Για καλοκαίρι μπορεί να πάω και στο 40 μεθ - 60 νερό γιατί η μεθανόλη είναι διαβρωτική για τα τσιμουχάκια.
Edit: Σταμάτη εσύ έχεις καμιά εμπειρία να μας βοηθησεις πάνω σε αυτό?
halkida116mpack
06-05-11, 21:49
merci strato.........thumb :thanks:
τι μεθανολη βαζεις? δεν χρησιμοποιοεις την μ1 της vp?
τι μεθανολη βαζεις? δεν χρησιμοποιοεις την μ1 της vp?
Οχι, αγοράζω απο κατάστημα με χημικά στον Πειραιά. Εσύ Δημήτρη αυτή βάζεις? Τι κόστος έχει και απο που?
Οχι, αγοράζω απο κατάστημα με χημικά στον Πειραιά. Εσύ Δημήτρη αυτή βάζεις? Τι κόστος έχει και απο που?
ναι και παρολο που εχω αφησει αρκετη μεθ μεσα στο δοχειο κανα 6μηνο δεν εδειξε κατι διαφορετικο. παρε με αυριο να σου πω. η μ1 ειναι η καλυτερη για water injection και μετα πας στην μ5 που την χρησιμοποιεις σαν καυσιμο. αυτες πανε μονο σε 20λτ βαρελακια
ναι και παρολο που εχω αφησει αρκετη μεθ μεσα στο δοχειο κανα 6μηνο δεν εδειξε κατι διαφορετικο. παρε με αυριο να σου πω. η μ1 ειναι η καλυτερη για water injection και μετα πας στην μ5 που την χρησιμοποιεις σαν καυσιμο. αυτες πανε μονο σε 20λτ βαρελακια
ΟΚ θα σε πάρω αύριο να τα πούμε. Δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με την μεθανολη αλλά αυτό μου φάνηκε πολύ περίεργο που έγινε σαν ούζο το τελευταίο στον πάτο
Γράφω Απο ιφονι....strato don't worry. H θολούρα είναι επειδή η μεθανολη έχει μικροποσοτητα ελαιου και δεν είναι 100 % καθαρή (πολύ μικρή-παραγωγο της παρασκευής) και κατα την αντίδραση αποκτά αυτήν θολούρα. Μετά απο μερικές μέρες καθαρίζει απο μονη της. Τσεκάρε το μετά απο μια βδομάδα και θα δεις. Και εγώ αυτήν χρησιμοποιώ. Τώρα αν η vp έχει κάποια διάφορα δεν το γνωρίζω αλλά δεν νομίζω. Τι τιμή παίζει η vp? γιατί αυτή που χρησιμοποιώ είναι περιπου στο 1.5 Ε/lt
stamatis m3 e30
07-05-11, 11:10
Δουλεύει 100άρα μόνο και στην μεγάλη πίεση ψεκάζω μεθανόλη απο τα 11 psi και μετά σε αναλογία 50-50 ή 70-30. Για καλοκαίρι μπορεί να πάω και στο 40 μεθ - 60 νερό γιατί η μεθανόλη είναι διαβρωτική για τα τσιμουχάκια.
Edit: Σταμάτη εσύ έχεις καμιά εμπειρία να μας βοηθησεις πάνω σε αυτό?
ηξερα οτι μπορεις να δουλεψεις η το ενα η το αλλο. καποια στιγμη σκεφτηκα την μεθανολη σαν λυση βελτιωσης μιας και τα αποτελεσματα ειναι φανταστικα αλλα οταν μου ειπαν οτι πρεπει να καιω μονο μεθανολη το απεριψα!
επισης και αν το εκανα μονο μεθανολη δεν ηξερα αν μπορει να ρυθμιστει μετα με μαμα εγκεφαλο. γιατι απο οτι καταλαβαινω εσυ εχεις αγγραφο...
εμπειρια προσωπικη οχι...μονο ο προγραμαματιστης μου που ρυθμιζει συνεχεια με μεθανολες!
ηξερα οτι μπορεις να δουλεψεις η το ενα η το αλλο. καποια στιγμη σκεφτηκα την μεθανολη σαν λυση βελτιωσης μιας και τα αποτελεσματα ειναι φανταστικα αλλα οταν μου ειπαν οτι πρεπει να καιω μονο μεθανολη το απεριψα!
επισης και αν το εκανα μονο μεθανολη δεν ηξερα αν μπορει να ρυθμιστει μετα με μαμα εγκεφαλο. γιατι απο οτι καταλαβαινω εσυ εχεις αγγραφο...
εμπειρια προσωπικη οχι...μονο ο προγραμαματιστης μου που ρυθμιζει συνεχεια με μεθανολες!
Σταμάτη μάλλον κάποιος σε μπέρδεψε.
Η μεθανόλη μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν πρόσθετο και να ψεκάζεται στην εισαγωγή.
Μπορεί όμως και να χρησιμοποιηθεί σαν καύσιμο απο μόνη της, κάτι που δεν είναι εύκολο. Χρειάζονται νέες γραμμές καυσίμου, νέες αντλίες, καινούρια μπέκ και ρύθμιση με άγραφο εγκέφαλο. Εγώ δεν έχω άγραφο αλλά extra παράλληλο εγκεφελάκι που διαχειρίζεται τον επιπλέον ψεκασμό μαζί με τις άλλες παραμέτρους καυσίμου, πίεσης και αβάνς.
Το κόστος μιας μετατροπής απο βενζίνη σε μόνο μεθανόλη δεν είναι τραγικά μεγάλο αλλά θέλει πολύ προσοχή στη ρύθμιση. Με μόνο μεθανόλη μπορείς να δώσεις τρελά νούμερα αβάνς (για αυτό χρειάζεται ο άγραφος) γιατί έχει μεγαλήτερη αντικροτηκότητα, ψυχρότερη καύση απο την βενζίνη και συνεπώς δεν βαράει έυκολα προανάφλεξη (πειράκια). Ειναι διαβρωτική όμως για τις γραμμές καυσίμου, τον κινητήρα και το τούρμπο και την εξάτμηση. Στο τέλος είναι και πιο φτηνή απο την βενζίνη με 1.5 ευρώ το λίτρο. Αν δεν κάνω λάθος υπάρχει ένα Σουμπαρού απο γνωστό αντίστοιχο φόρουμ που δουλεύει μόνο μεθανόλη και αρκετά Evo.
Δεν τον μπερδεψε κανεις...!
Απλα ο Σταματης ξερει πολυ καλα μονο τον δυσκολο τροπο...δλδ μεθανολη σαν καυσιμο...!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.