Επιστροφή στο Forum : M3 E92 Υποβρυχιο....
Καλημερα σε ολους...
Δεν ξερω αν επρεπε να γραφτει εδω η σε καποια αλλη ενοτητα αλλα ειναι μια εμπειρια που θελω να μοιραστω με το φορουμ διοτι αυτα τα πραγματα γινονται μια στις 100000000.......
Την τριτη το πρωι (με καταρακτωδη βροχη) ξεκινησα για την δουλεια...υπαρχει ενα σημειο λοιπον που το περναω χρονια απλα οταν βρεχει μαζευει νερο...πολυ νερο.......ετσι κ εκεινη την ημερα ...το νερο εφτανε ως την κορυφη της ζαντας η κ πιο πανω!!!:shok:
Πηρα την αποφαση λοιπον (ειμαι μεγαλος ******ς που δεν εκανα πισω) να περασω απο μεσα...:ranting2:...εχω αναγκαστει να το ξανακανω εκει!
Στην μεση της λιμνης λοιπον κ ενω η μπροστα αποφασισε να σταματησει επιτοπου την σταθερη πορεια που ειχαμε επηδει προφανως φοβηθηκε( δεν ειμαι προκατηλημενος με τις γυναικες οδηγους αλλα ημαρτον ορισμενες φορες) πατησα το γκαζι μια ιδεα παραπανω (απο 1700 αντε να πηγα 2000 στροφες) να την περασω για να βγω...εκει ακριβως το αμαξι εσβησε !!!:shok:
Τα ειδα ολα στερεο διοτι καταλαβα αμεσως τι ειχε συμβει....!!!ΔΕΝ ΜΙΖΑΡΑ ΚΑΘΟΛΟΥ το αμαξι το εσπρωξα πισω στην ''στερια'' :thumbsdown: κ καλεσα οδικη ......
Μεχρι εδω ειναι το τι εγινε σαν περιστατικο...απο εδω κ κατω ειναι τα της αντιπροσωπειας κ η προσπαθεια να μην γινει το χειροτερο!
Το αμαξι εφτασε λοιπον σε επισημο bmw, αφαιρεθηκαν αμεσως εισαγωγες, φιλτρα, μπουζι (ολα μεσα στο νερο:shok:) κ αρχισαμε να δινουμε μιζιες για να πεταξει εξω τα νερα!!Μιλαμε οτι εβγαλε πολυ πραγμα...μιλαμε για νερο...ειμασταν σχεδον 99,99% σιγουροι οτι το αμαξι εχει κανει υδραυλικη κ εχει σταβωσει τα παντα απο κατω....:crying:
Αφου πεταξε τα παντα απο νερο κ πλεον δεν εβγαζε τιποτα ,ανοιχτηκαν οι ταπες του λαδιου κ το αμαξι στραγγιξε τα λαδια για σχεδον μια ωρα πανω στην ραμπα (ευτυχως δεν εδειχνε ιδιαιτερα σημαδια νερου στα λαδια).....
Στεγνωθηκαν οι εισαγωγες αλλαχτηκαν μπουζι μπηκαν καινουργια λαδια κ η ωρα της αληθειας ειχε φτασει.....:shok: ...μιζα ενα ελαφρυ ρεταρισμα για τα πρωτα 3 δευτερολεπτα (ισως ειχαν ακομα λιγη υγρασια τα μπεκ η καπου αλου μεσα στην εισαγωγη, οχι κατι βαρυ) κ μετα ρολοι!!!!:shok:....το αμαξι δεν εκανε το παραμικρο ....ρελαντι ρολοι....στροφαρισμα στο γκαζι κ στην βολτα μεχρι 7000 στροφες που πηγα ρολοι......πραγματικα δειχνει σαν να μην εχει γινει τιποτα απολυτος....!!
Αν ειχε προλαβει να κανει υδραυλικη κ ειχε σταβωσει κατι, με το ζυγισμα που εχουν αυτα τα μοτερ θα βαραγε σαν τρελο απο το ρελαντι η δεν θα ειχε συμπιεση να παρει καν μπρος.....!!
Ειλικρινα δεν ξερω....τα χω χαμενα, διοτι στην πραγματικοτητα ΚΑΝΕΙΣ δεν γνωριζει σε τι κατασταση κ συνθηκες ηταν το μοτερ την ωρα που φρεναρε απο το νερο......(θελω να πιστευω οτι εσβησε απο βραχυκυκλωμα στα μπουζι)...
Φοβαμαι αρκετα μην εχει γινει μια μικρη πολυ μικρη ζημια σε καποιο πυρο η εχει φαει μια καταπονηση καποια μπιελα κ αυτο δυστηχως θα φανει σε βαθος χρονου κ μαλιστα ασχημα αν εχει συμβει!
Απο την αλλη βεβαια απο την στιγμη που δεν μιζαρα καθολου το αμαξι, ωστε να του δημιουργησω υδραυλικη πιστευω πως ολα θα ειναι καλα!
Συγνωμη για το πολυ μακροσκελες ποστ αλλα ηταν κατι που ηθελα να γραψω διοτι πραγματικα ειναι απο τα απιστευτα!thumb
Ελπιζω πως με τον καιρο θα συνεχισει απροβληματιστο....μακαρι δλδ!:shok:
Νομιζω οτι φτηνα την γλυτωσες Πανο.
Μια χαρα θα ειναι το αμάξι.
STREETRACING
29-04-11, 10:20
Οντως μεγαλη βλακεια κανουμε ολοι οταν περναμε απο πολλα νερα.
μακαρι να ειναι οκ πανο κ μετεπειτα.
Νομιζω οτι φτηνα την γλυτωσες Πανο.
Μια χαρα θα ειναι το αμάξι.
Έτσι πιστεύω και εγώ. Το γεγονός ότι το πήγες χωρίς καθυστέρηση στο συνεργείο κ ανοίχτηκαν όλα σε έσωσε από τα χειρότερα. Πιστεύω ότι με καθημερινό δούλεμα του αμαξιού θα επιστρέψει ομαλά στην καθημερινότητα του σαν να μην έγινε τίποτα ποτέ. https://smileys.emoticonsonly.com/emoticons/s/submarine-2411.gif
Πανο...
ευχομαι να ''προλαβες'' την ζημια κ να συνεχισεις να χαιρεσαι ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ την κουκλα σου!
Πανο αφου το αφησες αμεσος, δεν εγινε τιποτα...εχω παθει το ιδιο σε ποταμι με nissan king cab 4x4 (ηταν βαθυτερο απο οτι ηξερα συνηθος!!:whistle:).....ολη η μηχανη μεσα!!....καναμε οτι και εσυ...και απο κει και περα ολα καλα.......thumbthumb
:shok::shok::shok:
Ελπίζω όλα να πάνε καλά φίλε...Μου φαίνεται ότι φτηνά την γλίτωσες...thumb
Τι να πω παιδια παντως ειλικρινα ΑΝ αντεξει απο αυτο, τοτε απλα respect.....
Επειδη δεν μπορω να περιμενω να δω ποτε κ αν γινει κατι σημερα που ο καιρος ειναι καλος θα κανω αλλη μια αλλαγη λαδιων κ θα βγαλω το αμαξι εξω για σκισιμο!
Κ ο θεος βοηθος......διοτι αν ειναι να γινει κατι προτιμω να γινει ελεγχομενα καπου που θα το περιμενω παρα σε μαι στιγμη που θα ειμαι αμεριμνος!thumb
Tsakirakos
29-04-11, 10:56
στην καμπινα πηρε νερα?
πωπω...παλι καλα!
Καλα βρε ανθρωπε του Θεου!!!!
Εχεις τοσες γνωσεις,απ οτι καταλαβαινω,περι υδραυλικης κλπ κλπ....ειχες την γνωση να μην βαρεσεις μιζα κλπ κλπ...
ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΜΝΗ??????ΕΕΕΕΕΕ?????????
Ευχομαι να εισαι παρα πολυ τυχερος (που εισαι) και να μην εχεις κανενα παρατραγουδο.
Θα προτεινα αν εχεις κεφια να βγαλεις μπουζι και με ορολογιακο μικρομετρο να μετρησεις τα ΑΝΣ ολων των πιστονιων
Υ.Γ. Eλπιζω να "επιασες" το χιουμορακι μου και να μην με παρεξηγησεις που σου φωναζα!:)
καπου στο κειμενο λες "ταπες...λαδια"
υποθετω οτι πεταξατε και τα λαδια του κιβωτιου και του διαφορικου ε?
πάλι καλά που έσβησε απο μόνο του, και που δεν το ξαναέβαλες μπρός μέχρι να φτάσει
στο συνεργείο...μεγάλη υόθεση. οι περισόττεροι οδηγοί, θα προσπαθούσαν επίμονα να
το βάλουν μπρός εκεί επιτόπου...πάντως, ακόμα και αν δουλεύει ρολόι, εγώ στην θέση
σου, κάποια στιγμή θα το άνοιγα απο κάτω για να δώ αν παίζει κάτι...μόνο έτσι θα έχεις
το κεφάλι σου ύσηχο...αν και πάλι δύσκολα να έφτασε εκεί νερό. το νερό που βρέθηκε
απο πάνω, είναι απο αυτά που μπόρεσαν και μπήκαν απο την εισαγωγή, και τραβήχτηκαν
μέχρι εκεί που τραβήχτηκαν. αν έχει γίνει κάτι σε κάνα κύλινδρο ή κάνα πιστόνι, θα το
δείς σχετικά εύκολα στα πρώτα 7 - 8 χιλιάδες χιλιόμετρα, απο το αν σου τσιμπάει λάδι,
παραπάνω απο αυτό που συνηθίζει να τσιμπάει. εκτός και αν ακούσεις τπτ άλλο νωρίτερα,
που δεν νομίζω...
oldcarskickass
29-04-11, 11:33
καπου στο κειμενο λες "ταπες...λαδια"
υποθετω οτι πεταξατε και τα λαδια του κιβωτιου και του διαφορικου ε?
Πολύ σημαντικό και αυτό, όπως και η μέτρηση του ΑΝΣ που ανέφερες, και ειδικά σε αυτά τα πουσαρισμένα μοτέρ.
Το ξαναέκανα quote για να μην περάσει απαρατήρητο.
Επίσης μετά από κάποιο καιρό καλό είναι να ελέγξεις την πλεξούδα για σκουριές - οξειδώσεις.
ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΜΝΗ??????ΕΕΕΕΕΕ?????????)
Giati eimai MALAKAS!!thumb
Δεν υπαρχει αλλη εξηγηση ....αστο βαραω το κεφαλι μου ακομα!
Ελπιζω ολα να πανε καλα!:shok:
Το οτι ησουν υποψιασμενος για το τι μπορει να εγινε την ωρα που σου εσβησε, μαλλον σε εσωσε. Η υδραυλικη θα ειχε κανει μεγαλη ζημια μεσα στο μοτερ, που απο οτι φαινεται μαλλον δεν εγινε. Για καλου κακου, παρε και μια μετρηση συμπιεσης. Θα βοηθησει ωστε να εξαγουμε καλυτερα συμπερασματα για τη υγεια των κυλινδρων (πχ μια στραβωμενη μπιελα-> αν δεν εχει καταφερει να κανει ζημια μεσα στο τοιχωμα των κυλινδρων, θα δινει ουτως η αλλως χαμηλοτερες τιμες συμπιεσης) Δεν μας ενδιαφερει τοσο πολυ το απολυτο νουμερο αλλα η σχετικη διαφορα μεταξυ των κυλινδρων, αν υπαρχει. Διαφορες μεχρι 10psi θεωρουνται ανεκτες αν και ο κατασκευαστης δινει συγκεκριμενο νουμερο για το τι θεωρειται φυσιολογικο σε καθε μοτερ.
Παναγιωτη ευχομαι αυτο το περιστατικο να μεινει ως εχει, σαν μια κακη αναμνηση, και τιποτα παραπανω.
Παλι καλα που αντεδρασες σωστα ρε Παναγιωτη και το εσωσες.
Οταν ανοιξες την πορτα να βγεις δεν μπηκαν νερα στο εσωτερικο ? Φανταζομαι οτι εκει που θα εμεινες θα ηταν αρκετα βαθυ το νερο.......η βγηκες απο κανενα παραθυρο ?
Δεν μας ενδιαφερει τοσο πολυ το απολυτο νουμερο αλλα η σχετικη διαφορα μεταξυ των κυλινδρων, αν υπαρχει. Διαφορες μεχρι 10psi θεωρουνται ανεκτες αν και ο κατασκευαστης δινει συγκεκριμενο νουμερο για το τι θεωρειται φυσιολογικο σε καθε μοτερ.
.
Δημητρη νομιζω οτι με την μετρηση της συμπιεσης δεν θα βγουν σωστα συμπερασματα.
Σιγουρα θα υπαρχει μια διαφορα αναμεσα στους κυλινδρους η οποια μπορει να μην οφειλεται σε μια ελαχιστα στραβη μπιελα.
Πιστευω οτι ο μονος τροπος να διαπιστωθει στραβη μπλιελα ειναι το ορολογιακο μικρομετρο στο ΑΝΣ.
Τωρα το πως θα στιριξεις το μικρομετρο σωστα για να μην εχεις αποκληση ειναι ενα αλλο θεμα.
Δημητρη νομιζω οτι με την μετρηση της συμπιεσης δεν θα βγουν σωστα συμπερασματα.
Σιγουρα θα υπαρχει μια διαφορα αναμεσα στους κυλινδρους η οποια μπορει να μην οφειλεται σε μια ελαχιστα στραβη μπιελα.
Πιστευω οτι ο μονος τροπος να διαπιστωθει στραβη μπλιελα ειναι το ορολογιακο μικρομετρο στο ΑΝΣ.
Τωρα το πως θα στιριξεις το μικρομετρο σωστα για να μην εχεις αποκληση ειναι ενα αλλο θεμα.
Η μετρηση συμπιεσης ειναι κατι απλο να γινει. Την κανουμε οχι τοσο ωστε να δουμε την αιτιας της βλαβης αλλα να δουμε ΑΝ υπαρχει βλαβη. Εξετασε το απο τη αναποδη : Αν ολα βγουν καλα εντος spec τοτε δεν χρειαζεται να προχωρησουμε σε πιο περιπλοκες μετρησεις (αν και αυτο δεν μας εξασφαλιζει 100%). Αλλα αν βγει ΟΚ τοτε εχουμε ενα ακομα λογο να πιστευουμε οτι δεν εχει συμβει κατι σοβαρο στο μοτερ μας. thumb
Η μετρηση συμπιεσης ειναι κατι απλο να γινει. Την κανουμε οχι τοσο ωστε να δουμε την αιτιας της βλαβης αλλα να δουμε ΑΝ υπαρχει βλαβη. Εξετασε το απο τη αναποδη : Αν ολα βγουν καλα εντος spec τοτε δεν χρειαζεται να προχωρησουμε σε πιο περιπλοκες μετρησεις (αν και αυτο δεν μας εξασφαλιζει 100%). Αλλα αν βγει ΟΚ τοτε εχουμε ενα ακομα λογο να πιστευουμε οτι δεν εχει συμβει κατι σοβαρο στο μοτερ μας. thumb
Ναι δεν διαφωνω με τα λεγομενα σου.Ισα-ισα συμφωνω απολυτως.
Απλα αυτο που λεω ειναι οτι δεν ξερω αν η οποια διαφορα στην συμπιεση μπορει να μας δωσει σωστο συμπερασμα για στραβη μπιελα.
Και σκεψου οτι το ενδεχομενο στραβωμα που "ψαχνουμε" θα ειναι τοσο λιγο που ισως να φαινεται στην μετρηση της συμπιεσης ως "διαφορα εντος των οριων"
κουβεντα να γινεται εν παση περιπτωσει:original:
ολα καλα να ειναι με το μοτερ του φιλου μας !!!!
όταν λες ''υδραυλική'' προφανώς εννοείς το hydraulic lock έτσι? Ελληνιστή ''υδραυλίκωση''.. Δεν νομίζω πάντως να έχεις πρόβλημα thumb
υδραυλικη συμπιεση σημαινει οτι το νερο δεν συμπιεζεται με αποτελεσμα να μην ''χωραει'' ουτε μια σταγονα νερου μεσα στον θαλαμο καυσης οποτε αυτο εχει ως συνεπεια να στραβωσει η μπιελα...
ο κινητηρας σωθηκε απο το γεγονος οτι δεν προσπαθησες να τον ξαναθεσεις σε λειτουργια...εχω δει παρομοιο περιστατικο και οταν μιζαραν χωρις τα μπουζι το νερο ξεπερασε τα 2 μετρα σε υψος...
ευχομαι παναγιωτη να μην σε ξενερωσει το περιστατικο και χαλαστεις με αυτο που σε φτιαχνει...
υδραυλικη συμπιεση σημαινει οτι το νερο δεν συμπιεζεται με αποτελεσμα να μην ''χωραει'' ουτε μια σταγονα νερου μεσα στον θαλαμο καυσης οποτε αυτο εχει ως συνεπεια να στραβωσει η μπιελα...
ο κινητηρας σωθηκε απο το γεγονος οτι δεν προσπαθησες να τον ξαναθεσεις σε λειτουργια...εχω δει παρομοιο περιστατικο και οταν μιζαραν χωρις τα μπουζι το νερο ξεπερασε τα 2 μετρα σε υψος...
ευχομαι παναγιωτη να μην σε ξενερωσει το περιστατικο και χαλαστεις με αυτο που σε φτιαχνει...
αυτό εννοώ.. ισχύει για όλα τα ρευστά προφανώς! thumb
Η λυση, αμα εχεις τετοιο αυτοκινητο, ειναι η μικτη ασφαλεια..
Αμα το λαδακι βγαινει καθαρο απο μεσα (κανεις 1-2 αλλαγες με φτηνολαδο) πιστευω οτι θα εισαι οκ, γιατι ηξερες πως να αντιδρασεις..
Μετρα και συμπιεση απο περιεργεια, αλλα πιστευω οτι δεν θα εχεις προβλημα..
Φιλος με 350Ζ τη πατησε καπως ετσι, αλλα επειδη ειχε το φιλτροκουτι προβοσκιδα χαμηλα στο προφυλακτηρα για να τραβαει φρεσκο αερα, ρουφηξε ζωντανο νερο.. Αποτελεσμα 1ή2 μπιελες off.. Ευτυχως ειχε μικτη και ολα οκ..
Ολα καλα να πανε ευχομαι..:original:
Θελω να πιστευω πως αν ειχε θεμα θα το εβγαζε απο την αρχη...μακαρι δλδ...
Σιγουρα υδραυλικη δεν εκανε διοτι αν ειχε στραβωσει εστω κ στο απειροελαχιστο μια μπιελα θα φαινοταν αμεσα απο το ασταθες ρελαντι ,φυσικα θα χτυπαγε το μοτερ, κ μπορει να μην επερνε καν μπρος...
Το θεμα ειναι οτι οταν φρεναρε το μοτερ (μακαρι να το εκανε απο βραχυκυκλομα στα μπουζι) τι δυναμεις ασκηθηκαν κ που?
Φοβαμαι δλδ μην την εχει ακουσει καποιο μεταλο η καποιος πυρος!
Δεν ξερω οτι κ να λεμε τωρα θεωρω οτι αν δεν περασει λιγος καιρος δεν θα βγαλω συμπερασμα!
Οχι τιποτα αλλο αλλα τον επομενο μηνα το αμαξι θα ειναι στο power κ θα ηθελα να μην ειναι σε συνεργειο παραλληλα!:original:thumb
Φιλε ζαχαρια το 350Ζ που λες πηρε μπρος κ την ακουσε μετα η δεν πηρε καθολου απο την αρχη??Θα βοηθησει καπως αυτη η λεπτομερεια!thumb
Ρε Πάνο στην Χαλυβουργική έγινε? Εκεί κόντεψα να κολλήσω με το navara. Εχε τον νου σου στα επομενα χιλιόμετρα. Πάντως αν είχες πρόβλημα θα στο είχε βγάλει απο τώρα. Μάλλον κάποιος αισθητήρας βραχυκύκλωσε ή οι πολλαπλασιαστές.
Φιλε ζαχαρια το 350Ζ που λες πηρε μπρος κ την ακουσε μετα η δεν πηρε καθολου απο την αρχη??Θα βοηθησει καπως αυτη η λεπτομερεια!thumb
Νομιζω οτι του εσβησε μολις ρουφηξε νερο και ΜΑΛΛΟΝ δοκιμασε να το βαλει μπροστα (πραγμα που εσυ δεν εκανες) και εκει την εκανε τη μ@#$%^*....
Θα μιλησω μαζι του και θα σου πω μολις εχω απαντηση..
Στρατο μου το εκανε κοντα στην χαλυβουργικη σε σημειο αναλογο με αυτο!!
Παντως σημερα το απογευμα ειχαμε βγει με τον καριζμα για μια φωτογραφηση για ενα νεο site στο ιντερνετ με θεμα τα αυτοκινητα( συντομα θα εχετε νεα για αυτο...) κ το αυτοκινητο δεν εκανε κιχ παρολο που το λιωσα στα αναποδα κ στους κοφτες 2α 3η .....
θα δειξει θα αλλαξω κ μια αυτα τα λαδια κ θα βγω για επιπλεον σκισιμο!
οκ Ζαχαρια αναμενουμε νεα!
Στρατο μου το εκανε κοντα στην χαλυβουργικη σε σημειο αναλογο με αυτο!!
Παντως σημερα το απογευμα ειχαμε βγει με τον καριζμα για μια φωτογραφηση για ενα νεο site στο ιντερνετ με θεμα τα αυτοκινητα( συντομα θα εχετε νεα για αυτο...) κ το αυτοκινητο δεν εκανε κιχ παρολο που το λιωσα στα αναποδα κ στους κοφτες 2α 3η .....
θα δειξει θα αλλαξω κ μια αυτα τα λαδια κ θα βγω για επιπλεον σκισιμο!
Πάρε ρε ένα τηλ. Τώρα θα είμαι για καιρό έξω. Εκτος απο αύριο είμαι ελευθερος
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.