Επιστροφή στο Forum : 911 GT3 RS 4.0
απο οτι φαινεται η porsche εβγαλε μια επιπλεον , περιορισμενη , εκδοση της 911 GT3 RS. (που θα ειναι και η τελευταια συμφωνα με το αρθρο)
περισσοτερες πληροφοριες εδω:
https://www.autoblog.gr/2011/04/27/porsche-911-gt3-rs-4-0-limited-edition-new-leaked-photos/
και εδω
https://www.youtube.com/watch?v=RXHNJGf3A5k&feature=feedu
Ρε Πανο ασε μας στην ησυχια μας.......Τι τα θες αυτα τα ποστ ρε γ@μωτο???
"The best RS we ve ever made...."
Limited edition 600 cars
500 άλογα ατμόσφαιρα, 1360 κιλά και εσείς σκέφτεστε τα 480 τουρμπάτα του GT-R?
Όταν η Porsche έφτιαχνε ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, η Nissan έβγαζε το juke....
Πραγματικά το αμάξι είναι αλλού...
https://www.porsche.com/microsite/911gt3rs4/germany.aspx
ΆΝΤΕ ΓΕΙΑ ΆΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!...
μα την παναγία, αν κέρδιζα κάνα λαχείο ή λότο ή οτιδήποτε απο αυτά, το πρώτο πράγμα που
θα έκανα, θα ήταν να πάρω 2 τέτοια...ένα για το σαλόνι, και ένα για να κυκλοφορώ...είναι το
ρημάδι το αμάξι των ονείρων μου...και ας μην είναι και το 4.0...ας είναι το κλασικό με τον 3.8.
γμ την κοινωνία μου και την κωλοκρίση...
... και ενα για τον συμπεθερουλη σου...
Αυτο το τετράλιτρο εχει το μοτερ του 997 R απο ότι θυμάμαι. Στις 24 ωρες του ντουμπάι έμειναν όλα τα 997 R από σπασμένη εξαγωγή. Είχαν πρόβλημα με την απαγωγή θερμότητας σε σχέση με τα 997GT3 και GT3 RS.
Και ετσι κέρδισε το Ζ4GT3 με τον S65!
Αυτο το τετράλιτρο εχει το μοτερ του 997 R απο ότι θυμάμαι. Στις 24 ωρες του ντουμπάι έμειναν όλα τα 997 R από σπασμένη εξαγωγή. Είχαν πρόβλημα με την απαγωγή θερμότητας σε σχέση με τα 997GT3 και GT3 RS.
Και ετσι κέρδισε το Ζ4GT3 με τον S65!
Ετσι!!!:thumbsup:
... και ενα για τον συμπεθερουλη σου...
θα σας πάρω ένα να το έχετε και οι δυο...μιάς και κανονίζετε τα δυο σας εκδρομούλες
και trackday, και δεν λέτε κουβέντα...λούγκρες.:tease: γι'αυτό που έκανες, θα μου
δώσεις την AST...
Παντος αυτο ειναι ενα αμαξι κασμημα της αυτοκινησης!!!! ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ!!
Το εχεις, και εισαι ενας απο τους ελαχιστους τυχερους αυτου του κοσμου που μπορεις να απολαμβανεις το τελειο!!!thumbthumb
κοινώς πάντως, το καραξεφτίλησαν πλέον το gts...και υπερελαφρύτερο είναι, και περισόττερα
άλογα έχει, και μικρότερο κινητήρα έχει, και συλεκτικότατο είναι, και να πα να γ@μηθούν οι
βλάχοι του division...porsche rules. τελεία και παύλα, τα σκαραβίδια είναι κ@υλ@...
θα σας πάρω ένα να το έχετε και οι δυο...μιάς και κανονίζετε τα δυο σας εκδρομούλες
και trackday, και δεν λέτε κουβέντα...λούγκρες.:tease: γι'αυτό που έκανες, θα μου
δώσεις την AST...
θα την φτιαξω, θα την μπαξω (το αποφασισα)
και θα σου δωσω τα top mounts.
σορρυ για το οφτοπικ
θα την φτιαξω, θα την μπαξω (το αποφασισα)
και θα σου δωσω τα top mounts.
σορρυ για το οφτοπικ
θα το συνεχίσω λίγο το οφ τόπικ...
αν μπάξεις, αγοράζω την μανίσια...αν βεβαίως την πουλάς...
back to topic...
πόρσε ρούλες.......:th_Laie_67-1:
Η BMW είναι πάντα καλύτερη....
και η απόδειξη στην πίστα...
https://i36.photobucket.com/albums/e50/grandwi/bmw/Grid20GirlBMW.jpg
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1:
Αυτο το τετράλιτρο εχει το μοτερ του 997 R απο ότι θυμάμαι. Στις 24 ωρες του ντουμπάι έμειναν όλα τα 997 R από σπασμένη εξαγωγή. Είχαν πρόβλημα με την απαγωγή θερμότητας σε σχέση με τα 997GT3 και GT3 RS.
Και ετσι κέρδισε το Ζ4GT3 με τον S65!
Ναι να είσαι σίγουρος ότι οι 600 τυχεροί αυτό θα πρωτοσκεφτούν...thumb:th_Laie_67-1:
Πάντα μπροστά....
από τα παλιά...
https://jasonsgrainofsalt.files.wordpress.com/2010/11/3587380535_fc440ac192_o.jpg
έως τα σύγχρονα...
https://www.topgear.com/content/features/stories/2006/08/stories/06/images/6/large.jpg
500 ατμοσφαιρικα αλογα απο 4 λιτρο κινητηρα και look που σκοτωνει.......ας τα βλεπουν αυτα οι μουφες της BMW που σε λιγο θα τουρμπισουν και το 200αρι σκουτερ (αυτο με το κουβουκλιο), η οταν σχεδιαζαν την αρχιμουφα το Μ3 GTS με τα 4.4 λιτρα, τα 444 αλογα και τα 1,500 κιλα......
σε λιγο θα τουρμπισουν και το 200αρι σκουτερ (αυτο με το κουβουκλιο)
:hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1: :hystericalbs1:
500 ατμοσφαιρικα αλογα απο 4 λιτρο κινητηρα και look που σκοτωνει.......ας τα βλεπουν αυτα οι μουφες της BMW που σε λιγο θα τουρμπισουν και το 200αρι σκουτερ (αυτο με το κουβουκλιο), η οταν σχεδιαζαν την αρχιμουφα το Μ3 GTS με τα 4.4 λιτρα, τα 444 αλογα και τα 1,500 κιλα......
ΈΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΤΣΙΙΙΙΙΙΙ ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...και να πεί κανείς
πως το division δεν ξέρει να βγάζει μοτέρ, να πώ οκ...και άντε με το μοτέρ. με το
ρημαδοβάρος δεν καταλαβαίνουμε τι γίνεται...όπως λέει και φίλος, με φούλ σκαλωσιά,
μπάκετ, χωρίς πίσω καθήσματα, και είναι 210 κιλά πάνω...όσο για εμφάνιση, οκ εκεί
νομίζω τα λόγια περιτέυουν...ακόμα και η τεράστια αεροτομή, αποτελεί κόσμημα πάνω
στην συγκεκριμένη αυτοκινητάρα...
Μολις ειδα το "GT3" στο τιτλο ηξερα πως ο Θωμας θα τρελαθει και θα σχολιασει :th_Laie_67-1:
Αρμααααααααααα :wub:
Christos 330
28-04-11, 18:07
Mιλαμε για πολυ μπουζουκοαμαξο ε ; ; ;
Ούπς !!!
Συγνώμη...
Λάθος forum... Νόμιζα ότι μπήκα στο BmwFans !!!
Αν και σε λάθος forum, θα ήθελα να επισημάνω ότι συγκρίνετε πιστάμαξα με ωραία και γρήγορα αυτοκίνητα βόλτας... Και σίγουρα το μοτεράκι του καταπληκτικού αυτοκινήτου, έχει αναμετρηθεί και διασυρθεί από τον ταπεινό S65...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Σε τι ακριβώς έχει διασυρθεί merlin δεν μας λες...
Στρίβει καλύτερα?
Γυρίζει Hockenheim, Nurburgring καλύτερα?
Για εξήγησέ μας
Δεν υπάρχει ίχνος σύγκρισης μεταξύ των 2 αυτοκινήτων.
Πιο στριφτερό αμάξι από το GT3 RS.... πέθανες....
Ούπς !!!
Συγνώμη...
Λάθος forum... Νόμιζα ότι μπήκα στο BmwFans !!!
Αν και σε λάθος forum, θα ήθελα να επισημάνω ότι συγκρίνετε πιστάμαξα με ωραία και γρήγορα αυτοκίνητα βόλτας... Και σίγουρα το μοτεράκι του καταπληκτικού αυτοκινήτου, έχει αναμετρηθεί και διασυρθεί από τον ταπεινό S65...
νίκο, δεν έγινε καμμία τέτοια σύγκριση...κάναμε μια σύγκριση μεταξύ gts και gt3 rs 4.0.
το ένα είναι 1360 κιλά, το άλλο είναι 1570. το ένα είναι 4.2 ν8 με 450 άλογα, το άλλο
είναι 4.0 εξακύλινδρο με 500 άλογα. και τα δύο είναι πιστάμαξα, και προορίζονται για το
ίδιο κοινό, και μάλιστα αν κρίνουμε και απο την τιμή που είχε το gts, μιλάμε και για την
ίδια τσέπη...
αλοίμονο αν συγκρίναμε το συγκεκριμένο αμάξι με την απλή έκδοση του Μ3. εκεί υπάρχει
το 997 2s όπου και πάλι η porsche είναι μπροστά...
Stef, έγραψα για το μοτέρ που κάηκε και διασύρθηκε το κακόμοιρο... Και σύγκρινα με το s65, που δεν κάηκε....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Θωμά, θα σου απαντήσω απο Pc, γιατί με το μηλόφωνο δεν μπορώ να γράψω πολλά...
Sent from my iPhone using Tapatalk
αλοίμονο αν συγκρίναμε το συγκεκριμένο αμάξι με την απλή έκδοση του Μ3. εκεί
υπάρχει το 997 2s όπου και πάλι η porsche είναι μπροστά...
Εσύ είσαι δικός μου....thumb:th_Laie_67-1:
Οποιοδήποτε μοντέλο BMW συγκριθεί με το αντίστοιχο Porsche, ΠΑΝΤΑ το Porsche είναι ανώτερο!!!
ΤΕΛΟΣ.
Υ.Γ: Μόνο 2 είναι οι καλές κόντρες Μ3 Ε46 vs 996 Carrera 2 & Z4 M Coupe Vs Cayaman S
ας μείνουμε καλύτερα στα gts και gt3 rs, γιατί στο άλλο φόρουμ δεν μου βγήκε σε καλό
αυτή η συζήτηση...
Εσύ είσαι δικός μου....thumb:th_Laie_67-1:
Οποιοδήποτε μοντέλο BMW συγκριθεί με το αντίστοιχο Porsche, ΠΑΝΤΑ το Porsche είναι ανώτερο!!!
ΤΕΛΟΣ.
Υ.Γ: Μόνο 2 είναι οι καλές κόντρες Μ3 Ε46 vs 996 Carrera 2 & Z4 M Coupe Vs Cayaman S
Καλά μιλάμε ώρες ώρες αναρωτιέμαι πόσο αντικειμενικοί είμαστε οι bmwδάκιδες...είπαμε να είμαστε ακομπλεξάριστοι αλλά όχι και έτσι!!!:th_Laie_67-1: Θα μπαίνουν τίποτα fans άλλων εταιριών και θα λένε: "Τα χρέπια τα Bmw δεν τα σέβονται ούτε αυτοί που τα έχουν...τα πήραν και το μετανιώσαν!!!"
Λοιπόν, εμένα το gts μου αρέσει γιατί έχει χαρακτήρα, είναι το γρηγορότερο m3 ever, και θα το βλέπουμε μόνο σε περιοδικά (ενώ gt3 rs έχω δει και στην Ψωροκώσταινα). Σίγουρα θα το ήθελα πιο ελαφρύ, και να μην έμοιαζε τόσο με προιόν βελτιωτικού οίκου...να ήταν λίγο πιο bespoke στις λεπτομέρειές του δηλαδή...
Εάν θα το έπαιρνα είναι ερώτημα άκρως φιλολογικό οπότε δεν μπαίνω στη λογική να το απαντήσω, πάντως θεωρώ πως προσωπικά οι οδηγικές μου ικανότητες σίγουρα δεν θα εξαντλούνταν στο gts ώστε να αναζητούσα κάτι ακόμη πιο προηγμένο οδηγικά στα "μάτια" του RS. Για να συνοψίσω δηλαδή σε μια φράση: "Το gts είναι το κορυφαίο Μ3 οπότε πρέπει να μου αρέσει. τελία.thumb".
Στέφανε, στείλε τώρα το z4 για boxster-ιά!!! Τολμάς???:th_Laie_67-1:
Στέφανε, στείλε τώρα το z4 για boxster-ιά!!! Τολμάς???:th_Laie_67-1:
Πανεύκολα.
Μου δίνεις 15Κ?
Δεν τίθεται ρε θέμα λέμε, το Porsche είναι αλλού σε πάτημα
Να είμαστε αντικειμενικοί
BMWδάκιας απο γεννησιμιού μου είμαι αλλά το Porsche είναι 3 κλικ πάνω!
Πανεύκολα.
Μου δίνεις 15Κ?
Δεν τίθεται ρε θέμα λέμε, το Porsche είναι αλλού σε πάτημα
Να είμαστε αντικειμενικοί
BMWδάκιας απο γεννησιμιού μου είμαι αλλά το Porsche είναι 3 κλικ πάνω!
Ακριβως ετσι ειναι....
Δε νομιζω οτι υπαρχει κανεις που αμφιβάλλει για την ανωτερότητα των Πόρσε. Το δικό μου το ποστ ηταν χιουμοριστικό.
Στον αγωνα του Ντουμπαι ετρεχε ενας φιλος με GT3 RS. Ε, οταν μου ειπε για το καζο που επαθαν τα 997 R δε μπορουσα να μην τον τσιγγλίσω!
Οποιοδήποτε μοντέλο BMW συγκριθεί με το αντίστοιχο Porsche, ΠΑΝΤΑ το Porsche είναι ανώτερο!!!
ΤΕΛΟΣ.
Και κατά πολύ ακριβώτερο...
Δεν έχω εξαντλήσει τις δυνατότητες του Μ3, για να κοιτάξω για κάτι πιό στριφτερό, αν είναι πιό στριφτερό το Porki...
Και πως να το κάνουμε... το ένα είναι κομψοτέχνημα και το άλλο είναι ίδιο από την εποχή του παππού μου...
....ίδιο κοινό, και μάλιστα αν κρίνουμε και απο την τιμή που είχε το gts, μιλάμε και για την
ίδια τσέπη...
PORKI 178.000 Euro Vs BMW 115.000 Euro ( στην Γερμανία φυσικά )
αλοίμονο αν συγκρίναμε το συγκεκριμένο αμάξι με την απλή έκδοση του Μ3. εκεί υπάρχει
το 997 2s όπου και πάλι η porsche είναι μπροστά...
PORKI 189.900 Euro Vs BMW 114.200 Euro ( στην Ελλάδα )
Δεν νομίζω να είναι τόσο μπροστά...........
.....
Να είμαστε αντικειμενικοί
BMWδάκιας απο γεννησιμιού μου είμαι αλλά το Porsche είναι 3 κλικ πάνω!
Πιθανόν να έχεις δίκιο, αλλά εγώ είμαι BMWδάκιας που του αρέσουν τα BMW...
Οταν οδηγώ το Μ3 δεν φαντασιώνομαι ότι είναι 911 2s...
Αν το άλλαζα και μπορούσα οικονομικά, πάλι Μ3 θα έπερνα... το τουρμπάτο !
to mono kako tou porsche eina oti einai ligo periorismenos o xoros mesa. noiotho kapos san na strimoxnomai ektos an paei to kathisma tou odigou terma piso .
kai pali vre paidia eimai pio touring typos kai giayto tha intela ena turbo s ftiagmeno me dermatina , clima , kafeteries kai fourno mikrokymaton pano
Και κατά πολύ ακριβώτερο...
Δεν έχω εξαντλήσει τις δυνατότητες του Μ3, για να κοιτάξω για κάτι πιό στριφτερό, αν είναι πιό στριφτερό το Porki...
το porsche είναι πιο στριφτερό νίκο. όσο για το αν κάθε άνθρωπος πρέπει να
αλλάζει αυτοκίνητο και να περνάει σε κάτι καλύτερο μόνο όταν έχει εξαντλήσει
όλα τα περιθώρεια οδήγησης του αυτοκινήτου του, τότε οι μισοί απο'δω μέσα,
θα έπρεπε να είμασταν με αμάξια του 90, στα 1400 κυβικά. και πρώτο πρώτο
βάζω τον εαυτό μου μέσα.
Και πως να το κάνουμε... το ένα είναι κομψοτέχνημα και το άλλο είναι ίδιο από την εποχή του παππού μου...
αυτό δεν σημαίνει πως είναι άσχημο όμως. και τα bmw, και τα porsche, είναι
αριστουργήματα μηχανικής και design, και πάνω απ'όλα άπιαστα όνειρα για πολούς.
PORKI 178.000 Euro Vs BMW 115.000 Euro ( στην Γερμανία φυσικά )
έχεις δίκιο. η διαφορά είναι τεράστια. ίσως να το συγκρίναμε με το 3.8 που έχουν
την ίδια τιμή. και παλι όμως η bmw είναι πολύ πίσω...
PORKI 189.900 Euro Vs BMW 114.200 Euro ( στην Ελλάδα )
Δεν νομίζω να είναι τόσο μπροστά...........
και όμως νίκο είναι πολύ μπροστά, μιάς και συζητάμε για νούμερα επιδόσεων και
ειδικής ισχύως. το ότι γενικότερα τα porsche είναι ακριβότερα είναι γεγονός...
πάντως αν θυμάμαι καλά, η 997 2s ξεκινούσε αρχική στα 126κ, και το ξέρω καλά
μιάς και είχα πάει μαζί με φίλο όταν το είχε αγοράσει απο αντιπροσωπεία. τώρα
αν ξέφυγαν τα πράγματα τόσο πολύ, νομίζω η διαφορά είναι χαοτική και αδικαιολόγητη.
επιμένω όμως, πως δεν κάναμε καμμία σύγκριση του gt3 rs με βολτάδικο αμάξι
όπως είπες πιο πάνω, μιάς και τα δύο αυτά ποστ σου ήταν η απάντηση που πείρα.
στο ποστ που έγραψα εγώ πιο πάνω.
Πιθανόν να έχεις δίκιο, αλλά εγώ είμαι BMWδάκιας που του αρέσουν τα BMW...
και εμείς το ίδιο. απλά προσπαθούμε να μην τα βλέπουμε μονόπλευρα τα πράγματα.
το ότι είμαστε bmwδάκηδες, δεν σημαίνει πως πρέπει να προσκυνάμε σε ότι και
αν φτιάξει η bmw. ///Μ σημαίνει motorsport. motorsport και 1700 κιλά, απλά δεν
πάνε μαζί. δεν νομίζω να διαφωνείς με αυτό. και ουσιαστικά η κουβέντα για τα
συγκεκριμένα αμάξια, γίνεται σε επίπεδο επιδόσεων, και όχι σε επίπεδο τιμών...
άλωστε είναι αυτοκίνητα που πραγματικά δεν πιστεύω να μπορέσει κάποιος απο μας
να τα πάρει ποτέ, έτσι ώστε να συζητάμε τόσο σοβαρά την τιμή τους...
Οταν οδηγώ το Μ3 δεν φαντασιώνομαι ότι είναι 911 2s...
σαφώς νίκο και δεν γίνεται αυτό...τότε θα είσουν φαντασιόπληκτος, και εσύ σίγουρα
δεν είσαι τέτοιο άτομο. αντίθετα είσαι πολύ προσγειωμένος. με στεναχωρεί όμως
το γεγονός, πως εσύ ίσως θεωρείς εμένα τέτοιο άτομο, μιάς και προτιμώ τα 911,
και τα βάζω πιο πάνω απο τα bmw.
Αν το άλλαζα και μπορούσα οικονομικά, πάλι Μ3 θα έπερνα... το τουρμπάτο !
αν αυτό σε ευχαριστεί νίκο, αυτό να πάρεις. να μας κάνεις και βόλτα, να δούμε
και πως είναι τα bi turbo της ///Μ.thumb
Mε μια λεξη το τελος του αγωνιστηκου Gt1 block.H Πορσε για μενα για μια ακομα φορα με εντυπωσιασε μιας και καταφερε να εντυπωσιασει με μερικες αλλαγες που τις ειχε στα συρταρια της απο τους αγωνες.Καποιοι ειχαν πει οτι ειχε εξαντλησει αυτο το μοτερ,για μενα απλα μου εδειξαν οτι απλα ειχαν το μετρο για να κανουν παντα την διαφορα και να φτιαχνουν εκπληκτικα αυτοκινητα.Το τελευταιο Gt3 Rs θα ειναι σιγουρα ενα μοναδικο αυτοκινητο οχι μονο απο τις επιδοσεις αλλα και για ολα τα υπολοιπα...εμενα μου κανει εντυπωση πως ενα 4,0λιτρο με την ιδια καροτσα το εφτασαν 1360κιλα...
Ενας φιλος ειχε ενα 997,2 gt3 3,800cc...αφου το αποχωριστηκε μου ειπε οτι σε οτι και να μπει ακομα και σε ''supercar''απλα του φαινεται μαλακο...
Θα μπορουσα να σας πω και την γνωμη μου για τα ατμοσφαιρικα-turbo Porsche,αλλα θα θελαμε πολυ μεγαλα κειμενα...
Οπως και να εχει μιλαμε για ενα μοναδικο αμαξι με λιγους τυχερους ιδιοκτητες...
Επισης δεν υπαρχει λογος για αμεσες αντιπαραθεσεις μοντελων,νομιζω αλλη φιλοσοφια εχει η καθε εταιρια και αλλη βαση για εξελιξη!
Ειχα την τυχη να περασει ενα GT3 3,8 απο τα χερια μου για λιγο καιρο και μπορω να μιλησω απο τη θεση ενος οδηγου και των δυο.
Η GT3 ειναι ενα αγωνιστικο αυτοκινητο που στην πιστα δεν πιανεται ενω στο δρομο ειναι δυσχρηστο και κουραστικο.
Η Μ3 ειναι το σπορ αυτοκινητο δρομου - τρομερο παιχνιδι με ανεση, χωρους, εμφανιση χωρις ομως να κανει θαυματα στην πιστα.
Αν ζουσα στη γερμανια κοντα σε μια πιστα θα επεδιωκα να ειχα μια GT3 για οσο μπορουσα, αλλα επειδη μενω στην Αθηνα το Μ3 προσφερει πολλα περισσοτερα στο συνολο οποτε καταληγω Μ3.
Για την ιστορια παντως το λεω πως θα μου μεινει αξεχαστη η εμπειρια της GT3 , που εστω και στα μεγαρα που καταφερα να την στραμπουληξω ενα σαββατο ηταν οτι πιο γρηγορο εχω γυρισει εκει μεσα.( 1.06,65 )
Ηθελα να το βγαλω σημερα, αλλα εβρεχε.
Παρτε λοιπον μια φωτο απο μεσα.
https://www.porsche.com/microsite/911gt3rs4/assets/images/gallery/wallpapers/1440x900/1440x900_9.jpg
:D
Πιθανόν να έχεις δίκιο, αλλά εγώ είμαι BMWδάκιας που του αρέσουν τα BMW...
Οταν οδηγώ το Μ3 δεν φαντασιώνομαι ότι είναι 911 2s...
Αν το άλλαζα και μπορούσα οικονομικά, πάλι Μ3 θα έπερνα... το τουρμπάτο !
Mα και εμένα μου αρέσουν τα BMW, αλλά κοιτάω να είμαι αντικειμενικός
Και καλώς ή κακώς, τα Porsche είναι καλύτερα αυτοκίνητα και πιο sport κατασκευές όπως και να το κάνουμε.
Επίσης θα σου πρότεινα να πήγαινες εαν μπορούσες μια βόλτα με ένα 997 S PDK dfi όπως έτυχε να πάω πρόσφατα...
Επίσης όταν οδηγώ το Ζ4 δεν φαντασιώνομαι το boxster, αλλά υποκλίνομαι πραγματικά στη γεωμετρία της ανάρτησης του κάθε αυτοκινήτου από το Zuffenhausen...
πάντως γενικά, μια σύγκριση αυτού του αυτοκινήτου με το Μ3 είναι τελείως άσκοπη...
σίγουρα το Μ3 είναι πιο χρηστικό, πιο άνετο, πιο φτηνό, πιο πιο πιο, για καθημερινή
χρήση...το συγκεκριμένο αμάξι, είναι όπλο για συγκεκριμένη χρήση, και ουδεμία σχέση
έχει με τις συμβατικές σειρές είτε της μιας, είτε της άλλης εταιρείας...μια ερώτηση απο
φλασιά που μου είρθε...αυτά τι τύπου κάρτερ φοράνε???ξηρού τύπου κάρτερ έχουν???
ρωτάω γιατί φίλος πιστάκιας με boxster, ο οποίος φοράει μοτέρ απο 2s με τα 355, έχει
τινάξει μοτέρ μέσα στην πίστα των σερρών με χρήση ελαστικών slick. απ'ότι μας είπε
με τον μανωλάκη όταν είμασταν εκεί τελευταία φορά, λόγο της μεγάλης πρόσφυσης
στις στροφές, το μοτέρ στέγνωσε απο λάδια στο σύμπλεγμα κ6 - κ7 - κ8, και μπούμ.
αναγκάστηκε λοιπόν ο φίλος, να κάνει πατέντα στο επόμενο μοτέρ που πέρασε, έτσι
ώστε να μην ξαναέχει το ίδιο πρόβλημα...ρωτάω γιατί θα ήταν λίγο κουφό να έχει το
ίδιο κάρτερ ένα αμάξι που είναι για χρήση πίστας, όταν υπάρχει τέτοιο θέμα στην πίστα
λόγο υψηλής πρόσφυσης...
Η αναφορά και σύγκριση που έκανα στα πρώτα ποστς αφορούσε την Μ3 GTS και όχι μια απλή Μ3 Ε92........μη μπερδεύετε εντελώς ανομοια πράγματα....
500 ατμοσφαιρικα αλογα απο 4 λιτρο κινητηρα και look που σκοτωνει.......ας τα βλεπουν αυτα οι μουφες της BMW που σε λιγο θα τουρμπισουν και το 200αρι σκουτερ (αυτο με το κουβουκλιο), η οταν σχεδιαζαν την αρχιμουφα το Μ3 GTS με τα 4.4 λιτρα, τα 444 αλογα και τα 1,500 κιλα......
Η αναφορά και σύγκριση που έκανα στα πρώτα ποστς αφορούσε την Μ3 GTS και όχι μια απλή Μ3 Ε92........μη μπερδεύετε εντελώς ανομοια πράγματα....
είναι ολοφάνερο που αναφέρθηκες νικόλα...thumb δεν τίθεται καν θέμα.
είναι ολοφάνερο που αναφέρθηκες νικόλα...thumb δεν τίθεται καν θέμα.
Το ξεκαθαριζουμε διοτι παρακατω καποιοι εκαναν συγκριση με το απλο Μ3, το οποιο απο αποψη χρηστικοτητας δεν εχει καμια σχεση με το Πορσε.
Το Μ3 εχει χωρους, εχει πορτ παγκαζ, εχει γκαζια, εχει κρατηματα υπερ αρκετα για το μεσο οδηγο. Σιγουρα ενα απ τα καλυτερα αυτοκινητα σπορ + τουρισμου και οχι μονο.
Για τον αγοραστη ο οποιος θελει να εχει ενα ολοκληρωμενο αυτοκινητο ειναι μια απ τις καλυτερες επιλογες, καλυτερη και απο 997 κατα τη γνωμη μου μιας και το 997 προσφερεται αυστηρα για 2 ατομα και σχετικα περιορισμενες αποσκευες (ας πουμε δε θα χωρεσει ενα αρνι, ενα κοκορετσι, ενα κοντοσουβλι , συν αποσκευες που θελει ο αλλος να παρει μαζι του μαζι με τη γυναικα του / φιλη του, για πασχαλινο weekend, ενω στο Μ3 περισσευει και χωρος για το σκυλακι της κυριας). Αν θες δε να βαλεις και δυο φιλους μεσα για μια μονοημερη εκδρομη, στο BMW θα ταξιδεψουν με ανεση, οχι ομως και στο στριμωγμενο Πορσε.
Αν τωρα οι χωροι και η ανεση δεν ειναι τοσο σημαντικοι για καποιον αγοραστη, το 997 ειναι σαφως μονοδρομος για πολλους και διαφορους λογους.
Οσο για συγκριση απολυτων κατασκευων οπως το RS 4.0 και του Μ3 GTS (διοτι ετσι το πλασσαρε το ντιβιζιον) τα λογια ειναι μαλλον περιττα.
Προσωπικα θεωρω γελοιο το θεμα βαρους των sport BMW, ειτε προκειται για Μ6, ειτε Μ3, ειτε Μ3 GTS.....και ειδικοτερα η περιπτωση του GTS με τα 1500 κιλα ειναι για πολλα γελια.....σαφεστατα και λατρευουμε τα BMW με τα θετικα και αρνητικα τους αλλα εμπρος στις μεγαλες διαφορές και πατατες δε μπορουμε να εθελοτυφλουμε.
Ειμαι λατρης του Τσουφενχαουζεν και αυτο δεν θα αλλαξει ΠΟΤΕ.
Αλλα παρατηρω οτι εχουν ξεμεινει απο ατακες κατα την παρουσιαση του εκαστοτε μοντελου τους.
Καθε φορα λενε οτι αυτο ειναι το καλυτερο αυτοκινητο τους,οτι ποτε ξανα δεν εβγαλαν τετοιο αποτελεσμα και λοιπα διαφορα.
Ας βγαλω το σκασμο ομως και ας ονειρευτω για μια ακομα φορα τους αγαπημενους μου σκαραβαιους.....
Ας βγαλω το σκασμο ομως και ας ονειρευτω για μια ακομα φορα τους αγαπημενους μου σκαραβαιους.....
Απίστευτα τα σκαθαράκια!!!!
Μιλάμε ότι όλοι μα ΟΛΟΙ θέλουν να τους μοιάξουν
Όταν δε μιλάμε για Γερμανία εχουμε:
No1 Porsche
No2 ΒΜW
Και μετά ξεκινάει το χάος...
Christos 330
02-05-11, 21:22
Απίστευτα τα σκαθαράκια!!!!
Μιλάμε ότι όλοι μα ΟΛΟΙ θέλουν να τους μοιάξουν
Όταν δε μιλάμε για Γερμανία εχουμε:
No1 Porsche
No2 ΒΜW
Και μετά ξεκινάει το χάος...
slk ασημι με κοκκινα σαλονια με amg 16 αρες ας πουμε . . .
ωχ παναγια μου !!!!!
οντως μετα το χαος !!!!
slk ασημι με κοκκινα σαλονια με amg 16 αρες ας πουμε . . .
ωχ παναγια μου !!!!!
οντως μετα το χαος !!!!
Να γινει Ban στον North Moderator!!!!!ΤΩΡΑ!!!!!!!:th_Laie_67-1::hystericalbs1::thumbsup:
:whistle:οχι ρε για το SLK που ειπες,αφου και μενα μου αρεσει,αλλα για το 16αρες :shok:ζαντες!!!!!ρε δεν το περιμενα να πεις κατι κατω απο 18αρες!!!!:th_Laie_67-1::hystericalbs1:
slk ασημι με κοκκινα σαλονια με amg 16 αρες ας πουμε . . .
ωχ παναγια μου !!!!!
οντως μετα το χαος !!!!
Aυτά είναι!! Τα καλύτερα!!!
Χα χα χα, α ρε Χρήστο :hystericalbs1:
Ξέχασες να αναφέρεις και την "αμεσότητα" του τιμονιού και το "σαφές" κιβώτιό του!!! :th_Laie_67-1:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.