Επιστροφή στο Forum : Αλλαγή αμπραγιάζ Ferrari F50
Μήπως το κάνουν επίτηδες για να δικαιολογήσουν τις υψηλές τους χρεώσεις?
https://img106.imageshack.us/img106/5664/thumb1280x1280325782882.jpg
https://img440.imageshack.us/img440/6625/thumb1280x1280325782941.jpg
https://img440.imageshack.us/img440/2024/thumb1280x1280325782962.jpg
https://img510.imageshack.us/img510/2918/thumb1280x1280325783022.jpg
https://img440.imageshack.us/img440/8370/thumb1280x1280325865791.jpg
https://img440.imageshack.us/img440/9923/thumb1280x1280325865824.jpg
https://img150.imageshack.us/img150/1756/thumb1280x1280325865955.jpg
Μην ξεχνας οτι στο συγκριμενο αμαξι ο κινητηρας δεν ειναι βιδωμενος απ'ευθείας πανω στο chassis.
γνωστός μου απο Κύπρο πήγε το murciellago του Αθήνα για αλλαγή συμπλέκτη και καθαρισμό των πεταλούδων και τακάκια στα φρένα. Χρεώθηκε 16 ώρες εργασία και τα υλικά. Κόστος 14.500 ευρώ περιπου και άλλα 900 το καράβι. Συνήθως πληρώνεις την μάρκα, αλλο κόστος το Toyota, αλλο το BMW και άλλο το Lamborghini/Ferrari.
Μην ξεχνας οτι στο συγκριμενο αμαξι ο κινητηρας δεν ειναι βιδωμενος απ'ευθείας πανω στο chassis.
Yep, it's a stressed member of the chassis, still though, I wouldn't want to be in that mechs position.
γνωστός μου απο Κύπρο πήγε το murciellago του Αθήνα για αλλαγή συμπλέκτη και καθαρισμό των πεταλούδων και τακάκια στα φρένα. Χρεώθηκε 16 ώρες εργασία και τα υλικά. Κόστος 14.500 ευρώ περιπου και άλλα 900 το καράβι. Συνήθως πληρώνεις την μάρκα, αλλο κόστος το Toyota, αλλο το BMW και άλλο το Lamborghini/Ferrari.
Ποσο?????????? :shok:
γνωστός μου απο Κύπρο πήγε το murciellago του Αθήνα για αλλαγή συμπλέκτη και καθαρισμό των πεταλούδων και τακάκια στα φρένα. Χρεώθηκε 16 ώρες εργασία και τα υλικά. Κόστος 14.500 ευρώ περιπου και άλλα 900 το καράβι. Συνήθως πληρώνεις την μάρκα, αλλο κόστος το Toyota, αλλο το BMW και άλλο το Lamborghini/Ferrari.
Κοίτα εδώ σε Countach του 1985 αλλαγή αμπραγιάζ & επισκευή (?) αντλίας νερού.
https://i4.photobucket.com/albums/y108/Ronin009/000_0073.jpg
https://i4.photobucket.com/albums/y108/Ronin009/000_0079.jpg
https://i4.photobucket.com/albums/y108/Ronin009/000_0083.jpg
https://i4.photobucket.com/albums/y108/Ronin009/000_0084.jpg
https://i4.photobucket.com/albums/y108/Ronin009/000_0085.jpg
https://i4.photobucket.com/albums/y108/Ronin009/000_0086.jpg
https://i4.photobucket.com/albums/y108/Ronin009/000_0087.jpg
Ποσο?????????? :shok:
Σκεφτόσουν να ξεκινήσεις και σ αυτό μπαξίματα.....? :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Ξέχασέ το.....!!!!:hystericalbs1::hystericalbs1:
παναγιά μου...καλά είναι και τα Μτριάκια τελικά...
Παιδια....εδω μιλαμε για πολυ ιδιεταιρες κατασκευες.
Το Ferrari δε μου κανει καθολου εντυπωση που το λυσαν κατ αυτον τον τροπο.
Πως αλλιως θα μπορουσαν να το κανουν αλλωστε?
Τωρα αυτο που ειπε ο Στρατος για τα 14Κ του Lambo,μπορω να πω οτι με κωλωσε λιγακι!
Ειναι τρα-γι-κο νουμερο.
Ποσο κανει δλδ το σετ συμπλεκτη?
Ποσο κανουν τα τακακια?
Και ποσο χρεωνουν την εργατωρα?
Μήτσο, εδω ενα χερουλι πορτας Quattroporte εχει τρεις χιλιαδες ευρω.
Το νούμερο του Λάμπο είναι πέρα για πέρα αληθηνό. Το θέμα το έθηξε λίγο πιο πάνω ο Δημήτρης.... "Πόσο πάει η εργατώρα?"
Κάτι τέτοια είναι που κάνουν αυτές τις κατασκευές μοναδικές και μας υπενθυμίζουν ότι απευθύνονται μόνο σε λίγες τσέπες που μπορούν να τα κυκλοφορούν και να τα συντηρούν χωρίς να γίνεται ποτέ σκέψη γύρω από τα τέτοια κόστη.
.......(και βέβαια όλα τα εργαλεία είναι Snap on)....
Τώρα όμως Νίκο μου με αυτή τη κίνηση https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=7809 όλα τα σέρβις θα είναι πληρωμένα για τα πρώτα 7 χρόνια τουλάχιστον.
Μήτσο, εδω ενα χερουλι πορτας Quattroporte εχει τρεις χιλιαδες ευρω.
:shok: φακ....σιγουρα????ανμπιΛιβαμπ λ...
Το νούμερο του Λάμπο είναι πέρα για πέρα αληθηνό. Το θέμα το έθηξε λίγο πιο πάνω ο Δημήτρης.... "Πόσο πάει η εργατώρα?"
Μαθε ρε παιδι,ετσι για το χαβαλε,ποσο ηταν τα ανταλλακτικα και ποσο η εργασια?
Δεν έχω επαφή με τον Κυριάκο στην Κύπρο γιατί άλλαξα σπίτι και είχα άλλο σπιτονοικοκύρη για τα τελευτάια 3.5 χρόνια. Θα προσπαθήσω να μάθω την τιμή αλλά να κρατιέστε καλά γιατί μάλλον θα είναι πάνω απο 500άρικο
γνωστός μου απο Κύπρο πήγε το murciellago του Αθήνα για αλλαγή συμπλέκτη και καθαρισμό των πεταλούδων και τακάκια στα φρένα. Χρεώθηκε 16 ώρες εργασία και τα υλικά. Κόστος 14.500 ευρώ περιπου και άλλα 900 το καράβι. Συνήθως πληρώνεις την μάρκα, αλλο κόστος το Toyota, αλλο το BMW και άλλο το Lamborghini/Ferrari.
Στρατο συμφωνω μαζι σου,αλλα πληρωνεις σε ενα Toyota αλλα σε Bmw αλλα σε Lamborghini-Ferrari,αλλα οι τιμες που αναφερεις δεν ισχυουν σε ολα τα ferrari.
Προ τριων μηνων εψαξα τα οικονομικα στοιχεια του service για το 430 F1 και σε τηλεφωνικη επικοινωνια με τους κυριους Νικος Πανου (GENESIS) και Σταθη Μαγο (autocorse) μου ανεφεραν τα εξης:
γενικο σερβις 10.000 χλμ (λαδια 5-40,φιλτρα λαδιου-βενζινης-αερα, υγρα τιμονιου,βαλβολινες κυβωτιου-diff, 1200-1300 ευρω.
Αλλαγη σετ δισκου 4000 ευρω περιπου καθε 20.000-30.000 χλμ, τακακια εμπρος brembo 300 ευρω!!!!!
Ενδεικτικα να σου αναφερω οτι η αλλαγη σετ δισκου στο SMG των Μ5-Μ6 ειναι κοντα στο 3χιλιαρο και τα εμπρος τακακια εχουν 380 ευροπουλα!!!!
Εαν χαλασει ο διακοπτης των υαλοκαθαριστηρων στο 5αρι θελεις 100 ευρω, στο 430 με 65 ευρω εισαι κομπλε γιατι μπορεις να βαλεις απο punto!!! ειναι ακριβως ιδιος......:whistle:
500άρικο?
Ορίστε ένας καλός λόγος να πάρεις R8 αντί Gallardo.
Όσο για τις φωτογραφίες της Countach, δε μου κάνουν εντύπωση. Θα ψάξω να βρω pictorial DIY για το πως αλλάζεις ψείρα σε φανάρι ΤΤ Mk1. Εκεί είναι που θα σας φύγει το καφάσι.
...
Ενδεικτικα να σου αναφερω οτι η αλλαγη σετ δισκου στο SMG των Μ5-Μ6 ειναι κοντα στο 3χιλιαρο και τα εμπρος τακακια εχουν 380 ευροπουλα!!!!
...
Nikos Mpacket ακούει? Aristent ακούει? :whistle:
Τα Πορσε που κυμαινονται? Νομιζω πιο λογικα τα πραγματα σε σχεση με Ferrari κλπ..
Συμφερει το 996ττς σε σχεση πχ με ενα Μ3HPF?:whistle: :whistle:
Τώρα για να έχεις Ferrari έχεις δώσει ένα σκασμό λεφτά να το αγοράσεις και θα κωλώσεις στα 14.000Ε του σέρβις? thumb
Χίλιες φορές Μιτρίο και Μ5 παλιάς τεχνολογίας για μας τους φτωχούς πλήν τίμιους! Και την λεζάντα σου κάνεις και έχεις αμάξι με .....πέταλα!
Μήτσο, εδω ενα χερουλι πορτας Quattroporte εχει τρεις χιλιαδες ευρω.
Ποσο??????????:shok:
Ω ρε φουστη τι ασυλληπτα νουμερα ειναι αυτα??
Σκεφτόσουν να ξεκινήσεις και σ αυτό μπαξίματα.....? :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Ξέχασέ το.....!!!!:hystericalbs1::hystericalbs1:
Δεν μου βγαινουν τα νουμερα του προυπολογισμου :whistle::th_Laie_67-1:
Eνταξη,Αλεξη!!!θα πεσει ΓΕΝΙΚΟ ΤΣΕΚ ΑΠ,.....πριν παραλαβω!!!!:thumbsup::th_Laie_67-1:
...η λες να παρω Φερραρι?.....αφου ταιριαζουν πραγματα απο το Πουντο.....εχω εναν μαστορα μηχανικο εδω που "ολα τα σφαζει ολα τα μαχαιρωνει"!!!!....αμα χαλασει κατι στο μοτερ?... τη μετατροπη με μοτερ απο Πουντο Αμπαρθ την εχει για πλακα!!!!...κραταω και το μοτερ της Φερραρι για τραπεζακι, με ενα τζαμι απο πανω στο σαλονι μου!!! :thumbsup::th_Laie_67-1:
Σοβαρα τωρα, επειδη εχω μιλησει με τον Αλεξη και ξερω τι ψειρας ειναι,ετσι ειναι τα πραγματα,........υπαρχει ενας "μυθος" σχετικα με τα Φερραρι,Λαμποργκινι,κλπ..... ι "εχοντες&κατεχοντες"πολλες φορες λογαριαζουν τα εξοδα συντηρησης ακομη και σε τοσο ειδικα οχημτα και δεν πιανονται ολοι κοροϊδα σε οποιονδηποτε!!!thumb
:shok:Με το ονειρο της μετατροπης μας βλεπω να μενουμε Αρη!!!!:thumbsup:
Κώστα, τώρα τελευταία όλο για Φερράρι ποστάρεις !!!
Δεν πιστεύω να ετοιμάζεις τίποτα ; :whistle:
Μήτσο, εδω ενα χερουλι πορτας Quattroporte εχει τρεις χιλιαδες ευρω.
Σε καμιά μάντρα μεταχειρισμένων μήπως θα το βρίσκαμε φτηνότερα ;;; :th_Laie_67-1:
Τωρα αυτο που ειπε ο Στρατος για τα 14Κ του Lambo,μπορω να πω οτι με κωλωσε λιγακι!
Ειναι τρα-γι-κο νουμερο.
Ποσο κανει δλδ το σετ συμπλεκτη?
Ποσο κανουν τα τακακια?
Και ποσο χρεωνουν την εργατωρα?
:shok:
Καταλαβατε τωρα γιατι μουρλαθηκε ο κινεζος και το εκανε lamboγυαλο...
:hystericalbs1:
longlive to china man!!!:hystericalbs1:
:shok:
Καταλαβατε τωρα γιατι μουρλαθηκε ο κινεζος και το εκανε lamboγυαλο...
:hystericalbs1:
longlive to china man!!!:hystericalbs1:
Me love you baby. Me love you looooooong time.
Παρεπιπτόντως, η Sportscar χρέωνε πάνω από 100 + ΦΠΑ την τελευταία φορά που πέρασα (πάνε 2 χρόνια). Τα service όμως δεν ήταν και τόσο ακριβά σε μια απλή 911. Το γενικό θυμάμαι στοίχισε λιγότερο απ' ότι στο GTI, στο οποίο μόνο η αλλαγή βαλβολινών στο DSG πήγε με εργασία κοντά 400 ευρώπουλα. :shok:
Παντως ολα τα λεφτα ειναι η πισω (αλα F1 style) αναρτηση της F50......
Nick bmwlover
28-04-11, 14:43
Μήπως το κάνουν επίτηδες για να δικαιολογήσουν τις υψηλές τους χρεώσεις?
https://img106.imageshack.us/img106/5664/thumb1280x1280325782882.jpg
https://img440.imageshack.us/img440/6625/thumb1280x1280325782941.jpg
https://img440.imageshack.us/img440/2024/thumb1280x1280325782962.jpg
https://img510.imageshack.us/img510/2918/thumb1280x1280325783022.jpg
https://img440.imageshack.us/img440/8370/thumb1280x1280325865791.jpg
https://img440.imageshack.us/img440/9923/thumb1280x1280325865824.jpg
https://img150.imageshack.us/img150/1756/thumb1280x1280325865955.jpg
Παντως Κωστα,χαζοι δεν ειναι για να το κανουν ετσι,μαλλον αυτο που ειπες ειναι...
Για αλλη μια φορα,φαινεται ποσο φαρδυ ειναι το πραμα...:shok:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.