PDA

Επιστροφή στο Forum : Γνώμες για χαμηλωμα Ε46 1.8



Dathanaso
24-04-11, 14:55
Καλησπερα και Χρονια πολλα σε ολους!!!
Προσφατα εβαλα 17αρια στο αυτοκινητο με ελαστικα 225/40/17

Σκεφτομαι να αλλαξω ελατηρια για χαμηλωμα 2-3 π. πισω και 1-2 μπροστα

Φοραω τα bilstein μαυρα και δεν θελω με τ τ τ τ τιποτα το αυτοκινητο να χασει πολυ σε ανεση.
τι μου προτεινετε?
επισης σκεφτομαι οταν αλλαξω ελαστικα να βαλω 205/40/17 γνωμες?
:thanks::thanks::thanks:

nikos1400
24-04-11, 15:27
Θα σου προτεινα να χρησιμοποιησεις Μ-ελατηρια για αυτο το ελαχιστο χαμηλωμα. Αλλιως τιποτα, αφου σε ενδιαφερει τοσο η ανεση.
Επισης, σιγουρα εχεις 225/40/17 ??
Γιατι δεν εβαλες 225/45/17 ? Και αυτο θα σου δωσει κατι λιγο σε ανεση (λιγο πιο ψηλο λαστιχο).

Αλλα απο την αλλη, ολα ειναι σχετικα, μιας και τα παιδια που βαλανε την Raceland (για παραδειγμα) λενε οτι ειναι ΟΚ απο ανεση...

205/40/17 ΜΗΝ βαλεις.
πρωτον αλλαζει το βημα πολυ, δευτερον θα χασεις πιο πολυ ισως σε ανεση ακομα και απο το χαμηλωμα ισως, μιας και το λαστιχο γινεται "φλουδα".

Θυμιζω οτι το δευτερο νουμερο (το 40) ειναι ποσοστο % του φαρδους. Δηλαδη 40% του 205, ενω η μαμα διασταση ειναι 45% του 225.

ghost-rider
24-04-11, 16:51
Καλησπερα και Χρονια πολλα σε ολους!!!
Προσφατα εβαλα 17αρια στο αυτοκινητο με ελαστικα 225/40/17

Σκεφτομαι να αλλαξω ελατηρια για χαμηλωμα 2-3 π. πισω και 1-2 μπροστα

Φοραω τα bilstein μαυρα και δεν θελω με τ τ τ τ τιποτα το αυτοκινητο να χασει πολυ σε ανεση.
τι μου προτεινετε?
επισης σκεφτομαι οταν αλλαξω ελαστικα να βαλω 205/40/17 γνωμες?
:thanks::thanks::thanks:

Nα ξεκινησω λιγο απο τα λαστιχα.
225/45/17 ειναι η εργοστασιακη διασταση.
Και αυτα που φορας και (πολυ περισσοτερο) αυτα που θες να βαλεις εχουν πιο χαμηλο προφιλ στην ιδια ζαντα.
Με αποτελεσμα και ανεση να χανεις και να κοντενεις το βημα σου.

Φανταζομαι ομως οτι θα σου δινει νευρο αυτο το λαστιχο οποτε ζυγισε τα + και τα - και κρινε.
Το pro kit της eibach ειναι το ελατηριο που θα σου δωσει το ελαχιστο δυνατο χαμηλωμα.
Απ οσα θυμαμαι ομως 2+ ποντοι εμπρος και 1 πισω.
Δεν νομιζω να υπαρχει κατι που να χαμηλωνει παραπανω πισω απ οτι μπροστα.
Γιατι να το σουζαρεις ομως?
Σε ανεση θα χασεις κυριως απο τα αμορτισερ.
Πχ αμα απο μαυρο bilstein πας σε κιτρινο.
Τα ελατηρια δε θα σου στερησουν πολυ ανεση.
Παντως τα μαυρα bilstein ειναι αμορτισερ που δεν προοριζονται για χαμηλωμα.
Αν κατεβεις λιγο (μεχρι 2 ποντους) (δεδομενου οτι ειναι και ενα κλικ πιο σφιχτα τα pro kit) δε θα εχεις θεμα.
Αμα το ριξεις πανω απο 3 ποντους θα κινδυνευεις απο τερματισμο αμορτισερ...

Χρονια πολλα!

Samaro
24-04-11, 17:46
+ 1000000 στα προαναφερόμενα.:original:

Θανάση αν η προτεραιότητα είναι η άνεση, θα πρότεινα να μην προχωρήσεις σε αλλαγή ελατηρίων και αμορτισέρ.
Στο δικό μου, επειδή το αγόρασα με Eibach, κίτρινα Bilstein και 225 χ 45 χ 17"" άλλαξα τα ζαντολάστιχα σε 205 χ 55 χ 16 επειδή ήταν πολύ σκληρό για μένα !! :original:
Δες και αυτό :https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=784

Dathanaso
24-04-11, 19:04
Nα ξεκινησω λιγο απο τα λαστιχα.
225/45/17 ειναι η εργοστασιακη διασταση.
Και αυτα που φορας και (πολυ περισσοτερο) αυτα που θες να βαλεις εχουν πιο χαμηλο προφιλ στην ιδια ζαντα.
Με αποτελεσμα και ανεση να χανεις και να κοντενεις το βημα σου.

Φανταζομαι ομως οτι θα σου δινει νευρο αυτο το λαστιχο οποτε ζυγισε τα + και τα - και κρινε.
Το pro kit της eibach ειναι το ελατηριο που θα σου δωσει το ελαχιστο δυνατο χαμηλωμα.
Απ οσα θυμαμαι ομως 2+ ποντοι εμπρος και 1 πισω.
Δεν νομιζω να υπαρχει κατι που να χαμηλωνει παραπανω πισω απ οτι μπροστα.
Γιατι να το σουζαρεις ομως?
Σε ανεση θα χασεις κυριως απο τα αμορτισερ.
Πχ αμα απο μαυρο bilstein πας σε κιτρινο.
Τα ελατηρια δε θα σου στερησουν πολυ ανεση.
Παντως τα μαυρα bilstein ειναι αμορτισερ που δεν προοριζονται για χαμηλωμα.
Αν κατεβεις λιγο (μεχρι 2 ποντους) (δεδομενου οτι ειναι και ενα κλικ πιο σφιχτα τα pro kit) δε θα εχεις θεμα.
Αμα το ριξεις πανω απο 3 ποντους θα κινδυνευεις απο τερματισμο αμορτισερ...

Χρονια πολλα!

Ναι μαλλον οπως το εθεσα για σουζες παω.... :thanks:

zaharias
24-04-11, 20:42
Και γω επειδη φοραω τα Eibach Pro Kit και ειμαι περισσοτερο φαν της ανεσης, αυτα θα σου προτεινα (οπως λεει και ο ghost-rider πιο πανω).. Αν τα αμορτισερ σου ειναι σε καλη κατασταση, θα εισαι μια χαρα απο ανεση, απλα θα τα παιξουν πιο γρηγορα με τα ελατηρια χαμηλωματος..
Αυτη τη στιγμη τα εχω με αμορτισερ sachs μαυρα, οποτε και ειναι ανετος συνδιασμος αλλα απο κρατημα μετρια πραγματα.. (σκεφτομαι τα KONI FSD παραπισω)..

nikos valvetronic
25-04-11, 22:51
Χριστος ανεστη φιλε μου.Επειδη εχω περασει οπως και πολλοι αλλοι αυτο το σταδιο με το αγχος της λαθος επιλογης,θα σου προτεινα να παρεις την αποφαση και να τα χωσεις για μια coilover ρυθμιζομενη.Ειναι σιγουρα πιο ακριβη λυση αλλα στο 46αρι ταιριαζει γαντι.Εγω κουμπωσα την PSS και εδω και εναμησι χρονο την χαιρομαι αφανταστα και μαζι με την οικογενεια μεσα.Την ρυθμισα εκει που ηθελα και απο κατεβασμα κατεληξα σε 3 μπροστα και 2 πισω μετα απο δοκιμες.Αυτη την δυνατοτητα στη δινει μονο μια ρυθμιζομενη.Απο ανεση τωρα στην πολη ειναι πραγματικη καταπιολα! Τις λακουβες τις καταπινει για πλακα και σ'αυτο βοηθαει πολυ και το συμπαγες πλαισιο.Στο ταξιδι ειναι πιο λιγο πιο σφιχτο στα μεγαλα σαμαρακια αλλα προσωπικα δεν με ενοχλει καθολου αλλιως θα το μαλακωνα!! Γνωμη μου κανε υπομονη και βαλε μια ρυθμιζομενη,δεν θα μετανοιωσεις!!thumb

Tsakirakos
25-04-11, 22:56
https://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320442307684&ssPageName=STRK:MEWAX:IT#ht_2673wt_1139
αυτη την εχει δοκιμασει κανεις? καλη τιμη, λογικο χαμηλωμα και επωνυμο προϊον...