Επιστροφή στο Forum : πρωτες γραμμες για το 1Μ απο το AMS
https://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=519751
:shok:
https://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=513522&d=1303397516
https://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=519751
πάντως γιωρίκα του έχεις αδυναμία εεε???
πάντως γιωρίκα του έχεις αδυναμία εεε???
Μας ενημερώνει ρε Θωμά το παιδί, μας ενημερώνει. :D
Ανυπομονώ να δω αυτό το 'πράμα' live.
Cool starry brah.
Μας ενημερώνει ρε Θωμά το παιδί, μας ενημερώνει. :D
Ανυπομονώ να δω αυτό το 'πράμα' live.
Cool starry brah.
Σίγουρα κάποιο θα ξεκερωσεις.......
mitsos_chania
23-04-11, 20:56
Πανεμορφο ειναι το ατιμο,για να δουμε πως θα τιμολογηθει εν τελει
Πανεμορφο ειναι το ατιμο,για να δουμε πως θα τιμολογιθει εν τελει
75000 άδειο.....
mitsos_chania
23-04-11, 21:01
75000 άδειο.....
Αν παει τοσο ψηλα ειναι παρα πολλα.Ωστοσο ειναι πανεμορφο και ελπιζω να ειναι και εξισου εντυπωσιακο και στην οδηγηση
Αν παει τοσο ψηλα ειναι παρα πολλα.Ωστοσο ειναι πανεμορφο και ελπιζω να ειναι και εξισου εντυπωσιακο και στην οδηγηση
Μητσο Τόσο θα έχει γυμνό,Φαντασου με ένα ναβι, δέρμα, οροφή, και λίγα μπλιμπλικια...... 82+
Εκτός και το πάρεις γι αυτο που του αξίζει να ναι..... Στριφταδικο και Πυραυλος και δεν προσθέσεις βάρος απο τίποτα........thumb
Φαινεται απιστευτο αυτοκινητο...
Κατι μου λεει οτι θα ειναι το καλυτερο bmw on sale και το πιο ολοκληρωμενο.
mitsos_chania
23-04-11, 21:24
Υπαρχουν καπου οι διαφορες μεταξυ του 1Μ και του 135?Εκτος απο την εμφανιση που το Μ ειναι πρισμενο οσο δεν παει
Δώσε ρε παιδί μου!
https://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=520618
τελικά το ρημάδι το csl, ήταν πολύ μπροστά...λίιιιιιιγο αν ακολουθούσαν το παράδειγμα του,
σήμερα θα είχαμε φοβερές κατασκευές...κατά την δική μου γνώμη, όσο ειδικό και να ήταν
το csl, τα σημερινά αυτοκίνητα θα έπρεπε να είναι αρκετά πιο μπροστά, και όχι να είναι σε
σημείο που να προσπαθούν να το φτάσουν. τελικά γιώργη σου αρέσει πολύ εεε???για να
σουτάρεις την ζέτα σε βλέπω ρε μάγκα!!!
Θωμά μου τις πεταλούδες μου δεν τις αποχωρίζομαι!
Όσον αφορά το τσε ες ελ, είναι πολύ σουβλερό το εργαΛείο!
https://tapatalk.com/mu/d5f90ca9-d862-721d.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δε συμφωνώ με το να 'φορτώσει' κάποιος το 1Μ με 5-10-15Κ σε εξτρά....δόξα το Θεό ο κατάλογος θα είναι μακρής για τους 'στερημένους'.
Οι ζάντες, το 'look' κτλ υπάρχουν std, το δέρμα/ύφασμα είναι σαφώς προτιμότερο και πιο 'ευκολο-φόρετο', η οροφή παντελώς άχρηστη, όσο για το κουνάβι υπάρχουν λύσεις.
Βέβαια αυτές είναι ατομικές προτιμήσεις...
Οσο παει μ αρεσει και πιο πολυ.Ειδικα αυτο το μαυρο με τις δυο ροδες στον αερα μας εφτιαξε.
Lefteris116
25-04-11, 00:20
Πολυ καλος ραφτης θα ειναι...αααααχχχχχ ταβλα.....!!
https://www.youtube.com/watch?v=weKGPTZDWnQ&feature=player_embedded
Πως θα μπορούσα να μη τα συγκρίνω ?? :whistle:
https://www.youtube.com/watch?v=t-X6SWC4WP8
https://www.youtube.com/watch?v=QsScbhIA41Q&feature=player_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=QsScbhIA41Q&feature=player_embedded
Καθαρά δική σου άποψη...
, οροφή, και λίγα μπλιμπλικια...... 82+
Θα σε απογοητεύσω αλλά προς το παρόν κωδικός για sunroof στο 1Μ δεν υπάρχει...thumb
Καθαρά δική σου άποψη...
Μπαααα δε νομίζω να είναι μ ό ν ο δική μου.
But purists will note that it's not a true bespoke M-Power engine, just a 135i motor tweaked to produce an extra 30-odd bhp. The very same straight six is sold in the Z4 under the 35is badge.
But it's missing that rawness, that suggestion that you re packing something really special under the bonnet, which cars like the M3 impart.
https://img839.imageshack.us/img839/1696/2011048.jpg
[EDIT] Source: CAR magazine
[QUOTE=Monsta;156831]Μπαααα δε νομίζω να είναι μ ό ν ο δική μου.
Ούτε και η δική μου μόνο δική μου.
Το 1Μ είναι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο επιδόσεων που ανταποκρίνεται άριστα στο σήμερα και δεν είναι τυχαίο που περιοδικά σαν το car and driver και όχι μόνο το βγάζουν πρώτο γενικά ακόμα και από το ΤΤ RS. Και μην ακούω διάφορα περί μάρκετινγκ κλπ γιατί το σύνολο του ειδικού τύπου και αυτών που το έχουν δοκιμάσει είναι θετικότατα. Τυχαίο...?
Τα σύγχρονα //Μ ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ θέλουμε δεν θέλουμε θα είναι τουρμπάτα όπως και η επόμενη //Μ3 μπορεί να είναι και τριτούρμπινη, εκτός αν η επόμενη Μ3 προκειμένου να ανταγωνιστεί τους αντιπάλους της βγάλει 6000 κυβικά να καίει τον άπαχο και να είναι θεόβαρη σε έκδοση δρόμου...
Δε διαφωνώ ότι στο μέλλον θα βλέπουμε όλο και περισσότερα τουρμπάτα μοτέρ, όμως ο V8 είναι σε άλλη κατηγορία και σαφώς ανώτερος κινητήρας από τον συγκεκριμένο του άσσου.
Όσο για τα τεστ, εδώ το CAR έχει διαφορετική άποψη.
https://img232.imageshack.us/img232/9229/2011043.jpg
https://img21.imageshack.us/img21/9691/2011044y.jpg
https://img856.imageshack.us/img856/5327/2011045.jpg
https://img860.imageshack.us/img860/4306/2011046.jpg
https://img846.imageshack.us/img846/1017/2011047w.jpg
https://img839.imageshack.us/img839/1696/2011048.jpg
https://img853.imageshack.us/img853/6990/2011049.jpg
θεόβαρη έτσι και αλλιώς θα είναι...έχουν ξεχάσει πως στο motorsport(πράγμα που συμβολίζει
το σηματάκι των ///Μ) το μειωμένο βάρος, ή το σχετικά συμαζεμένο είναι κανόνας...
περί τούρμπο κτλ κτλ, είναι άλλη κουβέντα που την έχουμε κάνει 1000 φορές...πάντως μέχρι
σήμερα, ακόμα και ατμοσφαιρικά η εταιρεία δεν είχε τρελά θέματα ώς πρως τις επιδόσεις της
απέναντι στον ανταγωνισμό...
γενικά, πάρτε το χαμπάρι, πως το division ξέφτισε και δεν έχει καμμιά σχέση με αυτό που
ήταν...
Ακριβώς. Η brandα έπρεπε να γίνει πιο mainstream, αυτές ήταν οι οδηγίες και έπρεπε να εκτελεσθούν πάση θυσία.
Εδώ όμως...
https://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=519724
όπως και εδώ, άλλα συμβαίνουν...
https://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=506766
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.